Chantalcindy: hoe is het gegaan?? Duvel: heel veel plezier en succes morgen! 9:15 is echt een prima tijd Laratje: meen je niet! Snap dat je er ziek van bent! Eikels :x Hoop dat er snel wat heel moois op je pad komt! Hier ook niet misselijk, dat hongerig gevoel ken ik wel en dan kijk ik in de koelkast en heb dan nergens zin in!
Chantalcindy laat ons wel in spanning zeg! Mommy2015 hahaha ja dat is heel herkenbaar. Of ik sta echt 5 min in de snoepkast te staren en doe m dan maar weer dicht.
hallowa dames, ben op dit moment in verwachting van ons 1e kindje en vind het allemaal super spannend. 9 okt intake bij de vk en dan horen we ook wanneer we de 1e echo krijgen. kan me niet snel genoeg gaan. voel me sinds deze week heel erg moe, misselijk en moet af en toe braken...( vooral in de avond en nacht). hebben jullie daar ook zo last van?
Welkom tmaar en gefeliciteerd! Ik ben ook heel misselijk, maar k heb ook griep, dus ik kan nog niet echt peilen waarvan dit een bijwerking is... Hoe ver ben je?
@laratje ja wat een kl**tzakken zeg. echt een naaistreek. kan me goed voorstellen dat je daar ziek van bent. per wanneer zou je er dan uit moeten? honger dat heb ik ook de hele dag! ik kan wel vanalles vreten als ik me laat gaan. vooral hartige en vette dingen. oh ik lust de hele dag wel patat met mayo en frikandellen met mayo mmmm.... haha. laat ik dat maar niet elke dag doen, dat komt niet goed. ik ben bij mijn 1e ook 23 kg aangekomen! maar gelukkig is dat er allemaal weer af gegaan. hoe is dat bij jullie?
ja chantalcindy laat ons wel in spanning. misschien had ze geen puf meer en is ze naar bed gegaan. dufel ook veel succes morgen!
Dufel succes morgen.. Hier nog ff laatste chek . Alles lezen voor het slapen gaan! Haha, ik heb overdag meer moeite met eten.. Avond eten.gaat er ook moeilijk in.. Smaakt me niet,, maar later in de avond krijg ik trek.. Geen.goede tijd om dan.te eten . Maar dan.neem ik wat kleine om de honger te strelen.en. Dan.naar bed, ik moet nog kleine week wachten. Dan.heb.ik alweer de 2e echo! Xxxx
Ik kwam even kijken of chantalcindy al was langs geweest maar nog steeds niets.. maak me beetje zorgen.. Ik ga zo lekker slapen en dan morgen eindelijk de echo!!! Heb er zin in maar vind het ook wel beetje spannend/eng.
Goedeavond meiden, Ik wil aan jullie even de update melden.. De VK had me straks gebeld.. Heel lief, ze wilde vragen hoe het met me was! Ik gaf aan dat ik 2 weken wachten wel erg lang vond.. Ze gaf eigenlijk meteen al aan dat het ook aankomende maandag al kon. Heel fijn natuurlijk, hoef ik nog maar een paar dagen te wachten! Ben evengoed benieuwd, blijft spannend! Hoop dat ChantalIndy een goeie echo heeft gehad.. Misschien ook wel niet, ik had maandagavond eigenlijk ook de puf niet meer om hier te reageren.. Maar ik moet zeggen dat het gewoon zo is dat je weet dat mensen op een reactie van je wachten, dus wil je ze niet langer in spanning houden! We hopen maar op het beste! Weltruste..
Sorry sorry dames Van de late reactie!! Duurde best lang na de echo voor de gyn kwam bijna twee uur weggeweest! Pff daarna moest ml nog wat ophalen voor zijn werk en boodschappen doen. Was daarna te moe om te reageren en moet al drie avonden overgeven Maar nu de echo De echo zag er goed uit helaas konden we niet superveel zien omdat het ver achterin ligt. Dus helaas nog geen hartje kunnen zien kloppen gelukkig mag ik van de gyn 15okt alweer een echo dus dat is wel fijn nu hopen dat de komende twee weken er geen bloedverlies komt. Ik heb wel een echo foto zal die morgen even uploaden. We hopen dat we de 15de dan wel een hartje zien kloppen! Ik lees morgen alles terug zit op de bank nu kan nie liggen z'n pijn in mijn rug
Wat fijn BlijeIk, fijn dat je zo'n meelevende VK hebt. Maandag lijkt ook nog ver weg, maar is minder dan 2 weken. Chantalcindy, spannend! Gelukkig in ieder geval geen slecht nieuws, en nu doorduimen voor de 15e! Wat irritant dat je zo lang hebt moeten wachten Welterusten meiden! Ik hoop op een goede nachtrust met weinig gehoest
Chantalcindy, wat een gedoe zeg, 2 uur wachten pfff. Wat balen dat je nog niks concreets hebt kunnen zien! Ik ga voor je duimen. Hopen dat je op 15 okt een superdepuper knalecho krijgt Wauw blijeik wat een lieve VK!! Wat super fijn dat je maandag al terrecht kunt! Ik ga extra hard duimen! Het weekend is al in zicht, en weekenden vliegen vaak zo voorbij en dan is het al maandag Weet ff niet meer wie het vroeg maar ik sta per 1 november op straat. Ik verwacht niks meer van het bedrijf... Dufel, lekker slapen en succes morgen!!
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 2 mei: Gizzie - 2e kindje (1 dochter) 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 5 mei: Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje 10 mei: Blijeik - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) Laratje - 1e kindje 12 mei: 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje BallerinaN - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje Manonii - 2e kindje (1 zoon) 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 2 okt: missyme 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 7 okt: Dame84 intake vk en 2e echo 8 okt : unbelievablee 1 echo 9 okt: leo85 intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 11 okt: Gizzie - termijnecho 13 okt: 2011mamma - 2de echo 13 okt: aaf88 - intake vk 13 okt: loes1990 intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo 15 okt: chantallcindy 2de echo Co. Gyn. 15 okt: Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk 20 okt: Gizzie - combinatietest 23 okt: Zus9 1e echo 28 okt: manonii 2 de echo 10 nov: Zus9 termijnecho + intake verloskundige
Heb net even terug gelezen. Zit op loop al vanaf 8 uur over te geven gaat nu net een uurtje beter pff Vind jullie berichtjes echt superlief dat jullie zo meeleven doet me goed.
Goedemorgen, nog 2 uurtjes en dan de echo... ben best nerveus.. Fijn chantalcindy dat je nog wat hebt laten horen. Nu 15 okt afwachten. Spannend! Balen dat je zo moet overgeven
Chantalcindy: Spannend dus nog even! Fijn dat je al snel weer een echo kan krijgen! Dan ga je vast een heel mooi knipperhartje zien! Duvel: heel veel succes en plezier ik duim voor je! Hier nog 2 dagen geduld! Hoe dichterbij de echo komt hoe spannender ik het vind!