@leo: ja dat is echt een nadeel he met al een kleine in huis. dat probleem heb ik ook! hoe slecht ik ook slaap, meneer is gewoon om 7.00 uur wakker en hij slaapt 's middags ook niet meer helaas. heb vannacht gelukkig wel goed geslapen. het is echt wisselend bij mij. @chantal: voor jou ook megashit dat je zo'n pijn hebt. stertke dames boodschappen doe ik ook in 3 a 4 keer, wat ik normaal ook in 1x doe. en dan nog neem ik elke keer te veel mee en vervolgens kan ik het niet tillen. pff... niet best voor m'n lichaam haha @dufel: super dat je kleine het zo goed doet! groeit mooi dus. @youngmommy: jee wat een gedoe meid. hoop voor je dat het blaasontsteking is, dat is inderdaad een stuk sneller opgelost dan bekkenpijn. @lienj: goed dat je meteen naar de tandarts kon! ben je daar meteen maar weer vanaf. fijn dat de pijn weg is. @lizz: anticonceptie dmv alleen je eisprong gaat niet werken kan ik je vertellen! dat is echt een groot risico, dan ben je zo weer zwanger. ik ken meerdere kinderen die op die manier ter wereld zijn gekomen. dus je meot het zlef weten, maar dat zou ik echt nooit doen als je niet zwanger wilt worden. fijn dat je vader toch met je verjaardag en na de geboorte bij je komt! dat heeft hij toch maar mooi voor je over en ja, ik heb altijd al een wasdroger gehad en die wil ik echt niet missen! de babykleertjes doe ik er niet in hoor, maar wel alle handdoeken, hydrofielluiers, ondergoed en spijkerbroeken. gaat een stuk sneller in de winter voor dat spul droog is en het wordt er zachter van dan ophangen. alleen de bovenkleding van ons en baby hang ik wel op en rompertjes ook. @samsoko: oh wat fijn dat je badkamer bijna af is, lijkt me heerlijk! dat lijkt mij een heel mooi gewcht sam! heb je straks echt een babytje sterkte en en dikke knuffel voor alle meiden met pijn en die het gewoon even nodig zijn!
@ Toekie ja hier gelukkig nog wel een middagslaapje, dus vaak kan ik dan nog wel ff weer meepakken.. En dochter gaat 1 dag naar KDV, dus dan kan ik ff bijkomen.. En als ik het niet meer trek dan wordt ze nog een extra middagje ingepland.. Man is ook woensdag en vrijdag thuis dus dan kan ik ook wat meer slapen als ik het nodig heb.. Zo komen we de weken nog wel door
@toekie fijn dat je goed geslapen hebt. Lijkt me erg pittig met nog een kleine erbij! @leo zelfde voor jou natuurlijk. Wel fijn even een dagje met zn 2tjes. Veel plezier!
Wat lekker dat jullie tussendoor bij kunnen tanken. Hier helaas niet mogelijk. Zoon is om half 7 vaak wakker en slaapt niet meer tot 20 uur s avonds. Dochter slaapt wel tussendoor maar daar heb ik dus weinog aan En daarna bijna iedere avond nog een klant/model voor mijn nagelstyliste opleiding dus daar ben ik zo rond 23 uur klaar mee. Lig vaak rond 12 uur pas op bed :O Maar vin het leuk dus dan is het ook goed vol te houden.
Sorry hoor maar je begint ineens mee te praten in een topic... Kan aan mij liggen maar normaal gesproken stel je jezelf eerst voor...
