@toekie fijn hoor weer goedgekeurd! @storm hier ook flinke wind. Wel strakblauwe lucht.. @elske druk in de weer geweest zeg! Wel lekker weer he alles schoon @youngmommy fijn dat je wat beter geslapen hebt @vluchttas die staat hier ook helemaal klaar. Alleen de maxi cosi moet nog in de auto @mommy lekker je tijd nemen meis. Komt wel weer @leo wat vervelend zeg zolaat pas slapen... helemaal met de kleine erbij @hatsie hartkloppingen heb ik soms als ik onder de douche sta. Verder geen last van. Ik ben net even alleen naar buiten geweest. Hele overwinning haha. Het lijkt toch wel beter te gaan. Straks even een appeltaart bakken. Vriendin komt morgen met haar zoontje op visite. Gezellig Vanavond mn handen en voeten laten verwennen met pedicure/manicure.
Even ego berichtje: Heb net mn teamleider gesproken: Zowel mijn afdeling als op een andere locatie gaan dicht. Andere locatie einde van dit jaar en mijn afdeling eind 2017. Tijdelijke contracten zoals die van mij gaan niet verlengt worden (zo stond het in de presentatie) Mn teamleider gaf aan dat dit nog wel individueel bekeken gaat worden maar feit blijft dat de afdeling weggaat. De kans dat er goedkeuring gegeven wordt voor contractsverlenging is heel erg klein. Dus ik kan ervan uit gaan dat ik mn baan kwijt ben na 1-7-2015 Dus ook ik sta na mn verlof op straat.. helaas.. Ik had er wel al rekening mee gehouden maar toch is het erg jammer.
@Dufel he bah wat vervelend nieiws van je werk... Ook al had je er al een beetje rekening mee gehouden, zoiets blijft vervelend. En ik doe met je mee, 33 weken jeuh! @Toekie we gaan mooi gelijk op met de afspraken bij de VK hahaha, ik had gisteren dus ook afspraak en 13april ook incl echo @Leo vervelend dat late slapen, ik kon vannacht ook echt niet slapen! Ik was gewoon klaar wakker! Rond 2u deed ik weer een poging die wel lukte, helaas ging de wekker al weer voor 6u.... Ik was best chagerijnig daardoor vanochtend hahaha arme leerlingen....
Dufel wat fijn van je goede echo, en wat leuk dat ze bij jou ook al konden zien dat hij haartjes heeft! Hopelijk blijven ze zitten! Wat super dat het wat beter gaat en dat je weer even alleen naar buiten kon. Moet wel vaak denken aan hoe lastig het voor je moet zijn. Ben ook wel heel dankbaar dat ik eigenlijk niet te klagen heb (gehad) in mijn zwangerschap! Veel plezier vanavond en morgen! Oh zie net je andere berichtje, jeetje dat is wel heel erg balen hoor! Ondanks dat je er rekening mee hield ben je ineens werkloos straks! Is er in jouw werkgebied wel weer kans op werk? Hatsie, oké wat apart! Ik heb het nu al een paar keer gehad die ritmische bewegingen en ik probeer me dan meteen voor te stellen hoe het eruit ziet wat ze aan het doen is maar vond het zo apart. Dat zal het dan wel zijn, die onrijpe spiertjes. Zolang het maar geen problemen zijn met het zenuwstelsel of wat dan ook. Hartkloppingen had ik veel tussen 20 en 30 weken, was heel normaal volgens de vk maar het gaf me soms echt een onrustig gevoel, heel naar. Leo, wat lastig met die slaapstoornis Kan me voorstellen dat je er dan heel erg aan moet wennen. Ik moet wel erg wennen aan het langer licht. Ik dacht gister om 7 u (anderhalf uur na het avondeten) 'goh ik zal zo eens aardappels opzetten' hahaha Storm, hier niet echt storm wel wat hardere wind, maar ja ik woon in Limburg dus dat is vrij ver binnenlands, daar stormt het nooit echt heftig. Elske, haha je hebt net verlof en nu alles al klaar! Ik niet hoor, ik heb nog niet veel meer aan mijn lijstje gedaan, de koelkast stel ik ook steeds uit omdat ik dan wat langer moet staan en dan word ik benauwd. Vluchttas, ook nog niet gedaan, ik heb hem eerst uitgewassen (tweedehands gekocht) en hij moet nog even drogen, dan pak ik hem wel in. Voor mezelf begin ik nog niet aan hoor, doe ik met een paar weekjes wel haha. En anders is het snel genoeg ingepakt. Vandaag dus de suikertest gehad in het ziekenhuis. Nou ik vond het drankje niet zo goor als iedereen mij vertelde hoor Ik vond het alleen minder dat ik 2 volle bekers achterover moest kloeken haha Morgenmiddag krijg ik de uitslag, ben benieuwd. En morgenochtend even weer controle bij de vk. Ben heel benieuwd hoe mijn ijzer nu is na al die ijzerpillen.
