Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh vervelend dat jullie zo slecht slapen! Valt hier gelukkig nog mee.. En dochter slaapt eindelijk weer door, dus kunnen nog een beetje bij komen voor de baby er is :) Wel zo fijn na ruim een jaar 1 tot 6x eruit per nacht :D

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Pffff 6 keer per nacht eruit!!
    Lekker Leo nog ff doorslapen nu... straks begint het weer opnieuw ;)

3. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ik slaap over het algemeen ook goed!
    Vanmorgen wel wakker geworden van een harde buik, weer ingedut en ff later weer wakker van een harde buik. Dan moet ik gewoon nodig plassen :p maar dat was pas om half 9.

Zoontje van vl slaapt gelukkig redelijk goed! Heeft een tijdje gehad dat ie om de haverklap wakker werd want hij wilde niet alleen slapen. Bleek dat ie bij z'n moeder elke nacht in bed sliep... Hier gaat dat dus echt niet lukken. Die periode is nu over.

Fijn Leo dat je dochter beter slaapt en jij dus ook :D

4. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    @Hatsie, mooie buik ! ik zou zeggen gemiddeld, lijkt erg op mijn buik :)

@anakoloet, hier kwam de opmerking over grappen van vriend over vrijen, afgelopen dagen is hij er wat rustiger over. zou het kwartje gevallen zijn?

@ondergoed, ik moet nog wat bij halen denk ik, haal gewoon boxers bij de action, die schijnen ook met kraamverband samen te kunnen dus ik ben benieuwd, anders pak ik wel boxers van mijn vriend :p

@harde buiken, niet vaak gehad maar laatst wel een erge, mijn hele buik werd hard, zat in de weg en voelde gewoon echt niet fijn. helaas zal ik er maar aan moeten wennen. En inderdaad na het spelen tussen de lakens is het hier ook het ergst, soms zelfs zo erg dat het gewoon zeer doet.

@voorlichtingsavond, ik wist al veel van wat ze vertelde op de voorlichtingsavond over bevallen, wat ik niet wist is dat je standaard een spuit in je been krijgt om de placenta geboren te laten worden. is dat bij jullie ook zo ? hier is het blijkbaar standaard, omdat ze gewoon zo snel mogelijk binnen een half uur die placenta willen hebben.
    ook baalde ik een beetje over het verhaal van de ruggenprik, vooraf moet eerst de hartslag van de baby half uur aan de monitor liggen en dan gaan ze pas kijken of je hem mag en dan pas de anesthesist regelen. Al met al ben je zo 1 tot 1,5 uur verder voor je überhaupt de ruggenprik kan krijgen.... beetje tegenvaller....

vandaag eindelijk aan de kast begonnen, die moest ik nog steeds schilderen. Heb vanochtend 1 helft van de buitenkant gedaan en hopelijk heb ik de dicipline om vanmiddag ook nog de andere buitenhelft te doen.

vriend heeft ook eindelijk de bewegende bolletjes in mijn buik gezien ! vooral als ik in de avond ga liggen komen er handen, voeten ofzo voorbij en gaan er overal bolletjes aan de buitenkant over mijn buik heen.
    normaal als ik dan zeg kijk dan stopt ze ineens.... het is nu al een eigenwijsje !

*32 weken dansje !

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @slapen ik slaap steeds slechter komt voornamelijk omdat ik niet op mijn heupen kan liggen doet echt pijn na 10min dus draai wel 100 x per nacht pff en op mijn rug liggen is ook niks :(

@harde buiken hier gister teveel harde buiken gehad moest rustig aan doen van de gyn dus zit nu een babydeken te haken Hihi moet wat.

Ik heb het idee meneer aan het indalen is pff drukt zo op mijn blaas :( moet zo vaak naar de wc. En elke x voor maar paar druppels.

30 weken dansje :)

6. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    youngmommy hier hebben we geen voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Ga er heel 'nuchter' naartoe en zie wel hoe het loopt.

slechte nachten hier gelukkig geen last van! wel sinds 2 nachten standaard rond 3 uur wakker, ivm pijnlijke vingers en gewrichten.. (slapende handen) blijkt dat ik last heb van carpaal tunnel syndroom, door vocht vasthouden. Gelukkig gaat dit weer over na de bevalling!
    Hopen dat het in m'n verlof wat minder wordt en het weer wegtrekt. Denk dat het onder andere is gekomen door overbelasting.
    Nog 4 diensten werken en dan heerlijk verlof!!

*31 weken dansje*

7. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @chantal: nou das ook lullig zeg, door dat je de post niet krijgt moet je gewoon in 2 dagen zo'n bedrag ophoesten? dat is niet niks.
    he meid rustig aan hoor met die harde buiken!

@lara: wat fijn van de goede uitslag! lief dat je vriend zo bij je lag te slapen:)

@dufel: oh mied, ik dacht dat ik slecht sliep, maar jij bakt er helemaal niks van! haha mooi plaatje.

ik reageer straks ff verder, krijg ff bezoek

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @leo: jemig 6x per naht er uit?! oh dat zou ik niet overleven volgens mij. dan doe je ja geen oog dicht! fijn heerlijk voor jullie dat ze nu doorslaapt.

