Fijn Leo dat je weer opgeknapt bent Schoppen, hier geen pijnlijke schoppen... waarschijnlijk te verklaren door haar houding. Echt bizar dat mensen zoiets kunnen doen... en waarom dan he?! Die egoposts van babylovin was ik al meteen beu. Je meld je in een topic, vervolgens laat je niks horen en dan ineens een zielig . verhaal. Ja doei. Lizz, heerlijk in de zon. Het was wat frisjes maar zo lekker met het zonnetje Dufel, wat leuk dat je dat kon voelen Elske, wat vervelend dat je man weer weg is... ik zou zo echt niet kunnen leven... Maar ik heb gruwelijke verlatingsangst. Als vl een nacht weg is slaap ik al niet! Bed: hier een boxspring die 75 cm hoog is. Daar doen ze het maar mee Mommy, fijn dat alles goed was. Jeetje dan pas?? Dat duurt nog wel erg lang zeg. Lizz, volgens mij krijg je nog een groei/liggingsecho ik iig wel. Met 34 weken geloof ik. 7 april! Dufel, beeb pakt wat ie nodig heeft, gelukkig maar. Snap wel dat je je er zorgen om maakt maar denk onterecht Anakoloet, handig lijstje! Vandaag kraampakket binnengekregen... krijg meteen zin in de bevalling... NOT :') haha. Vanavond ook 4 pakken pampers binnengekregen. 2 maatje 1 en 2 maatje 2. 176 luiers voor 19,98. Vond ik geen slechte deal
@anakoloet handig lijstje! @lizz ik neem ook zeker wel 3 pakjes mee hoor. En qua verzekering lijkt me gewoon je zorgpas @lara goede deal
Pffff wat een nacht. Gisteravond niet lekker geworden. Buikgriep of eten verkeerd gevallen. Heb nog geen oog dicht gedaan... Elke keer als ik bijna slaap kan ik er weer uit
Pff wat weer veel getypt ineens. Heb alles gelezen maar geen puf om te reageren moe Zo lekker buiten de box verven 29 weken dansje
@dufel: ja nog 1 nachtje slapen en dan ben ik ook op de 30 weken nog 4 weekjes mij vervelen op het werk, heb er echt geen zin meer in nu. hihi. @lara: fijn dat je controle weer goed wa. haha wat grappig dat je kleintje zo dubbel ligt. lijkt me niet makkelijk, maar ja wij zijn natuurlijk ook niet meer zo lenig ja dus, ik wil ook graag thuis bevallen, maar je moet dan alsnog ook een tas klaarmaken. want zo'n 60% moet alsnog naar het ziekenhuis. en ben je hem niet nodig, dan gebruik je hem thuis en heb je alsnog alles bij de hand. ook wel handig. he beterschap meid. @jennechie: fijn dat alle contoles goed waren! @lizz: nee joh gewoon 1 tas maken, met wat spullen voor jezelf en voor je baby. je krijgt van je kraamzorg bij de intaken een lijstje wat er allemaal in moet, maar zoveel hoef je niet mee hoor. meen je dat? is het verhaal van herrido allemaal verzonnen??? wat belachelijk, dat doe je toch niet? ik geloofde het ook, maar ik vertrouw mensen soms iets te goed geloof ik. dan ben je gewoon ziek als je dit verzint. wat een aandachtrekker. @boris": oh wat vervelend van je zieke kindjes. heel veel beterschap en sterkte! @elske: fijn dat het goed gaat met je man. dus als ik het goed begrijp is hij weer terug als je bijna moet bevallen? dat komt dan wel heel mooi uit! als je in het ziekehuis bevalt moet je bed ook op klossen! dat is volgens mij zelfs verplicht anders kan het zijn dat je geen kraamhulp krijgt. @gewicht: ik begon op 64 kg en weeg nu 81 kg. schrik! maarja had ik wel verwacht want was bij de 1e ook zo. toen was ik met 38+4 22kg aangekomen. gelukkig is alles er af gegaan inculsief 4 kg extra. dus ik hoop heel erg dat dat nu weer zo is. @mommy2015: jeetje wat lang zeg! hier moet ik straks elke 2 weken op controle ipv 3 weken. ik vind 6 weken veeeel te lang. zo en nu moet ik gaan, zometeen weer controle bij vk en een echo ben benieuwd hoe zwaar kleintje nu is.
