Ik duim ook zo voor goed nieuws voor jou, BlijeIk! Kan me je zenuwen goed voorstellen. Dufel, dame84 bedoelt denk t vertellen. Maar dat is natuurlijk pas morgen zoveel berichten, dus waarschijnlijk over het hoofd gezien dst t bericht van vandaag was.
@samsoko ja dat zou goed kunnen idd we kletsen ook zoveel. Maar vertellen is idd pas morgen. We zijn er helemaal beetje nerveus van
Oja meiden wat ik nog wilde vragen. Al voordat ik zwanger werd hebben we gekeken hoe we dat gingen doen qua financiën. Nu ik zwanger ben uiteraard nogmaals bekeken. We moeten straks toch wel een stapje terug gaan doen. En dat is op zich helemaal niet erg natuurlijk maar ik ben benieuwd of jullie hier over hebben nagedacht. Meiden die al een kindje hebben hoe is dat toen bij jullie gegaan?
Ik hoop het ook.. Maar denken doe ik het niet! Als het zo ZOU zijn maak ik wel 100 dansjes! We wachten het af, 18.00 afspraak.. We gaan van het ergste uit, met dat gevoel leven we al een week dus het kan alleen maar meevallen allemaal Morgenavond kom ik ff een berichtje achterlaten.. Weet alleen nog niet hoelaat.. Dankjewel lieve dames!
Oja, sorry Dufel.. Was ff te snel met vragen.. Het is echt druk hier, denk er elkedag aan om nog ff te chechen hier, anders moet ik weer zoveel terug lezen!
Financieel: Je kunt het zo duur en zo goedkoop maken als je wilt. Bij de eerste via mp een tweedehands babykamer gekocht, kleding is gekregen of via mp. Tsja, luiers en voeding kost wel wat, maar ik gebruik van kruitvat. Luiers vaak als ze daar in de reclame zijn een hele berg. Tweede kindje gewoon een ledikant via mp erbij gekocht, ze komen op dezelfde kamer. (dochter ligt nu nog op onze kamer maar komt bij haar broer als de baby er is en dan komt die weer bij ons op de kamer. En dan maar eens gaan denken over verhuizen of verbouwen.
Hier effe snel berichtje. Bloedde is nu echt gestopt ook nog geen pijn ofzo dus ik hoop dat het goed zit maar moet wachten tot de 15de. Word een lange 1,5 week. Succes blijeik we duimen!
Blijeik, heel veel succes vanavond! Ik ga voor jullie duimen! X Chantalcindy, de komende 1,5 week duim ik extra hard voor jullie! Hoop het zo! Dat t bloeden gestopt is is al heel fijn! X Wat leuk al die dansjes! Geniet ervan dames!
@boris dankje voor je reactie. Wij gaan denk ik ook een paar dingen 2e hands aanschaffen. Vind het zo zonde om er de volledige prijs voor te betalen. Dan geef ik dat geld liever weer uit aan wat anders. Zitten jullie er klaar voor??? Hier komt ie.... *doet 8 weken dansje*
Dufel, mijn zus heeft alle spullen bewaard dus ik krijg de complete babykamer van haar. Financieel denk ik dat je het zelf zo gek kan maken als je wilt. Ga jij minder werken?
Chantalcindy, fijn dat je zelf een goed gevoel erbij hebt. Hou dat vol en ik duim voor je op een goede echo Wie hebben vandaag nog meer een echo of alleen blijeik?
Spannend Chantal, jij de 15e een echo. Ik heb de 14e een echo. Ik hoop gewoon dat bij iedereen alles helemaal goed is!! Gisteren hebben we het de zus van mijn man verteld. Ze vond het enorm leuk voor ons. Haar kindje is al bijna 1 en ze zei al dat we een hoop spullen van haar mogen hebben of voor een leuk prijsje mogen overkopen. Nou, helemaal prima! Ik vind het wel fijn als we op die manier geld kunnen besparen. Wij hoeven echt niet alles helemaal nieuw. Hoe doen jullie dat?
Ja, wij gaan beide minder werken. Allebei 4 dagen. Dan hebben we 3 dagen opvang nodig. Dat vind ik persoonlijk ook wel de max. Eigenlijk zou ik nog minder willen werken maar dan moeten we financieel heel veel inleveren en dat willen we niet. @chantalcindy fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Spannende dagen zo tot de 15e.
Dufel, ik zie dat jij de 23e een echo hebt. Is dat je termijnecho? Ik heb net gebeld naar de vk en heb ook de 23e een echo maar dat was de termijnecho , vind dat zo vroeg dacht altijd dat het bij 12 weken was.
Neehoor, is tussen de 10 en 12 weken. Al vind ik het bij mij ook wel vreemd want ik krijg nog een echo bij 10 weken en 5 dagen en dan pas de termijnecho bij 12 weken en 2 dagen... Nou ja, 2 echo's is natuurlijk altijd leuk!