Er bestaat wel zoiets wat Lienj zegt. Ik laat t lekkr over me heen komen. Wat betreft mt 56 heb denk 2 combi's en 2 pakjes dus voor eerst wel genoeg. Je krijgt toch altijd wel klein spul en anders heb je het zelf snel genoeg gehaald. Oja.. volgens my heb ik zojuist ontdekt dat ik ook een babyshower krijg. Was gewoon ff in manliefs telefoon ant neuzen, wat bij ons gewoon is overigens. En zag ineens apkes staan met me zusje. Heb de telefoon maar heel gauw weggelegd aangezien manlief dus gewoon in de keuken was. Baal wel enorm dat ik dit weet.. maar vind het zo ontzettend lief en leuk. Had t namelijk niet verwacht.volgens my met pasen ofzo hihi.
hier ff egobericht. ik heb samen met mn zoontje een paar dagen plat gelegen. toch nog geveld door de buikgriep, bah vreselijk. nu is manlief aan de beurt. straks naar de vk, ik zal later ff bijlezen
Even kort, want ik moet aan het werk...(geen zin): Zo ik en de baby zijn beide weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was weer goed, suiker was laag (4,5) en ijzergehalte nog steeds hoog (8,6). Volgende keer, 13 april, de liggingsecho 😊
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Maart 30 mrt: dufel groeiecho 30 mrt: toekie1985 Co vk 30 mrt: lienj Co vk 31 mrt: lizzthrasher22 suikertest April 01 apr: lizzthrasher 22 co vk 02 apr: elske91 Co vk 02 apr: jennechie Co vk 02 apr: chantallcindy Co gyn + groeiecho 07 apr: leo85 Co vk 07 apr: laratje echo 07 apr: samsoko placenta echo en Co vk 07 apr: dame84 groeiecho 07 apr: chantallcindy Co diabetesvpk 07 apr: dufel Co vk 08 apr: anakoloet Co vk 09 apr: laratje Co vk 10 apr: youngmommy2be Co en liggingsecho 13 apr: lienj liggingsecho 21 apr: dufel Co vk 24 apr: leo85 Co en ligging/ groeiecho Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@LienJ, wat fijn dat Jullie beide weer goedgekeurd zijn Zo mega slechte nacht achter de rug. Ik heb de klok 12, 2, 4, 5, 6, 8 uur zien worden. Ik heb zo verschrikkelijke pijn gehad aan mijn hele lijf vannacht dat draaien echt onmogelijk was. Ook heb ik veel kramp in mijn kuiten gehad. Denk dat ik een middag dut in ga lassen vandaag. Wat doen jullie als jullie zoon slechte nacht hebben of hebben gehad ? Normaal zou ik die dag leven op koffie. Maar ja dat is niet zo goed voor de kleintjes hoor ik overal. Ik probeer juist te slapen en ga ook niet op mijn telefoon kijken want dan word ik helemaal wakker. Moet vandaag helaas wel echt boodschappen doen en dingen voorbereiden voor mijn afscheid op mijn werk morgen. (Ik ga even langs om ouders enzo gedag te zeggen aangezien ik zo abrupt ben gestopt) Ik pak wel even de cocktailprikkers om m'n ogen open te houden vandaag...
Poeh dat je nog in bed bent blijven liggen dan! Als ik langer dan 2 uur wakker lig ga ik er sowieso uit, ik merk dan gewoon dat ik steeds wakkerder wordt en slapen helemaal niet meer lukt. Dan ga ik even tv kijken, wat drinken en uurtje later weer in bed. En als ik dan nog niet genoeg slaap heb gehad ga ik op de bank liggen met de tv aan en dan val ik vaak nog wel in slaap. Gelukkig slaap ik nog steeds vrij goed! Maar wordt wel steeds wakker als ik me omdraai want m'n schaambot doet veel pijn en m'n buik wordt ook te zwaar om even 'gewoon' om te draaien Ik had vanmorgen in bed nog zoiets geks. Ze drukte heel ritmisch mijn buik omhoog, een stuk of 10 keer snel achter elkaar en hard en daarna steeds minder hard tot het na zo'n 15 keer stopte. Wat zou dat kunnen zijn? Het was geen hik want dat voelt echt wel anders, maar vond het er zo gek uitzien en voelen.
