Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Wij zouden graag 2 kindjes willen krijgen, als het aan manlief ligt wil die met een paar maanden gelijk weer proberen zwanger te worden. Maar k wil m'n lichaam in ieder geval een paar maanden de tijd geven om bij te komenz

2. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Gelukkig dat je het herkent. Klinkt ook heel logisch van de ribben haha. Vandaag een voedingsbh aan en heb een stuk minder last!

3. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Als ik beugelbh's heb gedragen heb ik wel echt last van een blauwe-plek gevoel. Ik draag vaak zo'n simpel topje van de action. Niet echt ondersteunend maar het is het enige dat geen pijn doet.

Ik heb vandaag echt even moeten toegeven aan de nesteldrang zeg, haha. De koelkast, keukenkastjes, het fornuis en de oven zijn helemaal schoongeboend, alles afgestoft, boodschappen gedaan en de was gedaan. Mijn man heeft volgens mij ook een beetje last van nesteldrang haha :p Hij heeft de auto schoongemaakt, de kattenbak verschoond en nu is hij alweer aan het stofzuigen. :D Wat een kanjer!

Mommy, ja begrijpelijk dat het dan nog lastiger wordt! Ook al is jullie vlucht qua vliegtijd misschien korter dan onze autorit naar het noorden, je moet wel veel meer regelen/meenemen. Kan me voorstellen dat je ze heel erg mist! Ben je al wel gewend aan het italiaanse leven enzo, of is dat ook nog best veel aanpassen?
    Ik vind t ook heel leuk dat m'n broers en moeder nog wel geregeld langskomen en schoonfamilie ook zo nu en dan. Helaas kan m'n vader hier bijna nooit komen :( Hij kan niet lang in een auto zitten en dan moeten ze al een overnachting regelen om in 2 x hierheen te rijden zeg maar. Hij voelt zich er heel schuldig over maar ik begrijp het ook. Voor ons is het makkelijker om daarheen te gaan dus dan doet we dat liever. :) Straks als de kleine geboren is wil hij wel heel graag weer langskomen dus dat vind ik wel superleuk!

Vandaag heb ik mijn draagzak binnengekregen! :D Ben er helemaal blij mee en ik ga hem vast veel gebruiken. Het wordt wel even oefenen met aantrekken maar dat heb ik ervoor over! :) Voor de nieuwsgierigen, het is de pink or blue mucibi draagzak.

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @lizz: alsjeblieft ;) en een heel fijn weekend bij je familie! geniet ervan.

@chantal: oh gelukkig maar dat het nu goed is. fijn dat je gewoon mee kunt doen met gourmetten, anders lijkt me dat wel heel erg frustrerend voor je.
    wij hebben beide paasdagen verjaardagen :( blegh, niet zo veel zin in. daarom doen we verder ook niks bijzonders. alleen ff lekker chinees halen ofzo.

@youngmommy: haha ja mannen kunnen ook nesteldrang krijgen! hihi, lijkt er wel op. ik snap dat je nu niet meer in de trope wilt zitten, maar inderdaad beter nu dan tussen de 37 en 40 weken.

@leo: oh ja dat klinkt wel alsof je kleintje is ingedaald! hier nog niet.

@elske: hoe ver ben je dan als je man terug komt? en hoe lang blijft hij dan thuis?

5. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Lizz veel plezier dit weekend! Altijd leuk!
    Paasdagen 1e paasdag ga k met m'n moeder ergens jets drinken, geen idee waar.. 2e paasdag gourmetten met schoonouders
    Toekie hij komt met +/- 3-3,5 week weer thuis. Ben dan ongeveer 37 weken.
    Hij blijft dan tot eind juni begin juli thuis en als alles goed gaat gaan de kleine en ik een paar weken mee.

