We mogen denk ik blij zijn dat het ons gegeven is! Jij ook gefeliciteerd! Eerlijk gezegd zijn wij er niet zo mee bezig geweest, we hadden de instelling van: "Het kan een maand duren, maanden, jaren of het is ons niet gegeven".. Ik denk dat dat wel een goede instelling is.. Heb het erg te doen met mensen waar het niet bij lukt! Ik ben niet de dunste, bij mezelf merk ik wel dat mijn darmen wat opgezet zijn.. Maar echt het groeien van de buik door de baby is denk ik nog niet aan de orde als je nog pril in verwachting bent? Ook voor jou: geniet ervan!
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 2 mei: Gizzie - 2e kindje (1 dochter) 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 5 mei: Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje 10 mei: Blijeik - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) Laratje - 1e kindje 12 mei: Manonii - 2e kindje (1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje BallerinaN - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept : blijeik 1echo 29 sept: Manonii - 1e echo 29 sept: LiKaJo 1e echo 29 sept: 2011Mamma 1e echo 30 sept: Boris10 1e echo 30 sept : laratje 1e echo 1okt: chantallcindy 1e echo en Co. Gyn. 2 okt: missyme 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 7 okt: Dame84 intake vk en 2e echo 8 okt : unbelievablee 1 echo 9 okt: leo85 intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 11 okt: Gizzie - termijnecho 13 okt: aaf88 - intake vk 13 okt: loes1990 intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo 15 okt: Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk 20 okt: Gizzie - combinatietest 23 okt: Zus9 1e echo 10 nov: Zus9 termijnecho + intake verloskundige
Blijeik, het is inderdaad niet de baby die je al zo snel ziet maar de darmen. Met die instelling zijn wij ook begonnen. Hele goede instelling! Jij ook genieten!
Wij wilden ook graag met die instelling beginnen, maar ik vond dat toch wel erg lastig! Merkte dat ik er heel erg mee bezig was! Was ook wel ff shock toen de gyn vertelde dat ik PCOS heb. Maar toch bij de allereerste eisprong al raak! Terwijl ik niet eens wist wanneer die was! Zo onwerkelijk allemaal! En zo gelukkig dat het zo snel gelukt is! Ml is er volledig van overtuigd dat alles goed gaat gaan en dat het een meisje is! Haha! We zullen zien! Ook hier al een behoorlijk darmen buikje hoor! Laratje: volgens mij 'kennen' wij elkaar van het topic bi nu al? Fijn he, hypermobiel zijn?! Pfff!
Haha wat fijn dat ie er zo van overtuigd is Leuk hoor! ja, fijn he die bekken... Wat toevallig, ik zit ook op 7+5. HA gaf mij 3 dagen eerder dan jij! Maar misschien veranderd de datum nog. Voor jou ook de 1e, spannend zeg!
Laat ik duidelijk zijn... Voor mensen zoals jou heb ik echt veel respect! Bij mij is het namelijk niet het geval dat ik in het ziekenhuis loop met een of andere complicatie!.. En ik hoop dit ook echt nooit mee te hoeven maken! Dat gun je niemand.. Ik denk dat ik iemand ben die nooit niks heeft meegemaakt en daarom er misschien heel nuchter tegenaan kijk! Ik hoop dat iedereen dit mag meemaken!!!!
Thanks hoor! We mogen blij zijn!! Buik zal pas bij een week of 10/11/12 echt gaan groeien? Vind het wel grappig dat sommige meiden zeggen dat hun buik al groeit bij 4 weken.. Ik neem niet aan dat dit kan? Wel van de opgezette darmen, maar nog niet van de baby?! Hihi.. Liefs en een fijn weekend allemaal!
