Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Dames, wacht op mij! Ik dans ook mee!!!! :D 31 weken!

Lizz, heel veel plezier!!

Kraamverband past niet in een kleine onderbroek haha :p

Sex na bevalling, ik denk dat je dat samen wel aanvoelt wanneer het weer kan of niet. Ik merk dat vl de laatste tijd ook minder zin heeft. Alleen word ik daar weer onzeker van :(

Leo een dipje. Komt vast goed!

Dufel, gefeliciteerd met je vader. Fijne dag vandaag :D

Leo, leuk kaartje!!

Jeetje dames wat zijn jullie vroeg wakker!

Chantal, wat leuk dat je nog ff hebt mogen spieken :)

Dufel, fijn weer goedgekeurd!

Dame, beterschap. Naar zeg het hele huis ziek. Blegh, niks waard!

Vanmorgen bij babypark geweest.
    Een Aerosleep matras-topper voor de kinderwagen gekocht, 2 waskussenhoezen, hoeslaken (aerosleep) voor ledikant en nog een dekentje voor in de kinderwagen.

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Zo jullie hebben ook niet stilgezeten met kletsen haha :D Ben vandaag bijna de hele dag buiten geweest, het was hartstikke warm in de zon! Volgens mij ben ik zelfs verbrand :p

Dufel, oh ja, strings zijn inderdaad niet zo handig (laat staan charmant) met dat kraamverband hahaha :p Ik draag zelf veel boxers en hipsters, die boxers lijken me wel prima voor in het ziekenhuis. :) 31 weken alweer, de tijd gaat nu wel snel vind ik hoor! Morgen gaan mijn laatste 10 weekjes ook al in! :D
    Fijn dat je weer bent goedgekeurd! Kun je weer even mee vooruit! :)

Toekie, nee klopt, ik probeer me ook gewoon voor ogen te houden dat niemands bevallingsverhaal op mij toepasselijk hoeft te zijn. Wat er ook gebeurt, ik zal wel met de flow mee moeten gaan want ik heb er toch geen controle over. Dat geeft me enigszins wel rust, want als ik toch niet weet hoe het zal lopen kan ik me er ook geen voorstelling van maken. :)
    En goed dat je even een dag voor jezelf hebt genomen! Dat mag best hoor, is belangrijk dat je ook tijd voor jezelf neemt :)

Leo, wat een leuk kaartje! Wel rustig aan doen hoor, nou is dat misschien wel lastig met je dochter maar hopelijk kun je toch wat rust nemen. Maar ja, bandenpijn hoort er nou ook eenmaal bij.

dame84, dat klinkt als een vrij prettige bevalling inderdaad. Hier kan ik in het ziekenhuis kiezen uit een ruggenprik of zo'n spuit in je been maar dat wil ik denk ik niet. Ik ga eerder voor een ruggenprik, mits dat mogelijk is enzo. Op de een of andere manier heb ik steeds in mijn hoofd dat het alsnog thuis gaat gebeuren, waarom weet ik niet. Hopelijk niet haha :p
    Beterschap bij jullie! Is ook niks iedereen ziek pff.. En doe rustig aan met de foto's hoor, we hebben geduld! :D

Het zal voor mijn man misschien wel even wennen zijn na de bevalling, hier hebben we toch nog gemiddeld zo'n 4-6 keer per week seks. Best veel eigenlijk maar ik wil het niet missen haha. Ach, dat zien we dat ook wel weer, ik hoop maar dat mijn libido niet ineens heel erg zakt. Dat had ik ook toen ik weer aan de pil ging 7 jaar geleden en dat was niet echt leuk, vooral voor m'n man natuurlijk :p