Hier een beetje last van een griepvirus. Zo nu en dan echt raar gevoel in m'n maag en last van m'n darmen. Hopen dat het snel over gaat.
    Morgen, als het mooi weer is, maar even lekker buiten zitten. Frisse lucht inademen :)

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dankjulliewel!! :) Iedereen alvast een heel fijn paasweekend! :D

7. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    zo hèhè. 1 kamer laminaat ligt. Nog 2 te gaan. Vriend ging meteen aan de slag toen we thuis waren dus dat scheelt wel weer troep. Maar ik moet toegeven dat dit er toch wel beter uit ziet dan het rare tapijt wat er lag. Plus de kamer lijkt nu nog ruimer :)
    Nu hopen dat hij de rest van mijn klus lijstje ook nog wel gaat doen dit weekend :p

Ik draag eigenlijk alleen een beugelloze bh als ik de deur uit ga. Verder liever geen. Omdat ik echt veel last heb van mijn ribben.

ohja. De luiertaart staat nog in het ledikantje :p en helemaal links de kast waar ik dus mee bezig ben. Daar komt nog wel een foto van als hij klaar is :). Er lag dus eerst raar donkerrood tapijt
    En heeft iemand toevallig een tip qua trekkoord. Er hangt nu wat roze wol met sleuteltjes van de ramen. Maar ik kan niks vinden of verzinnen als trekkoord voor de lamp

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      5
  8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    *spiekt om het hoekje*

Ziet er mooi uit Youngmommy!

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @elske aftellen dus. Heerlijk dat je man daarna zolang thuis is! En zou leuk zijn als jullie mee kunnen.

@youngmommy ziet er goed uit!

@lara *zwaait terug* hoe is het?

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @toekie ja gelukkig wel weer goed pff nu maakte ie gister weer van die opmerkingen waar ik dan weer onzeker van word grr mannen. Ow druk dan weekend. Hier geen verjaardagen meer tot de bevalling daarna wel weer veel :)

@bevallen ik wil ook bevallen ben heel erg benieuwd hoe ik het ga ervaren vind het spannend. En ben er ook helemaal klaar mee vooral met slapen pff z'n last van me heupen elk uur moet draaien en draaien doet weer zeer aan mijn banden :( en ik wil gewoon normaal me bed uit kunnen Hihi en eten wat ik wil eten. Maar belangrijkste wil weten hoe ons mopje eruit ziet:)

@youngmommy ziet er mooi uit!

@elske ow dan willen jullie Miss ook al snel voor de tweede Hihi. Wij Willen sowieso volgend jaar ervoor gaan. Maar hangt ook af van de bevalling en wil idd me lichaam ook even rust geven en nog even verder gaan met afvallen:)

11. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Yoehoe.. nog precies 30dgn!!
    Verder niet veel te melden behalve dat ik blij word van dit weer en dit weekend leuke dingen ga doen.
    Helaas wel koppijn, is wel een half jr geleden,heb altijd last gehad van chronische spierspanningshoofdpijn die maandelijks op kwam zetten maar sinds me zwangerschap nu dus pas voor de 2de x. maja laat me daar niet door kisten en ga ff lekkr in de tuin bezig vandaag.

12. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Youngmommy
    Wat ziet het er leuk uit! Mooi bedje ook!

Lizz
    Wat balen dat je vader niet jullie kant kan opkomen. Is het met de trein geen optie? Dan kan hij gewoon rondjes door de trein lopen.
    Ik heb mijn draai hier wel gevonden hoor, leer steeds meer nieuwe mensen kennen en het klimaat is een stukje beter :) Alleen het gaat hier altijd net even anders dan dat ik gewend ben dus moet vaak schakelen en accepteren wat er komt. Heel veel plezier in het noorden en geniet met zijn allen samen!

Elske91 & jabinca
    Beterschap meiden!!

Hier vanacht ook slecht geslapen. Veel draaien en hele tijd verschikkelijke nachtmerries. Vandaag rustig aan doen en morgen hebben we een paaslunch bij mijn schoonouders en maandag met de rest van de familie.
    Fijne pasen allemaal!

