Jeetje Scarlett sterkte! Knuffel. Hier gaat het nu wel redelijk al maak ik me ook nog wel wat zorgen maar het bloedden is zo goed als over.
Bedankt voor al jullie lieve reacties meiden. Ik kom voorlopig eventjes niet terug op dit forum, dat is even te pijnlijk. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap, en aan hen die in onzekerheid zitten ; sterkte. Wij wachten nu tot mijn lichaam het vanzelf afstoot. Hopelijk duurt dat niet te lang meer, dan kunnen we het daarna een plekje gaan geven. Liefs
Aah scarlet dat begrijp ik heel goed! Sterkte! Chantalcindy: fijn dat het bloeden gestopt is, wanneer krijg je een echo? Dufel, leuk om het te gaan vertellen, veel plezier! Toekie1985 ik dans met je mee vandaag
Spannend Dufel! Ik weet niet zo goed welk dansje ik moet doen... Volgens mijn kalender ben ik morgen precies 9 weken. Volgens de echo van dinsdag zou ik morgen 7+4 zijn...
Hier een zenuwachtig persoon voor morgen! Pff.. Nog niks verloren..... Laat morgen of overmorgen van me weten! Liefs..
Blijeik: ik ga de hele dag voor je duimen meid! Hoop echt dat je een wondertje gaat zien morgen! Hoelaat heb je de afspraak?
Ik duim ook voor jullie blijelk!! Weet niet of je het wil horen maar ik heb er toch een positief gevoel bij. Hoop dat je ook een dansje mag komen doen morgen.
hoe was het gegaan dufel? ik ben maandag volgens mijn vk 10 weken, dan horen jullie wel van mij hoe het gegaan is.