Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Hoii hoi! nog meer nieuwe dames!! Welkom!! Gisteren had mijn zoontje op mijn buik gestaan.. Klinkt raar, maar hij is 8 maand, en loopt nog niet,, had hem op schoot toen ik wat aan het hangen was op de bank.. Dus had hij ff een druk moment. En schopte op mijn buik perongeluk natuurlijk!! hij weet dat nog niet natuurlijk wat er mis was,, maar ik kreeg me toch een buikpijn.. Dus ik was bang dat het dus verkeerd zou gaan.. Maar heb nu geen buikpijn meer en heb geen bloed of zo gehad,..

Ik sta trouwens ook niet op de lijst, voor afspraken.zou iemand mij er tussen willen zetten?? 7 oktober intake en 2e echo! bedankt!! xxx

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Geweldig!

3. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Foutje. Al kan het best aangezien mensen het bij mijn vorige zwangerschap het pas aan mij zagen dat ik zwanger was met 34 weken. Daarvoor had ik een klein buikje wat ook gezien kon worden als aankomen. Bij ons in de straat waren mensen zeer verbaast toen wij thuis kwamen met een kleine. Het was niemand op gevallen en ik had het ook niet lopen vertellen. Nu was het wel winter dus dan is het ook minder zichtbaar.

4. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Dame 84 hier staat, kruipt en klimt onze zoon van 8,5 mnd wel en loopt ook bijna, maar deze heeft ook al eens op mijn buik gestaan. Je baarmoeder zit tot 12 weken toch nog achter je schaambot, dus het kan echt niet veel kwaad.

5. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Gelukkig maar! Bedankt.. Lucht wel beetje op dat je dat zegt! ja onze zoon sprinkt, jumpt en sjeest ook over al.. Maar dan in zn loopstoeltje! Haha verder nog niet veel.. Maar hij is wel slim. Hij zegt nog geen papa of mama.. Maar hij maakt "ma" geluiden bij mij en "pa" geluiden bij zn vader! Ik vind hem al erg slim! En het is een erg vrolijk jochie!

6. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Wauw wat gaan jullie hard :D

Ik las goede echo's! Super!

Bedankt voor het warme welkom!

Wauw wat is dat mond houden lastig zeg!! Zeker omdat ik al begin te groeien en er al pijnlijk bijloop (bekken doet zeer!)

7. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    dame 84 gelukkig ben je een beetje gerust gesteld. Hier veel kletsen maar nog geen duidelijk herkenbare teksten. Toch grappig te zien dat elk kind zich op een andere manier en tempo ontwikkeld.

Wat ik trouwens wel handig vind is dat onze zoon wel snel is in gaan lopen en klimmen. Als hij op zijn ouders lijkt gaat hij komende maand lopen en dan zal het niet lang duren voor hij zelf de trap op kan en wil. Dit laatste vind ik toch wel erg handig als ik met een dikke buik loop.

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wauw, gaaf Jennechie!
    Lara, ik heb ook zo'n moeite met m'n mond houden, ik snap precies wat je bedoelt. Al vind ik het ook leuk om een geheimpje te hebben samen met m'n lief. Vanmiddag is de housewarming van m'n broertje, met allemaal familie.... Help! Niks zeggen, niks zeggen, niks zeggen :):) gelukkig heb ik vrij weinig klachten en is er nog niks aan me te zien. Ik wil ook de eerste echo afwachten voordat we wat gaan vertellen. ML wil het liever meteen van de daken schreeuwen haha maar hij begrijpt mijn keuze 😊

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh hallo meiden, trouwens! Ik weet m'n uitgerekende datum nog niet precies, (pas net gestopt met de pil, dus geen idee hoe lang m'n cyclus is...) maar die zal tussen 22 en 27 mei liggen, vermoed ik. Zodra ik precies weet hoe ver ik ben, laat ik het weten!

10. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hihi lastig he!!
    Ik heb 2 goede vriendinnen die het weten.
    Bij ons is het precies andersom hihi. Vriendlief wil wachten tot na de 1echo (dinsdag)
    Na dinsdag gaan we het de fam vertellen en als die het weten mag iedereen het weten :) eindelijk haha!

Hier begint buikje al te groeien dus lang zal ik het ook niet meer verborgen kunnen houden :p

11. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd!

12. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    #612 BlijeIk, 27 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2014
    Hallo allemaal!

Het is hier gezellig zo te lezen.. Moet veel bij lezen! ;)
    Hard gewerkt de afgelopen week.. Erg lastig, veel werken met veel mensen om je heen en niemand weet het!..

Hier alles goed! Voel me eigenlijk helemaal goed! :D
    Beetje moe.. Maar verder eigenlijk weinig te melden!
    Alleen maar goed natuurlijk, maar ook raar! :)

Maandagavond om 18.00u gelukkig de 1e echo! Ben ZOOOO benieuwd of het op de goeie plek zit! :D Word nu toch wel een beetje zenuwachtig!

We moeten positief denken en er hopelijk na de echo helemaal van gaan genieten! Tenminste, ik denk als ik IETS gezien heb, het me echt geruststeld...

Veel liefs!

13. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Welkom samsoko :)

Spannend blijeik! Fijn dat de eerste echos nu allemaal wat dichterbij komen!

14. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    #614 BlijeIk, 27 sep 2014
    Zeker spannend.... Lijkt me ZO speciaal om dit allemaal alleen al mee te maken! :D

Het besef dat er iets in mijn buik groeit heb ik echt nog niet..
    Dit komt denk ik doordat ik me zo goed voel!
    Hoop gewoon dat het allemaal goed is, & natuurlijk heel belangrijk; goed blijft gaan! :D

Liefs..

15. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Ja ik denk dat het besef ook pas echt komt als je het bewijs hebt gezien :)
    Zag dat je een verder bent maar ik voel me ook heel goed en weinig klachten, inderdaad fijn maar maakt me ook onzeker hoor! Ik ga in iedergeval duimen voor je maandag :D

16. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    #616 BlijeIk, 27 sep 2014
    Dat vind ik fijn van je! ;) Hihi..
    Heb jij al een echo gehad??
    Het is een schatting hoor, denk dat ik morgen 8 weken ben!
    Maar ben ZOOO benieuwd of dat ook klopt etc.. :D
    De kriebels zitten echt in mijn buik! :)

We willen het pas rond de 10 weken vertellen aan iedereen..
    Erg lastig, ben normaal altijd erg open en eerlijk! :p Nu loop ik gewoon al een tijdje met een geheim rond.. (Als alles goed is!)

Ik denk maar.. Alles komt goed!
    En als het morgen niet goed blijkt te zijn, weet ik tenminste wél dat er een mogelijkheid is!
    Erg onwerkelijk allemaal.. Aangezien het eigenlijk meteen "raak" was bij ons! Had ik niet verwacht, dacht dat het wel eventjes zou duren.. :D

Ben benieuwd naar jou verhaal...

Liefs!

17. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Spannend hoor maandag, als je dan 8 weken en het hartje klopt dan is de kans daarna heel klein dat het niet goed gaat ;) heb je afspraak bij de vk?

Ik heb zaterdag de eerste echo als het goed is ben ik dan ook bijna 8 weken maar kan ook wat korter zijn. Dit was onze tweede poging maar ik dacht dat ik de eisprong gemist had en was er niet zo mee bezig deze maand tot ik me niet lekker voelde en 4 dagen overtijd was. Het is dus echt een schatting 17 mei.

Snap wat je bedoeld, je weet nu dat je zwanger kan worden dat is al een hele geruststelling.

18. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe graag mee :)
    Uitgerekend 8 mei 2015 en eerste echo 9 oktober.
    3de kindje

19. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Welkom dames!
    Gefeliciteerd!

Blijeik, dat is vlug inderdaad!
    Bij ons in poging 3 raak! Ook erg snel.
    Hihi dat van het onwerkelijke is erg herkenbaar.

Begint jullie buik ook al op te bollen/te groeien?
    Bij mij wel al 😳

20. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    #620 BlijeIk, 27 sep 2014
    We houden goede hoop! Mocht het niet zo zijn, zal het zeker pijnlijk zijn maar dan gaan we er gewoon weer met volle moed tegenaan! ;):D

Afspraak inderdaad bij de VK, ben erg benieuwd of ze een inwendige echo maken of niet... Spannend!

Geniet ervan!

Liefs

Deel Deze Pagina