ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Maart 30 mrt: dufel groeiecho 30 mrt: toekie1985 Co vk 30 mrt: lienj Co vk 31 mrt: lizzthrasher22 suikertest April 01 apr: lizzthrasher 22 co vk 02 apr: elske91 Co vk 02 apr: chantallcindy Co gyn + groeiecho 07 apr: leo85 Co vk 07 apr: laratje echo 07 apr: dame84 groeiecho 07 apr: chantallcindy Co diabetesvpk 07 apr: dufel Co vk 08 apr: anakoloet Co vk 09 apr: laratje Co vk 10 apr: youngmommy2be Co en liggingsecho 21 apr: dufel Co vk 24 apr: leo85 Co en ligging/ groeiecho Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Goedemorgen hèhè eindelijk weer een goeie nacht hier @elske ow dat kan behoorlijk pijn doen je dat syndroom word je daar niet aan geopereerd? @youngmommy2be he wat balen dat je z'n last had zeg wel goed je gebeld hebt. Fijn je bloeddruk weer goed is @dufel geniet van je weekendje dankje wel haha ik ben woensdag jarig 1 april helaas geen grapje hahah maar voordeel is wel niemand vergeet je verjaardag! Word 25. Mijn lijstje komt wel ver overheen met die van jou moet mijn eigen tas nog inpakken @ dieet toch even weer over mijn suiker nu ik smorgens minder eet is dan eindelijk mijn suiker helemaal top zo blij mee. Deze week O,3 aangekomen haha maar denk dat dat de baby is wel vraag ik me nog steeds af of het voor mij nu echt gezond is gisteren bijv heb ik dit op. Ontbijt verlaat uit bed 1 boterham Lunch twee boterhammen Middag kwark Avondeten 3 boterhammen Avond appel. Nou had ik geen honger ofzo maar vind dit nu niet veel eten. Hier vandaag lekker mijn verjaardag vieren.(woensdag 1 april word ik 25 ) gelukkig komt niet iedereen anders veel te druk. En mag vanavond heerlijk een stukje taart verheug me er nu al op. Fijn weekend dames!
Dufel slaap s nachts met een brace, geeft verlichting Chantal dit wordt nu veroorzaakt door het vasthouden van vocht. Na de bevalling trekt het weer weg, Wat grappig Chantal.. Ben as woensdag ook jarig word 24
LienJ, inderdaad er komt een bad in! Ik kan niet wachten haha. Helaas nu weekend, maandag gaan ze pas weer verder. De oude badkamer is helemaal uitgebroken, leidingen zijn verlegd, het systeem voor het doortrekken van de wc hangt en de muren zijn gestuct voor onder de tegels en dat laatste moet nu eerst goed drogen dus het is ook wel goed dat het weekend is 😊 Donderdag komen de meubeltjes binnen! Een week eerder dan verwacht, dus ze blijven nig even ingepakt tot de badkamer klaar is want ik vind het zonde als ze al helemaal onder het stof zitten door de verbouwing haha. Hatsie knuf voor jou! Je down voelen is echt niet leuk en geen zorgen hoor. Ik kan ook wel tegen zulke verhalen, t is altijd zo'n kleine kans dat ik van het positieve bij mezelf uit ga. Kan me ook voorstellen dat meiden zich wel zorgen maken hoor, maar je had t niet kwaad bedoeld, dus dan geeft t niks hoor Bevallingsprogramma's: laatst lekker zitten gniffelen bij proefkonijnen waar twee beren van kerels aan de bevallingsapparatuur ging. K had t al eens gezien bij Dennis en Valerio, maar met deze beren van kerels (en naast hun de zwangere vriendin haha) was t nog veel grappiger. Pijnlijke tepels/lekkage: gelukkig geen last van. Kolf: de medelastand op de nmb gaf ook aan dat t handiger is om een kolf pas na de bevalling aan te schaffen. Dufel: oh ja ik moet ook nog even ondergoed maatje kraamverband kopen hahaha. Hoewel in m'n kraampakket sowieso twee of drie van die net-onderbroekjes zaten, speciaal om kraammverband op hun plek te houden dus dat is ook wel handig 😂 Jabinca balen van de fussili en t slechte nachtje hopelijk ben je nu weer een beetje uitgerust. Rugpijn begin ik ook wat last van de krijgen en gister ook enorm gespannen buik al vanaf s nachts dus ook een beroerd nachtje gehad (sluit me aan bij de club haha). Flink zere ribben de hele dsg en pijn aan m'n middenrif. Nu lijkt het weer wat beter te gaan gelukkig. Chantal alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag vandaag! Dame84: wat bedoelde je met ??? 😊 Dufel: heeeerlijk, geniet van je weekendje weg! Elske ook alvast gefeliciteerd! Ook toevallig dat jullie tegelijk jarig zijn haha. Hier nog geen last van indalingsweeen hoop ik. Wel af en toe pijn in m'n onderbuik maar volgens mij ligt de kleine nog in stuit, dus beter nog niet indalen maar eerst even draaien haha Oh haha 7 april wordt een druk vk-dagje, veel afspraken! Ik ook: 7 apr. Ochtend Placenta-echo en 's middags controle VK
Dat is wel een mooi georganiseerd lijstje Dufel! Zitten wel wat dingen tussen die ik er ook maar bij in doe!
