Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @toekie yeahhh 34 weken!!

@chantal klinkt heerlijk!

Onze fotoshoot is verplaatst naar vanavond!! Morgen geven ze niet echt geweldig weer op en vandaag wel. Dus om 18.00 uur hebben we de fotoshoot :)
    Dus straks ga ik uitgebreid tutten haha

@weekend morgen hebben we een etentje van mn opa met de hele familie. Verder weinig plannen

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Veel plezier vanavond Dufel! :) Ben heel benieuwd haha!

Heb vandaag ook echt last van nesteldrang, maar er is nu gewoon even niks meer te doen.. Dus ja, dan straks maar even buiten zitten. Het is echt warm in de zon hier ik hou het nauwelijks uit haha :D

3. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Veel plezier dufel bij de shoot. Worden vast hele mooie fotos

Chantal: fijn weekend op de camping en veel plezier bij het shoppen van de babykleertjes.

Mijn ouders komen morgen hier heen en blijven tot dinsdag dus ben ondertussen alles schoonmaken alleen heb ik niet echt last van nesteldrang dus het schiet niet echt op haha. Fijn weekend allemaal :D

4. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Chantal wat een heerlijk vooruitzicht! Alleen jammer dat ze voor morgen niet zulk mooi weer voorspellen.

Dufel have fun vanavond!!

hier vannacht niet goed geslapen, paar x wakker door darmkrampen, misschien geen bami moeten eten gisteravond.. Vandaag ook nog wel regelmatig last van..
    Hier heerlijk genieten van het zonnetje! Heb ondertussen het zonnescherm wel naar beneden gedaan, kreeg alleen maar meer last van raar gevoel in m'n buik, dus net even lekker gedoucht en moet zeggen dat ik me al wat beterder voel.
    Vanavond lekker uit eten met wat vriendinnen en voor de rest nog geen plannen dit weekend.

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat leuk Dufel! Heel veel plezier vanavond, het is echt schitterend weer. Gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat. Ik wil ook nog wel een fotoshoot en een newbornshoot lijkt me ook geweldig. Even financieel bekijken :) Ik ga wel een 'borstvoeding' shoot doen voor een lokale kunstexpostitie in het kader van borstkanker. Lijkt me bijzonder. Daar staat alleen m'n hoofd niet op, t is in dat opzicht anoniem :) Maar wel bijzonder om te doen denk ik.

Lizz nare dromen zijn vervelend. Hier ook rare dromen de laatste tijd, maar over vanalles behalve de baby haha.

Jabinca wat fijn dat je je zo goed voelt vandaag! Geniet er maar lekker van!

Weekendplannen: Na het werk lekker in bad om m'n zere buik en benen even rust te gunnen (het wordt al minder) indaling? geen idee, maar ben blij dat het afneemt. Vanavond denk ik lekker rustig op de bank niet te veel doen en dan hopen dat m'n buik morgen niet meer zo vervelend doet want dan kan ik de badkamer gaan schoonmaken. Er zit wel een scheur in een tegel en de afwerking van het plafond mist wat stukjes bij de rand, net als wat stukjes kit dus daar heb ik de monteur voor gemaild, maar dat levert niet meer echt viezigheid op (behalve de tegel misschien, maar goed dat zien we dan wel), en daarna lekker inruimen! ML gaat dan de afwerking van de babykamer doen qua schilderwerk (tja, met een schilder in huis moeten ook de kleine puntjes natuurlijk verzorgd worden hahaha. Ik zie 't niet eens :D) En zondag komen m'n ouders langs om de wieg te brengen en gezellig mee te eten. en de badkamer bewonderen haha. Dus maandag volgt een foto van de wieg :D

Fijn weekend meiden, geniet nog even van het zonnetje! Doe ik ook even, al is het achter glas haha.

6. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, vandaag druk geweest om dingen van mijn werk af te ronden en over te dragen. Mijn verlof verklaar ik nu als begonnen! Heerlijk! Ik zit dan nu ook lekker even op de bank op het balkon te genieten :).

Samsoki: de badkamer is dus zo goed als klaar? Heerlijk genieten van een bad dus!

Dufel: fijn dat de shoot nog verplaatst kon worden naar vanavond! Nu is het weer iig prachtig! Veel plezier!

7. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hai Mei Mama's ;)

Dacht eens even spieken..
    Had van 2 van jullie een privé bericht, erg lief..
    Dacht eens eventjes kijken hoe het met de rest is!
    Dus bij deze; hoe gaat ie?
    Houden jullie het nog allemaal vol?
    Zal allemaal wel erg spannend worden hé?
    Allemaal al verlof? Geniet er maar volop van!
    Kan me nog steeds niet voorstellen.. Dat ik hier zou zitten met een dikke bolle buik.. Nog steeds niet te begrijpen haha!

Maaaaaaar, over een tijdje zit ik hier dus wél met een dikke bolle buik!
    2de paasdag hebben we onze 2de echo gehad, alles was goed!
    Kindje was goed beweeglijk, 2de keer het hartje zien kloppen!
    Verloskundige gaf aan dat er geen reden is om ons ongerust te maken..:) Wel fijn natuurlijk.

11 mei hebben we de volgende echo, geen gekke dingen, dus krijg ook niet meer echo's... Ben allang heel blij ermee!

Bij deze wil ik jullie heel veel plezier wensen in jullie verlof, geniet er vooral van, neem jullie rust.. En hopenlijk komt alles helemaal goed! ;)

Veel liefs van mij!

8. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Leuk even weer van je te horen!
    Wat superfijn dat alles goed is!! :D Hoop dat je deze zwangerschap zonder al teveel zorgen doorkomt en lekker kunt genieten van het groeiende wondertje! :)
    11 mei je volgende echo... poeh ben benieuwd of er dan al baby'tjes zijn geboren van de dames hier!! Duurt al helemaal niet zo lang meer eigenlijk! :$

Ik kan het soms ook nog steeds niet beseffen hoor maar ik vind het bijna met de dag leuker worden, zo'n druk minimensje! :D Het wordt wel wat zwaarder enzo maar ik vind het nog heel goed te doen. :)

Hopelijk gaat alles de komende tijd gewoon goed en ben benieuwd hoe je volgende echo is! Laat je het even weten? :)

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @samsoko fijn! Je badkamer bijna klaar dan kan je heerlijk in bad. Tijdens ons weekendje weg merkte ik echt dat dat heerlijk is met een dikke buik en een zere rug! Je voelt zo de pijn weggaan

@mommy wat fijn dat je ouders komen!

@lizz haha dat heb ik ook. Er is gewoon niets meer schoon te maken ;)

@blijelk wat super om te horen zeg! 11 mei.. wie weet hebben een aantal van ons dan al hun baby.. echt een gek idee.
    Ik blijf duimen dat je zwangerschap voorspoedig mag blijven verlopen.

Zooo de fotoshoot is gedaan. Ontzettend leuk om te doen samen. Zijn veel foto's van ons samen gemaakt en ook van mij alleen.
    We waren bij een soort meertje, veel gras/groen/bomen, weilanden en riet. Op de achtergrond een haventje en huisjes.
    Van de week krijgen we paar proef foto's en binnen 3 weken de hele shoot.
    Ben wel erg moe nu. Dus lekker bankhangen

10. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lizz & Dufel, thanks hoor!
    Ik zal na de 3de echo iets van me laten weten..
    Ben inderdaad benieuwd hoe het dan bij jullie is! Zal hier wel erg stil zijn als jullie allemaal op het laatste moment aan lopen ;) haha..
    Kom zeker nog eens kijken hier!

Allemaal het allerbeste gewenst & tot gauw!

Liefs van mij!

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja doe maar!! Je hoort toch nog steeds een beetje bij ons :)
    Ik zie dat je al bijna 12 weken bent. Wow gaat snel zeg.
    Leuk onderschrift heb je ook.

@hier
    ben erg blij dat we gisteravond de fotoshoot hadden. Vanmorgen dikke regen hierzo. En gisteravond hadden we heerlijk zonnetje. Ben wel heeeel erg nieuwschierig naar het resultaat.
    Vanmorgen huis gepoetst en boodschappen gedaan. Nu even rustig op de bank. Straks richting mn opa en oma voor het familie etentje. Zin in :) is alleen wel een dik uur rijden.

Hoe is het bij jullie?
    Fijn weekend allemaal

12. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Blijeik, nou ik vraag het me af of het hier dan rustig is haha. Als er nog niet veel kindjes zijn geboren zullen er vast veel berichtjes zijn in de trant van 'hier nog alles rustig blablabla..' :p

Dufel nou ik ben ook nieuwsgierig naar jullie foto's! Dat is vast mooi geworden, het was inderdaad prachtig weer tot laat in de avond (tenminste, hier! :D)
    Veel plezier bij het familie etentje! :)

Ik wilde vanmorgen even gaan 'shoppen' maar merk nu wel dat het gewoon niet meer gaat. :( Kreeg op het laatst echt onwijs pijnlijke steken onderin, ook bij m'n blaas en urinebuis. Bohh alsof iemand er met een stok in prikte. :$ Ze drukt zichzelf volgens mij gewoon naar onder ofzo, zal ze dan toch aan het indalen zijn? Ik ga het dinsdag eens vragen of dat klopt, die steken. Volgens mij is het geen blaasontsteking want ik voel het alleen als ze zich zo beweegt en met plassen verder geen pijn.

13. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    BlijeIk! super zeg! 12 weekjes! wat fijn dat de vk zegt dat er geen reden voor onrust is! vol op genieten meis! en geniet van de aankomende echo! ben ook benieuwd , laat het ons weten!! wie weet zijn inderdaad al meiden bevallen tegen die tijd! hopelijk ik! hihii ben 4 mei uitgerekend!

hier onze jace naar cb geweest, en is net 10 kilo, en 78 cm groot! hihi, hij is nog steeeds onze kleine baby! hahaa hij is nog erg klein! maar dat vind ik niet erg! klein maar fijn, hij doet het verder super goed, en hoeft pas terug te komen over ruim een jaar! stoere vent heeft bijna niet gehuild met zijn 2 prikjes in zn been, dus gingen we lekker naaar de mcdonalds als verassing!

en ja, ook bij de vk geweest met een echo, onze baby Logan bekeken:D en alles ging ook goed met hem! en nog steeds nietingedaald!! gewoon geduld hebben,,,,, en anders maar met de bevalling! hahaha

tussen tijd nog ruzie gehad met mijn moeder,,,
    pfff,, er is tegenwoordig zoveel van die weggeeft hoeken op fb ja,,, zit mijn moeder gewoon onze auto stoel (die nog wel veel te groot is voor jace) weg te geven op zo'n weggeef hoek!! ikke boos natuurlijk, die had ik ook nog is gekregen van mijn vader en stiefmoeder! dus ik voelde me ook best k*t als mijn vader daar achter kwam dat hij zomaar weg gegeven werd door mijn moeder, dus ging nog al wat voor af, en achter af veel gezeik uiteindelijk,, maar heb de stoel terug gekregen! ja,, ik heb hem gekregen,, wie is zij om hem zomaar weg te geven, die ik ook nog is heb gekregen!! nouja, zal wel poosje niks van mijn moeder horen denk ik,, hihii,, ja laat haar maar ff voelen dat ik het er niet mee eens was,

dames met de shoots! goed gelukt??? ben benieuwd!!!

mooi weer gehad he , de laatste dagen,, heeerlijk van genoten!
    nu heeel wat anders, altans , hier is het regen!

jaa Lizz,, word zwaar nu he!! ik zie meer dames helemaal lasten en puffend de laatste lootjes lopen,, en hoor dufel alleen maar opbloeien!! heelijk zeg dufel geniet maar lekker, het is je zo gegund! vooral de laatste loodjes!

dames nog fijn weekend!!

14. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    blijeik er zullen rond die tijd vast al een aantal moeders bevallen zijn en anderen die met veel ongeduld zullen zitten wachten :D

lizz Het wordt zeker allemaal moeilijker. Ik zal as woensdag met mn moeder en tante te winkelen (primark) ben benieuwd hoelang ik het volhoud. Merk wel dat omdraaien in bed moeilijker wordt of van de bank omhoog komen :p Of gewoon simpelweg sokken/schoenen aan te trekken..

dame84 wat een k*t streek zeg van je moeder! Snap je reactie maar al te goed.. Als mijn moeder of schoonmoeder dat zou doen dan had ik hetzelfde gereageerd.. Pff.. andermans spullen zomaar weggeven :$

Hier lekker rustig dagje vandaag. Morgen maar weer even stofzuigen etc. en 's middags gourmetten met schoonouders. Dit ging 2e paasdag niet door ivm ziek zijn schoonmoeder
    Fijn weekend allemaal!

15. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Blijeik, wat ben ik ontzettend blij voor je! Het is je zo gegunt. Lekker genieten meid!

Dame, jeetje wat een rotstreek zeg. fijn dat je de stoel alsnog hebt!
    Indalen kan nog ;)
    Hier een dametje wat al wel ver ingedaald is!

Dufel, jullie hebben mazzel gehad zeg, gisteren was het super prachtig weer. Ben benieuwd naar het resultaat!

