Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    lizz oh wat fijn meid er toch nog eventjes uit met zn 2tjes. geniet ervan.
    die lakens en denks zijn zo groot omdat je kindje groeit en dan zou het niet meer passen. als je kindje wat ouder is kan het gewoon bovenin bed liggen en ben je de lengte wel nodig, slimpie ;)

chantal wat lief van je man :)

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38

Hahaha ja dat begrijp ik wel, maar dan zou ik het logischer vinden om voor die tijd dat ze zo klein zijn een kleinere deken te gebruiken omdat je anders zoveel deken onder het matras moet proppen. :p

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz ziet er goed uit het bedje. En de volgorde volgens mij ook.
    Ik vind het ook raar dat je zo moet proppen onder het matras. Maarja anders blijven we dekentjes/lakentjes kopen als ze weer wat groeien ;)

Die molton onderleggers vind ik ook super onhandig. Ik ga dit even vragen aan de kraamzorg bij de intake.

Wij hebben vandaag een nieuw bed gekocht!! Jeeeeej eindelijk hebben we dan een mooie boxspring. Over een week of 2 wordt ie geleverd.

4. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Toekie en Dufel: schoonmaakazijn staat bij de schoonmaakmiddelen in de supermarkt, vaak helemaal onderin en in een groene fles. Ook handig om waterkoker mee te ontkalken btw. Ik heb meestal vloeibaar wasmiddel in een wasbolletje en als ik de azijn gebruik, dan doe ik een flinke scheut in het laatje waar je normaal het waspoeder in zou doen. Schoonmaakazijn ruikt niet lekker, maar je kleding gaat er niet naar ruiken hoor als je gewoon wasmiddel erbij gebruikt.

@Lizz: hier van mij een buikfoto, van vandaag (sorry foto is op z'n kant...)

Verder: een mooie kinderwagen gescoord vandaag! Van mijn schoonmoeder gekregen, zo blij mee! Het is een Nuna Ivvi in de kleur graphite. Daarnaast een maxicosi, 2-way fix voor in de auto, paar kleertjes en een aerosleep protect gekocht Langzaam maar zeker krijgen we alles binnen.

image.jpg

5. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dufel ja is ook zo hoor maarja misschien moet ik gewoon wennen aan die dingen zoals bedje opmaken. Ik ben heel erg van het logische en het praktische dus het lijkt me allemaal zo overdreven enzo maargoed haha :p

Lienj mooie buik hoor!! :)

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    #4226 Dufel, 28 feb 2015
    Laatst bewerkt: 28 feb 2015
    @lienj mooie buik!
    Thanks ik zal er eens naar kijken. Fijn dat je zo goed geslaagd bent zeg! Heerlijk gevoel.

Ik ben supertrots. Onze babykamer is klaar! Vanavond laatste dingetjes opgehangen enzo.
    Voor de meiden die niet op fb zitten even een paar foto's

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    #4227 Dufel, 28 feb 2015
    Edit: andere foto :)

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    #4228 Dufel, 28 feb 2015
    Ben beetje aan t klooien haha. Maar heb uiteindelijk maar een impressie foto gemaakt ;)

9. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Vind m echt leuk Dufel! :) Mag je zeker trots op zijn! ^^

Ik kan merken dat het weekend voor jullie is! Er wordt niet zoveel gekletst haha. Ik zit nu echt de hele dagen binnen dus heb ook veel tijd om handen, omdat ik ook niet teveel mag doen.
    Ik zit af en toe bij het bevallingsforum te kijken en dan wou ik echt al dat ik kon meepraten over of je denkt 'dat het al begonnen is'. Pff ik vind het zwanger zijn heel mooi maar ik had niet verwacht dat ik het zo lang zou vinden duren! Voor m'n gevoel ben ik er nu al klaar voor hahaha :p

10. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Dufel, wat een gaaf kamertje! Prachtig gewoon!

Schoonmaakazijn: je kunt ook gewone azijn gebruiken. Doe ik altijd en als je bang bent voor het geurtje dan kun je ook nog color catchers gebruiken. Mogelijkheden zat Haha

Lizz, ik denk dat je bedje nog te hoog is opgemaakt. Zelf gebruik ik gewoon geen moltons omdat ik een ademend matras heb (tegen wiegendood) en dan wordt een molton afgeraden. Maar het zijn idd ondingen...