Film was leuk, zijn naar Insurgent geweest Daarna nog even in de kroeg geweest waar live-muziek was.. Was om 12u weer thuis Chantal fijn dat je suiker eindelijk btje op orde is! Extra genieten van je lekkere stuk taart vanavond! Elske fijn dat een brace helpt bij jou.. Hier maakte dat geen verschil, ondingen Heb ze dus al snel weer weggelaten, sliep er erg slecht van haha.. Ben de rest alweer vergeten.. Succes voor degenen die nog aan het verbouwen en verhuizen zijn Fijn weekend allemaal!
Hallo Dames! Wat is er weer veel gekletst zeg! Dufel, geniet lekker van jullie weekendje weg! Heerlijk, nog even samen... Wij wilden in mijn verlof nog een midweek weg, maar zie het toch niet meer zo zitten met die dikke buik die met alles in de weg zit... Hatsie, knuffel voor jou! Kop dr voor... Lizz, geweldig mooie echo! Had ik op fb ook al op gereageerd dacht ik.. Vergeetachtigheid wordt wel erger hoor deze laatste weken, haha.. Pijnlijke/lekkende tepels: geen last van gelukkig! Wel last van onrustige benen, vooral als ik op bed lig... Bevalling: hier thuis in de planning! Lijkt me heerlijk... Ziekenhuistas: voor de zekerheid idd wel klaar staan met al het papierwerk (vergeet de erkenningspapieren van de gemeente niet voor het geval je in een andere plaats bevalt) en de maxicosi erbij. Ook wat kleding voor manlief ingepakt, tandenborstel, shampoo etc...lader voor de telefoon en camera.. 3 pakjes voor ons kleine frummeltje.. To do lijst: - Alle deuren en deurposten afnemen - keukenkastjes uitsoppen ( al wel mee begonnen) - babykleertjes wassen (ook mee begonnen) - badkamer uitsoppen - geboortekaartjes definitief bestellen (adressenlijst etc is klaar) - klossen en ondersteek regelen - Grote onderbroeken kopen - draagdoek kopen Wat gaan jullie trouwens in de tuin zetten/hangen ter aankondiging van de geboorte? De ouderwetse ooievaar of wordt het wat anders? Vindt het wel heel lastig hoor... Hier nog even doorzetten qua werk en dan heerlijk verlof! Dinsdag over een week heb ik mijn laatste werkdag..heb het er eerlijk gezegd wel aan toe hoor... Dagen worden wel heel lang en de vermoeidheid alleen maar erger.. Maar ja, nog ff..! Voor degenen die al verlof hebben: geniet! Meiden die al langer thuiszitten om wat voor reden dan ook: probeer er ook van te genieten..het zijn onze laatste weekjes samen met mini in onze buiken.... Laatste controle bij mij was goed! groeiecho ook prima.. Ze groeide precies volgens de termijn ( nu 33+4) Volgende controle donderdag 2 april Dit was het voor nu hoor, sorry van het lange verhaal... Fijne avond dames!
Poeh vermoeiend weekendje gehad, maar het was leuk! Chantal, ja dat lijkt echt op een crashdieet wat je volgt. Ik blijf erbij dat ik me niet kan voorstellen dat zoiets gezond is tijdens je zwangerschap. Eet je normaal/op andere dagen wel gewoon avondeten of ook alleen boterhammen? Wel fijn dat je een stuk taart mocht! Was het lekker? Volgens mij zijn er veel in april jarig! Ik de 20ste. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mijn eigen verjaardag. Alleen weer een extra reden om gebak te eten. Dufel, hoe was(/is?) je weekendje weg? Mooi lijstje, ik heb voor de baby ongeveer hetzelfde maar voor mezelf toch wel een stuk minder haha. Waarom trouwens een omslagdoek, die hebben ze in het ziekenhuis toch gewoon? Samsoko, wat leuk dat je deze week de meubeltjes al krijgt! Dan heb je straks de badkamer klaar en kun je lekker inrichten Ik moet de geboortekaartjes toch nog even weer toevoegen aan mijn lijst. Ik dacht dat we er al over eens waren maar toen ik m nog eens liet zien vond hij het toch eigenlijk niks. Lastig, dan maar iets anders. Ik word wel een stuk minder kritisch, vind het niet eens zo belangrijk meer wat voor kaartje het wordt. Qua versiering, ook al hebben we geen tuin, een ooievaar ofzo komt er niet in haha. Dat vind mn man echt afschuwelijk. Ik wil wel binnen voor het raam vlaggetjes ophangen maar dat is het dan ook.
