Meiden, goed dat jullie gebeld hebben! Lijkt me echt even schrikken als je opeens het hartje niet meer hoort. Gelukkig maar dat alle drie de babys weer goed zijn gekeurd. Ik voel de kleine ook steeds minder maar maak me er niet echt zorgen over. Hij is altijd al de ene dag heel actief en daarna weer wat rustiger dus ben inmiddels wel gewend dat ik hem niet altijd goed voel. Lizz: nagels heb ik toevallig gister ook gelakt. Zag het niet echt zitten maar het is nog best goed gelukt Toekie: ik zit nu op + 17 kilo dus je bent niet de enige met alle extras kilos haha! Ga nu nog maar 1 keer per twee weken op de weegschaal want word er niet vrolijk van haha Lara: dat zweten herken ik wel. Hier ook snachts veel zweten en vooral bij mijn benen. Zwemmen: ik ga morgen weer lekker zwemmen, ben 3 weken niet geweest dus heel benieuwd hoe het morgen gaat. Slapen gaat hier nog wel redelijk, alleen gister half 11 naar bed en dan om 12 uur al weer wakker om te plassen en dan 3 uur weer pff moet dan eerst echt even wakker worden voor ik op sta anders loop ik overal tegen aan.
Dufel, en ben je nog lekker buiten geweest gister? Je had een goeie dag toch? youngmommy en jabinca, gelukkig was toch alles goed met de baby's! Maar kan me voorstellen dat het echt schrikken is als ze het hartje ineens niet meer kunnen vinden. Toen ze bij mij checkte dinsdag duurde het ook even (misschien maar 30 seconden hoor), maar ik schrok meteen. Laratje, huh wat raar van je nagel haha. Ik bijt al m'n hele leven nagels *schaamschaam* dus hier zou me dat niet opvallen haha. Maar wieweet indd! Je lichaam verandert steeds verder dus het hoeft ook niet iets te betekenen natuurlijk. Samsoko, viel mij ook op dat er helemaal niet zoveel neutrale kleertjes te koop zijn op het moment! Het is echt 'uit de mode' om het geslacht niet te weten denk ik. Ik kan me voorstellen hoor dat je daar geen behoefte aan hebt, die zelfbescherming. Aan de andere kant weet je natuurlijk ook niet hoe het gaat lopen en denk je in oktober misschien wel 'poeh, kon ik maar wat minder werken'. Ik zou me er nu nog niet te druk over maken, je ziet het dan wel toch. Mommy, oh ben jaloers, lekker zwemmen is zo fijn! Veel plezier!! Anakoloet, denk wel dat ie aan het indalen is inderdaad! Ik heb ook af en toe zo'n heel licht menstruatiegevoel en in 1 seconde denk ik dan 'oh ik moet weer ongesteld worden' hahaha Hoelang moet je nog werken, paar dagen toch? Chantal, lekker dat je weer een beetje meer mag eten, wat zal die magnum lekker gesmaakt hebben! Ben gek op magnums haha, vooral die met nootjes! Toekie, vind dat ook nog wel meevallen hoor 18 kilo. Ik hoor van genoeg dat ze 25-30 kilo aankomen. Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen. Ben ik best tevreden mee. Hier, gisteravond echt een kl*teavond gehad. Ik heb echt nooit ruzie met m'n man hoor (hoogstens een discussie'tje), maar gisteravond was ik echt boos (of het terecht was weet ik nog steeds niet). Hij gaat dan meteen in de negeerstand en dat maakt het dan alleen maar erger. Uiteindelijk wel uitgepraat gelukkig. Hij was op bed gegaan toen het nog niet weer goed was en dat kan gewoon niet vind ik, je gaat niet slapen voor het goed is. Nou ja, toen het dan weer goed was kon ik niet meer slapen dus weer een rare nacht gehad en maar extra lang in bed gelegen vanmorgen. Heb gelukkig niet echt meer klachten gehad, afgezien van hoofdpijn van het huilen :') Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat het van het weer kwam en er niks aan de hand is. De nesteldrang die ik vorige week nog had mag wel even weer terugkomen want ik zou de hele badkamer nog doen maar heb er geen zin meer in.. En m'n ouders komen morgen dus dat wordt waarschijnlijk morgenvroeg als een malle door de badkamer.
