Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

14 mei:
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

18 mei:
    Aaf88 - 2de kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Babylovin - 1ste kindje it's a boy
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    Maart
    12 mrt: leo85 Co vk
    12 mrt: elske91 Co vk
    12 mrt: toekie1985 Co en echo
    12 mrt: youngmommy2be Co vk
    13 mrt: lienj Co vk
    14 mrt: dufel groeiecho
    16 mrt: chantallcindy Co diabetes vpk.
    17 mrt:chantallcindy Co gyn
    17 mrt: dufel Co vk
    19 mrt: jennechie groeiecho Co vk
    24 mrt: laratje Co vk en intake kraamzorg
    25 mrt: leo85 groeiecho
    25 mrt: anakoloet Co vk

April
    07 apr: laratje echo
    09 apr: laratje Co vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Pfff leo zware nacht gehad. Zieke kids zijn niet leuk :(
    Fijn dat de fysio werkt!!

Klinkt interessant Dufel! Rustig aan vandaag!

Lizz en anakoloet 29 weken, wat vliegt de tijd he?!
    Weet nog als de dag van gisteren dat we hier bij elkaar kwamen na een positieve test en nu zijn we gewoon aan het aftellen. Jeetje.

Gewicht: voor de zs woog ik 59. Nu wisselt het tussen de 66 en de 69 kilo. Ik eet zoveel ik nodig heb.

Gisteren ijzer en suiker waren super in orde. Ben zo benieuwd naar die groeiecho!

Vannacht een heerlijke nacht gehad, om 23.00 gingen de luikjes dicht en werd om 09.30 uit mezelf wakker. Heerlijk. Zal het nodig hebben gehad :)

3. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    ZWANGER!:

4 mei:

8 mei :

12 mei:

14 mei:

17 mei:

18 mei:
    Aaf88 - 2de kindje it's a boy

19 mei:

21 mei:

22 mei:

24 mei:
    Babylovin - 1ste kindje it's a boy

27 mei:

28 mei:

31 mei

AFSPRAKEN:
    Maart
    12 mrt: lizzthrasher22 intake kraamzorg
    17 mrt: chantallcindy Co gyn
    17 mrt: lizzthrasher22 Co vk

April

4. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Oh Leo wat naar, zo'n nacht kan je er dan ook helemaal niet bij hebben hè! Ben je zelf wel weer helemaal opgeknapt? Ik ben nog steeds aan het kwakkelen, maar gaat gelukkig wel een stuk beter. :)
    Je hebt ook al bijna verlof! Heerlijk toch, de laatste weekjes lekker de rust nemen hoor! :)

Chantal, doet hij je zoveel pijn dan? Ik vind het echt zoo fijn als ze ligt te woelen en te trappen, ik val er dan best makkelijk van in slaap haha :p Ja het is inderdaad lekker weer, ik ga straks ook even naar buiten (we hebben helaas geen tuin of balkon).

Anakoloet ik krijg morgen de intake van de kraamzorg. Volgens mij hoef je niks te doen hoor, ze komen alleen praten voor zover ik weet. Ik vind t op zich wel spannend, er komen niet zo vaak vreemde mensen op bezoek hier. :p

Laratje, wat fijn dat je zo lang geslapen hebt! Had ik een tijdje terug ook, ik werd na 12 uur slaap zo uitgerust wakker, dus ik ging er ook maar vanuit dat ik het even nodig had :)
    Ja de tijd gaat nu wel snel vind ik. Die avond dat ik de eerste 2 testen deed lijkt zo ver weg en toch ook nog maar even geleden. Stond ik hier vol verbazing in de woonkamer 'nee dat kan nooit' :p

Gister heb ik setjes gemaakt voor niekie wat ze aan krijgt in het ziekenhuis, ik heb ze wel weer in de kast gelegd want ik heb geen idee wat voor tas ik daarvoor mee moet nemen haha. Hoeveel nemen jullie mee (voor degenen die in het ziekenhuis willen bevallen), 1 tas voor jezelf en je man/vriend en 1 tas voor de baby? :p

5. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ohja en niet om te roddelen ofzo, maar Herrido's verhaal van haar veel te vroeg geboren kindje etc. is dus blijkbaar niet waar. Niemand weet of er überhaupt iets waar is van haar hele verhaal maar ze blijkt dus heel veel, zo niet, alles uit d'r duim gezogen te hebben. Best wel erg, want iedereen leefde zo mee en dan blijkt het gewoon nep! :x
    Ik dacht ik meld het hier ook even, ze schreef hier ook af en toe mee, en dan weet iedereen dat niemand zich nog 'zorgen' hoeft te maken over de kleine 'Quinn'.

6. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ja 1 tas voor mezelf en 1 voor de baby.

Hier ook 2 zieke kindjes. Ik lig met 1 in het ZH en mijn moeder past op de ander.
    Helaas moeten we zeer ws nog een 2e nachtje blijven omdat ze nog aan de diarree is en te weinig drinkt. Balen want ik wil thuis zijn bij mijn andere zieke kindje :(

Intake kraamzorg ook gehad hier maar ik ken haar al goed dus was gewoon een gezellig babbeltje :)

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz dat meen je niet!!! Hoe is dat uitgekomen?

@boris sterkte!

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Lizz, jeetje wat mensen verzinnen zeg!!
    Ik ben ook wel benieuwd hoe dat is uitgekomen!

Sterkte Boris

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oja @ vluchttas ik wil hem volgende week grotendeels klaar gaan zetten. Ik ga proberen 1 tas. Maar heb een behoorlijke lijst ;) dus weet niet of dat past

10. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Vluchttas, hier niks. Wil thuis bevallen.
    Of moet je dan alsnog een vluchttas klaarhebben?

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja dat wordt wel geadviseerd. Stel je bevalling begint voor de 37 weken of tijdens de bevalling moet je ineens naar t ziekenhuis.. dan is het wel prettig dat je hoppa tas kunt pakken en alles bij je hebt :)

12. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ja das waar...

13. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Herrido: ik moet zeggen dat ik vanaf het begin al mijn twijfels had en ben ook nooit ingegaan op haar situatie. Waarom ik dat gevoel had? Mijn zus is zoals jullie weten bevallen met 25 weken van twee meiden en omdat ik dat van dichtbij mee heb gemaakt, klopte gewoon een aantal dingen die ze zei gewoon niet. Zielig dat zulke personen het verzinnen!

Een tas moet ik ook gaan pakken maar moet eerst maar eens weten wat ik allemaal mee moet nemen.

Oooh dames over een uur heb ik de echo en dan om half 5 controle dus ben even weg :) hopelijk gaat alles goed met de kleine man

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ja ik ben wel weer opgeknapt.. Btje verkouden nog maar dat is al non-stop sinds 6 maanden ofzo.. Voel me verder eigenlijk nog best goed :D

Wat raar zeg van Herrido.. Sneu als mensen zo aandacht moeten krijgen, maar ja.. Ben wel benieuwd hoe het uitgekomen is dat het niet klopt inderdaad!

@ Schopjes: Hier doet het ook wel pijn soms hoor, dan steekt er zo'n voet uit ineens haha.. En als ik 's nachts op mijn zij lig om te slapen dan gaat het echt zo hard dat ik niet in slaap kom..

@ Vluchttas: Wij hadden vorige keer een weekendtas met spullen voor mij en man en de luiertas met spullen voor de baby.. Dit keer denk ik ook maar een logeertasje klaarmaken voor dochter.. Heb nog wel de lijstjes die we de vorige keer hebben gebruikt dus dat scheelt :) Is inderdaad handig om klaar te zetten, ook al wil je thuis bevallen.. Mocht dat dan lukken kunnen ze daar de spullen weer uithalen als het nodig is.. Maar als je toch hals over kop naar het ZH moet wil je niet nog van alles bij elkaar hoeven zoeken..

@ Boris wat heftig allebei je kindjes ziek en 1 in het ziekenhuis! Heel veel beterschap!

15. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @lizz ja vaak idd wel pijn maar meneer is ook echt extreem druk gaat soms uren aan een stuk door. Erg vermoeiend ook en dan werk me bloedarmoede ook niet mee :( ow dat meen je niet jeetje ben ook wel benieuwd hoe je dat weet?
    Hier 1 tas. Baby en 1 voor mezelf.

@boris sterkte

@vluchtas zet hem ook volgende week klaar je weet maar nooit.

16. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Over Herrido, ik zag op de 16 -31 mei club dat ze geblokkeerd was en daar wist iemand ongeveer waarom. Ze had dus een foto van 'Quinn' op haar profiel geplaatst, maar dat bleek gewoon een foto van Google te zijn en zo is het balletje aan het rollen gekomen. Daarnaast had ze al heel veel tegenstrijdigheden geplaatst, dat ze 4 dagen na de keizersnede alweer seks had gehad enzo. En meer van dat soort onlogische dingen. Echt bizar te bedenken dat er mensen zijn die op zo'n manier aandacht vragen. Ik heb al die ellenlange verhalen van haar niet gelezen maar had er soms ook wel mijn twijfels bij. Nou ja, we hoeven in ieder geval niet meer af te vragen of het met Quinn nog goed gaat :p

@Boris, jeetje wat naar, sterkte meid en beterschap voor jullie!!

@schopjes, ja hier doen ze soms ook wel pijn, ik verschiet er soms helemaal van maar ik vind het wel superleuk. Gisteravond voelde ik gewoon heel duidelijk 2 voetjes trappelen zo lief! Daarna draaide ze weer dus weet niet precies hoe ze nu ligt.

@Leo wat fijn dat je je weer beter voelt :) Ik denk inderdaad dat ik haar kleertjes gewoon in de luiertas doe. Even aankijken of dat gaat passen haha. :)

Straks even lekker frietjes eten en daarna boodschapjes doen. Ik zat net even buiten, het is echt heerlijk in de zon! :)

17. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    ZWANGER!:

4 mei:

8 mei :

12 mei:

14 mei:

17 mei:

19 mei:

21 mei:

22 mei:

24 mei:

27 mei:

28 mei:

31 mei

AFSPRAKEN:
    Maart
    12 mrt: lizzthrasher22 intake kraamzorg
    17 mrt: chantallcindy Co gyn
    17 mrt: lizzthrasher22 Co vk

April

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wauw.. mijn gevoel was dus juist. VOnd het zo vaag die herrido. Allereerst al die irritante 'af en toe' ego berichtjes en daarna ineens uit het niets dit verhaal en constant haar hele drama verhaal hier neerzetten. Sorry hoor, als 1 van jullie dit zou overkomen zou ik echt helemaal meeleven maar ik had zo'n raar gevoel bij haar(of hem haha verbaasd me niks)
    Zoo.. toedeloe.

Oja babylovin mag ook van de lijst af, zij zal mischien wel bestaan maar in princiepe hetzelfde verhaal van af en toe ego berichtjes naar mijn idee.

Verder hebben we een leuk clubje damesss!!

19. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dat idee had ik dus ook al, maar aan de andere kant dacht ik ook 'ja sommige mensen maken gewoon veel mee in korte tijd' maar dit was wel heel veel. :p

Als je de lijst bekijkt zie je dat die net opgeschoond is! :)

Vind het ook een heel leuk clubje hoor! En fijn dat hier ook gewoon nog veel gekletst wordt ipv alleen op fb. Daar worden trouwens voornamelijk foto's geplaatst of dringende dingetjes. Diegenen die daar niet bij zitten missen dus niet veel hoor! :)

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Heel vreemd en triest idd... ik ben waarschijnlijk te goedgelovig maar ik had dus geen twijfels ;)
    Maar heb dan ook geen verstand van te vroeg geboren kindjes en ik heb niet alle verhalen/topics gelezen.

Wat een heerlijk weer he!!

Ik voelde net zn voetjes en volgens mij zelfs teentjes heel goed. Heb ook het idee dat hij met zn koppie naar beneden ligt. We zullen zien zaterdag op de echo.

@mommy ben heel benieuwd naar je echo. Ben jij ook zo nieuwschierig hoe zwaar je baby is?

Deel Deze Pagina