ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 2 mei: Gizzie - 2e kindje (1 dochter) 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje Jacinta - 1e kindje 5 mei: Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje 10 mei: Pitahaya - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje BallerinaN - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Manonii - 2e kindje (1 zoon) 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje Dufel - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) Samsoko - 1e kindje 21 mei: Brit89 - 1e kindje Laratje - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 14 okt : pitahaya gyn 15 okt: Toekie1985 1e echo 15 okt: chantallcindy 2de echo Co. Gyn. 15 okt: Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri intake vk 17 okt : pitahaya vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk 20 okt: Gizzie - combinatietest 21 okt: Laratje 2e echo 21 okt: Samsoko intake VK 21 okt: Boris10 3e echo 23 okt: Zus9 1e echo 23 okt: Dufel 2de echo 23 okt: Mommy2015 intake en 2e echo 28 okt: pitahaya vk 28 okt: manonii 2 de echo 3 nov: 2011mamma 3e echo 10 nov: Zus9 termijnecho + intake verloskundige Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
welkom jabinca, natuurlijk mag je erbij. en jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! ohja, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben 4 jaar getrouwd. mijn trouwdag is 28 mei, dus er zijn vast dames van jullie die dan zijn uitgerekend!
Leuk dat jullie een lijst hebt, hadden we in de andere topic niet, dit is toch overzichtelijker. Mijn naam mag wel ff goedgeschreven worden Zie er ook een paar op staan van een paar nodlijsten terug.. fijn! helaas ook wat mk's ondertussen bah! Dat gun ik niemand! En ik ben alweer 2,5 jaar getrouwd waarvan we al 1,5 jaar een grote kinderwens hadden. Gelukkig op de natuurlijke manier gelukt maar ons geduld is op de proef gesteld. Sinds juni wonen wij in een prachtig vrijstaand koophuis wat ongetwijfeld ons de rust heeft geboden die we nodig hadden. Sinds gisteren is iedereen bij ons op de hoogte van onze zwangerschap dmv facebook. Onze naasten natuurlijk persoonlijk verteld. Tijdens de intake met 8 weken al een prachtige echo gehad met een duidelijk kloppend hartje en afgelopen donderdag dus een nog mooiere met ineens een hele duidelijk beweging van ons wondertje. Werd er emotioneel van. In week 45 weer een echo..
Blijeik, wat vreselijk zeg. Wat onmenselijk dat er in de zorg notabene zo weinig begrip is voor zo'n situatie! Ik "hoop" dat het snel gedaan is voor je. Des te eerder kun je aan je verwerking beginnen! Hier iets meer dan 3 jaar bij elkaar. Konden elkaar wel al langer. Niet getrouwd. Namen, zo leuk om over na te denken! Het vreemde is dat ik alleen maar jongensnamen kan bedenken, terwijl voor ik zwanger was bedacht ik alleen maar meisjesnamen :') haha. Zo gek! Hier heel moe sinds een aantal dagen! 5weken gebruisd van de energie. Nu heb ik aan 10 uur slaap nog niet voldoende Jabinca, welkom en proficiat!
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 2 mei: Gizzie - 2e kindje (1 dochter) 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje Jabinca - 1e kindje 5 mei: Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje 10 mei: Pitahaya - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje BallerinaN - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Manonii - 2e kindje (1 zoon) 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje Dufel - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) Samsoko - 1e kindje 21 mei: Brit89 - 1e kindje Laratje - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 14 okt : pitahaya gyn 15 okt: Toekie1985 1e echo 15 okt: chantallcindy 2de echo Co. Gyn. 15 okt: Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri intake vk 17 okt : pitahaya vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk 20 okt: Gizzie - combinatietest 21 okt: Laratje 2e echo 21 okt: Samsoko intake VK 21 okt: Boris10 3e echo 23 okt: Zus9 1e echo 23 okt: Dufel 2de echo 23 okt: Mommy2015 intake en 2e echo 28 okt: pitahaya vk 28 okt: manonii 2 de echo 3 nov: 2011mamma 3e echo 10 nov: Zus9 termijnecho + intake verloskundige Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Jabinca, welkom! Leuk dat je ook gezellig komt mee kletsen hier. Het is een druk groepje ondertussen. Blijeik: Ik heb echt met verbazing je verhaal gelezen. Ongelofelijk dat er zo weinig begrip is. En 6 weken is nog niets... Tuurlijk wel! Het is al een kindje. Jemig zeg... Ik heb mij toen ook een week ziek gemeld toen ik met 7 weken en 5 dagen een MA had (wat dus achteraf wel goed zat). Ik kreeg alleen maar begrip terwijl er bij mij niet eens een kindje was. Er werd meteen geregeld dat er werk overgenomen kon worden. En ik was de hele week ziek en daarna die week daarna weer aan het werk en toen was het van: Weet je het zeker? Gaat het wel? Dat is pas begrip. En zo hoort het. Ik heb om kwart over 4 de echo. En ben zoooooooo nerveus. Ben zo bang dat het in eens weer verkeerd zit. Vannacht de hele nacht niet geslapen. Heel irritant. Maar ik moet nog even wachten. Eerst nog even werken tot kwart over 3 en dan meteen door. Heb me zojuist maar even geschoren van onder want was een boes boes. Hihi. Je weet nooit.
Hier morgen echo pff ook al stik nerveus hoop dat het deze x wel sneller gaat dan twee weken terug. Succes pitahaya
Hier 10 jaar relatie, niet getrouwd. Vandaag voel ik me wat beter dan gister (voor nu dan). Ben heeeeeel rustig opgestaan en ik hoop vandaag meer te doen dan alleen een beetje op de bank hangen, want het werk stapelt zich op. Morgen weer voor de klas.
Ik ben net anderhalf maand getrouwd. We hebben een super dag gehad. Achteraf was ik toen al zwanger maar toen wisten we het nog niet. We hadden ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou raken, aangezien ik pcos heb. Maar wel hoor, binnen 3 maanden al! Vanavond gaan we de trouwfoto's ook ophalen. Dus na de echo als het goed zit gaan we lekker uit eten en dan meteen doorrijden. Maar tussendoor laat ik het hier natuurlijk met mijn telefoon even op het forum weten hoor! Ik las gisteren dat week 10 de week is van de meeste zwangerschapskwaaltjes. Maar bij mij lijkt het juist weer wat minder te worden!
Hier 8,5 jaar een relatie waarvan 1,5 jaar getrouwd.. Samsoko snap dat je wat gedaan wil hebben maar luister ook goed naar je lichaam!
Hoi meiden, De termijnecho afgelopen zaterdag was helemaal goed! Kindje bewoog superveel . Officieel moet ik dit clubje verlaten, want ik ben 2 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is 30 april . Maar ik blijf toch hoor . Manlief en ik zijn 15 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd. Succes/veel plezier met de echo's die vandaag/morgen gepland staan meiden!
Succes vandaag phitaya! Fijn dat je je beter voelt dan gisteren samsoko. Hier ook de hele dag bed/bank. Net wat bouillon gegeten, lekker en goed vullend. Straks nog een kommetje denk ik
nou gizzie dan blijf je toch lekker bij ons? wij zijn toch veel leuker! haha nee grapje hoor. ik zei al dat ik 4 jaar getrouwd ben, maar heb al dik 11 jaar een relatie. pfff.... waar blijft de tijd! nu dus zwanger van nummer 2 oh ik hoop zo dat de echo morgen goed is!