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat leuk youngmommy, al die spulletjes! Schattig!

Ben ook benieuwd wie er als eerste zal bevallen! Ik stem ook voor Jabinca of dame84. Jullie zijn volgens mij uitgerekend op de dag dat mijn verlof net begint, dus ik hoop jullie zeker niet voor te zijn haha

Lizz wat balen van het werk van je man :(

Chantal niet leuk van de ruzie :( knuf voor jou

Flesjes: oh die moet ik ook maar gaan uitkoken denk ik dan in m'n verlof. Hier ook in eerste instantie BV.

Voedingsstoel: hier niet. Misschien zet ik wel een stoel op de babykamer, maar de kleine slaapt de eerste weken bij ons en dan voed ik gewoon in bed en anders op de bank met voedingskussen.

Jezelf vermaken: ik vind veel dingen leuk, hou van series kijken, filmpje, boek lezen, spelletje spelen (op de tablet als ik alleen ben), bellen met vriendinnen of m'n moeder, lekker zingen in m'n eentje in de kamer, douchen en straks in bad als de badkamer klaar is. Of ik zoek iets nieuws leuks creatiefs. Zo lijkt het me heel leuk om een keer te leren haken. Genoeg instructiefilmpjes op internet te vinden. Bakken ook leuk. Kan het wel niet zo goed maar t is wel leuk haha.

Eerste weer zwanger: ik denk ik ook niet hoor, eerst maar even genieten van deze en dan over een jaar of 2-3 weer verder kijken.

Gezellig gourmetten, hier maandag ook, bij m'n ouders. Nu een nachtje bij m'n schoonouders geweest. M'n schoonzusje van 7 heeft de kleine voelen schoppen en zien bewegen, ze vond t helemaal leuk haha.

Mommy dat gevoel zegt me niks, hier ook nog gewoon beugelbh's aan, geen last van m'n borsten. Om dan meteen maar een vraag neer te leggen: wat doen jullie met voedingsBH's? Van de week was ik bij de Hunkemöller en daar hebben ze alleen van due slappe BH's, maar ik hou meer van een iets voorgevormde BH (padded, geen push), maar zij adviseerde dat ik dat helemaal niet moet doen ivm borstontsteking en stuwing. Maar naast dat ik slappe bh's niet lekker vind zitten, denk ik ook dat je in van die slappe BH's ook de pads ziet zitten en dat vind ik echt niet mooi... Iemand advies? K paste bij de H en M wel padded voedingsBH's maar door t advies weet ik nu even niet wat te doen.

Oh ik ga even de deur uit! Reageer straks weer verder, ben gebleven op pagina 479 (even reminder voor mezelf haha)

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    En n buikfoto. Tot zo!

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ Samsoko ik heb voedingsbh's van Noppies. Die zijn wel wat voorgevormd en niet slap, ligt wel aan het model. Maar dat zit prima hoor.. Bij vorige zw-schap ook geen last van gehad met de stuwing.. Ik heb o.a. deze: Noppies Honolulu voorgevormde voedingsbh? Bestel nu bij wehkamp.nl

@ Stoel: Wij hebben op dochters kamer wel een stoel staan, maar dat is meer omdat die nu te zwaar is om lang op de arm te hebben als ze 's nachts wakker is. Toen ze nog baby was deed ik het voeden altijd in bed, dus daar geen stoel voor nodig :)

Hier rustig dagje vandaag, heb laatste dagen last van mijn rug/bekken.. Man is halve dag weg vandaag dus moet btje mijn energie verdelen met de kleine meid..

@ jezelf vermaken: Met een drukke peuter gaat dat al een stuk makkelijker.. En als ze er niet is dan zit ik vaak lekker computerspelletjes te doen :D Af en toe een huishoudelijk klusje erbij, maar dat is noodzaak, geen vermaak :p

@ Paasdagen: Fijne Pasen allemaal alvast! Wij gaan morgen naar mijn ouders, blijven daar de hele dag, 's avonds gourmetten :) En maandagmiddag naar mijn schoonouders, blijven daar dan ook eten :)

16. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Samsoko ik heb dezelfde Voedingsbhs als leo85, wel een cup groter dan normaal. Maar zit als gegoten!