@chantal: ja hier ook, het stormt hier al de hele dag en afgelopen nacht ook. overal takken enzo op de weg. ook steeds dikke regen en hagelbuien. bah, zeikweer. @mommy2015: welkom terug! hoop dat je het leuk hebt gehad! @elske: ik dacht zelf ook aan indalingspijn, maar dat was bij mij niet zo. het kan wel bij jou hoor, maar bij mij gewoon voorweeën dus. oh wat leuk een cadeau van je man! lief hoor, ben benieuwd wat het is. @leo: oh ik wil ook zo'n kindje dat tot 9 uur slaapt! haha. @hatsie: vervelend van die hartkloppingen, heb ik gelukkig niet. @dufel: he meid wat een shitnieuws zeg. ook al hield je er rekening mee, het is nu toch defitief en niet leuk om te horen. komt wel even aan denk ik. ik wens je vast heel veel succes bij het vinden van een nieuwe baan! @lienj: ja haha dat gaat inderdaad mooi gelijk op ook maar samen bevallen dan? dan zal ik aan je denken
ah dufel nee, wat sneu van je baan zeg. Dames vervelend van die pijn in de onderbuik enzo, zou dan zelf echt gaan twijfelen geloof ik, heb tot nu toe alleen indalingspijn onderin zeg ma. Gelukkig is dat dragelijk. Vanmiddag ff na de zeeman, moet nog wat neutrale shirtjes hebben maar die hadden ze helemaal niet. Allemaal te meisjes en te jongensachtig, jammr! Bij de hema zulk leuk spul gezien, heb nog een cadeaukaart maar ga wachten tot de kleine er is en ik gericht mag shoppen, veel leuker. Op zulke momenten wil ik wel weten wat t word hoor hihi. Was trouwens helemaal kapot na ff 1,5uur 'shoppen'. Had echt hele andere plannen vandaag en baal echt dat me hele huis steeds stoffiger word. Alleen het kind komt in een aardig schone ruimte. Oftewel echt een nadeel die lage bloeddruk. Met pasen allemaal leuke dingen in de planning, ik hou ervan en kan er echt naar uitkijken...
@lizz ben benieuwd naar de uitslag van de test @toekie dankje lief van je. Het is idd zo wel definitief. Maar we proberen maar van het positieve uit te gaan en hopelijk vind ik snel een andere leuke baan
wat gezellig dufel veel plezier morgen! en mag de taart lekker smaken! en bah wat een rot nieuws van je werk,, ook al rekening mee gehouden,, nooit leuk nieuws! succes voor na die tijd! eerst lekker genieten dacht ik zo van de kleine en bijkomen van de zwangerschap! ik zou er even van nemen!! lizz, ben ook benieuwd naar de uitslag! ik vond het drankje toch echt niet mee vallen, brrr,, vies zeg, kreeg er alleen maar dorst en honger van wat je 2 uur lang niet mag,, en dan ook nog weer bloedprikken voor straf, hahaha storm,, pff hier ook echt al paar dagen goed winderig! onweer er bij net,, heb dubbel glas in ons huis maar denk soms echt als of de wind er door komt ,, zo klinkt dat dan,,,, pasen: ja wij gaan maandag naar mijn vader gaan we met het hele gezin avond eten! gezellig! man,,, verslaafd aan thee hier, nadeel,: ook verslaafd aan de wc! heb op het momend veel steken weer onder in,,, net als een poosje geleden,, maar na bezoek van vk was de kleine nog niet eens bezig met indalen,, dus indalings weeen konden het niet zijn,, 7 april sta ik weer in gepland voor groei echo, ben dan 36 weken, dus hopelijk gaan ze me dan vertellen dat hij iniedergeval bezig is met indalen!! ben zo bang dat ik weer over tijd ga lopen ,, pff,, hoop het zo van niet! slaaplekker meiden!!