Nou wij zijn vanmiddag ook weer bij de vk geweest. Toch nog 2 echo's in het verschiet, joehoeee. Ik had voor het eerst een andere verloskundige (zij werkt daar parttime) en zij vroeg of ik ook zo'n suikertest heb moeten doen ivm mijn bmi wat net op het randje lag. Nee ik had niks gehoord zei ik, dus ze wilde even overleggen met de andere vk, omdat de baby een groeispurt had gehad maar dit nu weer stabiel was. Tenminste, zoals ze aan mijn baarmoeder hadden gemeten. Ik heb daar dus nog even niet nuchter bloed laten prikken en m'n suiker was 5.4 dus ik hoef geen dagcurve te laten prikken. Ik moet alleen een groeiecho laten maken volgende week en een gesprek met een gynaecoloog. Is toch overal weer anders hè, dat protocol. Nou ja het kwam er dus op neer omdat er in mijn familie ook niks van diabetes voorkomt, de groeispurt weer was gestaakt en omdat mijn suiker prima was ik geen suikertests hoef te doen. Gelukkig maar!! Dus wel een echo volgende week en wrss met 36 weken nog een liggingsecho. Nou ik ben benieuwd, vind het wel heel leuk om haar nog eens te zien :D

Straks lekker bedje in en morgen op tijd vertrekken, heerlijk :D Ik reageer donderdag of vrijdag dus weer want de laptop blijft thuis :)

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb wel bijgelezen vandaag maat verder geen puf tot reageren. Was lange drukke maar ook gezellige dag.

@lizz veel plezier!!

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Veel plezier en 4-6 keer.. wow! Jalours :D

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier gisteren ook nog even in de zon zitten haken ga straks beginnen met een babydeken :)

@toekie nou idd was blij dat ik nog even kon slapen:) en kijken is altijd leuk.

@laratje snap wat je bedoelt je er onzeker van word maar denk dat dat ook bij het zwanger zijn hoor.

@lizz fijn je suiker goed was Hihi. 4-6 keer per week ( hier denk gemiddeld 4 x per week voor de zwangerschap )al vraag ik me ook af of dat straks nog is. Maar moet zeggen nu ook nog wel 2 tot 3 per week ligt ook beetje aan mijn harde buiken zolang ik me er nog goed bij voel vind ik het geen probleem haha. Droomde trouwens vannacht voor het eerst over hoe ons mopje eruit ziet Hihi zo raar benieuwd of het ook zo is :)

Bijna de laatste 10 weken in al zijn het er waarschijnlijk minder voor me :)

6. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Leuke droom chantal! :)

Wauw nog zoveel?
    Hier toevallig afgelopen week 1 x en daarvoor 1,5-2 weken niks.
    Gisteren met vl erover gepraat en gezegd dat ik hem mis. Financieel hebben we het gewoon even heel zwaar en bij hem wringt dat echt. Wel hebben we uitgesproken dat het niet tussen ons in mag komen staan.
    Was een emotionele avond. Kon daarna ook echt niet in slaap komen!

7. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @laratje zo weinig Hihi moet er niet aan denken.

Hier ook financieel weer even tegenvaller of we even binnen 2 dagen 1100 kunnen betalen.
    Wij hebben hier een nadeel onze buren wonen niet in hun huis en vaak word post van ons bij hun binnen gegooid wat we dus of te laat of helemaal niet krijgen al meerdere malen klacht ingediend bij de post. Maar hierdoor dus vaak rekeningen niet binnen gekregen :(

Maar idd laat het niet tussen jullie komen. Financieel kan het Af en toe behoorlijk zwaar zijn weet er alles van helaas :(

8. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Laratje, heftig gesprek kan ik me indenken. Goed dat jullie er wel over praten! Hopelijk komen jullie er binnenkort beter voor te staan.

Bed: hier 1x per 1/2 week ongeveer all the way, en tussendoor wel wat verwennerij ;) Maar ik baal wel ontzettend, sinds week 12 is m'n libido al ver beneden het vriespunt gedaald. Niks aan.

Nu aan het genieten van het prachtige weer, keihard goede muziek aan (voor Lizz: Demon Hunter ;)), en m'n 30-wekendansje aan het doen! :D

Ik denk dat het door het mooie weer komt, en doordat het goed gaat tussen ons, maar ben even weer zooo ontzettend verliefd! Hihi. Hou onwijs veel van m'n mannetje, en ben elke dag nog dol op hem. Heerlijk!