Vermaak ik ben druk bezig met beestjes aan het haken(creaties komen zo nu en dan voorbij op de Facebookpagina of mijn eigen facebookpagina) en probeer 'leuke' dingen te plannen.
    Manlief komt met 3 weken alweer thuis dus dan hoef k mezelf njet meer te vermaken hahaha

Begin me nu redelijk te voelen. Lichte griepvirus te pakken gehad denk ik, maar voel me beterder als gisteren in ieder geval.

17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Zo, ben ik weer!

Lizz mooie draagzak! Welke kleur heb je? Hier een draagdoek, appeltjesgroen van bykay, tricot.

Mooie kamer youngmommy! Gaaf bedje ook. Geen idee voor een trekkoord... Laminaat us echt prachtig, mooi!

Elske wat leuk dat jullie een paar weekjes met je man meegaan, ik duim dat dat mag lukken! Fijn dat je ook weer opknapt.

Chantal gelukkig dat het weer een beetje is bijgelegd.

Jabinca wauw nog maar 30 dagen! Wat gaat t snel!

Oeh die BH van noppies is mooi! Ik ga denk de koraalrode bestellen en dan denk ik gewoon ecru ofzo, omdat dat overal wel onder kan. Of toch zwart. :) dank jullie voor de tip!

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @draagdoek/zak mooi zeg! Ik wil er ook nog 1tje aanschaffen maar vind moeilijk een keuze te maken

@voedingsbh kreeg van vriendinnen de tip om sportbh/voedingsbh in 1 te kopen. Heb er 2 besteld bij de otto. Zitten goed. Ben benieuwd of ze straks nog passen.
    Die via die link is ook mooi/handig alleen hebben ze mijn maat niet meer helaas..

Vandaag hele dag/nacht alleen vriend is op pad met zijn broertje en mijn broertje. Laaaaange dag dus voor mij. Maar gelukkig kwam mn vader even langs en hebben we gezellig samen gegeten.
    Nu rest van de avond/nacht dus weer alleen. Respect voor jullie die hun man vaker en voor lange tijd moeten missen. Ik vind het helemaal niets zelfs niet voor 1 nachtje ;)

Verder geen plannen met de paasdagen, lekker relaxed met zn 2tjes :)
    Jullie nog plannen?

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @jabinca wow nog maar 30 dagen hier nog 40 ongeveer :)

@ plannen wij gaan straks langs mijn opa daarna even naar de camping kan ml de schutting afmaken. Morgen gourmette met de familie verder niet veel. Genieten van de laatste weekenden samen.

@anticonceptie ik gebruik al 3,5 jaar geen anticonceptie meer en in eerste instantie hadden we afgesproken alleen rubbers te gebruiken maar gisteren hadden we het er over en Miss is dat toch niet helemaal veilig. Alleen van de pil krijg ik heel erg last van mijn depressies :( wat gebruiken jullie na de zwangerschap ?

Hier weer wakker meneer is druk. Werd niet lekker want had een lage bloedsuiker dus even wat gegeten maar voel me nog steeds niet goed:( en nu ookmnog een zieke kat die al 5x heeft overgegeven bah :(

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @chantal vervelend zeg weer zo vroeg. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.
    Ik heb mezelf er maar bij neergelegd dat ik raar slaap. Mezelf er tegen verzetten heeft weinig zin denk ik. Vannacht ook weer 4 keer wakker geweest.

@anticonceptie dat is wel iets waar wij nog over na moeten denken. Ik wil absoluut niet weer zwanger raken de eerste paar jaar... hiervoor gebruikte ik de pil

Fijne pasen meiden

Deel Deze Pagina