Lizz, leuk dat je ouders het weekend komen vooral ook dat je vader de reis gaat maken. Ga er maar lekker van genieten met zijn allen! Bale van de ruzie met je vriend maar gelukkig is het nu weer opgelost. Hier ook (bijna) nooit ruzie en zal ook echt niet kunnen slapen dan. Goed dat je het gelijk uitgepraat hebt, hopeijk slaap je vanavond wel beter. Vandaag hier echt een dag dat ik het liefst niks doe. Zit lekker op de bank met een dekentje tv te kijken en denk dat ik hier ook blijf vandaag
@lizz ow balen meis van de ruzie hier ook weer ruzie gehad haha al komt dat bij ons wel vaker voor helaas maar dat ligt ook wel beetje aan mij al geef ik dat niet snel toe. Mijn man gaat ook gewoon slapen ook al is het nog niet goed vind dat echt onbegrijpelijk Leuk je ouders komen @mommy2015 hahah hier ook een dag helemaal niks gewoon geen puf haha maar goed hoort er ook bij
Fijn dat de extra controles goed waren voor de meiden die de baby minder voelden! Lijkt me ook erg spannend als dat ineens gebeurt.. Lizz fijn dat je ruzie uitgepraat is.. Hier ook zo'n man die in de negeerstand gaat.. Helpt niet Zeker niet als je hoogzwanger bent Mommy lekker doen hoor zo'n relaxdagje.. Die hebben wij zwangere dames zeker nodig af en toe toch? Hier lekker rustig dagje, straks als dochter (+man) wakker zijn ff boodschapjes doen, verder niks gepland.. Ook wel eens fijn rustig weekend.. Weinig te melden hier verder, gaat allemaal z'n gangetje.. Oh ja, 37 weken vandaag!! Dat is wel nog een vermelding waard hihi.. Vanaf nu mag de baby komen Gek idee
HIer ook na m'n laatste bericht heeeeerlijk uitgeslapen. Alleen moest ik gewoon werken, dus toen ik om 8 uur heel relaxt wakker werd, was dat gevoel gauw over, aangezien 20 minuten later m'n eerste les zou starten hahaha. Wekkers doen het niet zo goed als je ze niet aanzet na het instellen... Gelukkig ving m'n collega m'n klas even op en om half 9 stond ik er ook. Rommelig dagje door dat gekke begin, maar op zich ook wel prima. Nog 3 werkdagen te gaan Loslaten lijkt vandaag weer wat beter te gaan, fijn om het vanmorgen even van me afgeschreven te hebben hier en jullie lieve woorden helpen ook mee! Ruzie met mannen is niet leuk Hier gaat ie ook gewoon rustig slapen als we ruzie hebben, dat vind ik zo idioot! Mannen zijn soms maar bizarre wezens haha. Jabinca al meer gehoord over de CTG? Ik weet het even niet meer: kreeg je nu vandaag sowieso een CTG of alleen als je je nog zorgen maakte? Leo alweer 37 weken! Wauwie hihi Gezellig dat je ouders komen Lizz. Hier nog steeds geen schoonmaakhormonen, dus ik heb weinig te sturen haha. Dat t even duurt voor ze het hartje horen had ik idd vorige keer ook. Duurde niet lang (10 sec misschien zelfs maar), maar er gaat toch een fractie van een seconde een schok door je heen. Ookal had ik echt een minuut ervoor nog gewiebel gevoeld. Aankomen: anderhalve week geleden zat ik op 4 kg, maar nu gaat het best hard met de groeiende kleine (oke oke, en m'n chocoladebehoefte hahaha, ik ben normaal helemaal niet zo'n chocofan, maar nu ik zwanger ben... kom maar op met die marsen jummmmmm)
Fijn dat alles goed was dames. Jaja sommige hebben of bereiken bijna de magische 37 weken grens! Ik was gister idd nog lekker even buiten geweest Lizz. Had een goeie dag Niet veel puf om uitgebreid te reageren. Zit met mn hoofd even ergens anders vandaag. Fijn weekend alvast dames! Nog plannen? Ik ga vanavond tapas eten met mn ouders en broers. Morgen hebben we nog een schoonmaakdagje met zn 2tjes op t programma staan. Ff de laatste dingen goed poetsen en laatste klusjes in huis. Zondag hebben we een verjaardag.