Weekendje was heerlijk! Lekker ontspannen. Heeeeerlijk in bad gelegen en echt tijd met zn 2tjes. Wel alles langzaam aan haha merk wel echt dat ik zwanger ben Helaas is het voorbij gevlogen... @lizz ik wil mn eigen omslagdoek gebruiken als we hem mee naar huis nemen
Wat fijn dat je weekendje weg leuk was! Tja, we zijn ook allemaal al zo goed als hoogzwanger, dus dan gaat het allemaal wat langzamer. @omslagdoek, oh ja dat kan ook ik denk niet dat ik er een meeneem. Neemt alleen maar ruimte in haha. Ik had verteld hè, dat ik kleertjes zou krijgen van m'n nicht. Nou, ik wist niet waar ik het allemaal kwijt moest, zoveel!! Echt superleuke dingetjes zaten erbij. Vanaf maat 68 heb ik maar in een tas opgeborgen, de rest in de kast 'gepropt'.
Nee he, bericht weg door vastloper... Gave kleertjes Lizz, wat lief van je nicht! Heerlijk Dufel dat je weekend zo genieten was! Hier al de hele dag een drukke beeb, ik denk dat ik voetje bovenin voel! Dat zou betekenen dat de kleine weer terug in hoofdligging ligt, duimduimduim 😊
@elske91 ow ok wel balen dan maar fijn dat het daarna weg is! @suiker thnx dames ben ook erg blij nu beetje op orde is en de taart was heerlijk Hihi nu wachten tot na de bevalling lekker naar de Mac hahah @lizz nee is ook echt wel weinig soms normaal eet ik savonds mee idd tenminste ligt eraan wat we eten. Net als bijv macaroni mag je maar twee opscheplepels verder niks dan zit ik niet echt vol ml eet vrijdags friet dan eet ik salade! De taart was heerlijk! Leuke kleren en veel ik heb bij de action bakken gehaald met wieltjes voor de maten vanaf 74. Ik twijfel of ik nog wat van 56 bij moet halen aangezien meneer eerder word gehaald Miss toch wel meer 56 nodig heb daar nu niet zo veel van. Trouwens erg verwend nieuwe stofzuiger gekregen kan de oude boven tenminste niet meer te slepen ermee. Wat leuke kado,s en knuffel en rompertje met the voice of Holland voor ons mopje gekregen
Dufel wat fijn! Jaa hier gaat alles ook wat langzamer. 14 april shopdagje gepland met m'n moeder en tante, al goed aangegeven dat k niet zo snel meer kan Lizz wauw wat mooi!! Hier staat er ook een doos met kleertjes vanaf maat 68/74 op zolder
hier eigenlijk weer een druk weekend gehad, maar daarover straks meer even eerst reageren to do lijstje ga ik aankomende week even maken, merk dat ik nu wel erg veel nog wil doen enzo. moet er maar even goed voor gaan zitten en even bedenken wat ik allemaal echt nog gedaan wil hebben wij doen alleen een slinger voor het raam bij de voordeur (galerij) en bij de slaapkamer (straat kant). wij zitten op 3 hoog dus we kunnen niet echt een ooievaar in de tuin zetten. Vind dat wel erg jammer, vind een ooievaar zo lekker ouderwets zoals het hoort Ik ben ook in april jarig ! precies 1 dag na Lizz haha de 21e ik denk alleen niet dat ik het echt uitgebreid ga vieren, natuurlijk wel met m'n moeder en vader maar verder heb ik er niet zoveel zin in en het is toch wel erg vermoeiend. geboortekaartje moet ik echt even op mijn to do lijstje zetten, we hebben hem wel al uitgezocht maar we hebben nog geen proefdruk ervan gezien en die moet ik nu toch wel even gaan regelen. @lizz, leuk zoveel kleertjes ! hier ook hele verzameling maar ik weet echt niet hoe ik het allemaal kwijt moet dus zit nog in een grote mand. heb wel aan de hang stang van die kleding dividers gemaakt met de maten erop (net als in winkels) lekker overzichtelijk, weet alleen echt nog niet hoe ik dat met de liggende dingen ga doen, heb zoveel verschillende maten. iemand tips? gister heb ik mijn babyshower gehad ! echt super leuk ! met hilarische spelletjes zoals baby hapjes proeven en raden, baby pictionairy, quiz en baby foto's raden en op leeftijd leggen. verder veel gekregen, vooral kleding, luiertaart, spaarpotje, schoentjes en nog veel meer ! heb een foto van een kleine selectie gemaakt vandaag nog even naar prenatal geweest voor de mamamazzeldagen, helaas waren de kledinghangers die ik heb en nog meer van wil hebben uitverkocht... baal. ook nog even naar ikea geweest en bureau met aangrenzende kast gehaald, nu kan een uit elkaar vallende kast weg ! nesteldrang opgeruimd staat netsjes ! hihi. het huis is wel echt een grote puinhoop nu daardoor maar daar ga ik me van de week rustig mee bezig houden
youngmommy wat leuk!! Hoop dat ik ook nog een babyshower ga krijgen, aangezien mn schoonmoeder best wel verdacht doet soms haha hier as. woensdag jarig. Ga mn verjaardag verder niet echt vieren, manlief is te varen. Alleen ouders en schoonouders komen langs denk ik.
