Wat een nare droom Lara! Gelukkig was het inderdaad maar een droom. Kan me voorstellen dat je van slag wakker werd. Ik hoef niet zo veel te plassen s nachts, maar heb wel een slecht nachtje gehad door m'n verkoudheid. Vanmorgen de eerste afspraak met de VK gemaakt -> 21 okt. Duurt nog lang😳 nog 3 weken tellen. Dan ben ik een week of 10. Op hun site staat dat ze dan nog geen echo maken, maar ik hoop toch dat ze dat wel doen Veel plezier vandaag, eerste echo-meiden!
Het is gelukkig bij die ene keer gebleven. Heb helemaal geen kwalen tot nu toe.. maakt me wel onzeker. Nog een weekje wachten tot de eerste echo, dan ben ik vast een stuk geruster..
Samsoko, wow dat duurt nog lang!! Dat wordt dagen aftellen! Scarlett, gelukkig maar! Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Komt vast goed!
Hoi Dames, Wat een hoop berichtjes, gezellig @NowComplete, Welkom! Gefeliciteerd! @Scarlett, Gelukkig geen bloed meer gezien. @Laratje, Wat een nare droom @Chantallcindy, Hier hoef ik er snachts maar 1 x uit gelukkig @Blijelk - &- @Manonii - & - @LiKaJo, Succes met de eerst echo! Hoelaat mogen jullie? Ik strakjes om 17.00 en zo ontzettend zenuwachtig. Veel plezier!
Hier was alles prima bij de echo!! Ben helemaal verliefd op ons kruimeltje😍 Moet nu snel naar mijn werk, probeer morgen even verder te reageren👍
Wow! Goed nieuws! Man man, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot mijn eigen echo! ** als ik in m'n vingers knip en mijn ogen weer open doe is het volgende week maandag..** Helaas