Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    @Anakoloet, fijn dat je gerustgesteld bent. Heerlijk he als ze je zo serieus nemen. Kun je iig wat rustiger het weekend in!

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @hatsie vervelend van je bekken...
    Fijn dat je wat gerustgesteld bent. En top dat ze je dan even een hartfilmpje laten maken. Dat stelt je toch wat geruster dan.

@anakoloet goed dat je gebeld hebt hoor! Gewoon doen als je je zorgen maakt. Fijn dat ze het zo serieus namen ook!
    En helemaal fijn dat alles gewoon in orde is natuurlijk

Ik kreeg gelijk mail terug dat we met de deken en hoes moesten langskomen. Dat vanavond gedaan en we hebben keurig netjes nieuwe gekregen. Ze hadden die klacht nog niet eerder gehad bij dit merk maar kan bijv een productie fout zijn. Ben heel blij dat we nieuwe hebben gehad!

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @hatsie vervelend van je bekken!

@anakoloet goed je gebeld hebt!

@dufel fijn dat je een nieuwe hebt gekregen zeg! Top

Hier vroeg wakker door getrap in mijn buik Hihi.
    Vanmiddag naar de internist ben benieuwd

4. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dufel, fijn dat jullie een nieuwe krijgen, goede service!

Lizz: beterschap meis, rust maar goed uit.

Anekloet: wat fijn dat ze je zo serieus nemen en dat je gelijk even een hartfilmpje kreeg. Hopelijk kan je het nu weer loslaten en gaan genieten van de kleine in je buik.

Hatsie: ook fijn dat ze bij jou zo goed reageren. Wanneer krijg je het hartfilmpje?

5. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @chantal: oh heerlijk! wij gaan ook maandag op vakantie, echt zin in! lekker relaxen :D
    alvast een fijne week!

@Lizz: heel veel beterschap meid. rust maar goed uit ;)

@7nov12: heel lief van je! dankjewel :D

@dufel: oh balen zeg. dat moet niet kunnen. goed dat je er werk van maakt, want dat is zonde.
    wat fijn dat je nieuwe hebt gekregen :)

@anakoloet: gelukkig dat het goed gaat met de kleine, en dat jij weer gerustgesteld bent

6. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    oh bijna vergeten! bij deze alweer mn 28 weken dansje! het schiet al lekker op he dames

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja ik kon gister wel janken dat ik het uit de was haalde. Dus ben erg blij met de nieuwe..
    Durf ze nu alleen nog niet te wassen. Iemand tips? Ik las al iets over nachtje in de azijn?

@chantal succes!

@toekie jeeeeej 28 weken!!! Lekker gevoel he

8. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Anakoloet, wat fijn dat ze je zo serieus namen en je weer gerustgesteld bent! Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakte hoor! Ik was vorige week ook zo in paniek toen ze zo stil was, zelfs nadat ik had lopen porren enzo pfoehh..

Dufel, goed dat je nieuwe dekentjes hebt gekregen!! Echt zonde van het geld als ze je niet tegemoet waren gekomen. Heb geen idee hoe je de nieuwe moet wassen... Staat er niks op een label? Dan zou ik dat gewoon proberen want ze zouden gewoon wasbaar moeten zijn toch? :)

Chantal, ik ben er nog niet wakker van geworden, maar af en toe schopt ze best heel hard. Voel haar wel vaak als ik 's nachts wakker wordt. Zo kun je vast ''wennen'' aan het slaapgebrek voor na de bevalling haha.
    Wat moet je doen bij de internist eigenlijk? (Of heb ik iets gemist?) :)

Toekie, oh 28 weken al, je laatste trimester meid! Ik vind dat echt een lekker idee! Ik nog 4 dagen, daarna op naar de 30 en dan de laatste 10 weekjes. Dringt nog niet echt door hoever we al zijn!

Al jullie beterschapswensen hebben volgens mij wel geholpen! ;) Voel me vandaag iets beter en heb redelijk geslapen, ben maar een paar keer wakker geworden van gehoest! Dus dat was heel fijn. :) Lig de hele dagen op de bank en ik vind het vreselijk dat ik niks kan doen, alles stapelt zich op maar goed het kan even niet anders.