@samsoko dat zou mooi zijn! @lizz leuk die kleertjes! Wij hebben ook weer een tas vol gekregen. Voornamelijk maat 68-74. Ik heb tot maat 68 in de kast en de rest staat even apart tot hij gegroeid is @chantal ik denk dat hij maat 56 wel even gaat aan hebben hoor. Ik neem toch aan dat je geen baby gaat krijgen van meer dan 56 cm @youngmommy leuk die babyshower. Ik denk niet dat ik er 1 ga krijgen. Maar erg leuk al die cadeau'tjes en spelletjes! @elske ook al bijna jarig! Hoop jarigen in ons groepje de komende maand.
@youngmommy2be een babyshower, wat leuk! Fijn dat je hebt genoten en wat heb je veel gekregen, en zo heerlijk roze als je het allemaal zo bij elkaar ziet liggen hahaha. Ik denk btw niet dat ik een babyshower ga krijgen... Maar het lijkt me wel gezellig zo'n babyshower. @alle jarigen: gefeliciteerd alvast! Ik las dat er een aantal op 1april jarig zijn, en nu kan ik de felicitatie niet meer vergeten . @Dufel: fijn dat je zo genoten hebt van jullie weekendje weg! Dan ben je weer helemaal opgeladen voor de laatste loodjes! @Chantal: je kan natuurlijk altijd kleertjes in maat 56 bij kopen als de baby er eenmaal is. Ik koop expres niet te veel nu, omdat ik het lastig vind inschatten hoeveel je echt nodig gaat hebben en ik denk dat kraamvisite het ook leuk vindt om kleertjes te geven. Btw: maken jullie ook een kraamverlanglijstje? Ik ben daar gisteren mee begonnen. Ik zet er dingen/kleertjes op die ik mooi/leuk vind, maar die niet direct nodig zijn.
@lienj ja idd! Kan er weer ff tegen Kraamverlanglijstje heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. Op zich wel handig. Merk nu al dat mensen vragen stellen wat ik wil hebben enz. Wat staat er bij jou op?
youngmommy, wat leuk die babyshower!! Supertof al die spulletjes en spelletjes! Chantal, wow ja dat is echt heel weinig, 2 opscheplepels. Gelukkig ben je er over een paar weken gewoon vanaf, maar voor nu is het echt naar! Je bent een topper hoor, knap dat je het zo goed doet! Kraamverlanglijstje heb ik ook nog nooit van gehoord. Ga het hier niet maken. Ik ga er niet vanuit dat ik veel cadeau's krijg dus lijkt me ook niet nodig haha. En ik vind het meteen zo verplichtend overkomen als ik tegen anderen zeg wat ik wil. Alsof ze een cadeau moeten kopen. Tot nu toe heeft er niemand naar wensen gevraagd haha.
@Dufel en Lizz: haha ik heb het woord zelf bedacht! Dus logisch dat je er nog nooit van gehoord hebt. Ik merkte dat mensen begonnen te vragen wat we nog nodig hebben (en op zulke momenten weet ik nooit wat). En verder vind ik het leuk om voor mezelf een verlanglijstje te maken voor wat ik zou willen, maar niet direct ga kopen omdat het niet heel noodzakelijk is . Zoals wat accesoires voor de babykamer en speeltjes en extra kleertjes. Dus het is eigenlijk meer voor mezelf denk ik, behalve als iemand er specifiek naar gaat vragen.