Poeh, ik ben behoorlijk ongerust. Ik had net met het vegen na het plassen een heel klein beetje rozige afscheiding. Hopelijk iets eenmaligs, voel verder geen krampen ofzo. Ben best een beetje bang eigenlijk
Sommige meiden krijgen met 4 weken echt al een grotere buik hoor! Dat is inderdaad het verplaatsen van darmen. De baby is nog maar een rijstkorrel en zit de aankomende weken nog wel ergens diep verboregen achter je schaambot
Niet gelijk bang worden! Ik heb al 3x helderrood bloedverlies gehad. Gelukkig geen stolsels. Ik ben og niet geheel ongerust aangezien het steeds maar 1-2 uurtjes is en dan weer stopt voor een aantal dagen. Toch blijven die eerste weken eng. Ik hoop dat de echo dinsdag een kloppend hartje laat zien!!!
Niet te veel stressen, zegt helemaal niks.. Kan ook een adertje oid geknapt zijn... Wanneer heb je de echo?
Maandag over een week pas. Ik hoop dat het iets eenmaligs was.. Als het blijft misschien maandag de vk maar bellen?
Shit, ik begrijp je stress. Hopelijk is het eenmalig en komt het door een adertje die geknapt is! Als het niet over gaat zou ik gewoon even bellen hoor, neemt veel stress weg! Duim voor je dat het eenmalig was
Ik heb ook het zelfde meegemaakt als ballerina, vreselijke tijd, waneer je hoort dat je Pcos hebt.. Maar gelukkig had ik met mijn zoontje Clomid gekregen om toch zwanger te kunnen raken... Heb ook 3 mk gehad,, vreselijke tijd! Ik weet hoe het is ballerina!
Nee hoor Laratje, ik ben de 14e uitgerekend, dus 2 dagen terug gezet. Alleen nog geen zin gehad om mijn banner te veranderen.. Hihi Scarlett: als je je zorgen maakt (wat echt niet altijd hoeft bij wat bloedverlies) gewoon je vk bellen en vragen of je mag komen!! Zou ook gek worden..! Ja Dame, heel overdonderend! Maar was dus al zwanger voor ik de clomid ben beginnen pakken! Dus toch een spontane eisprong gehad na lang wachten, en gelijk raak! Lief blijeik! Dank je!
Dikke knuffel voor scarlet! Waarschijnlijk is het niks maar mijn duimen draaien voor je! Ballerina, oooh hihi! Geeff niks, ik snapte het even niet (blond) Ik zou ook graag de 14e mei bevallen! Dat was de geboortedag van mijn reeds overleden oma! Zou zo'n mooi gebaar zijn.
Scalette ik heb in mijn vorig zwangerschap meerdere malen rood bloed verlies gehad. Gynaecoloog vond het ook niet verontrustende zo lang het mooi helder bloed is of oud bloed zonder stolsel. Je bent gewoon erg doorbloed daar onder. Hier wordt de buik minder. Ik toen in de zwangerschap test deed een buik die ik bij mijn zoon had met 20 weken. Bij mij kwam dit waarschijnlijk door extra vocht ivm overstimulatie. Gisteren tijdens een verjaardag erg op mijn lip moeten bijten. Mijn nicht wil erg graag volgend jaar met heel de familie op vakantie en gebruikte mijn zoon als excuus in de vorm dan gaan we lekker met hem spelen en dan hebben jullie tijd voor je jezelf. Ik heb maar gezegd ja hoor is goed. Ik hoor het wel. De volgende verjaardag wanneer we haar zien gaan we het vertellen als alles goed gaat dat er volgend jaar misschien geen vakantie in zit er afhankelijk hoe die kleine het doet.
Grote kans dat het idd een adertje is. Klein beetje roze verlies kan geen kwaad. Snap heel goed dat je je zorgen maakt. Anders idd de verloskundige even bellen om je gerust te stellen. Hoe is het nu??
Wie weet lukt het wel! Ga er maar niet vanuit dat ik op mijn uitgerekende datum beval.. Gyn zei meestal later.. Hoe is het nu Scarlett??
Ik begrijp je ongerustheid zeer zeker.. Zou ik hetzelfde hebben hoor! Wacht het eventjes rustig af? En anders zou ik inderdaad ook de VK bellen.. Succes ermee!