Dufel wat shit van je werk zeg! Wel gaaf van de echo en dat je kleintje zo goed groeit. Jummmm appeltaart daar gaat je huis zo lekker van ruiken! Ohh meiden hier ook zo'n last van een jetlag door de zomertijd... Leo ik teken ook voor zo'n uitslaapkindje! Hopelijk is dat dat stukje Surinaams bloed, dan zit t hier ook wel goed haha. Hier ga ik er vanuit dat ik nu definitief mag blijven volgend schooljaar, de 1 april grens is bijna bereikt en als je eruit moet hoor je dat voor 1 april. Meiden vraagje: ik heb kiespijn, donderdag begon het, vrijdag tandarts gebeld, kon ik alleen een afspraak maken bij de weekenddienst (gaat hier blijkbaar op vrijdagochtend al in), dus uitgesteld tot gister, toen pijnvrij wel even langsgeweest. Tandarts wil eigenlijk niks doen tot na de bevalling en ik heb afgesproken dat als de pijn terug zou komen, ik ook weer terug zou komen. Helaas is de pijn nu alweer terug, maar de remedie die zij voorstelt is een AB-kuur en dan de behandeling verder pas na de bevalling. Bij de VK kan ik me herinneren dat ze juist zeiden dat t beter is om te behandelen.... Morgen bel ik ook maar even de VK wat zij adviseert, want hier word ik gek van hoe lief bedoeld ook van m'n tandarts, de tegenstrijdige adviezen maken me onzeker. Iemand ervaring met kiespijn bij deze termijn? Ga nu toch maar een slaappoging doen...
@samsoko vervelend zeg!! Geen ervaring mee. Weet wel dat Lara tijdje geleden kiespijn had. Miss kan zij er iets over zeggen..
@dame: bij een 2e of volgend kindje duurt het langer voor het indaald hoor. het kan zelfs zo zijn dat het pas tijdens de bevalling indaalt en het zegt u niks over wanneer het komt. stertke met de pijntjes @samsoko: top van je werk meid, gefeliciteerd. naar vervelend zeg van je kiespijn, maar daar kan ik je niet bij helpen. ik heb gelukkig echt nooit kiespijn.
Ja toekie, ik weet dat het niet verplicht is dat hij ingedaald moet zijn... Maar maakt het wel ff makkelijker. Jace was ook pas met de bevalling..
@Dufel, wat balen van je baan ! naja welkom bij de club, we kunnen wel een sollicitatieclub gaan beginnen na de bevallingen @Jabinca, herkenbaar dat kapot zijn na het shoppen, ik had al moeite met de ikea doorlopen afgelopen weekend. Zal bijna in rolstoel erdoorheen gaan... @Samsoko, ik heb nooit problemen met mijn gebit maar ik zou in jou geval gewoon de vk even bellen voor wat informatie inderdaad hopelijk is het snel over ! @Hatsie, leuke wieg ! zoiets wilde ik zelf eerst alleen paste dat totaal niet bij de soort slaapkamer als wat wij hebben dus hebben een "moderne strakke wieg" maar ik vind hem wel echt heel mooi ! gister afscheid genomen op mijn werk en echt ontzettend verwend weer... mand vol met kado's ook van ouders van de kindjes van mijn groep. en jeetje,,, waarom koopt iedereen toch sokken? ik hoef straks 1 maand geen sokken te wassen van de kleine en dan nog heb ik genoeg voor mijn gevoel ! vandaag dus mijn officiële eerste verlof dag ookal zat ik al eerder thuis.