Ik vind het trouwens een mooie gedachte dat we het allemaal al zover gered hebben! Ondanks Herrido haar vroege vogeltje zijn we allemaal nog gezond zwanger, ook goed om daar bij stil te staan denk ik. :) En gelukkig doet Quinn het supergoed, wat een sterk manneke.

Ik vond m'n buik er vandaag zo vreemd uitzien, van de ene kant heel puntig en de andere kant wat platter en groter haha. Gister voelde ik haar kontje door m'n buik bewegen, zo schattig. Ik stel me altijd meteen voor wat ze doet en hoe ze ligt. :D

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Thnx dames :)

Pff lang wachten zeg over half uur pas naar het ziekenhuis zit je dan hele dag op te wachten:(

@ dufel zou idd ook effe op het labeltje kijken lijkt mij dat je ze gewoon zou kunnen wassen maar snap ook wel je bang bent weer gebeurt.

@lizz hahah ja idd denk dat hij me vast voorbereid voor als hij er straks is. Internist gaat over de suikers tijdens de bevalling zal waarschijnlijk ook sowieso 1 nachtje moeten blijven maar dat hoor ik straks wel :) fijn je je beter voelt!

Hier verandert mijn buik nu echt. Moet wel zeggen dat ik erg naar voren draag.

Mijn moeder had weer kleertjes gekregen van en collega haha houd niet op hier al zoveel gekregen.

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @wassen ja op t label staat gewoon 40 graden en mag in de droger. Gister had ik alleen gewassen op 30 graden en toen was het dus verpest.
    Ik ga denk van die doekjes kopen tegen kleur doorlopen.

@lizz fijn zeg dat je je wat beter voelt. Mooie buik heb je♡
    Idd heel verschillend. Dat heb ik ook regelmatig. Of een scheve buik omdat ie graag aan 1 kant ligt ;)

@chantal super dat je zoveel krijgt! De kast zal wel overvol zitten inmiddels ;)

11. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ladies, ik ben weer terug van weg geweest en we hebben het heerlijk gehad in Athene! Hele leuke, gezellige en interessante stad vinden wij. Wel moesten we dit tripje rustiger aan doen dan dat we normaal gesproken doen, want ik merkte dat ik nu van lang lopen last van mijn rug krijg, dus in de middag moest ik even een uurtje plat liggen hahaha. Ik kan het zo ie zo iedereen aanraden om nog even met z'n 2-en weg te gaan in binnen- of buitenland. Gewoon nog even samen genieten en praten/fantaseren over de kleine wanneer ze er eenmaal is.

Ik ben nu onderweg van Schiphol naar de 2e verjaardag van mijn lieve neefje, dus ik ga nu niet heel uitgebreid reageren. Wel nog even voor Dufel: je kan bij de was een flinke scheut schoonmaakazijn doen, is goed voor het kleurbehoud en voor je wasmachine. Doe ik regelmatig met nieuwe kleding.

12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @dufel haha idd kast zit vol

Hier terug van het ziekenhuis moet nu voor elke maaltijd gaan spuiten.
    Hij kon zien dat ik er na mijn zw vanaf ben dus hoef waarschijnlijk meteen na de bevalling al niet meer te spuiten :) ik had wel wat bloedarmoede maar dat komt vaker voor tijdens de zwangerschap kon geen kwaad. Ik moet na de bevalling sowieso een nachtje blijven dit doen ze puur voor de baby.
    Ik mocht niet meer afvallen want dat was niet goed.

13. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Oh goed dat je geweest bent, en fijn dat je duidelijk hebt! :) Wat gaat je gynaecoloog nu doen denk je, alleen maar meer kaas laten eten? Want lijkt me dat je toch wel zult blijven afvallen of dat niet? Nou ja je hebt nu duidelijkheid en heel fijn dat je er na je zwangerschap gewoon vanaf bent! :)

Dufel, dankjewel! :) Ja ik zie af en toe ook echt een bobbel links of rechts of een scheve buik, echt grappig!