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lara vervelend zeg. Wel goed dat jullie erover gepraat hebben. Dat is het belangrijkste. Ookal gaat het nu financieel gezien wat minder, als je er samen tegenaan gaat maakt het jullie alleen maar sterker *knuffel*

@chantal vervelend zo'n tegenvaller

@anakoloet heerlijk gevoel is dat he! Lekker van genieten :)

@hier beetje offday. Gister veel te drukke dag gehad. Dus vandaag heb ik daar last van. Meer spugen en last van van alles.
    Muren komen weer op me af en voel me alleen. Wil eigenlijk heel dicht tegen mn vriend aankruipen ;) nog paar uurtjes dan komt hij weer thuis.

10. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @mooi weer nou gister was het heerlijk nu hier totaal geen zon :(
    Net de koelkast (extra koel/vrieskast) in de schuur schoongemaakt die hebben we in de zomer ook aan extra plek voor ijs en bier enzo Hihi en nu even die van binnen leegmaken want pff de vriezer zit vol ijs.

@dufel vervelend meid ik merk dat ook als ik teveel doe gister echt ontzettend veel harde buiken :( vandaag maar lekker rustig aan doen meid knuffel.

Nou kunnen regelen dat we het in twee x kunnen. Betalen haha scheelt toch weer :)

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ Laratje fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad, komt vast goed!

@ Chantal wat vervelend zeg dat je zo je post te laat krijgt en dan in de problemen komt.. 1100 euro is niet niks om zo ineens op te hoesten.. Fijn dat het nu in 2x mag!

@ Anakoloet, dat zijn vrolijke berichten, fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Lekker de lente in je bol hihi

@ Dufel meid wat vervelend dat je nu zo'n last hebt.. Voor jou zeker helemaal aftellen die laatste weekjes, ben je hopelijk daarna snel weer de oude, of in ieder geval van de nare kwalen af!

Ik zit hier op het werk terwijl het zonnetje heerlijk schijnt buiten.. Bah! Hihi.. Krijg wel van manlief tussendoor lieve fotootjes van mijn meisje, dus dat scheelt.. Morgen weer lekker vrij :)

12. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laratje: als je goed met elkaar over dit soort dingen kan praten, dan komen jullie er vast wel uit samen! Sterkte!

Chantalcindy: bah wat een tegenvaller, helukkig kan het in 2x betaald worden!

Anakoloet: heerlijk die lente en verliefdheid, genieten!

En wat ik de vorige keer vergeten was: hatsie fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, welkom terug! En mooie buikfoto!!!
    Mommy: veel plezier bij je familie in NL!

13. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Zo eindelijk een dagje vrij na 3 vroege diensten. Ben blij als het volgende week gedaan is!
    Heb alle berichten wel gelezen, maar ben te moe om overal diep op in te gaan.. Sorry!!

Chantal Wat een tegenvaller.. Gelukkig dat het niet in 1x betaald hoeft te worden
    Dufel beterschap meid! hopen dat je snel weer een beetje opknapt!
    Lizz Geniet van je paar daagjes weg!! wou dat ik dat nog kon :( Hopen dat manlief in mijn verlof een paar dagen in NL is, kan ik hem opzoeken :)

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Chantalcindy, he dat is een flinke tegenvaller zeg!

Dufel, vind het zo ontzettend vervelend voor je! Dikke knuffel voor jou! Hoop dat je je nu wat beter voelt.

Vandaag uitslag van controle vl gehad. Alles is goed en stabiel!! Zo fijn en blij mee. Geeft weer een fijn gevoel. Volgend jaar pas weer controle :)

Thanks voor jullie fijne lieve woorden dames.
    Vl ligt onder mijn arm, met z'n hand op mijn buik te slapen :) makes me happy! En dankzij zijn hand heb ik een drukke beeb :)

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    En weer wakker... net krap 3 uurtjes geslapen grrrr

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    En nog steeds wakker

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Balen dufel hier ook alweer wakker pfff :(

18. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Dufel wat naar zeg :(

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja was een kort nachtje poeh! Hopelijk haal ik komende nacht wat in

20. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ah dufel :(
    Anders overdag even een extra uurtje pakken :)

Chantal nog een beetje geslapen?

Deel Deze Pagina