Lienj is wel handig, om voor jezelf in kaart te brengen wat je nog nodig hebt of op je wensenlijst hebt staan. Hier laat ik het voor wat het is en zie wel wat we krijgen Toekie he bah! Beterschap nog! youngmommy bah zo'n slechte nacht.. hier gelukkig geen last van.. Wel laatste dagen dat ik wakker word met een nachtmerrie en vervolgens eerst niet meer kan slapen. Hoort er allemaal bij. Lizz Geen idee wat dat geweest heeft kunnen zijn. Hier ook moeilijker omdraaien in bed, soms echte steken in m'n liezen (fijn die bandenpijn)
@lienj fijn weer goedgekeurd! @youngmommy ik blijf dan ook niet liggen hoor. Doe eigenlijk hetzelfde als Lizz. Eruit gaan en later weer proberen. Overdag blijf ik zoveel mogelijk in mn normale ritme @lizz geen idee wat dan kan zijn eigenlijk. Ik vind omdraaien in bed ook niet prettig. Last van mn banden dan @toekie vervelend! Beterschap Net de echo gehad. Kleine is goed gegroeid en weegt nu 2212 gram. Ik vond het best veel in ruim 2 weken tijd maar volgens die vrouw van het echocentrum is hij gemiddeld. Ook kon ze zien (net als bij Lizz) dat de baby haartjes heeft ♡♡♡ Hij was weer heerlijk druk in de weer. Zo leuk om te zien op de echo
Dufel wat super dat alles goed was met je kleintje Hier sinds begin van de middag zeurend gevoel onder in m'n buik(menstruatieachtig) niet dat het pijn doet of harde buiken erbij en t is continu wat aanwezig.. Daarbij is de kleine man druk aan het bewegen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
dankje elske! wij zijn gister ook weer goedgekeurd. bij mij ook de suikertest supergoed! 2x 4.5 mmol en HB was nu nog hoger dan de vorige keer. 8.1 geloof ik kleintje groeit mooi en ligt met koppie naar beneden. nog niet ingedaald maar dat kan ook nog wel ff duren. volgende afspraak vk 13 april controle + echo @lienj: fijn dat jij ook weer bent goedgekeurd! @youngmommy: vervelend he dat slechte slapen. ik probeer wanneer het kan sowieso om 's middag seven te gaan liggen. dat scheelt een hoop. maar 's nachts helpt het mij soms wel om er even uit gaan en wat warme melk te drinken. helpt me soms beter dan blijven liggen. @lizz: dat is gewoon schoppen denk ik hoor. toevallig dat het in een ritme was denk ik. dat is de hik ook niet geweest, dat is veel zachter en echt een getik. @dufel: oh fijn meid dat je kleintje goed groeit. dat klinkt al heel wat kwa gewicht! @elske: dat heb ik ook al een paar dagen elke avond, doet echt pijn soms. heb het aan de vk gevraagd en dat is heel normaal rond deze tijd. dat zijn voorweeën en dat blijft waarschijnlijk zo tot aan de bevalling. maak je er geen zorgen over. pas als het echt regelmatig gaat worden en de pijn neemt toe dan gaat het over in echte weeën. maar dit zegt dus niks over wanneer je kleintje komt hoor.
@dufel mooi dat alles goed was mooi gewicht hoor ben ook zo nieuwsgierig Hihi leuk dat je de haartje kunt zien. @toekie fijn dat alles goed was top Hier net mijn vluchttas ingepakt krijg ineens veel voorweeen Hihi wil niks zeggen natuurlijk maar je weet maar nooit. Zo even naar het wisselkantoor wat oude sieraden liggen kijken of die nog wat waard zijn. Staat er bij jullie ook zoveel wind pff hier echt niet normaal schutting is zelfs al deel losgemaakt
Goedemorgen meiden! Ben weer thuis na een weekje Nederland maar het lukt me even niet om mee te schrijven! Ben moe en futloos en druk met alles regelen voor ons nieuwe huis en de baby. Ik lees mee en denk aan jullie Zodra ik weer iets meer puf en tijd heb kom ik snel terug!