Hebben jullie nog leuke buikfotootjes gemaakt? :)

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    dufel zeker weten!

@lizz: ja fijn he meid? ik vind dat ook best wel weer een mijlpaal! inderdaad nu op naar de 30 weken en dan naar de 34 want dan begint mn verlof :D en dan nog maar een paar weekjes. gaat echt snel.
    haha lizz dat is echt een gekke punt! grappig he, soms is je buik helemaal scheef! dat zul je vanaf nu veel vaaker zien.
    gelukkig dat je je wat beter voelt.

@lienj: wat fijn dat het leuk was! zeg die schoonmaakazijn he, moet je dat dan gewoon in hetzelfde bakje bij je wasmiddel in doen?

15. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Moet na de vakantie even met de dieetist overleggen Miss extra boterham in de middag mag niet echt veel extra kwa koolhydraten dusja er blijft helaas niet veel over :( maar goed weet nu wat ik kan verwachten :)

16. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Yeeei! :D Ik had het echt totaal niet verwacht, maar we gaan toch nog een nachtje weg! We hebben een hotelovernachting geboekt in een hotel bij zee, inclusief diner en ontbijt. :D 18 maart gaan we weg. Vanavond spontaan geboekt, zo leuk!! Ook stiekem een beetje ter ere van ons 2-jarig jubileum op 13 maart en het zal een beetje de 'laatste keer' zijn dat we echt samen even weg gaan. :) Whieee heb er echt veel zin in!

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lien fijn dat jullie tripje verder geslaagd was! Ja we zullen allemaal wel ff wat rustiger aan moeten doen ;) nog een paar weken verder en we zijn hoogzwanger haha
    Thanks voor de tip. Welke azijn is dat? Ik gebruik nooit schoonmaakazijn. En idd zelfde vraag als toekie

@toekie heerlijk aftellen!!

@chantal goed dat je geweest bent. Weer wat meer duidelijkheid. Wel fijn dat je er gelijk vanaf bent na de zwangerschap

@lizz ooooh wat heerlijk!! Lekker even genieten samen♡

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

14 mei:
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

18 mei:
    Aaf88 - 2de kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Babylovin - 1ste kindje it's a boy
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    Maart
    02 mrt: anakoloet Co vk
    10 mrt: laratje Co vk
    12 mrt: leo85 Co vk
    12 mrt: elske91 Co vk
    12 mrt: toekie1985 Co en echo
    12 mrt: youngmommy2be Co vk
    13 mrt: lienj Co vk
    14 mrt: dufel groeiecho
    16 mrt: chantallcindy Co diabetes vpk.
    17 mrt:chantallcindy Co gyn
    17 mrt: dufel Co vk
    25 mrt: leo85 groeiecho

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @lizz leuk toch nog even samen weg heerlijk! Hier z'n zin in maandag lekker samen met de hond. Zit ook al te kijken voor een week in nov met ze drietjes haha.

Hier kwam manlief gisteren thuis met bloemen en fashioncheque dus straks even shoppen voor mezelf ipv weer voor de kleine.
    Echt super lief :)

20. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ben vanmorgen even bezig geweest het bedje op te maken. Weet niet of het definitief is maar ik wilde vast een beetje oefenen. Het was wel handiger geweest als we ruimte achter het bedje hadden maargoed. Vind het wel raar dat het dekentje en de laken dubbel moeten en dat je dan alles onder dat matrasje moet proppen. Waarom maken ze die dekens enzo ook zo groot? :(
    Nouja volgens mij ligt ie nu in ieder geval goed. Hebben jullie een moltonlaken of een moltononderlegger? Ik heb nu een onderlegger gebruikt maar die kun je niet echt goed instoppen, hij kan maar een centimeter of 2 over de rand van het matras (ook weer niet logisch) :p
    Mijn volgorde is dus nu:
    - matras
    - molton onderlegger
    - hoeslaken
    - hydrofiel luier)
    - laken (dubbel)
    - deken (dubbel)
    ;) Een rubiks kubus oplossen is makkelijker hahaha :p

Deel Deze Pagina