Erg heftig hoor.. Onzeker blijft het toch, ik denk tot op het laatste moment.. Ik denk persoonlijk dat niemand echt heel blij kan zijn in het begin.. Tenminste.. Ik denk er wel bij na dat het fout KAN gaan.. Ik vind dat je dat niet uit mag sluiten.. Ik kan wel heel blij zijn, als er iets mis gaat valt het nog zwaarder allemaal.. Denk dat als ik de eerste echo heb gehad, dat het dan allemaal wat rustiger is, dan kun je alweer net wat meer blij zijn! Misschien een hele stomme vraag, maar wat gaat vooraf een MK? Buikpijn? Bloedverlies? Als je dit niet wil vertellen respecteer ik dat helemaal hoor! Ik duim in ieder geval voor je dat jullie nu heel veel geluk hebben!!! Liefs!
Goedemorgen dames, Gefeliciteerd voor de nieuwe mama's!!! Mooniej geniet van deze dag vandaag!! Las dat er mooie echo's zijn geweest, hebben jullie ook foto's?? Altijd zo leuk om te zien Hier gaat het nog steeds prima, nergens last van op af en toe een steekje en ontploffende bobby's Las ook iets van of je zelf een voorgevoel hebt over wat het wordt .ik heb hier heel sterk het gevoel dat het een jongen wordt. Maar ik ben eerlijk, dat had ik bij mijn eerste 2 ook en dat werden meisjes, toen ik dacht dat de jongste dan ook niks anders werd dan een meisje, bleek het een jongen te zijn hahaha, dus ik kan dan ok bijna niet wachten tot het zover is dat ze het kunnen zien, maar dat gaat nog minimaal een weekje of 10 duren. Ik wil het in ieder geval wel absoluut weten, ben ik veel te nieuwsgierig voor Wij hadden het onze ouders verteld en broer/zussen, verder wilden we het in ieder geval nog even stil houden tot na de echo, maar denk dat dat niet gaat lukken krijgen steeds meer reacties van mensen die ons feliciteren aangezien opa een beetje heel erg trots is en dus maar niet kan zwijgen hahaha Daarnaast kan mijn vriend er ook wat van, was eergisteren even eentje gaan drinken en kwam vol verhalen terug over dat hij het gewoon niet laten kon en dus toch zijn mond had voorbij gepraat tegen de man van mijn bazin die ik het dus nog niet verteld heb ..mannen!!! Leeftijd hier .vriend en ik beide 35. Wat een miskraam betreft, ik heb jaren geleden een miskraam bij bijna 7 weken gehad. Bij mij begon het met een beetje bloedverlies, dag later kreeg ik flinke mentruatiekrampen en werd het bloedverlies heviger, vergelijkbaar met een hevige menstruatie. Na ongeveer 2 weken bloedverlies kreeg ik een inwendige echo, toen bleek alles al schoon te zijn. Fijn weekend allemaal!!
Hier de eerste en derde mk zoals hierboven word beschreven. Bij de tweede. Niks beetje buikpijn maar kwamen er bij de echo pas achter
Jeetje.. Wat heftig!! Hoop dat niemand dat hier (meer) mee hoeft te maken! Hier 26 jaar, ml bijna 31.. Dus ook nog jong zat! Heb pilletjes gekregen tegen de misselijkheid die aardig werken..! Gelukkig! Als mijn maag maar vol blijft. Ook verschrikkelijk moe, vanmiddag weer een paar uur geslapen, anders kom ik echt de dag niet door! Morgen bezoek van Nicht (met man en kinderen) van ml. Ben benieuwd of we het geheim kunnen houden! Ik rook natuurlijk niet meer, ben zeer moe en misselijk.. Haha! We zullen zien!
Alle nieuwe dames: gefeliciteerd!! @ Mooniej, gefeliciteerd met je huwelijk! Heel veel geluk en gezondheid gewenst! Reageer niet zo heel veel, drukke werkweken en daarna vooral heel moe, maar lees wel bijna alles. Gelukkig nog niet zo veel klachten..Alleen erg vermoeid, vergeetachtig en ik heb continu het gevoel dat ik vol zit met eten... Maar als het daar bij blijft! Vrijdag de eerste echo, zit dan op 7+3.. Ik ben net 30 geworden en mijn wederhelft is 38. Ons eerste kindje...