Zo moet alleen nog wat dingetjes in huis schoonmaken. En de tassen inpakken. Vanmorgen dus weer controle gehad bij de vk, alles was weer goed. Ze ligt nu al een tijdje met het hoofdje beneden dus hopelijk daalt ze snel in! Eind van de middag dus uitslag van de suikertest. Ben best een beetje nerveus! Jabinca, ja neutrale kleertjes hebben ze sowieso echt bijna nergens! En shoppen gaat hier ook niet meer van harte. Heel snel last van bandenpijn en m'n rug. In plaats daarvan ga ik gewoon online shoppen haha, veel makkelijker Samsoko, wat fijn dat je gewoon kunt blijven! Dan had je het toch al gehoord als dat niet zo was hè. Goed vooruitzicht dus! Ik denk overigens dat je het beter kunt laten behandelen dan een AB-kuur, dat is meestal ook niet heel goed tijdens je zwangerschap geloof ik. Maar ja dat ligt er ook aan wat je hebt natuurlijk! Hopelijk hoef je niks te laten trekken! Hatsie wat een mooi wiegje! Ziet er superlief uit youngmommy, zo jij bent lekker verwend! Hartstikke leuk toch! Nu lekker (proberen) te genieten van je verlof! We hoeven allemaal nog maar heel eventjes. Ik heb niks van steken onderin, alleen een beurs schaambot en bandenpijn maar niks wat op indaling/voorweeën kan wijzen. Ben steeds zo benieuwd wie van ons er als eerste zal zijn! Aangezien Dame84 al dik 35 weken is is zij het dichtst bij de datum! Nog een maandje meid! Ik vind t zelf nu ook wel snel gaan, alweer 32 weken vandaag! Dat leek in september echt oneindig ver weg en nu is het al bijna zo ver!
@dufel balen zeg van je baan! Ik ga ook meteen solliciteren na de bevalling. @youngmommy2be jeetje veel gekregen zeg Hihi idd veel sokjes. Wij hebben ook al zoveel sokken pff. @lizz fijn alles goed was hoop zo voor je dat suikertest goed is want haha dat dieeten enzo is een heel gedoe. Ben idd ook erg benieuwd wie de eerste zal zijn. Morgen naar de gynaecoloog groeiecho ben benieuwd hoop ook al wat meer te horen over inleiden begint nu op te schieten kan echt niet wachten. Moet zeggen ik nog steeds niet bang of nerveus ben maar dat zal vast nog komen. Vandaag jarig maar had me verjaardag al gevierd dus lekker rustig dagje merk wel dat ik steeds moeder word probeer rustig aan te doen energie straks mog nodig om te bevallen haha.
@hatsie mooi wiegje! @youngmommy ja we kunnen wel een clubje beginnen idd... stom werk ook Leuk al die cadeautjes! @lizz lekker bezig geweest met je lijstje. Ben benieuwd naar de uitslag @chantal ben benieuwd hoe je baby gegroeid is @eerste bevallen. Ben benieuwd wie het gaat zijn van ons. Ik denk dat dame84 een goede kans maakt om als 1e te zijn. Of Jabinca
Zo spannend wie t eerste zal bevallen ! Heb even zitten rekenen maar vanaf 23 april ben ik 37 weken wn mag ze officieel komen ! Dat klinkt zooooo dichtbij ! Even snelle vraag. Ik wil in eerste instantie borstvoeding geven maar heb natuurlijk ook gewoon flesjes in huis. Die moeten uitgekookt zijn voor gebruik. Kan dat nu al of moet dat op t laatste moment gedaan worden ? Iemand tips ?
youngmommy: ik wist niet eens dat die uitgekookt moeten worden, heeft de kraamhulp/intakemevrouw toen niks over gezegd. Ik ben net gebeld door het ziekenhuis, de suikertest was helemaal normaal! Dus ben best opgelucht. Ze blijven bij mijn vk de suiker wel controleren, maar als er geen reden is voor twijfel dan hoef ik niet meer naar het ziekenhuis. Wel ander nieuwtje waar we een beetje van balen... M'n man moet terug naar de 3 ploegendienst... (1 week ochtend, 1 week nacht, 1 week middagdienst) Hij zit nu in de 5 ploegen (2 dagen ochtend, 2 dagen middag, 2 dagen nachtdienst en dan 4 dagen vrij). Het is gewoon te rustig, dus heel jammer want 5 ploegen was echt ideaal! Hij had veel vrij en verdiende meer. Maar ja we zijn blij dat hij in ieder geval nog werk heeft. Gelukkig staat hij bovenaan de lijst met mensen die goed werk leveren en dus eigenlijk moeten blijven zolang het kan. We gaan duimen dat het toch weer drukker wordt en hij als de baby er is weer 5 ploegendiensten kan draaien, maar ja de vooruitzichten zijn niet zo top
@youngmommy geen idee.. ik ga ook borstvoeding geven en heb ook geen flesjes oid gekocht. Heb alleen een flesje uit zo'n blije doos verder niets @lizz gelukkig was je suiker goed. Balen van je mans werk zeg!