Haha ohja, dat hadden jullie gemist!! Mama-in-love is Boris, die schrijft hier al langer mee maar haar oude account was verwijderd volgens mij. Ja dat bijtanken overdag is wel heel lekker hoor, respect voor de zwangere meiden met kindjes!! Het ligt er misschien ook aan hoe oud je kindje is, maar het lijkt me best zwaar om daar voor te zorgen en daarnaast de pijntjes/kwaaltjes van een zwangerschap te hebben. Als mijn volgende zwangerschap net zo chill verloopt als deze is het wel te doen denk ik. Toekie, nee ik snap dat dat over het algemeen niet te doen is, om je eisprong te volgen maar zo werkt het niet bij iedereen hè haha. Ik heb dezelfde menstruatiecycli als mijn moeder en over het algemeen ben ik heel regelmatig ongesteld, dus is mijn eisprong makkelijk bij te houden. Ik ben er ook niet over uit hoor, ik ga eerst eens zien hoe alles weer op gang komt na de bevalling. 33 weken dansje!! Weet iemand hoe het met Anakoloet gaat? Ze heeft 25 maart voor het laatst geschreven zie ik ineens
Toekie wat fijn dat je bij hebt kunnen slapen Middagslaapje hier meestal middags wel even 'proberen' een tukje te doen, maar lukt niet vaak.. Moet eigenlijk even op bed gaan maar heb ik geen zin in, dus koppig haha hier vanochtend tandartscontrole gehad.. Klein gaatje tussen twee dode kiezen(wortelkanaalbehandeling) en mijn verstandskies rechts bovenin begint te ontkalken dus moet in loop van het jaar getrokken worden.. Bah! Nou laten we dat maar na de bevalling plannen, dan mag ik in ieder geval weer pijnstilling hebben!!! Vanmiddag lekker de stad even in geweest met m'n beste vriendin Was erg gezellig en leuk om weer even bijgekletst te hebben.
Elske, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Ik stel de tandartsbezoeken sowieso uit tot na de bevalling. Mijn 4 verstandskiezen moeten allemaal getrokken worden en zal zoals altijd wel weer een (beginnend) gaatje hebben. Maar daar ga ik nu nog niet over nadenken (zolang dat niet hoeft ) Dit wordt trouwens de voorkant van ons geboortekaartje! Ondanks dat ik het toch standaard vind, zo'n boom erop, vind ik 'm toch bijzonder. Gelukkig vond m'n man ook eindelijk een kaartje leuk, dus dit wordt hem! De tekst aan de binnenkant is ook al klaar, we hoeven alleen de getalletjes te veranderen.
Klinkt als een gezellige dag Elske! Heerlijk is dat he. Balen van de tandarts. Hier ook pas na de bevalling weer. Ik zal wel paar keer heen moeten. Al dat spugen is niet best voor je gebit @anakoloet geen idee hoe het met haar is... op fb ook niet actief? @lizz mooi kaartje! Ben benieuwd naar de tekst aan de binnenkant. Vind hem erg origineel jullie kaartje. En dat groen past ook helemaal bij jullie (kleur letters) Hier rustig dagje gehouden. Gisteravond en vanmorgen wat harde buiken. Waarschijnlijk even teveel gedaan de afgelopen dagen. Heb zelfs helemaal niet schoongemaakt haha das echt uniek: ik een dag niet poetsen Zaterdag hebben we onze fotoshoot. Ben erg benieuwd en we hopen op mooi weer want we willen buiten foto's laten maken.
Mooi kaartje Lizz!! Ik vind een boom zoals de boom op dit kaartje is weergegeven niet zo super standaard eigenlijk. Ik vind het een mooi plaatje . Ook een fotoshoot Dufel? Wij gaan dat ook doen, volgende week woensdag op een buitenlocatie met industrieel erfgoed, best stoere plek volgens mij. Ik ben ook benieuwd hoe jouw foto's gaan worden! Duimen op mooi weer voor ons beide! Verder heb ik wel van alles gelezen vanmiddag in de trein, maar ik weet niet meer waar ik op wilde reageren... Sorry!
Leuk Lienj! Ja hopen op mooi weer zaterdag en woensdag. Doen jullie ook een new born shoot? Daar heb ik nog veel meer zin in haha. Wij gaan hier in de buurt. Bij een soort van water/haventje en met weiland op de achtergrond. Vind het wel moeilijk wat ik moet aandoen.. zit nu te denken aan een lange rok. Komt mn buik mooi in uit vind ik..