Dufel: ik snap dat je wel ongerust bent over het gewicht van je kleintje maar dat hoeft volgens mij echt niet hoor. Hij pakt alles wat hij nodig heeft van jou en als de vk zich zorge maakte dan had je al eerder een groeiecho gekregen, komt vast goed meis. Anekloet: ja ze hebben het beiden overleefd gelukkig. Denk dat 22 weken net te vroeg was om er voor te vechten of niet? Heel naar zulke situaties, gelukkig zijn wij een stukje verder zwanger. Lara: balen dat je zo slecht hebt geslapen. Volgens mij heerst de buikgriep ook echt nu. Beterschap. Toekie: wat knap dat je alle kilos weer kwijt was voor je zwanger werd van de tweede. Ik duim ook echt dat dat mij gaat lukken straks. Ik ga dinsdag eerst maar even lekker een weekje genieten in nederland en als ik dan de controle nog veel te ver weg vind trek ik gewoon aan de bel maar ik voel me verder goed en heb geen klachten dus dan zal 6 weken vast normaal zijn.
Laratje wat vervelend! ik had vanochtend ook even een beroerd gevoel in de maag, maar voel me nu weer goed.. apart. ook hier een slechte nacht geslapen, geen idee hoe dat nou weer kan. Mommy2015 Even afwachten, denk dat alles ook wel goed zit. Geniet maar lekker van je weekje! Hier net weer terug van de controle bij de verloskundige. Suikertest en HBgehalte waren goed, GELUKKIG!! De kleine man ligt met z'n ruggetje rechts en het kontje boven, vermoeden had ik al.. Fijn dat dat nu bevestigd is. Oja.. ik doe vandaag m'n 30-weken dansje!
@elske, leuke foto ! Beterschap aan alle zieke ! Hier flinke baggernacht door verkoudheid... Scheelt dat ik vrij ben vandaag. Hoe meten ze het gewicht van de beeb ? Dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan namelijk ! Vanmiddag weer controle bij de vk. Ben benieuwd hoe ze ligt. Ze ligt volgens mij veel met haar rug naar rechts. Maar dat weet ik niet zeker. Heb vooral in de avond een scheve buik haha ! Morgen vertrekken wij lekker naar Valkenburg, even weekendje weg ben benieuwd hoe het in de auto gaat met lang zitten. Merk dat ik daar last van krijg. Dus lekker veel stops inlassen. Ook krijg ik ruzie met de onder gordel. Als hij gewoon zit is mevrouw het daar niet mee eens en gaat ze kei hard duwen tot het mij gewoon zeer doet. Hou dan de gordel onder maar wat losser vast. Iemand tips? Foto van scheve buik. Iemand een idee wat het kan zijn ? Ik voel echt geen verschil. Maar de linker kant was gewoon helemaal leeg haha !
elske fijn dat de test en je hb goed waren! ik kom net bij de vk vandaan. nou kleine groeit goed! is nu al 1637 gram! het ligt een dikke 100 gram voor volgens vk en ik doordat ik zo hard groei wil ze dat ik alsnog een suikertest doe. blegh, dat was niet het nieuws waar ik op zat te wachten, maar goed is niet anders. heb net afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. 19 maart suikertest 30 maart controle vk
ToekieWat fijn dat je controle goed was en de kleine zo goed groeit!! Jammer at je waarschijnlijk een suikertest moet doen, voor 100 gram?? Maakt niet zo heel veel uit toch? Mijn buik loopt ook een week voor met meten, 31cm maar dat doet ie al sinds het begin 2 april controle verloskundige
Elske, fijn dat alles goed was! Leuke foto! Toekie, fijn dat de kleine goed groeit. Balen dat je alsnog een suikertest moet doen! youngmommy, zo'n puntbuik heb ik ook regelmatig haha. Denk dat ze dan der knieën of der kontje omhoog steekt hehehe! Hier nog steeds niet fit, veel bekkenpijn nu. En ben onwijs moe.
Elske: fijn dat alles goed was. Leuke foto!! Youngmommy: ze meten tijdens de groeiecho alle delen van de baby en daarvan word een berekening gemaakt wat hij/zij dan zal wegen. Bij mij gaven ze aan dat het 10% kan afwijken dus het is niet heel precies. Grappig om je buik zo te zien! Lara: lekker rustig aan doen vandaag! Toekie: balen dat je een suikertest moet doen. Ik vind 100 gram meer helemaal niet heel zorgwekkend. Maar goed beter dat ze het even extra controleren.
Laratje beterschap meid, is niks aan om je zo te voelen hè! Wordt je zo slap van... Toekie, fijn dat alles weer goed was. Wel jammer dat je alsnog een suikertest moet doen. Morgen begin jij ook al aan de laatste 10 weekjes! mommy2015: wat lekker dat je even naar Nederland gaat! Als het nou ook nog een beetje mooi weer wordt heb je dat iig mee. En dan kan iedereen hier in NL je buik even weer bewonderen Chantal, de box ziet er goed uit wat je geverfd had! Plaats je hier ook nog een fotootje als ie klaar is? Vanmorgen is hier ook de kraamzorg intake geweest. Ons bed hoeft gelukkig niet verhoogd omdat het ook niet kan. Maar omdat ik én geen bv ga geven én in het ziekenhuis beval mag hij zo blijven staan. Zo lang ik er maar rekening mee hou dat de kraamzorg dan mag weigeren het bed te verschonen. Prima, dat kan m'n man ook wel doen. Ik kreeg zelfs complimenten over hoe ik het bedje had opgemaakt, dan weet ik iig dat ik dat niet fout doe haha. Ik heb weer een beetje een dipdag. Heel irritant, zullen de hormonen wel zijn. Constant zin in lekkers en tegelijkertijd gefrustreerd omdat ik me verveel. Ik mis m'n familie en ik weet dat t nog lang duurt voor ik ze weer zie. Nou ja morgen is er weer een dag.
@elske mooie foto fijn alles goed was Toppie @youngmommy gewicht meten ze door de omtrek van hoofd en buik en geloof ook deel van been. Haha grappig zo scheve buik hier ook weleens @toekie fijn alles goed wa he bah suikertest hoop dat hij goed is! Want hier ben ik het al zat haha @laratje vervelend zeg lekker rustig aan doen meid! @lizz haha thnx hij is klaar nu staat nog even te drogen buiten ml zet hem vanavond weer in elkaar dus maak dan wel even een foto blij dat dat ook weer af is ow fijn je bed niet omhoog hoeft hoop hier ook niet haha. Aah knuffel voor jou! Hier ook rot dag maal weer met vanalles door mijn hoofd pfff @suiker pff zit er even helemaal doorheen moet natuurlijk steeds meer spuiten omdat kleine man ook groeit alleen smorgens wil mijn suiker na ontbijt maar niet onder de 8 komen baal zo ontzettend. Ben het gewoon even helemaal zat. Komt ook zoveel bij kijken. @belastigndienst jullie al je belasting aangifte gedaan ? Hier wel ow werd er zoo vrolijk van haha krijgen gewoon ruim 3000 terug komt goed uit straks met de kleine
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Maart 13 mrt: lienj Co vk 14 mrt: dufel groeiecho 16 mrt: chantallcindy Co diabetes vpk. 17 mrt: chantallcindy Co gyn 17 mrt: dufel Co vk 17 mrt: lizzthrasher22 Co vk 19 mrt: toekie1985 suikertest 19 mrt: jennechie groeiecho Co vk 24 mrt: laratje Co vk en intake kraamzorg 25 mrt: leo85 groeiecho 25 mrt: anakoloet Co vk 30 mrt: toekie1985 Co vk April 02 apr: elske91 Co vk 07 apr: laratje echo 09 apr: laratje Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Pff, wat lastig dat je suiker zo tegenwerkt! En dan ook nog blijven afvallen. Lijkt me zo ongezond, maar ja ze zullen toch wel weten wat ze je aanraden hè Ik heb gisteren belastingaangifte gedaan maar ik schrok ervan. Ik krijg heel veel terug, maar ik vind dat zo raar, ik heb vorig jaar helemaal geen inkomen gehad (behalve een paar maanden studiefinanciering). Ik snap ook niks van die termen: inkomstenbelasting, heffingskortingen en premie volksverzekeringen. Ik heb 'm toch maar verstuurd, want ik heb verder alles goed ingevuld. Nou ja we zien het wel. M'n man krijg ook een paar honderd terug, dat is heel welkom!
@ lizz fijn toch geld terug krijgen Hihi. Ja baal echt van moet ook twee x per week mailen dagcurves doorgeven gaat insuline weer omhoog pff. Maandag moet ik weer naar haar toe dan weer op de Weegschaal enzo ben benieuwd.
@mommy dankje voor je lieve woorden! Heerlijk dat je naar NL komt. Lekker genieten meis! @elske fijn dat alles goed was @youngmommy mooie puntbuik! Idd wat Lara zegt. Zullen wel billen of ruggetje zijn heb ik ook regelmatig @lizz balen van je dipje. *geeft knuffel* @lara hopelijk kan je vannacht beter slapen en voel je je morgen weer lekkerder @chantal wat vervelend zeg dat je zo bij moet spuiten. Lijkt me niet heel prettig ookal weet je waarvoor je het doet @toekie lijkt me een mooi gewicht. Irritant van die suikertest maar op zich ook wel weer goed dat ze het in de gaten houden. @belasting woooow wat krijgen jullie veel terug!!! Wij krijgen maar 149 euro terug... maarja ben allang blij dat we niet moeten betalen. @hier hele drukke dag gehad. Mn moeder was hier om half 10 (daarvoor hele huis al schoongemaakt) en samen met mn moeder de keuken gesopt. We zijn er wel 4.5 uur mee bezig geweest!! Alles eruit en afwassen/uitzoeken en alles van binnen en buiten soppen! Wat een k*t klusje vind ik dat toch. Ben heel blij dat het nu helemaal gedaan is. Heb nu nog maar paar dingen op mn lijstje staan. En dan is het verder een kwestie van bijhouden.