Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Elske, startdatum zou 15-4 zijn en 22-4 gaat mijn verlof in...
    Vind het zonde van ieder z'n tijd en energie om dan op gesprek te gaan... Wel balen.

Ookal 34 weken, joehoe!

Leo, jeetje dat is pas laat zeg. Vervelend dat je dat hebt!

Leuk drukke beeb. Hier ook een enorm beweeglijk meisje!!

Leo, lekkere dag gehad gisteren. Heerlijk!

2. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Laratje dat begrijp ;) maar vind het beetje apart dat je verplicht moet solliciteren.. Maar vervolgens een gesprek wel kunt afzeggen vandaar :p

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @jabinca veel plezier met de echo

@lara balen zeg van die functie. Maar dat heeft idd weinig zin. Fijne dag vandaag bij je paard :) en succes vanavond

@leo klinkt als een heerlijke dag. Lijkt me wel erg vervelend zo'n slaapstoornis!

@elske whoop whoop ook de 34 weken aangetikt!

4. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Uitzendbureau mailde mij of ik echt interesse had. Zo ja, mocht ze me uitnodigen.
    Heb haar toen gemaild dat ik wel degelijk interesse heb maar dat het geen nut heeft omdat ik 34 weken zwanger ben.

5. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Lizz wat een leuk geboortjekaartje. Ik vind hem juist heel orgineel met al die kleuren, heel leuk!

Anekloet: wat balen van je vader meis. Hopelijk knapt hij snel op. Doe maar rustig aan meis..

Laratje: dat zie je altijd inderdaad dat je dan wel uitgenodigd word!

Jabinca: veel plezier bij de echo

Maandag was meneer hier heel druk waardoor het me opviel dat hij dinsdag en woensdag best rustig was. Zat me niet lekker maar ik merk dat ik het wel vaker heb dat na drukke dagen hij daarna wat rustiger is. Hebben jullie dat ook? Vandaag is hij weer lekker druk dus ben weer gerustgesteld :)

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @mommy ja dat heb ik ook. Eigenlijk al de hele zwangerschap sinds ik hem voel bewegen. Hij heeft er soms een paar dagen tussen zitten dat hij een stuk rustiger is als normaal.. dit gebeurd elke paar weken wel en daarna is hij weer actief zoals normaal. Ik denk idd dat het ermee te maken heeft hoe druk je zelf bent geweest of de kleine heeft bijv een groeispurtje

7. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Aan een groeispurtje had ik ook al zitten denken inderdaad. Ik was juist afgelopen twee dagen heel rustig! Ben jij dan niet gelijk ongerust? Ik denk dat hij sowieso niet zo druk is als andere babys maar als ik hem een halve dag niet voel ben ik best ongerust. Blij dat jij het herkent

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

14 mei:
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:

April
    09 apr: laratje co vk
    10 apr: youngmommy2be co en liggingsecho
    13 apr: lienj liggingsecho
    13 apr: toekie1985 co vk en echo
    14 apr: elske91 co vk
    14 apr: lizzthrasher22 co vk
    16apr: chantallcindy Co gyn.
    20 apr: elske91 liggingsecho
    21 apr: dufel co vk
    24 apr: leo85 co en liggings-/groeiecho
    24 apr: anakoloet ligging/ groei echo en Co vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Yeah 33 weken dansje nog 5 weekjes ongeveer Hihi schiet echt al op.

@anakoloet pff jeetje sterkte met je vader meid! Hopelijk komt het allemaal goed.

@stoel hier een rietenstoel van mijn oma.

@indalen volgens mij is meneer ingedaald en waren de pijntjes daarvan want het is nu een stuk minder maar mijn buik is ineens wel gezakt.

@lizz mooi kaartje vond hem totaal niet standaard super leuk en fleurig:)

@fotoshoot hier geen fotoshoot vind dat niet zo nodig Hihi kan zelf ook genoeg foto's maken.

