Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    @BallerinaN, wat een leuk en lekker ;) idee.

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh BallerinaN! Wat een supermooie taart!!! En, hoe reageerden ze?

Wij hebben de Prenatal een Grote Zus shirt gekocht. De tekst zelf is een beetje vaag, dus het valt niet heel erg op. Ben benieuwd of ze het zien, haha. Er hingen nog meer van dit soort shirts 2011Mamma, misschien een tip voor jou?

Op simplycolors kan je ook zelf een shirt maken. Zoiets van 'straks ben ik niet meer in mijn....' en dan op de achterkant een afbeelding van een eendje. Lijkt me ook leuk!

Bij onze dochter hadden we een rol beschuit gekocht voor de opa's en oma's. Gegeven, en erbij gezegd dat we nog niet weten of er roze of blauwe muisjes opmoeten... HUH??? Hahaha. De reacties waren zo grappig!

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hey 2011Mamma, jij komt ook uit het gezellige Brabant zie ik :). Me too!

4. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben rompertjes ingepakt met een kaart met 2paar volwassen voeten en babyvoetjes ertussen in. toen het inpakpapier open ging was het ff stil en daarna bij mn schoonmoeder gillen, bij mn ouders werden we doodgeknuffeld en mn schoonvader moest traantje laten! :D

5. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel gaaf die taart!!

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ooh, ook leuk zeg! Hihi, en leuke reacties :).

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Nee dat durf ik echt nog niet met dan krap 8,5 weekjes zwanger :) ik wil het pas bekend maken zodra ik minimaal de 12 weken echo gehad heb. Ik ben ook nog spiegel'plat' op mijn buik, lijntje zoals normaal haha. Mijn moeder kreeg pas vanaf 16 weken zwanger een buikje, dus ik ben benieuwd :)

Mijn ouders/schoonouders en beste vriendin weten het al wel, maar verder alle familie nog niet. Zo heb ik tenminste mensen waarbij ik het 'kwijt' kan haha. Kan niet wachten totdat het 6 weken verder is zodat ik het mag vertellen :) Wel spannend hoe mijn werk gaat reageren, mijn manager gaat echt níet blij zijn.

Komt vast goed, zoveel verschil als er tussen vrouwen zit qua zwangerschapskwaaltjes :)
    Ik heb echt mega gevoelige, mijn vl heeft al een paar keer een fikse tik op zijn vingers gehad haha. Maar ik kan mezelf er niet toe zetten om direct op zwbh's te gaan, vind die nou niet echt sexy ofzo haha.

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wat een mooie taart Ballerina! :) echt leuk dat jullie het zo hebben verteld.

Ik heb mijn ouders een foto laten zien van de CB test op mijn mobiel, daarna had ik ze met tranen in mijn armen hangen haha, zo blij waren ze :) ze worden voor het eerst opa & oma.

9. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    Wat een leuke ideetjes allemaal :)

@Gizzie1983, Gezellig een mede brabander ;) Bedankt voor de leuke tips!

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Op de taart ook hele leuke reacties! Was natuurlijk jarig, dus ze hadden het eerst niet door! Toen zag mijn moeder het, gelijk gillen en allemaal tranen in hun ogen, en bij mij natuurlijk ook! :D

Die shirts vind ik ook altijd super! Ben benieuwd hoe snel ze dat zien!

11. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Hoii Hoii! ik voel me goed! Heb wwl soms wat last van veel plassen en wat van de hormonen.. Dingen ruiken die niemand anders ruikt en zin in vlees en zoutige dingen! Maar met zout probeer ik echt te minderen.. Met mn eerste kindje had ik veel vocht dat ik vast hield! Dus ik drink ook de heledag door water, maar tsjonge wat veel dames die hier op reageren zeg! lekker druk! Gezellig vind ik dat! Spreek jullie snel dames! Oja, en.iedereen gefeliciteerd met onze zwangerschap!!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Aiseria, zou ik zelf ook zeker voor kiezen. Wel bijzonder dat jullie zwanger gaan trouwen! En een mooie trouwdatum....verjaardag van mijn dochter :).

Aaaaah, wat lief, de reactie van je ouders! Onze dochter is ook het eerste kleinkind. En natuurlijk is elk kleinkind even bijzonder, maar om voor de eerste keer opa en oma te worden....toch wel heel speciaal. Nee, gaat je werkgever niet blij zijn?

