Welkom in ons leuke clubje! Enne gizzie lekker blijven hoor! @pitaya succes straks! @hoelang samen. Wij zijn 2.5 jaar samen en niet getrouwd
Wij zijn trouwens al 9 jaar samen en dus anderhalf maand getrouwd. En nu ook op zoek naar een leuk huisje. Huisje-boompje-beestje. Haha. Pfff.... ik wil niet meer! Ben zo zenuwachtig dat ik eigenlijk liever niet meer wil. Okay, dat is raar. I know. Maar wil het niet weten als het niet goed zit ofsow... Nog 1 uur en 28 minuten...
Spannend he ik tel ook al af alleen duurt het hier nog 25 uur. Zit mezelf weer gek te maken ook vanwege dat bloedverlies nu wel niet meer maar toch. Succes!
Ja, dat is dus ook precies wat ik aan het doen ben bij mezelf. Mezelf gek aan het maken. Mijn man zei net: Vertrouw nou gewoon op ons beepje... En dat voelt dus ook weer heel slecht, dat ik dat nu dus niet doe. Adem in- adem uit- adem in- adem uit.
Succes straks Pitahaya... Snap heel goed de zenuwen en de onzekerheid... Ik mag donderdag en ik ben nu al op van de zenuwen.... Hopelijk voor iedereen een hele mooie echo!! We gaan uit van het beste....
chatallcindy: leuik dat je morgen ook mag! maar ik moet er pas om 19.00 uur zijn. dus dat wordt nog een hele dag wachten helaas. hoe laat mag jij dan? pitahaya hoe ging het??
Ik scrolde in spanning naar beneden Pitahaya, maar nog geen bericht. Ik hoop zo op goed nieuws voor jullie! Hopelijk ben je nu heerlijk uit eten om het te vieren. Knuf!
Hier vergeten dat ik vandaag zou high tea-en met m'n tante. OEPS. leuk die hormonen. Stonden m'n zwanger-vitamines gewoon op de bar en m'n MvM flessen in de gang hahaha. Niet aan gedacht. Flessen gauw in de WC gedropt en ML geappt of hij voor we terug kwamen de citamines even in de kast wilde zetten. Tante ging bij het restaurant naar de WC, dus ik dacht die flessen staan prima thuis. Wilde ze bij mij ook nog even naar de WC voor ze naar huis ging hihihihi. Ze heeft niks gezegd, maar ik denk dat ze het wel weet nu Nou ja, volgende week vertellen we het de broers en zussen en opa's en oma's, dus daarna lekt het toch wel gauw uit. hahahaha. Oeps.
wil iemand mij er weer in zetten op 4 mei en 27 okt heb ik een afspraak bij de vk, misschien stomme vraag,, maar misschien is het leuker om een clubje te maken, dan heb je eigen titels en dan heb je tussendoor geen lijsten, dan kunje gewoon door kletsen en toch die lijsten en bevallingsdatums, en kunje steeds nieuwe titels maken,, als je bijv, 20 weken bent, en bekend aan ons wil maken of je een meisje krijgt of een jongen dan kunnen we dat makkelijker bij houden, misschien een idee? het is ook nog is prive als je dat wil,, dan kunje ook geen gevoel krijgen dat iemand dieje towvallig kent er achter komt wat het geslacht is van je baby?
Hoi dames! Hier geen nieuws, nog steeds misselijk, buikpijn en moe . Wij zijn bijna tien jaar samen en geregistreerd partner (hoe lang weet ik niet eens ).
Het is niet goed. Het is waarschijnlijk 1 dag na de vorige echo al mis gegaan. Baarmoeder was het al aan het afbreken. Er was al bloed te zien in de baarmoeder en het had al rafelige randjes. We konden het niet geloven dus het hoofd van de gyn afdeling kwam nog eens kijken. Maar conclusie was hetzelfde. Het zou haar niks verbazen als ik vanavond al begin met bloeden. Anders moet ik morgenochtend bellen en kan ik meteen diezelfde dag waarschijnlijk terecht voor een gesprek want we konden niets meer opnemen daarna.
Aaah meis toch! Wat een rot nieuws, jullie worden met de emoties wel alle kanten op geslingerd de laatste maand. Zo verdrietig dit, ik geef je een hele dikke knuffel!
ah nee pitahaya wat een rotnieuws! dat had ik niet verwacht. wat erg zeg. heel sterkte meis!! dikke knuffel
hee dames, ik wou mij graag afmelden hier, ik vind het hier veel te druk, ik moet echt bijna elke keer 4 of 5 bladzijdes lezen,, dus de laatste tijd probeer zoveel mogelijk te reageren op zoveel mogelijk, maar ik vind het echt veel, sorrie, heel veel succes aan de dames op dit forum! ik heb wel voor de liefhebber een prive clubje gemaakt, waar niet zomaar iedereen lid van kan worden, dus is het echt prive en kunje echt alles kwijt, dat niemand kan verpraten want je kent niemand! dat is toch fijn, het heet 1 t/m 15 mei 2015 uitgerekend . dus bij deze als iemand zich geroepen voeld en denkt dat het ook best druk is op forums mag je met gezellig mee kletsen, en is het makkelijker bij te houden hoe of wat, !! heeel veel succes dames ! ik meen het ! als ik jullie niet meer spreek ik wens jullie allemaal een super zwangerschap! en een gezond kindje!
Ik wil wel meeschrijven in de club. Ben alleen niet uitgerekend 1 t/m 15 mei maar 18 mei. En ik heb geen idee hoe ik me ervoor kan aanmelden