Slapen gaat gelukkig hier weer wat beter al slaap ok wel kort elke keer om half 6 als uit bed:(

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Meiden met fotoshoots: heel veel plezier en hopelijk hebben jullie er mooi weer bij!! :)

Anakoloet, fijn weer van je te horen maar begrijp wel vanwaar de radiostilte hoor! Sterkte met je vader, lijkt me moeilijk als het nog zo onzeker is waar hij nou last van heeft..
    Wel weer goedgekeurd dus bij de vk, fijn!! En wat goed dat je beebje ook al indaalt! :) Ben zo benieuwd of dat hier ook al gebeurt, ze ligt nog wel hoog in mijn buik maar heb af en toe wel wat steken onderin..

Het kaartje zelf vind ik ook niet standaard hoor :D Maar je ziet tegenwoordig wel heel veel met bomen en uiltjes enzo. Vandaag of morgen krijgen we de proefdruk, ben benieuwd! :)

Mommy, dankje! Ik let er meestal niet zo op of ze rustig is :) Als het voor mijn gevoel goed zit dan wacht ik gewoon tot ze wel weer beweegt. Ze begint eigenlijk altijd meteen te bewegen zodra ik in bed lig, maar als ze dat dan even niet doet ga ik er maar vanuit dat ze slaapt. :p

Leo ik zag al een foto op fb voorbij komen van jullie drankjes haha :D Fijn dat je dat toch nog wel kan doen ondanks een kindje. :)

Laratje wat komt dat ook net weer stom uit met die sollicitatie... Fijne dag met de paarden vandaag! :)

Elske ook alweer 34 weken, het gaat nu echt snel hè!! Nou nog een paar weekjes dan is je mannetje ook weer lekker thuis! Heb je dan ook dat je dan weer wat veel op elkaars lip zit die tijd dat hij thuis is? Of vind je het juist superfijn? :) Nu m'n man weer hele weken nachtdiensten heeft vind ik het echt naar om alleen naar bed te gaan maar des te fijner dat we dan overdag lekker samen zijn. :)

Ik heb vannacht trouwens zo mooi gedroomd. Ik werd wakker in een heel groot bed en ze was in mijn slaap geboren dus ze lag onder de dekens (ook helemaal schoon en zonder navelstreng haha). En ik pakte haar op en ze was zo mooi, prachtig rode haartjes en zo'n lief gezichtje. Ineens schoot het me te binnen dat ze snel eten moest hebben en dat ik niet wist hoe dat moest enzo haha. Maar zo leuk om haar te zien. Nu ben ik nog nieuwsgieriger hahaha :p

Het is zulk prachtig weer vandaag, ik ga eens een poging doen om een stukje te wandelen vanmiddag denk ik! :)

11. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Lizz ik vind het ontzettend fijn als hij weer thuis is. Hen niet het gevoel dat we veel op elkaars lip zitten; zal nu wel anders zijn omdat ik nu thuis zit tot eind september. Ik ben heel erg aanhankelijk wat dat betreft en kan de hele dag wel knuffelen en zoenen wat dat betreft. Maar manlief doet zijn eigen dingen en ik de mijne.

Mommy hier is de kleine ook wel een paar dagen rustig en dan ontzettend weer fanatiek. Maak me er njet zorgen over, als k het echt niet vertrouw dan probeer k voorzichtig te duwen en dan voel k hem wel bewegen dus dan weer gerust gesteld

Hier net weer terug van de fysio. Voelt altijd weer heerlijk als m'n spieren weer los zijn gemaakt.. Maar krijg altijd wel beetje last van zeurderig gevoel in onderrug.

Nou dames! De zon breekt hier lekker door, dus ik zal zo lekker in het zonnetje buiten haken 😊

12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook zo in de zon haken al ga ik er niet te lang in zitten want dat is blijkbaar ook niet goed voor de kleine man ;) effe snel nog de baby deken afhalen :)

13. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Fijn dat meerdere het herkennen. Ik zal me de volgende keer minder druk maken haha :D

Lizz ik ben jaloers op je dromen.. Hier alleen maar verschikkelijke nachtmerries :(