Lekker van je goeie dagje gister Dufel! Hopelijk geen negatieve dingen waardoor je hoofd even vol zit? Knuf! Veel,plezier met de tapas en eet smakelijk alvast! La cubanita? Weekendplannen hier vanavond t huisbezoek bij een mentorleerling. Niet te kang, hooguit van 8-9, daarna is t echt tijd voor weekend. Morgen in ieder geval première van een jongerenfilm waar ik in mee heb gedaan (gewoon lokaal hoor, voor de lol) en zondag volgens mij lekker helemaal niks. Stapeltje dossiers nakijken, gaat gelukkig lekker vlot. Afgelopen woensdag ingeleverd en heb al een klas erdoor gejast, nog maar 2 te gaan. leuke opdracht om na te kijken. Oh! Ik heb de afgelopen dagen lekker van die vitamine ACE drank gedronken, maar bedenk me ineens dat je niet te veel vitamine A mag binnen krijgen. Lekker stom. Nou ja hopelijk zit er niet te veel in en nu maar over op een ander sapje...
Helaas wel samsoko. Wil er hier niet teveel over zeggen maar ben met mn hoofd bij iemand anders vandaag die het erg zwaar heeft. Ik trek me dat soort dingen altijd erg aan. Ja klopt, la cubanita Dat drankje kan vast geen kwaad. Er zijn zoveel dingen waar we op moeten letten. Dat kan je ook niet altijd bijhouden. Klinkt als een lekker weekend verder en dan bijnaaaa verlof!
Ik laat ook maar even wat van me horen vandaag Niet veel te vertellen, lekker rustig aan gedaan. Lizz wat fijn dat je ouders dit weekend overkomen geniet er van en lekker laten verwennen. Wat vervelend van die ruzie zeg! Vooral gewoon op bed gaan, daar zou k ook niet tegen kunnen. Wij hebben gelukkig bijna nooit ruzie en als we ruzie hebben gaat het echt nergens over, vaak begrijpt manlief me dan verkeerd. Ik kan niet altijd goed onder woorden brengen wat k bedoel. Best wel vervelend en frustrerend. Dufel sterkte meid! *knuff* Ga je straks lekker genieten bij 'la cubanita' Wil straks als manlief thuis is ook nog even lekker een xtje uit eten gaan met z'n tweetjes Samsoko het einde is in zicht! Nog even doorbikkelen Vind dat de weken best wel snel voor ik vliegen.. Had verwacht dat dit veel langzamer zou gaan in m'n verlof, aangezien ik nu nog alleen ben maar het valt mee. Heb voor het weekend geen plannen.. Meubels even goed stofzuigen en badkamer beetje opfrissen.
Thanks Elske Ja wij willen er ook nog keertje met zn 2tjes gaan eten. Kijken of dat nog lukt voor de bevalling Hier weinig ruzie trouwens. Weleens een meningsverschil maar echt ruzie weinig gelukkig. Vriend kan dan trouwens ook gewoon gaan slapen... mannendingetje?
Lizz fijne zaterdag met je ouders, Dufel knuffel en sterkte Samsoko, maak je maar niet zo druk om die drankjes hoor. Hier een druk kind haha helemaal gerustgesteld hoor na gistr. hoef dus verder geen ctg ofzo.. verder trekt me buik nog steeds maar zal eerder wat voorweeen zijn dan echt weeen. Voor my ist nog niet begonnen dus. Morgen na een kraammarkt incl rondleinding in ziekenhuis. Toch fyn t ff te zien al wil ik er niet naar toe. Wie ging nog meer voor een thuisbevalling?
Meld zich voor een thuisbevalling Knuffel voor iedereen die m kan gebruiken! Hier ook geen ruzie, wel ooit een keer sjagrijnig op elkaar maar dat is altijd zo weer over Is het op dit forum ook bij 500 pagina's dat we een nieuw topic moeten openen?
Jup..bij de 5000 idd. Wel bijzonder om dat te doen vlak voor de eerste geboren word. Misschien dat chantal dit wil starten en dan met de overzichtslijst.
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: April 20 apr: elske91 liggingsecho 21 apr: youngmommy2be Co vk 21 apr: dufel co vk 21 apr: Samsoko Co vk 24 apr: leo85 co en liggings-/groeiecho 24 apr: anakoloet ligging/ groei echo en Co vk 28 apr: elske91 Co vk 29 apr: toekie1985 co vk 29 apr: chantallcindy Co gyn en laaste echo 6 mei: Samsoko co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Alvast even geplaatst zodat ie straks makkelijk mee te nemen is naar deel 2 😊 aangezien ik toch niet kan slapen :s
Oh wacht ik open wel vast een nieuwe, want als deze gesloten wordt kunnen we geloof ik niet meer quoten, dus dan moet de hele lijst opnieuw gemaakt worden en dat zou vervelend zijn. Aangezien dit bericht nr. 5000 is, is de kans groot dat deze morgen gesloten wordt door beheer.