Hey ladies, sorry dat ik zooo lang niet geweest ben! Hier twee hectische weekjes achter de rug. Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis wegens leverproblemen. Na twee weken nog steeds geen duidelijkheid...pfff. Hij knapt gelukkig wel op en ze vermoeden geen enge ziekte of chronische aandoening. Afwachten dus nog even. Maar nu jullie, ik ga m'n best doen te reageren! @stoel: hier geen stoel, past niet op de kamer Op de logeerkamer ernaast staat wel een bedbank, dus daar kan ik heen als ik buiten mijn bed wil voeden. In het begin zal het toch voornamelijk samen in bed zijn denk ik. @kinderen: in theorie wil ik graag wel 3 kinderen, maar eerst maar even deze ene afwachten! @schoonmaken: goed bezig dames! Lekker hoor, dat jullie de boel weer aan kant hebben. Voelt goed he? @verveling: kan het me goed voorstellen Jabinca. Heb je al wat ideetjes om de tijd door te komen? Ik ben wel blij dat ik 4 weekjes van tevoren met verlof kan. En daarna nog even freelancen. 1 mei is mijn deadline voor freelance, en voor school 27 mei al. @mommy: dat gekke gevoel bij je ribben had ik ook, is denk ik ook gewoon je kleintje die het krap krijgt! @leo: haha, ML heeft hier ook nesteldrang, maakt ineens allerlei klusjes af! @draagzak: die moet ik nog! Heb al wel wat onderzoek gedaan, maar ben er nog niet helemaal uit. @indalen: mooi dat de meeste kindjes al indalen zo te lezen! De mijne ook, vk zei vandaag dat hij heel laag ligt. Hij kan nog iets omhoog komen doordat hij nog ruimte heeft, maar binnen twee weekjes ligt ie vast. En de kans is nihil dat hij nog gaat draaien. Mooi met de beentjes omhoog! @Elske: fijn dat je man wel op tijd weer terug komt! En spannend hoor, dat je met hem mee kan. Meteen op avontuur! @youngmommy: mooi kamertje! Kan me trouwens wel voorstellen dat het vervelend is dat je vriend alles moet doen, maar je kunt er niks aan doen! Niet jouw schuld, helaas gewoon nare omstandigheden. Misschien helpt het als je het hem vertelt en af en toe een cadeautje voor hem koopt bijvoorbeeld? Voelt hij zich wel gewaardeerd. Hoe gaat het nu fysiek? Wat een vervelende reactie van je vk. Die bekkenband heb ik ook. Heb hem alleen af en toe om na een lange dag werken, als ik nog naar de supermarkt moet of moet koken. Je moet hem echt laag dragen he? Maar dat zal je fysio ook wel voordoen. Zeg maar op/onder je heupen. @voedingsbh: ik heb er één van Anita. Kende het merk niet, maar ik heb hem gekocht bij mijn vaste lingeriezaak in Deventer. Daar slaag ik altijd meteen en gelukkig nu ook. Helaas wel prijzig, maar dat ben ik wel gewend met mijn cup. Anita heeft wel heel prettige stof vind ik. En met zwaardere borsten fijn: soepele beugels, dus wel steun maar niet zo'n hard ding. @Lien: hoe is het met je kiespijn? Helemaal vanaf? Gedoe zeg, zo tussendoor. @goedgekeurd: fijn voor alle meiden bij wie alles goed is! Mooi hoor, geniet ervan! Ik hier vandaag ook weer helemaal goedgekeurd, en 33-wekendansje. Ben trouwens blij dat er in de tussentijd geen gekke dingen zijn gebeurd, geen vroeggeboortes enzo. Gelukkig maar! Vanaf nu begint het echt spannend te worden voor de dames die begin mei zijn uitgerekend! @Lizz; mooi kaartje! Origineel ook hoor, door de manier van tekenen en het kleurgebruik. Volgende afspraak: 24 april liggings-/groeiecho en 24 april controle vk.
Lizz mooi kaartje! Anakoloet, goed om van je te horen.. sterkte! Die 'binnenkomer' mag zich wel ff fatsoenlijk melden ook al is dit boris10, beetje vreemd zo. Leuk die fotoshoots, wou t graag maar komt er niet echt meer van denk ik. Heb wel regelmatig een buikfoto laten maken door manlief dus heb wel iets ieder gevan. Ikvermoed zaterdag mjn babyshower te hebben hihi spannend.. Verder lkkr zijn gangetje hier en morgenochtend liggingsecho..
Anakoloet, wat rot van je vader. Hopelijk knapt hij snel op!! Leuk kaartje! Nou dat dacht ik dus ook Jabinca! Lijkt mij dat je dat eventjes meld ipv er vanuit gaat dat iedereen dat maar gokt. Voor de dames met fotoshoot dit weekend ga ik duimen voor mooi weer Jabinca, veel plezier met de echo! Ik ben verplicht nog te sollicteren dus heb gisteren zomaar ergens op gereageerd. Ben ik maandenlang afgewezen en mag ik nu op gesprek komen. Het is echter een tijdelijke functie en heb het gesprek dus moeten afzeggen. Was even een baalmomentje maargoed.