Wauw mooie echo ballerina!!! En succes met stil houden Knap trouwens dat je gestopt bent met roken .mij lukt het maar niet Ben al menthol sigaretten gaan roken omdat ik die zo smerig vindt, dus ben wel al geminderd, maar stoppen .ondanks dat ik de beste reden heb die er bestaat en ik wil het echt dolgraag, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Iemand de gouden tip??? Ik wil echt alles proberen!!
De gouden tip... Je bedenken dat je een kindje in je buik hebt die nu met alles wat jij binnenkrijgt meegeniet. Sigaretten weggooien en niet meer bijkopen. Als je tenminste alles voor je opgroeiende baby over hebt. Ik heb het met eten. Wil graag gezond eten maar te vaak gaat er nog teveel verkeerds in. Baal ik van want juist dit is zo'n belangrijke groeiperiode!!!
Ik heb er nog steeds zin in, maar kan het heel goed laten op de een of andere manier.. Kan goed snappen dat het je niet lukt hoor, het is ook echt niet zomaar iets, maar dat snap je alleen als je rookt denk ik.. Nog een tip: zoek een hobby! Klinkt heel stom, maar het is echt een gewoonte! Leuk spelletje op je gsm ofzo waar je helemaal verslaafd aan bent zodat je iets te doen hebt op de momenten dat je normaal zou gaan roken.. En stel jezelf voor met een hele dikke buik en een sigaret, dat kan niet toch? Allemaal maar kleine dingetjes, hoop dat het je helpt! Succes! Hier was het in het begin ook, hoe vetter hoe beter! Nu behoorlijk misselijk, dus dat gaat vanzelf over.. Ik heb ook iets van.. Die eerste weken geef ik er gewoon nog aan toe, na die 12 weken voel ik me waarschijnlijk wel weer wat normaler, dan kan ik nog op mijn eten gaan letten.
Halli dames, klets graag met jullie mee. Ik ben 26 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. Ik heb nog niet echt kwaaltjes, alleen wat gevoelige borsten en wat meer moe dan normaal.
Dank jullie wel allemaal heb heerlijk genoten gisteren was helemaal gesloopt na bijna 18 uur wakker geweest te zijn en dat voor iemand die normaal overdag alweer 3 uur moet bijslapen en snachts netjes 9/10 uur slaapt Netjes geen alcohol gedronken en netjes bij het eten aan de bediende gevraagt of het vlees goed doorbakken was (alleen de biefstuk niet balennn) Gisteren toch een beetje stout geweest af en toe een hijsje van een sigaret foei foei maar werd van allemaal steeds draaierig en misselijk dus was gwn stress en gaan vandaag weer verder met niet roken (do/vr helemaal niets gerookt) Verder nog niet heel veel kwaaltjes Duik nu nog even mn bedje in en vanmiddag nog even opruimen in huis van het feestje Tot strakkiesss
Ik slaap ook slecht heb overdag echt een middagdutje nodig. Hier geen tip Hihi die zou ik ook kunnen gebruiken
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Gizzie - 2e kindje (1 dochter) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 7 mei: Maantje - 1e kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 10 mei: Blijeik - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) BallerinaN - 1e kindje 12 mei: Manonii - 2e kindje (1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 23 sept: Dame84 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept : blijeik 1echo 29 sept: Manonii - 1e echo 29 sept: LiKaJo 1e echo 29 sept: 2011Mamma 1e echo 1okt: chantallcindy 1echo en Co. Gyn. 2 okt: missyme 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 3 okt: Boris10 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 11 okt: Gizzie - termijnecho 13 okt: loes1990 intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo ----------------------------------------------- graag wijzigingen in kleur aangeven
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt Mooniejj! En ik ben ook echt doodmoe.. Zelfs al als ik uit mijn bed kom.. Dus nee, hier ook geen tips helaas! Ik ben trouwens 2 daagjes terug gezet, dus uitgerekend op 14 mei. Wil iemand dat nog even veranderen? Dank je!!
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Gizzie - 2e kindje (1 dochter) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 7 mei: Maantje - 1e kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 10 mei: Blijeik - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) 12 mei: Manonii - 2e kindje (1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje BallerinaN - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 23 sept: Dame84 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept : blijeik 1echo 29 sept: Manonii - 1e echo 29 sept: LiKaJo 1e echo 29 sept: 2011Mamma 1e echo 1okt: chantallcindy 1echo en Co. Gyn. 2 okt: missyme 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 3 okt: Boris10 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 11 okt: Gizzie - termijnecho 13 okt: loes1990 intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo ----------------------------------------------- graag wijzigingen in kleur aangeven