Dame84, fijn dat je je goed voelt!

13. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Dame84, leuk dat je je zo fit voelt, hopelijk zal je dit keer geen last hebben van vocht vasthouden. Zout minderen is dan wel een goed idee :)

@Gizzie, wat grappig dat het de verjaardag is van jullie dochter :) ik had niet verwacht dat ik al zwanger zou trouwen omdat we nog maar zo kort bezig zijn, maar het is wel een extra cadeautje :) gelukkig voel ik mij goed, dus geen misselijke bruid haha.

Mijn werkgever leunt nogal heftig op mij en ik heb niet iemand die ik als vervanging kan aanwijzen. Gelukkig is de periode het meest 'handig', rond de jaarwisseling het verlof hebben of midden in de zomer zou echt rampzalig zijn. Voorjaar is dan wel toevallig het gemakkelijkste qua werk :)

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik denk dat we een beetje in een vergelijkbare situatie zitten Aiseria. Hier ook een werkgever die erg van mij afhankelijk is. We werken in een klein team, waarin niemand eigenlijk zonder elkaar kan qua werk. Maar toch is de verlofperiode bij mijn dochter goed gegaan. We konden vervanging van dichtbij regelen, dus geen vreemde. Alles goed overgedragen en er zijn geen bijzonderheden geweest. Ik zag er ook erg tegenop!

Het komt vast goed :).

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog zo onwerkelijk maar net weer op de test gekeken en het is toch echt duidelijk! Ik ben zwanger! Uitgerekende datum voor nu even 19 mei 2015.. Het wordt ons tweede kindje.. Mag ik me bij jullie aansluiten?

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    ZWANGER!:

1 mei:
    Melliemuis - zwanger van 1e kindje

2 mei:
    Dame84 - zwanger van 2e kindje (1 zoon)

3 mei:
    Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon)
    Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter)
    Doortje25 - zwanger van 2e kindje (1 dochter)

4 mei:
    Aiseria - zwanger van 1e kindje

7 mei:
    Maantje - zwanger van 1e kindje

9 mei:
    Roerei - zwanger van 1e kindje

11 mei:
    LiKaJo - zwanger van 4e kindje (2 dochters/1 zoon)
    BallerinaN - zwanger van 1e kindje

12 mei:
    Manonii - zwanger van 2e kindje (1 zoon)

14 mei:
    Mar10e - zwanger van 1e kindje

15 mei:
    2011mamma - zwanger van 2e kindje (1 dochter)

17 mei:
    Denisja - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter)
    Elf84 - zwanger van 1e kindje

18 mei:
    Heidi88 - zwanger van 2e kindje
    Erminea - zwanger van 1e kindje

19 mei:
    Loes1990 - zwanger van 2e kindje (1 dochter)

21 mei:
    Brit89 - zwanger van 1e kindje

AFSPRAKEN:

2011mamma: 15 september intake VK
    Gizzie: 17 september - 1e echo + 22 september - intake VK
    Doortje25: 18 september - 1e echo
    Melliemuis: 18 september - intake VK
    Roerei: 23 september - 1e echo
    Mir86: 25 september - 1e echo
    Aiseria: 25 september - 1e echo
    Manonii: 29 september - 1e echo
    Maantje: 6 oktober - 1e echo
    Mar10e: 10 oktober - 1e echo

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Heb je meteen op het lijstje erbij gezet :).

Leuk dat je ook al een dochter hebt! Hoe oud is ze?

18. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    @Dame84, fijn dat je, je goed voelt.
    Ik voel mij moe en voel savonds mijn buik groeien (rommelen) en soort banden pijn (hoop dat inieminie wel blijft zitten)

Gefeliciteerd Loes1990! Welkom! :)

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden, mijn dochtertje is 16,5 maand.. Ben verder nog niet bijgelezen dat ga ik denk vanavond doen..

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Gefeliciteerd allemaal!!

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb vanmorgen getest en jaaaaaaa ik ben zwanger. Gelijk 1e ronde raak. We zijn ontzettend blij!

Info over mij:
    27 jaar, vriend 28 jaar en dit wordt ons 1e kindje.
    7 oktober hebben we intake verloskundige en 23 oktober de termijnecho.

Deel Deze Pagina