He dames, Ik zou ook nog graag met jullie meeschrijven. Wij hebben vorig jaar december onze zoon gekregen na 3 mm. Aangezien dit lang heeft geduurd en met de nodige miskramen en andere complicaties hadden we zoiets laten we bijtijds voor een tweede. Wat bleek er was eigen geen wachttijd in het zkh voor de IVF poging. Daarnaast bleek onze eerst IVF poging ook nog gelijk raak te zijn. We hadden dit totaal niet verwacht, maar zijn er natuurlijk erg gelukkig mee. Aangezien we het dit keer tegen niemand gezegd hadden is het nu erg moeilijk om niets te zeggen. We hebben het inmiddels wel onze ouders vertelt die erg verbaast waren. Ik ben uitgerekend op mijn verjaardag (27-05) wat het nog specialer maakt. Wij hebben op 9 okt de eerst echo en ben tot die tijd denk er nog niet gerust op ondanks dat ik klachten genoeg heb(misselijk, boeren, last van maagzuur, vaak plassen en buikpijn)
Wat mooi en zo snel gefeliciteerd! Snap dat je pas gerust bent na echo hier hetzelfde. Ik vind het echt moeilijk me mond houden pff
Wij hebben het ook nog niet verteld. Ik vind dat zoo lastig hahaha. We gaan gelijk alle familie langs als de echo over anderhalve week goed blijkt. VL en ik hebben de hele middag vrij genomen dus dat wordt (hopelijk) leuke bezoekjes afleggen.
Oké ja wij willen proberen te wachten tot 12 weken. De vorige x hadden we na de eerste echo 5,5 week met kloppend hartje ook verteld toen ging het fout bij 10w. Maar nu denk ik ook het kan altijd fout gaan. Wil het het liefst vertellen met mijn vader zijn verjaardag 10 okt ben dan bijna 8 w
Wij hebben het onze ouder en broer en zus vertelt en voor de rest niemand. Wij willen het tegen de rest pas na 12 maanden vertellen. Op 2 vriendinnen na dan een ga ik mee weg en als ik me zo misslijk voel vind ik het wel reeel dat ze weet waarom. De andere vriendin is al lang bezig voor nummer 2 heeft zelfs alweer 2 ivf poging achter de rug. Ik wil haar de tijd gegeven om het een plaatsje te geven voordat het algemeen bekent is.
@Aiseria: Wat fijn dat alles op de echo goed was @Laratje, Welkom! Gefeliciteerd! @Hyper, Welkom! Wat fijn dat het zo snel was, gefeliciteerd! Maandag echo en volgend weekend gaan wij het de ouders vertellen
Wij hebben het aan beide ouders vertelt en verder houden we het nog even stil, ik ben alleen een open boek dus heb er veel moeite mee om niks te zeggen. Vandaag hier echt een dip! De "weinige" klachten die ik al had zijn voor mijn gevoel nu helemaal weg. Ik heb volgende week zaterdag pas de eerste echo maar dat duurt voor mijn gevoel zo lang. Voel me gewoon echt niet zwanger, weet dat misselijkheid etc ook niet prettig is maar een teken vanuit mijn lichaam dat ik zwanger ben, zal me wel even geruststellen.
Leuk om jullie verhalen te lezen! Ik vind het vandaag wel even zwaar. Mijn zoontje slaapt sinds drie nachten slecht (terwijl hij pas sinds drie nachten goed sliep ) en ben heel erg misselijk, waardoor ik zelf ook slecht slaap. Gisteren was mijn zoontje heel de dag naar mijn moeder, maar kon geen moment zitten want moest schoonmaken voor kijkers van ons huis. Pff #zeurmodus af . Iemand nog tips? Mijn buik is nu trouwens even dik als bij 5 maanden zwangerschap bij zl haha .
Hier weet ook niemand het nog. Mijn moeder komt maandag een dagje dus wie weet vertel ik het haar, maar ben er nog niet over uit aangezien ik liever de eerste echo gehad heb voor ik het zeg. De rest van de familie vertel ik het pas als ik het niet meer kan verbergen
Vandaag hebben wij de eerste echo gehad! 7 week en 2 dagen.. Prachtig hartje zien kloppen, kindje groeide exact volgens plan! Wat een opluchting en blijdschap!
@aiseria wat fijn dat alles goed was! Fijne dag vandaag!!! @laratje en hyper welkom Kort berichtje vandaag want voel me echt niet lekker...
Jennechie: fijn dat alles goed is!! Duffel: wat vervelend! Hoop dat je je snel terug wat fitter voelt! Wij hebben 8 oktober onze 2e echo Chantallcindy. Vervelend Mommy! Hopelijk een hele mooie echo volgende week zaterdag! Dan kun je ook gaan genieten! Hier een feestje vanavond! Heb er zin in maar hoop dat ik het vol hou.. Al even voorgeslapen, maar pfff zo moe! Wij hebben het onze ouders en mijn schoonbroer verteld met mijn verjaardag. Verder weten mijn beste vriendinnen en mijn naaste collega's het. Nu hoorde ik dat het aardig de ronde ging op mijn werk, dus zal wel wat felicitaties krijgen vanavond denk ik.. Ach, lekker makkelijk want mijn buik is echt bijna niet meer te verbergen!