Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Geen idee hoe jullie die lijst bijwerken eigenlijk, hihi. Zo goed?

2. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    @Anakaloet: jij bent volgens mij de meest pessimistische, hahaha. Juni, moet er niet aan denken! :)

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hihi Hatsie, mislukt :) je moet de qoute dingetjes weg halen hihi maar gaat mij ook nog weleens mis dus ik zit er maar niet aan.
    Enne Anakoloet is ook pas eind mei uitgerekend dus die loopt dan maar 4 dagen over he..

Grote kans dat het me banden of bekkenbodem is idd. Maar vind het wel strontirritant hihi.. vooral nu die zo ontzettend actief aan het trappen en stompen is, volgens mij moet mijn buik groeien van hem/haar zodat ie wat meer ruimte heeft haha

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    https://www.kraampakket.nl/medisch/

Even een kraampakket besteld, was het enige wat nog verplicht moet, voor de rest alles nu in huis.
    Bovenstaande link is de goedkoopste wat ik kon vinden, link is in het verleden volgens mij wel een gegeven maar dan zonder '/medisch' erachter en dan isie bijna 30 euro terwijl deze 21 euro is. TIP!!

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Gebeld voor m'n kraampakket. Was 14 feb verstuurd maar heb echt niks ontvangen op de een of andere vreemde manier. Ze gaan het nu nog een keer sturen.
    Ik zei nog tegen d'r: "misschien hadden we een zwangere postbode" hahaha :D

6. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Kraampakket heb ik al un maand bijna in huis. Maar ik moest daar ook voor bellen.

Ik wil ook het lijstje wel bijwerken maar nu hij al in een quote staat weet ik niet hoe het moet haha ! Als ik hem kopieer zijn de kleurtjes weg XD

Hoe doen jullie het eigenlijk met scheren ? M'n benen gaat opzich nog wel maar ja. "Het" gedeelte is bijna onmogelijk aan het worden. Ik kan het gewoon echt niet meer zien en ben bang dat ik me snij. Maar wil er toch ook een beetje florisant bij liggen straks haha !

Oeh ! Woensdag komt de kraamzorg langs. Ik ben benieuwd :)

en 30 weken dansje ! (Waar blijft de tijd)

7. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Als ik m'n kraampakket volgende week nog niet heb ga ik er ook even achteraan bellen.

Hatsie, je moet 'm inderdaad quoten en dan de [QUOTE blablabla] en [/ QUOTE] even wegaheln, anders kunnen anderen m niet meer overnemen :)

youngmommy hier lukt scheren nog wel aardig. Ik doe het met een ladyshave zodat ik niet steeds overal bultjes krijg en ondanks dat ik er niks van kan zien lukt het aardig op gevoel. Je kunt je namelijk echt niet zo snijden met een ladyshave als met een scheermesje. Met een scheermesje durf ik ook niet meer aan. Je kunt altijd nog je vriend vragen om het even te doen natuurlijk ;)

Ik ben echt slecht in uitzieken zeg, ik doe elke keer meteen teveel en de volgende dag ben ik dan dubbel zo brak. Ik heb vannacht van 1 tot 12 geslapen, heerlijk even zo lang slapen! M'n man heeft vannacht laatste nachtdienstje en dan weer lekker samen 4 dagen weekend!! Superfijn want het schijnt hier zondag 17 graden en zonnig te worden :D

Jullie nog plannen voor het weekend? :)

8. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    @lizz. Haha ik durf het m'n vriend ook niet te laten doen hoor ! Ja. Nee. Dat zie ik niet zo zitten haha. Denk dat ik maar gewoon moet blijven acrobaten in de badkamer :)
    Wat balen dat je ziekjes bent. Hopelijk is het nu wel bijna over. Gewoon weer even goed slapen en dan ben je er zo weer boven op hopelijk ! En echt even uitzieken anders blijf je bezig

Dit weekend zijn de kinderen van m'n vriend er en gaan we naar het zwembad. Schijnt heerlijk te zijn zwemmen tijdens je zwangerschap dus ik ben benieuwd :)
    Zal wel raar zijn met een dikke buik in een bikini. Ik heb niks anders en wil straks ook gewoon weer in bikini passen dus ga niets iets aanschaffen voor die ene keer :p

9. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Oh mijn man doet het wel eens als ik het even 'goed' gedaan wil hebben, maar ik durf inmiddels niet meer met een scheermesje haha :p
    Ja ik ben er heel erg zat van om al 2 weken binnen opgesloten te zitten, wil heel graag even weer naar buiten maar ik zal nog even moeten uitzieken. :(

Ik ga over 2 weekjes waarschijnlijk ook zwemmen in het hotel waar we een overnachting hebben! Lijkt me echt zo apart met een klein baby'tje in mijn buik, maar wel heel erg leuk. En ik ga ook gewoon in bikini, ik heb niks anders dus ja haha. Ik ben echt niet trots op al m'n striae maar het zal me ook eigenlijk een zorg zijn dat anderen dat dan zien ;)

10. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    hoi dames,
    ik kom even inbreken om te kijken hoe het met iedereen hier gaat. Na mijn laatste berichtje in december zo veel gebeurd + een telefoon die deze site niet aankon waardoor het allemaal te ver verwaterd is. houden jullie het allemaal nog een beetje vol?

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @kraampakket heb ik ook al binnen. Wel megaaa grote verbanden zeg :eek:

@scheren ik kan het ook nog maar moeilijk (niet) zien. Heb mezelf dus ook wel eens gesneden ;)
    Ik doe het op de tast en soms vraag ik vriend even. Wil er straks wel beetje knap bij liggen.
    Mn benen gaat nog wel.

@zwemmen ga ik ook doen als we weekendje weg gaan :) ook in mn gewone zwemkleding hoor. Ga er niets speciaals voor kopen

@weekend hoop dat het lekker weer wordt. We zijn hele weekend samen vrij dus heb wel zin in een terrasje ofzo :)

12. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Scheren gaat hier inmiddels ook op de tast. Snijden heb ik me nog nooit gedaan dus dat hoop ik zo te houden ;)

13. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Heerlijk zwemmen! Ik wil ook alleen het bovenstukje van m'n bikini is te klein geworden :( zucht. Haha

Scheren lukt nog goed, trek m'n buik wat in en duw dochterlief met m'n arm gewoon wat aan de kant hihi

Kraampakket was al verstuurd maar heb m nooit ontvangen. Vandaag dus maar even gebeld. Hopelijk komt deze wel aan!

14. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Haha, zal het zo nog eens proberen!

Heerlijk, Lizz n Youngmommy, zwemmen! Ik vond het altijd zo lekker dat je hele lijf dan opeens gewichtloos is. Is in wellnesscentra ook altijd zo lekker. Daarna voel je je lijf opeens weer. Morgen vertrek ik naar Gran Canaria dus ga daar ook ws wel zwemmen, heerlijk!

Vanochtend langs de vk (nu het reguliere bezoek haha). Ze kon de baby zo met haar handen pakken, zo'n dunne buikwand heb ik. Dus dat ik zoveel bewegingen voel, vond ze niet gek. Wel een hb van 6,1 dus aan de staal nu. Lekker naast een bloeddruk van 100/50. Hoe zijn die waardes bij jullie? Vk vond het iig niet gek dat ik labiel was met beide waardes... Suikertest was wel goed gelukkig. En dat gekkigheidje down under was niks. Nu dus echt die hormonen uitzetten en in vakantiemodus raken, hahaha.

@Lizz: wel je rust pakken hoor. Je bent veel langer onderweg als je dat niet doet.

15. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Verwachte bevallingsdatum
    Dame84 uitgerekend op 4 mei, zet in op 27 april.
    Jennechie uitgerekend op 12 mei, zet in op 4 mei.
    Mommy2015 uitgerekend op 17 mei, zet in op 17 mei.
    Dufel uitgerekend op 19 mei, zet in op 10 mei.
    LienJ uitgerekend op 19 mei, zet in op 20 mei.
    Laratje uitgerekend op 19 mei, zet in op 14 mei.
    Elske91 uitgerekend op 21 mei, zet in op 25 mei.
    Hatsie uitgerekend op 24 mei, zet in op 28 mei.
    Lizzthrasher22 uitgerekend op 27 mei, zet in op 17 mei.
    Anakoloet uitgerekend op 27 mei, zet in op 1 juni.
    Chantallcindy uitgerekend op 28 mei, zet in op 18 mei.
    Samsoko uitgerekend op 31 mei, zet in op 25 mei.

16. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Verwachte bevallingsdatum[/SIZE][/B]
    Dame84 uitgerekend op 4 mei, zet in op 27 april.
    Jennechie uitgerekend op 12 mei, zet in op 4 mei.
    Youngmommy2be uitgerekend op 14 mei, zet in op 18 mei
    Mommy2015 uitgerekend op 17 mei, zet in op 17 mei.
    Dufel uitgerekend op 19 mei, zet in op 10 mei.
    LienJ uitgerekend op 19 mei, zet in op 20 mei.
    Laratje uitgerekend op 19 mei, zet in op 14 mei.
    Elske91 uitgerekend op 21 mei, zet in op 25 mei.
    Hatsie uitgerekend op 24 mei, zet in op 28 mei.
    Lizzthrasher22 uitgerekend op 27 mei, zet in op 17 mei.
    Anakoloet uitgerekend op 27 mei, zet in op 1 juni.
    Chantallcindy uitgerekend op 28 mei, zet in op 18 mei.
    Samsoko uitgerekend op 31 mei, zet in op 25 mei.

17. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Oke ik heb echt mijn best gedaan met het lijstje maar er is ergens iets fout gegaan :( sorryyyyyy !!!

18. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hatsie, wat leuk dat ze beeb kon vastpakken. Fijn dat dat stulpsel niks was :)

Ik ben bij de bekkentherapie geweest, was weer pijnlijk maar heb er wel baat bij!

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @hatsie fijn dat het verder allemaal oke was. Hopelijk doet je vakantie ook ff goed. Veel plezier!!

@lara vervelend weer... gelukkig helpt het wel iets

Vanaf vandaag t/m zaterdag 20% korting op kleding. Dus ook babykleding. Ze hebben erg leuke dingen vind ik.
    Mn oma was er vandaag en heb geld gekregen voor die kleertjes. Erg leuk en betaalbaar :)

Edit: haha moet ik er wel bijzeggen dat het bij Ter Stal is ;)

20. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hahaha Dufel ik dacht al, oké waar dan :p

Hatsie fijn dat alles weer goed was, op je ijzer na dan. Mijn ijzer was vorige keer ook aan de lage kant (6,7) en mij werd aangeraden elke dag even een broodje appelstroop te eten. Nou ik vergeet het af en toe wel dus heb maar gewoon een pot op tafel gezet met een lepel erbij hahaha :p

Laratje, haha ik kan d'r echt niet aan de kant duwen, dus moet het wel op gevoel doen :p
    Wel fijn dat de bekkentherapie wel wat helpt. Ik heb er ook geregeld last van maar ik ben er echt van overtuigd dat het echt niet veel gaat helpen, ik ben sowieso echt slecht in thuis oefeningen doen enzo dus daar hou ik me toch niet aan. Probeer gewoon rustig aan te doen en dan gaat het wel.

M'n man is de laatste nachtdienst in wat eigenlijk altijd betekent dat ik de badkamer flink aan het soppen ben. Ook wel even weer lekker maar gadver wat is het vies geworden in de tijd dat ik ziek was! :x Onze badkamer is van zichzelf al superstoffig en de wcpot was echt helemaal goor. Maaar moet nog wat dingetjes terug zetten en de vloer doen en dan is het weer lekker schoon!

Morgen even weer shoppen in Maastricht met m'n man, daar heb ik wel even zin in! Hopelijk hou ik het vol.

Deel Deze Pagina