Nee totaal niet! Eerste keer dacht ik een jongen, ik had gelijk. Tweede keer dacht ik een jongen, ik zat verkeerd en nu weet ik het gewoon niet haha!
maantje, heb je je echo al gehad??? ben benieuwd! ik dacht de vorige keer heel sterk dat het een jongen was en dat was ook zo. nu begin ik een beetje een gevoel te krijgen dat het wel eens een meisje zou kunnen zijn. maar ben er nog niet heel zeker van
@toekie wat leuk zeg!! Ik weet ook nog niet hoe wij het gaan vertellen. We dachten aan foto van onszelf met positieve test, echo foto, en dan in t 3e stukje iets van verwacht mei 2015 ofzo.. Ik heb ook nog niet erg een gevoel van wat voor geslacht. Mn vriend denkt een meisje.
Hallo!! Hier nog een mei mama, die gezellig mee wil kletsen! Ik ben net 28 jaar en mijn vriend 27 jaar. We weten sinds 18 september dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Op 27 mei 2015 ben ik uitgerekend en hoop natuurlijk dat alles goed gaat verlopen! Vanmorgen de verloskundige gebeld en mij aangemeld voor MvM. 3 oktober komen ze van MvM en 17 oktober gaan we voor het eerst naar de verloskundige voor een intake. Tot nu toe wat lichte klachtjes: lichte steekjes/krampjes onderbuik, gespannen/gevoelige borsten en soms wat vlagen misselijkheid.
Dag allemaal! Ik weet dat ik me niet druk moet maken, maar dat doe je toch onbewust.. Ben blij als ik volgende week de echo heb, & met eigen ogen kan zien dat het goed zit, want daar wil ik natuurlijk wel vanuit gaan! Ben wel blij dat ik mijn gevoelens hier met jullie mag/kan delen! Voelt goed.. Liefs!
Zo! Das lekker op tijd! Volgens mij zijn we op dezelfde dag uitgerekend? Ik mag pas 20-10 Baal er wel een beetje van, want ik wilde het liefst het weekend ervoor omdat we dan naar mijn ouders gaan om het te vertellen....
Wow wat een hele lijst berichtjes hier al! Als het goed is ben ik 17 mei uitgerekend en 6 weken en 1 dag zwanger, maar weet het nog niet zeker tot bij de VK . Lijkt me leuk om hier mee te kletsen!
welkom voor alle nieuwe meiden en ook gefeliciteerd! @chantalcindy: misschien een domme vraag hoor maar wat is pendelen?
Hallo dames! Ik kom ook graag met jullie meekletsen! Ik ben zwanger van ons 2e kindje (hebben een dochter van 1).. Ik ben 29, mijn man is bijna 34.. We zijn de 1e keer zwanger geraakt van de 1e ICSI poging, en nu wonderbaarlijk genoeg weer in 1x zwanger van een cryo uit dezelfde poging.. De afgelopen weken waren stressen omdat ik dusdanig bloedverlies heb gehad dat ik dacht een miskraam te hebben, toen na een vroege echo bleek het vruchtje er nog te zitten.. Daarna nog een aantal dagen bloedverlies en na 2 weken spanning hebben we vanochtend een prachtig kindje op de echo gezien met een driftig kloppend hartje Dus nu kan het genieten beginnen! Helaas voel ik me verder erg beroerd en ben dusdanig extreem moe dat ik ziek thuis zit. Woensdag afspraak bij de huisarts om te kijken of daar iets achter zit of dat het puur vd zwangerschap is.. Bij mijn dochter nooit zo'n last v gehad gelukkig.. Mijn uitgerekende datum is 8 mei 2015 en op 9 oktober hebben we de intake bij de VK Sorry voor t lange verhaal
Aller eerst.. Woohw wat veel berichten heb ik terug moeten lezen.. Ik ben namelijk lang niet zo actief als sommige andere meiden! Hihi. en alle nieuwe meiden die in tussen tijd er bij zijn gekomen, welkom en gefeliciteerd!! gisteren was ook mijn man jarig, maar gelukkig kwam bijna de hele familie overdag, dus was ik druk heen en weer met taart koffie en hapjes, dus ik heb het gelukkig nog voor me kunnen houden dat we dus zwanger zijn.. Was er zo bang voor als mensen.buiten gingen roken dat ze zich gingen afvragen Hee. Waarom rook jij niet.. Nou. Dan kan ik het niet voor me houden hoor haha, maar gelukkig had ik veel afleiding! Morgen hebben wij om 15:30 afpraak bij de vk voor intake en 1 e echo!! Ik kan ook niet wachten wanneer ze het geslacht kunnen zien.. Ik heb namelijk een voorgevoel dat het een meisje is! Mja, helaas moeten die kriebels nog een.poosje wachten.. Ik laat jullie weten!! Xxxx
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Gizzie - 2e kindje (1 dochter) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 10 mei: Blijeik - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) BallerinaN - 1e kindje 12 mei: Manonii - 2e kindje (1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 23 sept: Dame84 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept : blijeik 1echo 29 sept: Manonii - 1e echo 29 sept: LiKaJo 1e echo 29 sept: 2011Mamma 1e echo 1okt: chantallcindy 1echo en Co. Gyn. 2 okt: missyme 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 3 okt: Boris10 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 9 okt: leo85 intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 11 okt: Gizzie - termijnecho 13 okt: loes1990 intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo 15 okt: Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk ----------------------------------------------- graag wijzigingen in kleur aangeven
Lijst aangepast! Welkom tika86,aaf88 en leo85 en gefeliciteerd! @ pendelen. https://www.facebook.com/SpirituelePoort/posts/252243351488695 hier staat uitleg! Vanmiddag komt mvm zin in weer testje doen
Wat een drukte rond 17 mei . Vinden jullie de 1e afspraak bij de VK ook nog zo lang duren, pfff? Ik heb hem pas op 13 oktober. Tussendoor ga ik ook nog op vakantie, dus het voelt al helemaal ver weg haha.
Dat duurt nog even dan ja. Gelukkig heb ik dat niet dat ik zo lang moet wachten. Leuk op vakantie waar ga je heen? Wij gaan eind nov weekje kempervennen ben dan 13 weken hoop ik. Zal je afspraak straks ook even op de lijst zetten.
Ja.. Heel herkenbaar.. Ik heb mijn intake ook de 13e.. Hier wat mindere dagen gehad.. Heb veel last van de hormonen waardoor ik heel snel verdrietig ben.. Vanmiddag belangrijk gesprek op het werk.. Ben benieuwd hoe dat gaat..