@leo: ja dat is hier ook zo hoor. mijn zoonn gaat nu nog 2 middagen naar de gastouder, dan kruip ik lekker even in bed. dat is wel heel fijn, en al mn man vrij is ga ik ook zeker even liggen. @mamainlove: oh jeetje dat is mij echt veeel te laat! dat hou ik gewoon niet vol. zeker niet na zo'n nacht als vannacht. heb 3 uur lang wakker gelegen. slaap ik net weer een half uurtje, wordt zoonlief wakker gaap! maar inderdaad, wie ben je eigenlijk? ik dacht dat het aan mij lag dat ik dacht van huh? ken ik jou? oh nu lees ik dat je boris bent? haha nu snap ik er niks meer van. waarom hebben wij dat dan gemist? en waarom was je borisaccount weg dan? @lizz: ik hoop voor jou ook dat een volgende zs ook zo makkelijk gaat! dat dacht ik namelijk ook. mijn 1e ging ook volgens het boekje en vloog ik zo door, weinig kwaaltjes enzo. nou bij deze is het wel anders helaas. misschien dat het daarom nu wel een meisje is hihi. meid, ik vind je kaartje helemaal niet standaard! nog nooit gezien, vind m leuk! wat hebben jullie allemaal tandproblemen! lijkt me geen pretje zeg, sterkte! @dufel: leuk een fotoshoot! volgens mij wordt het zaterdag wel mooi weer. @anakoloet: oei wat naar van je vader. hopelijk is alles goed met hem. veel beterschap voor je papa!
Toekie, balen van je slechte nacht! Hoop dat je vanmiddag nog wat slaap kunt pakken! Hier een redelijk drukke dag. Straks naar m'n paardenvriend en daarna 2 lessen geven. Vanavond weer controle bij de vlos.
Fotoshoot Laten wij niet doen, hoeft van mij ook niet zo nodig eerlijk gezegd. Manlief komt pas in week 18 thuis (met 3 weken) en dan ben ik 37 weken zwanger. Als het dan nog moet vind ik het best wel veel van mezelf vergen -> ben nu ook moe als ik 's middags niet even rust kan nemen Voor de dames die dit weekend wel een fotoshoot hebben: heel veel plezier!! En ik duim op mooi weer voor jullie Anakoloet wat een naar bericht van je vader! Hopen dat hij snel weer naar huis mag en snel opknapt! Heel veel sterkte Mama-in-love misschien handig om je de volgende x even voor te stellen of te zeggen dat je vorig account boris10 was.. Je valt nu een beetje raar binnen, sowieso omdat we al een hele lange tijd niks van je gehoord hebben. Laratje Wat sneu! Dat je nu opeens op gesprek werd uitgenodigd.. Maar is het dan niet zo dat als je solliciteert (verplicht) en je wordt er uit gepikt voor een gesprek dat je alsnog naar dat gesprek moet?? Hier vandaag een 'rustige' dag.. al wil ik het zo niet noemen. Zal nu even in huis bezig en eind van de ochtend weer eens naar de fysio voor m'n wekelijkse massage En daarna even boodschappen doen. Kleine man is laatste dagen weer erg fanatiek.. Gister en vanochtend gewoon wakker geduwd door hem Oja! ik doe vandaag m'n 34 weken dansje Wat gaat het snel!!
Ik slaap altijd laat, lang leve een slaapstoornis.. Meestal pas rond 1 uur en nu met de zomertijd is het regelmatig 2 uur.. Dus ik heb alles wat ik in de middag nog bij kan slapen echt nodig en af en toe een ochtendje hihi.. Gister productief geweest, lekker geluncht in de stad, btje geshopt voor manlief, en thuis nog aan de gang geweest, boekenkast uitgeruimd, uitgezocht en verplaatst.. Moeten ruimte maken voor een extra opbergplek voor speelgoed, aangezien we daar nu de box voor gebruiken en die moet straks leeg zijn Anakoloet sterkte met je vader! Leuk geboortekaartje kwam er voorbij! Laratje zal je altijd net zien dat je nu ineens wel uitgenodigd wordt hihi