Sorry even mopperen.. Als ik naar het lijstje afspraken kijk en mijn echo onderaan zie staan word ik een beetje moedeloos.. Het duurt zo lang! Beetje een dipje geloof ik
De gouden tip? Goed nadenken wat nou het belangrijkste is! Je kindje of die dure ongezonde stinkdingen! Alleen dat lijkt me al reden genoeg om er niets meer mee te maken te willen hebben toch!?
Had ik ook meis. Daarom betaal ik de 1e echo zelf en krijg ik hem met 8 weken. Termijnecho heb ik 23 okt met bijna 11 weken. Is dat misschien een optie?
lieve dames! Heb even een geruststelling nodig denk ik! Ben vandaag waarschijnlijk 7 weken zwanger! Alleen moe-er als normaal en pijn aan m'n borsten.... & een HOOP puistjes! Verder nergens last van! Juist minder eetlust.. Ben ik erg blij om! Teveel eten kan ik niet erbij hebben! Heb over een week en 1 dag de 1e echo.. Maar ben ZO onzeker! Denk heel de tijd dat het niet goed zit omdat ik amper IETS anders voel.. Of is dit juist goed??? Als het een BBZ is, heb je dan erge symptomen? Of voel je dan niks? Wat kan 1 week toch langzaam gaan! Pff.... Hopelijk kan iemand me gerust stellen..... Liefs!!
Dank je!! Blijeik: Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor! Elke zwangerschap is anders, je hoeft geen symptomen te hebben om zwanger te zijn! En trouwens, moe, puistjes pijn san je borsten klinkt allemaal bekend! Weet niet hoe een bbz voelt, heb dat nog niet gehad, dus daar kan ik je niet bij helpen.. Ergens mag je blij zijn dat je nog geen klachten hebt, heel de dag zwaar misselijk is ook echt niet alles, hihi! En misschien ben je het morgen of volgende week wel, kan allemaal! Lekker proberen genieten meid!
Hier ook gestopt met roken. We waren het van plan vanaf het moment dat we ervoor wilden gaan, stomtoevallig gestopt in de maand dat ik zwanger raakte. Het is nu 4/5 weken geleden, maar ik heb nu een stok achter de deur. Bedenk je dat het sowieso gezonder is te stoppen wanneer je weet dat je zwanger bent, maar voornamelijk vanaf week 5 is het belangrijk om alles wat slecht kan zijn te laten staan. (alcohol, sigaretten, orgaanvlees, filet americain etc. ) De ontwikkeling van het hartje en het zenuwstelsel wordt gevormd. Ik weet dat het moeilijk is, maar door stug door te blijven roken denk je alleen aan jezelf en niet aan je kind. Na de geboorte is het alleen schadelijk voor jezelf, tijdens de zwangerschap voor beide. En geloof me, ik hou nog steeds van de geur van sigaretten en ga om de hoek echt nog wel eens een neusje halen als vl buiten een sigaretje rookt.
Dankjewel voor de lieve reactie! Nah, ik kan het allemaal nog mee gaan maken, hihi! ALLES voor het goede doel! Maar je gewoon lekker voelen is gewoon raar, ik weet niet.. Je DENKT. Dan toch iets te moeten voelen!! Ik weet niet, het is gewoon onzeker allemaal denk ik.. Moeilijk gevoel om op een goede manier mee om te gaan! En dat is geen gezeur maar onwennig/onwerkelijkheid.. Het is ZO niet te bevatten dat het een wonder is als je dit wonder gegeven is... Ik denk eerder aan andere dan aan mezelf.. Zo van: "Waarom lukt het hen niet..." Zo zit ik nou eenmaal in elkaar.. Heel raar idee eigenlijk! Hmm, ik moet denk ik maar gewoon heel blij zijn denk ik! Fijne avond... Liefs!
LiKaJo, ik ben nu 3 maanden gestopt met roken, is me gelukt met elektrische sigaret en vloeistof zonder nicotine!! Je moet wel ff uitvogelen welke smaak je lekker vindt, maar ik vond het de makkelijkste manier van stoppen!! (Ik rookte al bijna 20 jaar)
Blijeik, hier voel ik me ook niet anders als normaal (daarom ook weinig te melden) en daardoor al een hoop testen versleten. De streepjes kunnen niet donkerder worden dus het is echt wel zo ik herken je onzekere gevoel. We gaan straks op weg naar een midweekje centerparcs in Belgie dus ben een tijdje afwezig. Ik hoop dat ik als ik terug ben over een hoop nieuwe mooie eerste echo's mag lezen.
Goedemorgen Dames, alles nog allemaal goed ? Hier moe en een paar dagen geen eetlust gehad, gisteren bij het avond eten alles weer ingehaald poeh, wat een honger @Mooniejj, Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat je hebt genoten van jullie dag @BallerinaN, Mooie echo @Blijelk, Hier voel ik mij ook onzeker of het geen bbz is en durf nog niet helemaal te genieten van mijn zwangerschap.Hoop het komt na de eerste echo. @Manonii, Hele fijne midweek! Geniet ervan! @Maantje555, Veel plezier met jullie echo!
hier ook weinig kwaaltjes, alleen lage rugpijn sinds gisteren maar weet niet of dit door de zwangerschap komt. 7 okt mag ik naar de gyn voor de 1e echo
tjongejonge, ik moet echt vet veel terug lezen! dat gaat hard hier. wij hadden gisteren verjaardag van manlief en toen hebben we het de familie verteld. kan het niet langer voor me houden en mn buik is al zichtbaar. als het mis gaat wilden we het toch ook vertellen, dus dan maar gelijk iedereen was blij, ze gingen allemaal juichen. haha
Wat leuk! Ik vind het echt moeilijk om mijn mond te houden maar wil dat zowiezo nog vijf weken doen Hihi. Iemand leuke ideeën om het te vertellen? En hebben jullie al een voorgevoel kwa geslacht?