Hoiihoii!! Ik wil graag met jullie mee kletsen! Ik heb 2 sep de ovitrelle gezet, dus 3 of 4 sep mijn eisprong gehad! 18 september een knal positieve test in mijn handen. 8 oktober 1e echo ( met 7 weken ivm ziekenhuis behandelingen om zwanger te worden). Het wordt ons eerst kindje. Ik ben net 24 en mijn vriend 25. Samen een huisje gekocht en werken allebei lekker . Mijn 'klachtjes' zijn; smorgens een beetje misselijk en na het avond eten een klein beetje misselijk. En erg moe! Smorgens word ik rond 5 uur wakker en kan ik niet meer rustig slapen. En ik ben geen middag slaper! Zooo spannend allemaal!! liefs xx
Gefeliciteerd! Dames even wat anders ik heb hier savonds last van misselijkheid dit ook ivm mijn darmen. Nu gebruik ik pepermunt dat helpt soms. Hebben jullie betere tips want begint nu te komen?
Ojee volgens mij ben ik uit de lijst gehaald . Mijn verwachte datum is 17 mei en het wordt mijn tweede kindje. Lees dat er meer last hebben van misselijkheid en moe zijn. Ik ook. Mijn zusje zei: dan weet je iig zeker dat je zwanger bent haha . De misselijkheid wordt bij mij trouwens erger tegen de avond. Herkenbaar? Wel verschil met de eerste zwangerschap, nu heb ik al een kindje rondlopen. Rusten gaat dus veel minder goed. Hij wordt sowieso s nachts nog vaak wakker, dus ben nu extreem moe gheghe.
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 2 mei: Gizzie - 2e kindje (1 dochter) 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 5 mei: Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje 10 mei: Blijeik - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) BallerinaN - 1e kindje 12 mei: Manonii - 2e kindje (1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 23 sept: Dame84 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept : blijeik 1echo 29 sept: Manonii - 1e echo 29 sept: LiKaJo 1e echo 29 sept: 2011Mamma 1e echo 30 sept: Boris10 1e echo 1okt: chantallcindy 1e echo en Co. Gyn. 2 okt: missyme 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 8 okt : unbelievablee 1 echo 9 okt: leo85 intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 11 okt: Gizzie - termijnecho 13 okt: aaf88 - intake vk 13 okt: loes1990 intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo 15 okt: Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk 20 okt: Gizzie - combinatietest 23 okt: Zus9 1e echo 10 nov: Zus9 termijnecho + intake verloskundige ----------------------------------------------- graag wijzigingen in kleur aangeven
Oohhh ik heb er verder niks aan veranderd.. excuuuus, niet expres gedaam iig! Hihi. Ja savonds misselijker worden komt me bekend voor!! wat leuk om met dames te kletsen die ook rond dezelfde tijd zitten haha! komt er hier iemand uit omg eindhoven toevallig? :-D Liefs xx
Hoi hoi nou ik ben echt al 3 weken misselijk van ochtend tot avond.ik begon nu wat af te vallen dus krijg ik nu een pilletje hopen dat het nu wat minder word!
Ik lust ook geen koffie, maar ik geloof datje max 3 kopjes mag hebben ( geloof ik). Ik ben meteen gestopt met roken toen ik de test in handen had! Heeeel trots! Vervelend datje zo misselijk bent missyme! Hopelijk werken de pilletjes. Slaap lekker allemaal liefs xx
Ik drink ook geen koffie omdat ik het niet lust.. dus ook geen idee hoeveel je er mag hebben. @echo's vandaag, succes en veel plezier!!
Hi meiden! Hier alleen erg moe. Misselijk ben ik nog niet geweest? Maar bij mijn dochter was ik slechts licht misselijk. Misschien komt dat nu nog aangezien ik nog maar pril ben! Heb wel erg pijn in mn onderrug! vanavond MvM op bezoek, ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Ik probeer het bij 1/2 koffie te houden per dag! Fijne dag allemaal! Lfs, Dorri
Ook ik drink 1 a 2 koffie per dag. Ik ben volgens mij terug verzet in de lijst.. Ik ben 14 mei uitgerekend. Hier ook nog steeds misselijk (pilletjes helpen wel!), buikpijn, obstipatie, zere borsten en verschrikkelijk moe met momenten. Gisteren in bad geweest, was echt ineens intens moe toen ik er uit kwam, moest echt gaan liggen! Ben per vandaag ziekgemeld, maandag naar de bedrijfsarts (bekken) en dan op zoek naar een groep zonder agressie of administratief werk. Ben benieuwd!
hoihoi, ik drink 2 a 4 koppen koffie. deed ik bij mn zoontje ook en dat was geen probleem. als je het maar niet overdrijft. trouwens tegen de misselijkheid helpt het ook wel eens om een glas cola te drinken, maar dat kun je ook neit te vaak doen want dan krijg je ook weer te veel cafeïne binnen. ik heb een ander probleem: ik ben verslaafd aan leverkaas en nu weet ik dat ik het nog wel mag hebben maar beperkt anders krijg je te veel vitamine A binnen. is er iemand die weet hoeveel je hier van mag eten? (net als leverpastei en leverworst) @moe: ja heb ik ook last van! nu er al een peuter rond loopt is het veel lastiger om te rusten en merk ik wel degelijk. ik lig er 's avonds op tijd in en na een dag werken ben ik kapot! maar ja, dat moet ik er maar voor over hebben he
Hoi Dames, @Gizzie1983, Dankje voor de felicitatie. @Aiseria, Succes met de voorbereidingen en voor morgen alvadt een hele mooie fijne dag toegewenst! Geniet ervan! @unbelievablee, Welkom! Gefeliciteerd! Hier ook erg moe, heel de dag door met vlaagen misselijk en pijnlijke borsten. Hoe niet zo van koffie, drink en soms maar 1 in de week. Hebben jullie nog leuke zwangerschaps ect. Apps? Ik heb er 2 gekregen van mijn vk: Gezond Groeien Mijn Verloskundige
@Toekie1985, Op Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum staat hoeveel ect. Misschien heb je hier wat aan.
Apps: ik gebruik ZwangerApp en Zwanger&Zo Leuke apps waarmee je de vorderingen van de groei van je kindje per week kan volgen. En ook een overzicht met dingen die je wel/niet mag eten/drinken.