Goedemiddag Dames, @Laratje, 1 Nov. dat is al snel.. Ik heb geen honger gevoel, voel mij heel de dag misselijk en futloos, moet mij echt tot eten zetten. @Tmaar1987, Welkom! Gefeliciteerd! @Blijelk, Wat fijn dat je a.s. maandag al mag. Duim voor je! @Chantallcindy, Poeh spannend, hopelijk ben je gewoon te vroeg en klopt het hartje 15 Okt. mooi. Beterschap! @Samsoko, Ai.. Beterschap! @Dufel, Mooi! Gefeliciteerd! Iemand een tip hoe je van futloosheid en misselijkheid af komt ?
Wat gaaf dufel! Supernieuws! Hier iig blij dat ik geen longontsteking heb, maar t griepje duurt van zeker nog een paar dagen tot maximaal 2 weken. Ach, stapje voor stapje komt t wel goed. Net een heerlijk fruithapje gemaakt voor mezelf en hoewel ik echt geen fruiteter ben smaakte het heerlijk. Spannend Scarlett ik duim voor maandag!
@2011mama ik duim met je mee @samsoko beterschap meis @chantalcindy ik hoop dat de dokter iets voor je heeft want dit is ook niets he @blijelk hoe voel je je?
Oei chantallcindy, indd slim om even langs de HA te gaan! Wat dat betreft ben ik zo blij dat ik niet misselijk ben. Ik ben doodsbang voor overgeven (krijg het al spaans benauwd als ik er aan denk). Op veel bekken/rugpijn, een bijna continu hongergevoel en ooit wat buikpijn na heb ik nergens last van.
Gelukkig gaat het nu wat beter hou nu gelukkig iets binnen hoop dat dat zo blijft maar ben bang van niet . Blijf wel gewoon misselijk.
Boehoe!! Had net ff een huilmomentje.. Ben zo onzeker en zenuwachtig voor de echo van komende maandag Morgen nog even werken, en dan lekker weekend. Tijd en dingen genoeg om m'n gedachten even af te leiden.
Samsoko en chantalcindy beterschap meiden! Hopelijk knappen jullie snel op! Scarlett: hetzelfde hier! Ben ook echt zo zenuwachtig aan de ene kant wil ik het heel graag weten maar ben ook erg bang voor slecht nieuws omdat ik geen klachten heb dat ik de echo het liefst gewoon uitstel! Pff ben zo blij als het zaterdag achter de rug is! Hopelijk gaat je weekend snel voorbij! Hoelaat moet jij maandag?
Dank jullie wel! Geen klachten hoeft niks te zeggen. Komt allemaal vast goed.al beginnen ze bij mij nu wel erger te worden. Hoop dat ik het nog kan verbergen met al dat overgeven. Best moeilijk. Hier het misselijk zijn nu wel letterlijk kotsbeu haha maja helaas heb ik dat standaard erbij door mijn darmen. afgelopen 48 uur maar 1 uur geslapen dus straks na expeditie hopelijk lekker lang slapen zonder misselijkheid. Fijne avond dames!
Lieverds ik heb gisteravond ook paar traantjes gelaten vond het heel eng! Maar nu heb ik vanavond het hartje gezien. Super mooi
Wat fijn myssime! Meiden, het komt bij jullie vast en zeker ook goed! Ik zit nu zo te twijfelen of ik een vroege pretecho wil laten maken! 21 okt intake is nog zo ver en dan nog langer wachten tot de echo... Maar de angst en onzekerheid als er niks te zien is omdat het nog vroeg is staat me ook tegen. Twijfel twijfel, keuzes keuzes... Ik ben nu max 7.2 en minimaal 6.2.
Missyme: wat fijn dat alles goed was! Lijkt me echt een super gevoel wat je dan krijgt Samsoko, lastig inderdaad! Maar kan je niet bij de vk een echo eerder krijgen rond de 8 weken? Als je aangeeft dat jij je zorgen maakt en het te lang vind duren zou het vast wel kunnen miss evt tegen betaling! Van een pretecho heb ik weinig verstand maar vraag me af wat ze dan kunnen laten zien. Het gaat vooral nu of het hartje klopt en als het goed is is dat vaak rond de 6,5 week!
@scarlet ach meis toch. Gaat vast helemaal goedkomen. Ik weet precies hoe je je voelt. Denk positief. Dikke knuffel! @mommy2015 spannend. Jij hebt zaterdag de 1e echo? @missyme gefeliciteerd!! Ik moest ook klein traantje wegpinken bij het zien van het hartje @chantalcindy ik hoop dat je goed slaapt @samsoko ik kan het je wel aanraden. Ik heb de echo van vandaag ook zelf aangevraagd en betaald. Het was het 100% waard. Geeft ons zoveel rust. Anders had ik nog 3 weken in onzekerheid gezeten. Bij mij koste het 40 euro.