Hier: vanmiddag (begin middag) buikpijn/kramp gekregen. Net 2 uurtjes geslapen. Hoop dat het nu over is en weg blijft.

16. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Thanks voor jullie lieve woorden! Na het weekend mag hij waarschijnlijk naar huis, maar de oorzaak is nog onbekend. Dat is wel balen, want dan weet je ook niet of hij in de toekomst niet weer klachten krijgt. Nog maar even afwachten dus.

Leuk, fotoshoot! Ben benieuwd naar de mooie buiken. Wij waren t misschien van plan maar ik ben bang dat het budget en de planning het niet meer toelaten. Fijn dat je ervan genoten hebt Dufel!

@babyshower: leuk Jabinca, ben benieuwd! Veel plezier alvast :)

@slapen: hier vannacht feestje gehad, heb het tot 3uur volgehouden. Vond ik best knap van mezelf ;) Voor ML wel echt leuk, want het was waarschijnlijk de laatste keer dat we zo'n relaxt tuinfeestje konden geven zonder kleine op de eerste verdieping en zonder er 's ochtends vroeg of 's nachts uit te hoeven. Nog even van genoten dus!

Gisteren trouwens veel te veel gedaan. Ik vergeet steeds af te remmen. Dus boodschappen gedaan, huis schoongemaakt, logeerbedden opgemaakt, taart gebakken, feestje klaargezet...oops. Mega rugpijn en bekkenpijn aan het eind van de middag. Dus toen maar even op bed gaan liggen. Tijdens het feest wel veel gezeten, maar vannacht wel geschrokken: werd wakker om naar de wc te gaan, zakte ik door m'n rechterbeen. Kon er gewoon niet op staan, spieren werkten niet mee. Dus vanaf nu ga ik echt rustig aan doen om wille van mijn bekken! Vandaag ook voor het eerst m'n bekkenband gedragen toen we even gingen winkelen, geeft een boel steun zeg, fijn!

@Lara: vervelend zeg! Hopelijk komt er nog wat anders op je pad.

@Mommy: heel herkenbaar, ons jongetje is ook heel rustig na een drukke dag. Vooral als ik ma en di heb gewerkt, en wo thuis werk, dan voel ik hem soms een paar uur helemaal niet. Ik denk maar dat hij dan gewoon een beetje moe is van al dat gewiebel en gewaggel ;). Een paar weken geleden heb ik er wel de vk om gebeld, was ook echt ongerust, toen kreeg ik meteen een consult in het ziekenhuis en bleek alles in orde te zijn. Dus sindsdien vertrouw ik er maar gewoon op dat ons kleintje niet echt een ritme heeft maar wel gewoon gezond is. Gelukkig is hij de laatste weken echt weer gegroeid en voel ik hem beter, dus de bevestiging wordt wel steeds duidelijker.

@Chantal: mooi als ie ingedaald is! Ligt hij mooi op z'n plek. Grappig he, dat je buik dan ook echt zakt! Vond ik zo gek om te zien. Zelfs anderen zien het al. Vandaag een medewerker in een winkel: o, nou, hij ligt er al mooi laag bij zo te zien!

@Lizz: het indalen zelf heb ik eigenlijk niet gevoeld. Ik voelde ons mannetje alleen ineens een stuk lager liggen. Echt van de een op andere dag, dat ik ineens dacht: huh, is ie daarheen gezwommen? Maar vk bevestigde het afgelopen woensdag dus. Deed wel goed zeer trouwens, want ze duwde net boven mijn schaambot knetterhard om het goed te kunnen voelen. Au!
    Wat een toffe droom trouwens! En minder leuk van je nare dromen...

@zon: ben ook nog echt bleek van de winter, en wil voor een bruiloft begin mei wel graag een kleurtje maar ben ook bang voor die pigmentvlekken. Moet nog even bedenken hoe ik dat ga fixen ;) Misschien met van die zelfbruiner, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Iemand hier daar ervaring mee?

@Jabinca: fijn dat alles goed is!!

@Samsoko: mooi dat je badkamer lekker opschiet! Lekker hoor, helemaal nieuw en klaar voor de nieuwe fase in je leven aanbreekt. Voelt goed he?

@BlijeIk: wat fantastisch dat alles goed lijkt te gaan! Gefeliciteerd meid! Hopelijk heb je een ontzettend voorspoedige zwangerschap.
    Hier nog 2 weekjes werken en dan met verlof. Wel een gek idee hoor, nu lijkt alles nog een beetje normaal, maar dan heb ik echt alle tijd om me voor te bereiden op de komst van ons mannetje.

