Dag lieve dames! Ik moet overdag ook veel meer plassen, `s nachts niet! Pfffff ik trek het echt niet meer! Nog 3,5 uur te gaan! Whoehoeeeeeeeeee, ik wordt helemaal gek hoor.. Nu begin ik pas echt zenuwachtig te worden!.. Sorry, ik moet mijn enthousiasme ook ff kwijt! Ik mag om 18.00u. Hoop dat niemand ons ziet, is midden in het dorp! Mooi om te zien zo`n eerste echo.. Denk dat ik vandaag 8 weken en 1 dag zwanger ben.. Ik laat jullie vanavond nog iets weten .. Bedankt voor jullie medeleven.. X
Super hoor! Dikke proficiat! Die heb je in the pocket! Hoe is je ervaring? Heb je een inwendige echo gehad? Mooi zeg, hoop dat ik vanavond ook zo`n mooie foto krijg! Geniet ervan!
Raar dromen kan ook een zwangerschap kwaal zijn. Ik heb in mijn vorige zwangerschap iedereen om mij heen verschillende keren dood zien gaan op de raaste manieren.
Oh heerlijk chantallcindy! Lekker powernap gedaan! Fijn zeg. Hyper, jaaaa dat klopt, nu je het zegt! Ah bah wat naar. Hopen maar dat het bij deze keer blijft!
Hier vanmiddag mijn eerste echo gehad, ging niet helemaal goed, de vk kon het embryotje niet goed meten omdat hij zich een beetje verstopte, maar niks ergs het hartje klopte, maar ze kon niet meten hoe groot het nu was, ze gokte 7 weken. Over 2 weken mag ik een nieuwe echo om het opnieuw te proberen Heb buikecho en inwendige echo gehad, en kon met allebij het embryotje zien. Bekijk bijlage 420281
Dag lieve allemaal.. Helaas heb ik niet zo'n goed nieuws te melden.. Het vruchtzakje is leeg! Er is NOG niks te zien.. En denk zelf ook dat dit niet meer zal komen! Moet over 2 weken terug, als er dan niks te zien is en ik ben nog niet gaan vloeien moet ik waarschijnlijk naar het zkh! Een hele erge domper, ik ga er nu gewoon vanuit dat het niet goed zit.. De VK gaf ook aan dat de kans dat er nog iets gaat groeien HEEL klein is.. Ik zou nu dik 9 weken zijn volgens haar berekening! En dan moet je toch echt wel iets kunnen zien! Ik hoop dat het vandaag of morgen nog gaat vloeien, dan hebben we zekerheid en kunnen we verder.. Verder met een positieve gedachten! Het heet een missed abortion.. Meer mensen ervaring mee? Het is niet anders, als het niet goed is, is het niet! Het heeft altijd een reden.. Maar toch voel ik me zwanger; kei moe, puisten, opgeblazen buik.. Wel 20 positieve testen.. Incl. ClearBlue.. 1-2 en 3+ weken.. En NOG is het niet goed... Het is raar, ik kan het eigenlijk nog niet geloven!! Meiden, ondanks alles bedankt voor jullie medeleven.. Ik pas morgen mijn avatar aan.. Etc. Ik heb er nu mijn hoofd niet naar staan, sorry! Het enige wat ik wil is lekker met mijn vriend samenzijn en op tijd naar bed! Kom morgen nog eens langs hier.. Veel succes voor jullie! En wie weet.... Tot nog eens! Liefs van mij!
Mooie echo's zie ik voorbij komen! Wij hebben 9 okt de intake bij de VK en dan ws. week daarop weer een echo in het ZH vanwege de combinatietest.. Voor de rest ben ik nog extreem moe, vandaag voor het eerst weer een paar uurtjes gewerkt, pff dat viel me zwaar, maar heb het wel volgehouden.. Woensdag en vrijdag weer een paar uurtjes proberen.. Veel meer zit er voorlopig denk ik nog niet in.. Och wat naar BlijeIk.. Ik hoop voor je dat er toch nog een wonder gebeurt en er iets te zien is over 2 weken.. Vreselijk.. Dikke knuffel voor jou! Zo word je wel heel hard van de roze wolk gegooid ineens