Hier de hele dag op stap geweest dus nu ff opruimen en naar bed. Fijn weekend allemaaal!

PS iemans enig idee wanneer de nieuwe collectie babykleding online komt overal? Moet nog steeds geboortepakjes kopen maar heb nog niks moois gezien. .

11. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Oh Lien: mooie buik!

12. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Even een korte reactie hahah.

Vandaag 2 jaar getrouwd :) morgen lekker op vakantie ben zaterdag weer terug :)
    Kunnen jullie zelf de lijst even bijhouden?

Fijne week dames!

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    gefeliciteerd en heel veel plezier!!

14. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chantalcindy: gefeliciteerd en geniet er van!

@dufel het is echt een heel leuk kamertje geworden! Wij zijn nog lang niet zo ver... Ik ga vandaag behangen, daarna kunnen de meubels in elkaar en dan de aankleding nog. Maar komt goed, als het grote werk voordat mijn verlof in gaat gedaan is vind ik het goed.

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Thanks! We zijn er erg trots op.
    Fijn ook dat het nu klaar is. Zijn nog paar andere dingen in huis die moeten gebeuren. En we willen ook nog de laatste weken lekker genieten met zn 2tjes :)

16. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Wat een leuke kamertjes allemaal !

Ik ben weer terug van weg geweest en voel me weer een stuk beter. Ben wel verschrikkelijk druk geweest vandaag dus mega moe en ik zal vanaf vandaag weer wat beter bijhouden hier :)

Ben vandaag naar de 9 maanden beurs geweest en ergens heeft me dat heel goed gedaan. Lekker rond gesnuffeld tussen de spullen !
    Van m'n vriend een draagdoek gekregen die ik graag wilde !
    ByKay geweven DENIM zand « Draagdoek.nl

En m'n kleine meid gezien in 3D ! Denk dat dat me gewoon heel goed heeft gedaan. Ik voel me een stuk vrolijker weer !
    Vond het wel heel apart eruit zien. Maar ooh zo schattig. Ze heeft echt lieve lipjes en een dopneusje ^^

Iemand anders 3D echo gehad ?

17. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    youngmommy, wat fijn dat je je weer beter voelt! :) En wat een leuk draagdoek heb je gekregen!
    3D is wel heel leuk maar hebben wij niet gedaan. We hebben haar heel even 3D gezien met de 20weken echo, maar omdat de navesltreng voor haar hoofd zat zag het er niet echt smakelijk uit. :p

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier ook geen 3d echo. Wil vriend niet... ben wel heel benieuwd hoe hij eruit ziet :)

19. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Dufel mijn vriend wilde het ook niet. Hij vond het altijd lelijk en net ailiens. Achteraf is hij super blij dat we het gedaan hebben !
    We hadden op de beurs een aanbieding met dus 3D HD beeld dus het is wel goed duidelijk vind ik :)
    Ik zou stiekem toch even blijven aandringen nu het nog kan. Straks is hij te groot en zie je het niet goed meer.

Lizz hier lag ze veel met haar hoofd tegen de placenta aan dus op sommige foto's zie je dat erbij. Maar vind het niet echt storend. Heb ook op 1 foto de doorsnee van de navelstreng staan. Dat ziet we wel apart uit ! Dus snap wel qat je bedoelt :)

Dit is de duidelijkste foto. Met een handje eronder ! Ook hebben we gezien dat ze haartjes heeft ! 0,8 cm lang hihi ! En volgens de echosopiste heeft ze papa's neusje haha.

En om even terug te komen op een Tijd terug. Deze mevrouw had het ook de hele tijd over moederkoek ! Brrrr kreeg er de rillingen van ! Vies woord :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      1
  20. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ahhh wat een leuk fotootje youngmommy!! :) Echt schattig met die getuite lipjes! :D
    Ja lijkt dan heel raar als er iets voor zit hè. Ik ben heeel erg benieuwd hoe ze eruit ziet maar ik heb niet echt behoefte aan een 3D echo. Ze heeft al vaker laten zien dat ze niet van echo's houdt dus ik twijfel dan of ze wel goed zichtbaar zou zijn. Met de 20 weken echo lag ze ook steeds met haar handjes voor haar gezicht.
    En ja moederkoek, bleh ik snap ook niet dat mensen dat gebruiken ipv placenta. Dat klinkt lekker abstract, bij moederkoek krijg ik echt vieze gedachtes hahaha. :p

Deel Deze Pagina