Wel goed insmeren in de zon hoor meiden. Met pasen heb ik hier even een half uur in de zon gezeten met mijn gezicht en heb al gelijk een pigmentvlekje in mijn gezicht. Hopelijk trekt het straks weer weg maar ik blijf maar even uit de zon tot de kleine er is :p

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @mommy ja ik ben soms wel beetje ongerust dan hoor. Ik doe op die dagen regelmatig even liggen en bewust voelen. Dan voel ik hem bewegen of heeft hij zachtjes de hik. Dan ben ik wel weer wat geruster. Maar heb ook liever dat hij lekker actief is haha

@lizz wat een mooie droom! Hier ook alleen maar gekke dromen

Ik ben net ook even naar buiten geweest. Klein stukje gelopen. Was heerlijk. Voelt zo luxe dat ik dat nu alleen weer kan doen :) ik geniet ervan!

15. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Haha ik heb ook hele nare dromen hoor! :p Ik droomde dus daarna (toen ik inmiddels weer wakker was geweest) dat er oorlog was uitgebroken en we snel naar Engeland moesten terwijl de bommen om onze oren vlogen. Dus werd helemaal bezweet wakker :p Maar dat is minder leuk te vertellen dan een mooie droom (die bij mij ook best zeldzaam zijn) :D

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hihi Lizz dat klopt ja. We hadden dochter gister extra naar het KDV gebracht zodat we ff wat tijd samen hadden.. Ik heb dat af en toe wel nodig ook hoor. We gaan ook af en toe een weekendje weg, dan is ze bij opa en oma of een dagje naar de sauna ofzo.. Ik moet soms ook ff me-time hebben :D Nu zit dat er voorlopig niet zo in straks met hele kleine baby, dus nu nog ff van genieten dat het af en toe kan..

We gaan haar de komende weken sowieso inplannen op woensdag zodat we ff wat meer in huis kunnen doen. Maandag gaat ze ook altijd naar KDV, nu a.s. maandag komen mijn ouders helpen in huis om de boel schoon te maken enzo.. Erg fijn :)

Krijgen we alles toch nog btje af voor de baby komt hihi..

Ik droom eigenlijk nauwelijks, dus gelukkig ook geen nachtmerries :)

@ bewegen: hier geen rustige dagen eigenlijk, baby is altijd druk :D

17. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ow dames wat zit ik lekker in me vel.
    Heb een barslechte nacht gehad, half 3sliep ik pas maar kon gelukkig lekker uitslapen.
    11Uur afspraak gehad by verloskundige, alles was perfect, liggingsecho zag er goed uit, hartkleppen duidelijk zien bewegen en koppie zit idd mooi ingedaald.
    Nu elke week op controle.
    Daarna ff lekkr visje gehaald en wat geneusd in de winkels. Stomme is dat ik dus echt nix meer nodig ben dus lekker doelloos hihi.
    Eenmaal thuis me rust ff gepakt buiten en toen ineens de auto vanbinnen schoongemaakt en ramen van ons huis(we hebben er heeeel veeeel) gelapt. Sta van mezelf te kijken haha. Heb zelf nog energie over maar die gun ik 1vanjullie dus wie o wie? Hihi

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Das een goed teken Jabinca! Nesteldrang. Wie weet laat je baby niet heel lang meer op zich wachten ;)

19. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja klinkt inderdaad goed jabinca! hihi. die energie van je wil ik wel! ;)
    schiet nu echt op voor jou!

ik dans vandaag mijn 34 weken dansje! :D

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Goedemorgen :)

Hier voor het eerst gewoon hele nacht doorgeslapen :)
    Vriendin van me is gister bevallen met 36weken :)

@zon idd goed insmeren en niet te lang met je buik in de zon das niet goed!

@weekend jullie nog plannen dit weekend?
    Wij gaan morgen naar de camping kan manlief weer wat klussen en ik lekker in de zon zitten hahah. Zondag manlief eerst formule 1 kijken en het is weer koopgoeddag dus even kijken of ze nog leuke babykleertjes hebben voor niks hahah daarna ook weer naar de camping:) en maandag uiteten met mijn schoonpa die is terug uit Portugal. Dus lekker genieten samen :)

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina