Je staat op de lijst welkom! Hier ook slaapproblemen en elke middag moet ik even gaan liggen. Waarom pas met kerst vertellen? Knap als je het zolang voor je kunt houden.
Bedankt meiden!! Mensen om mij heen zijn altijd overbezorgd. Ik moet nog veel doen op werk en thuis. Ik wil niet dat het werk van me wordt overgenomen. Sommige mensen doen extra moeite voor zwangere vrouwen (ikzelf ook hoor) en dat wil ik niet. Zwanger zijn is geen ziekte, maar toch word je als invalide gezien. Mijn vriend vooral.. Elke nacht als ik wakker ben en hij ziet het, dan vraagt hij gelijk hoe ik me voel. Haha wel lief, maar het maakt mij afhankelijk.
Wow, knap als je tot december kan wachten! Ik heb nu al moeite met het voor me houden. Onze beide ouders weten het de rest vertellen we pas na 12 weken hopelijk hou ik dat vol.
Wauw december pas vertellen dat gaan wij echt niet redden hoor. Vind het nu al zoooo moeilijk. Wij vertellen het na de 1e echo aan familie en goede vrienden en na 12 weken mag de wereld het weten
Sorry meiden, even een ego berichtje.. Echt zwaar misselijk, heel de dag door.. Vanmorgen op het werk boven de pot gehangen.. Ben blij dat ik nu thuis ben, maar het wordt er niet beter op! Probeer de hele dag kleine beetjes te eten, maar lijkt niet echt te helpen. Bleeghh!!
Aww BallerinaN veel beterschap! Hier ook opeens heel duizelig. Probeer eens cola of gemberthee.. Ik heb gehoord dat het helpt tegen misselijkheid.
Hier de grootste moeite om mn mond te houden want manlief wil het nog even geheim houden Dankje wel in elk geval xx
@mooniejj heeeeeeeel veel plezier en geluk morgen op jullie trouwdag. Ik hoop op mooi weer (stiekem ook erg benieuwd hoe jullie eruit gaan zien) @ballerina jeetje meis dat is echt niet fijn. Sterkte en rustig aan doen maar
Mooniejj: geniet ervan!! Echt, elke seconde, want voor je het weet is de dag om!! Heel veel plezier en jullie zijn vast een pracht koppel! Veel geluk samen! Dikke knuffel!
Dank jullie wel allemaal ❤️❤️ Heb het vanavond mn ouders en schoonouders vertelt kon het niet meer voor me houden waren allemaal heel blij incl de aanstaande tante en oom's
@Mooniejj; een hele mooie dag voor morgen!! Wij vertellen het aan iedereen met 10,5 week waarschijnlijk! Al moeilijk genoeg het voor je te moeten houden! Liefs! [/COLOR]
Ik duim voor je mee!!!! Nu ook nog erg pril in verwachting? Super!!! Hopelijk blijft het goed gaan! Dat hopen we natuurlijk allemaal! Na hoeveel weken is het mis gegaan bij je? Lijkt me allemaal toch erg heftig! Succes en het allerbeste! Liefs..
Chantallcindy kan het zijn dat wij eerst ook samen gekletst hebben in het young wannabe mama's topic? Je naam kwam me al bekend.. Dat topic is zo'n 2,5 jaar geleden denk.. Hier verder alles goed.. Wel erg emotioneel en moe.. Misselijkheid is te doen..
Morgen 5 weken dus nog pril. 1e mk was met 7 weken 2e mk met 10 en toen hadden we met 6 weken al een kloppend hartje gezien. Dat werd een curretage 3e mk meteen dag na positieve test. Dus ik ben voornamelijk blij na de tien weken. Want kan komende echo weg kloppend hartje zien maar dat zegt niks. Het is heel moeilijk vooral nu. Ik probeer positief te blijven en niet teveel erover na te denken want stress is ook niet goed. Gelukkig loop ik bij de gyn al en krijg ik ook meer echo ,s dus das wel fijn Dank je wel.