@Dame: balen van de ruzie met je moeder zeg. Ook wel gek dat ze zomaar jullie spullen gaat weggeven. Mag ze best even weten dat je daar boos om bent.

Nu lekker op de bank. Weer energie verzamelen voor nog een weekje werken. En volgend weekend lekker naar de camping met m'n mans verjaardag, zin in! We hebben een blokhut, dus een gewoon bed gelukkig. Schoonpa en -ma staan er met de caravan, en de rest van het gezin komt ook het hele weekend. Lekker relaxen en hopen op mooi weer! Daarna nog 1 weekje werken (waarin ik helaas nog net 1 spreekavond met ouders moet meepakken :( ) maar dan zit het erop!

17. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Pff.. Wakker...

Jace begint nou steeds midden in de nachten wakker te worden... Heeeeel vervelend...
    En ik ben een slechte slaper. Altijd ligt..

Dan begint hij met spelen. Schopt hij tegen zijn bed aan bonk bonk bonk,, dan begint hij te zeuren.. En dan over naar schreeuwend huilen.. Man oh man.. Dan ben ik al te lang wakker dan moet iik plassen. En dan hoort hij mij dus kom ik er niet onder uit om te kijken bij hem.. Kwartiertje later ligt hij weer in bed, en begint hij weer met zeuren.. Bah.. Ik lig gewoon ook weer in bed. Ik vertik het om weer uit bed te gaan.. Doet me te zeer om uit bed te komen..
    Probeer gewoon te slapen!!

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz ja het begint allemaal wel wat zwaarder te worden he. Maarja dat hoort er wel beetje bij. Gewoon rustig aan en veel pauze tussendoor

@dame84 goed van Jace. En idd klein maar fijn. Hij doet t prima zo te horen. Wel balen van het slapen.
    Echt de laatste lootjes voor je meid. Morgen zit je op de magische 37 weken en "mag" Logan geboren worden. Spannend!!
    Lief dat je opmerkt dat het met mij wat beter gaat. Dat klopt idd. Het is nog steeds zwaar maar ik kan ff wat meer en ik geniet!

@elske veel plezier vandaag met gourmetten

@lara vervelend die buikkramp. Hopelijk is het weg gebleven en heb je goed kunnen slapen.

@anakoloet wat fijn dat jullie zo'n gezellig feestje hebben gehad. Wel gek idee he de laatste keer zonder de kleine. Al zullen toekomstige feestjes ook vast heel gezellig worden.
    Wel goed om jezelf denken hoor meis.
    Klinkt goed trouwens volgende week naar de camping. Ik duim op lekker weer voor jullie! En aftellen naar je verlof.

Ik ben alweer even wakker. Wakker gemaakt door t lieve mannetje in mn buik♡
    Kan niet wachten om hem in mn armen te houden, naar hem te kijken en met hem te knuffelen♡♡♡

Verder vandaag heerlijk dagje met vriend voor de boeg. Ik geloof dat hij ergens samen wilde gaan lunchen straks. Dus even tijd met zn 2tjes..
    Fijne zondag allemaal!

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @dufel ben benieuwd naar de foto,s ;)

@lizz die steken en pijnen onderin heb ik ook heeft volgens mij met indalen te maken en je krijgt ok, steeds meer last van je banden.

@dame84 balen zeg ruzie met je moeder hahah maar snap jou wel ;)

Hier gisteren andere planning gehad we waren op de camping maar kreeg na een uur ontzettend last van mijn buik en druk van onder uit eindelijk maar besloten terug naar huis te gaan.
    Thuis op de bank gaan liggen bij manlief op schoot viel meteen in slaap 2 uurtjes liggen slapen en uiteindelijk ging het daarna gelukkig beter:)

Zometeen weer poging doen om naar de camping te gaan :) hopelijk wat meer zon dan gisteren

Fijne zondag!

20. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    dame84 wat vervelend van Jace zeg.. Zal wel zo'n fase zijn.
    Hoop dat het snel weer normaal is en jij een goeie nacht kunt draaien.

dufel geniet van je dag vandaag! wat heerlijk even samen iets doen :)
    Het schiet nu iinderdaad op, kan ook niet wachten tot onze kleine man er is, maar hij mag nu nog niet komen hoor! :p

Chantal hopen dat je je vandaag wat beterder voelt. Het mooie weer heb je in ieder geval mee :D

Deel Deze Pagina