Toekie wat fijn dat alles goed was!! Maak me ook geen zorgen over dat menstruatieachtige gevoel, heb het vaak gehad bij bandenpijn etc. Zat nu aan indaling te denken. Moet donderdag weer voor controle zal ik eens even horen tis nu weer weg... Chantal Hihi hier staat de vluchttas ook al klaar zal wel moeten aangezien ik in ziekenhuis beval. Komt morgen een cadeau van manlief en dat kon ook mee in de vluchttas ik ben erg benieuwd! Mommy2015 welkom thuis! Geeft toch helemaal niks dat je nu te moe bent om overal op te reageren? Heel begrijpelijk. Lekker rustig aan en geniet nog na van je vakantie
@toekie. Fijn dat jullie weer goed gekeurd zijn @elske. Die pijn kunnen indalings weeën zijn. Heb regelmatig stekende buikpijnen. Heb er zelfs vorige week voor gebeld. Maar de vk zegt dat het indalings weeën zijn. Helaas zegt dat nog niks over de bevalling . Bij mij helpt een warme douche erg goed @vluchttas. Nog steeds niet ingepakt hihi het kriebelt wel maar ik wil niet teveel op een dag doen en heb al genoeg staan voor vandaag met het afscheid op m'n werk enzo. Vannacht wel iets betere nacht gehad. Heb voor het slapen gaan 1 paracetamol genomen en die heeft toch wel wat geholpen tegen de pijn met omdraaien in bed. Ook maar 2 keer wakker geworden. Voel me alsof ik er weer even tegenaan kan
Hier ook dikke storm! Gaat echt hard soms! Fijn dat iedereen bij de VK weer goed is gekeurd Succes voor de dames met pijntjes! @ vluchttas hier ook nog niet ingepakt hihi.. Probeer wel elke dag iets te doen wat nog moet.. Vind het echt snel gaan nu met de tijd! Kijk erg uit naar ons kleintje Hier ook slecht geslapen.. Stomme zomertijd.. Ik heb een slaapstoornis, en slaap normaal niet voor 1u.. Nu is het elke keer 3 uur Gelukkig zit dochter ook nog niet in het ritme dus die slaapt uit tot iets voor 9..
Youngmommy diet verder geen pijn gelukkig en de kleine man mag sowieso nog niet komen. Manlief komt pas eind april weer thuis Storm hier ook dikke storm.. Leuk zo'n kustprocincie.. Zonnetje schijnt nu wel.. Maar voor Hoelang Schoonmaak hier alweer druk met de schoonmaak. Koelkast is schoon, alleen de vriezer nog met een sopje doen en dan is het allemaal klaar bijkeuken weer fris. Alleen de woonkamer nog stofzuigen en een berg was opvouwen die er al het hele weekend ligt (bah wat heb ik daar een hekel aan)
@Lizz, dat is exact waar ik mee naar de vk ben geweest. Ik had die bewegingen de hele dag door. Ze denken dat het onrijpheid van de spieren is. @youngmommy: weet je dat je magnesium mag slikken voor kuitkramp? Sommigen hebben het heel erg en dan schijnt dat goed te helpen. Magnesium citraat heet het en is te koop bij de drogist. @@elske: volgens mij is dat voorwerk. Heb ik ook steeds gehad bij de vorige zwangerschappen. Het begint nu ook weer te komen. @controles: mooie positieve berichten lees ik. Wat een mooie hb's ook! De mijne is nog steeds een kleine 6. Hebben jullie ook hartkloppingen? Schijnt heel normaal te zijn tussen de 30 en 34 weken. Hier zit de wiegbekleding bij de strijk. Komt echt dichtbij nu... manlief heeft het bed ook alvast op klossen gezet. Gewoon voor de gezelligheid haha.
Hatsie Nee ik heb geen last van hartkloppigen, gelukkig! schoonmaak Zo alle 'grote' schoonmaakdingen zijn gedaan haha. Nu lekker in rustmodus vandaag. Morgen voordat de visite komt(weinig) nog maar even met een sopje door de woonkamer en wc.