Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Wat verschrikkelijk Blijelk :( sterkte met dit verlies. Hoop dat voor jullie binnenkort wel een goede zwangerschap werkelijkheid wordt.

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    @Heidi88, Wat fijn een goede echo :)

@Aaf88, -&- Loes1990, Hebben jullie morgen ook een echo of alleen intake? Sorry als jullie dit al hebben verteld.

Hier morgen de 2 echo om 16.40 uur, spannend, heb zin om ons wondertje weer te mogen zien.

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @blijeik sterkte knuffel x

Nee hier woensdag eind van de middag echo. Nu al weer nerveus ga eigenlijk van het slecht uit durf nog niet echt vooruit te kijken.

4. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ geen werk hier al sinds 1 jan geen werk kreeg door zwangerschap 2x halfjaar contract en daarna mochten ze niks meer geven helaas. Tot eind mei veel gezocht veel gesprekken gehad mAar nee geen werk kunnen. Vinden ook niet in andere sector.
    Ben daarna depressief geraakt ook omdat we net voor dat ik thuis kwam te zitten nog een behoorlijke schuld van ml op ons dak kregen. Ik was bang dat we het financieel niet zouden redden. Maar gelukkig nu schuldenvrij :) en dat terwijl we ruim 600€ minder per maand hadden.

Ik zit nu sinds half juni in de ziektewet en zit daar zowiezo tot eind dit jaar.

Maar liefst ga ik weer gewoon werken :)

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen intake.. Onze verloskundige maakt zelf helaas geen echo's..

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Succes met de afspraken vandaag dames.

*doet 9 weken dansje*

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat spannend weer, de afspraken en echo's. Succes iedereen.

Ik mag morgen... pas om kwart over 4 helaas. :( Duurt nog zo lang!!

8. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Succes dames vandaag!

Hier weer misselijk bah ging het net goed twee dagen.
    En vanaf vanmorgen pijn rond mijn navel en elke beweging een pijn scheut iemand idee wat dat is?

9. Pitahaya

Ik denk bandenpijn.
    Heb je geen bloedverlies meer?

10. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    2011Mamma: de VK maakt zelf echo's, dus ik denk dat ze ook een echo maakt. Op hun site staat dat er een wordt gemaakt tussen 9 en 12 weken, en ben nu 9 weken en 1 dag. Dus ik vind dat het mag ;). Als ze alleen naar het hartje luistert, ben ik ook al heel blij :).

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nee gelukkig niet. Voel me ook echt zwanger symptomen worden ook niet minder. Dacht zelf ook bandenpijn maar kan dat zo vroeg ?

12. Pitahaya

Ja, dat lijkt mij ook wel maar geen idee. Hoor er wel meerderen over al zo vroeg, dus kan wel denk ik.
    Niet druk maken hoor! En fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Dat gaat vast helemaal goed komen.

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nee doe ik ook niet. Probeer zo min mogelijk stress te hebben. Hoop dat we woensdag eindelijk weer eens 1 hartje zien kloppen :)

Las net op internet dat het al vanaf 6 weken kan. De omschrijving klopt wel dus denk ook dat het bandenpijn is

14. Pitahaya

Ja, rottig, maar je kan daar zo weinig aan doen he.

Ja, jij hebt overmorgen de echo. Spannend. Maar je had ook al een echo gehad toch? Ik morgen, vind het ook zoooo spannend. Kan niet wachten! Pfff

15. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja klopt maar nog geen hartje kunnen zien lag ver achterin en ben waarschijnlijk iets minder ver.

Ik kan ook niet wachten en hoef pas om 16.00 hele dag in spanning Hihi.

16. Pitahaya

Ja, frustrerend he! Ik ook pas om kwart over 4.

Ohh, hoop echt dat je een mooi kloppend hartje ziet.

17. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dames
    Ik heb even een vraagje, ik had foliumzuur geslikt vanochtend maar uurtje later overgegeven. Nemen jullie dan nog een keer foiliumzuur in?

Succes meiden met vandaag de echo :D

Spannend hoor chantalcindy en pitahaya, nog even geduld en hopelijk zien jullie beiden dan weer mooie hartjes

18. Pitahaya

Ik denk wel dat ik er dan nog 1 in zou nemen ja... Dat kan toch ook geen kwaad? Een uur later heb je hem waarschijnlijk helemaal uitgespuugd.

19. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Bedankt pitahaya, ik twijfelde even maar neem er nog wel even 1 in :)

20. Pitahaya

Blijven jullie dat eigenlijk de hele zwangerschap slikken? Want volgens mij hoeft het alleen de eerste 8 weken ofzo...
    Maar op mijn potje staat ook: Voor zwangerschap en borstvoedingsperiode. Dus ik denk dat ik het gewoon blijf doorslikken totdat ik bevallen ben. Als ik dan borstvoeding geef, maar ik het potje nog even op. Kan nooit kwaad toch?

Deel Deze Pagina