@youngmommy: die prik voor de placenta heb ik bij de 1e niet gehad, dus dat zal hier niet standaard zijn dan. of dat moet al veranderd zijn. heb er niks over gehoord in elk geval.
    dat van die ruggeprik wel, dat klopt ja, je bent zo een uur verder voor die er in zit.maar dat is uit veiligheid voor je kleintje.

@elske: oh wat heerlijk, nog maar 4 keer werken! ik tel ook af naar mn verlof! nog 3 weekjes:D ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, met werken.

vanmorgen suikertest gehad in het ziekenhuis. ben benieuwd. hoe lang duurde het bij jullie voor je hier uitslag van kreeg?

dan nog ff weer een update van mijn buik

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ...

Bijgevoegde bestanden:

10. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Toekie mooie buik!!
    Ik had geen uitslag gekregen van de test. Had week later weer controle bij de verloskundige dn heb er toen naar gevraagd.

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @toekie nee idd niet niks z'n bedrag gelukkig nu wat langer de tijd maj valt toch weer tegen haha.
    Ja idd rustig doen gister echt teveel gedaan begon zelfs Pijn te doen gister dus nu maar dagje niks.
    Mooie buikfoto ! Hier de uitslag paar dagen later gekregen trouwens wel laat nu nog suikertest.

12. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    mooie buik foto!!

hier steeds na een poosje rust ff wandelen en dan steeds van die steken van onder als of hij er steedss uit komt,, voeld best pijnlijk,, als ik het voel, lijkt net of het dan ook dat momend is dat het gaat gebeuren snap je,,, pff,,

dames nog wat leuks gedaan vandaag??

Lizz hoe was je overnachting???

13. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Nou onze dagen waren echt heerlijk! :D Maar ben echt helemaal kapot dus ik zal morgen even uitgebreider reageren. :)

Slaap lekker meiden!

ohja, *verlaat 30 weken dansje* :D

14. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    En we zijn weer wakker bah :(

15. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    En we maken ons weer op voor een dag werken tot 14.00..
    Tot 10.30 fanatiek bezig mensen uit bed te helpen en daarna ondersteunde dienst op de dagverzorging, dus dat is wel lekker.

Chantal Wat vervelend! Dat je weer wakker bent steeds 's nachts..

Hier vannacht ook regelmatig wakker geweest, maar gelukkig geen pijn gehad in mn gewrichten.. Heb nu een brace om, merk wel dat het goed is dat ik bijna stop met werken want overbelast m'n gewrichten op deze manier.

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz mooi dat jullie genoten hebben! Heerlijk :)

@chantal vervelend!

@elske werkse vandaag

17. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Toekie mooi buik hoor!

Elske, werkze!

Lizz, wat fijn dat jullie genoten hebben! Lekker hoor.

Vandaag komt de smid voor m'n paard en vanmiddag nog een lesje geven.

Gisteren hebben we het ledikantje in elkaar gezet en van de week doen we de kast nog :)

Ow hij staat gedraaid... Nouja!
    Enne, let niet op de rommel haha.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      2
  18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ youngmommy: Hier ook geen prik gehad bij de 1e, en ik zou daar nu bij de 2e ook niet zomaar mee akkoord gaan, placenta was vorige keer na kwartiertje ofzo vanzelf gekomen, dus dat gaan we dan eerst gewoon afwachten ipv gelijk met medicatie aan de gang..

@ Toekie: was ook overleven hoor haha, man en ik sliepen om de beurt uit wanneer het kon, vooral in het weekend, en dan daarna de ander nog weer het bed in.. Ben je wel de halve dag kwijt, maar anders kan je echt niet functioneren.. Het ging van 6 keer steeds naar minder.. Vannacht was dochter wel onrustig, maar dat was tussen 10 en 11, dan ben ik nog wakker, en daarna wel lekker doorgeslapen gelukkig :)

@ Harde buiken: Heb ik ook steeds meer hoor.. Straks in verlof gelukkig wat meer rust..

@ Vocht vasthouden: Na de bevalling was het hier gelijk over, 1e dagen errug veel geplast om het af te voeren.. Rust houden helpt ook niet meer op gegeven moment..

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Kan s'nachts niet eens meer normaal naar de wc lopen :(
    Zodra ik mijn bed uitstap Doet mijn bekken zo'n pijn! Zak er aan 1 kant ook steeds doorheen. Echt strompelen naar de wc maar de terugweg gaat al weer veel beter...
    Overdag bijna nergens last van. Gelukkig...

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier gelukkig nog even kunnen slapen lig nu met mijn voedingskusen onder mijn buik en tussen mijn benen dat ging goed. Had vannacht N steken in mijn li lies en mijn heupen pfff :( denk niet dat het slapen nog beter gaat worden.

Ik hou echt totaal geen vocht vast heerlijk mijn ring wordt zelfs te groot hahah. Alleen morgenavond feestje van mijn oom en tante heb dan dichte schoenen aan en sokken denk dat ik dan el vocht ga vasthouden hoop dat ik het een beetje volhou :)

Deel Deze Pagina