Neeee meid! Wat vreselijk! Je leefde zo met mij mee! Waren volgens berekening op dezelfde dag uitgerekend, en dan allebei ook nog zo'n rotdag vandaag!! Ik wens je heeeeel veel sterkte! Hoop dat we ons ergena tegenkomen in de toekomst bij (bijvoorbeeld) de augustus mama's! Is maar een voorbeeld hoor! Hou goede moed! Doen we dat samen! Dikke knuffel van mij!
Hier het laatste (denk ik ) berichtje van mij! Vanaf vanmorgen 9/10 uur tot 17.00u heb ik liggen rollebolle in bed.. Gekropen, gelegen, gerold, gezeten en gesprongen in de huiskamer! Man man, wat heb ik pijn gehad, en WAT ben ik blij dat ik me ziek heb gemeld.. Ontzettende krampen en ontiechelijke lage rugpijn! Bloedverlies ging wel.. Maar wist me echt totaal geen houding te geven! M'n moeder had gelukkig de mogelijkheid hier naartoe te komen.. Ze hoefde niks te doen, maar dan was er tenminste wel iemand.. Het gevoel dat je alleen bent is niet fijn! Ondertussen mijn vriend gebeld om te vragen naar huis te komen.. Die kwam gelukkig.. Nah, om 17.00u werd de pijn al iets minder.. Maar toch dacht ik als ik zo door moet gaan trek ik het niet! Op m'n zus d'r advies de vk gebeld. Kon gelijk komen, en evt spoed doorverwijzing krijgen voor zkh (curretage) OF, afwachten tot morgenvroeg en dan haar terug bellen. Ik koos voor het 2de.. Ze zei dat het normaal is, dat het wel 2 á 3 dagen aan kon houden! Wtf, dit kan toch niet? Zo'n pijn.. Nja! Neefje van me was vandaag jarig, en meende toch dat ik daar ff naartoe moest, nadat ik alle hoeken van onze huiskamer al 100 keer gezien had.. Nog in bad gelegen en al, niks baatte! Lekker in de douche geweest (verlichting) en me vanouds klaar gemaakt! Bah, dat huispakkie uit en gewoon ff weg! Samen met mijn vriend naar de verjaardag (eigenwijs als ik ben). Wel krampen gehad, maar wel draaglijk dat ik niet raar ervan moest kijken.. (Voor hun geheim) Krampen werden met het uur minder! 22.15u naar huis.. Paar minuten later thuis.. Ik voelde iets komen! Oh meiden, ik was ZO blij hé! Klinkt misschien echt stom, maar ik was echt heel happy! Het was eruit, we kunnen verder!!! Heel raar gevoel, wel veel bloedverlies.. Aangezien ik zo'n dingen heel interessant vind heb ik het eventjes bewaard en bekeken op m'n gemak. Erg indrukwekkend.. En ik zal zeggen, ik vond het niet niks voor 6 weekjes!!! Gelijk m'n moeder en zus gebeld.. Hun waren erg opgelucht.. Want ik had met die pijn die ik vanaf vanmorgen 09.00u tot 17.00u had, ECHT niet de nacht in kunnen gaan! Poehhh, dat moest ik jullie f kwijt! Morgen maar gelijk de vk bellen dat het is gebeurd! Gelukkig niet naar het zkh! Denk wel dat ik donderdag nog een dagje thuis blijf, en dan vrijdag weer ga werken! (weekend weer vrij) Meiden, bedankt voor jullie tips en medeleven! Ik ga jullie nu echt verlaten! Geniet er VOLOP van! Hoop dat mijn verhaal jullie niet onzeker maakt! Maar ook dit wilde ik nog met jullie delen! Maandag op cô vk, en dan wachten op mijn menstruatie! We zijn nog steeds positief! Alles komt goed! Ook al had ik vanmorgen en vanmiddag zoveel verdriet van de ontiechelijke pijn! Veel liefs en wie weet tot ooit!
Ohja nog een ding.. Alle klachten zijn verdwenen! Voel me echt beter! Lekker gedoucht en 2dubbel verband in.. Nu lekker slapen, weltrusten!
Wat verdrietig pitahaya heel erg veel sterkte. BlijeIk hopelijk mag je gauw weer aan een mamaclub aanschuiven en dan alleen maar goed nieuws krijgen. Dat wens ik voor jou ook pitahaya, maar eerst dit verdriet verwerken.
@blijelk "fijn" dat het nu gebeurd is. Klinkt toch wel als een heftige ervaring. Goed dat je niet alleen thuis bent gebleven. Ik duim voor jullie dat jullie snel een goede zwangerschap krijgen. En sterkte met het verwerken hiervan. @pitaya hoe voel je je?
@Pitahaya, Wat verschrikkelijk nieuws Heel veel sterkte.. @Blijelk, Wat fijn dat het er toch zelf uit is gekomen en dat je nu nergens geen last van hebt. Hoop voor jullie dat de volgende zwangerschap helemaal goed blijft gaan. Sterkte.. Begrijp dat je hier nu weg gaat, was toch bijzonder dat je dit met ons wilde delen..
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Het gaat helemaal niet goed. De gyn zei dat het haar niets verbaasde als ik die zelfde avond of nacht al zou gaan bloeden, maar dat is dus niet gebeurt. Ik heb straks om half 10 een telefonisch consult met de gynaecoloog. Dan is even de vraag wat er gaat gebeuren. Gaat het nog vanzelf loslaten of niet? Het is zo vreselijk. Het was echt al een beepje. We hebben armpjes en beentjes gezien. Ons kleine kindje. Hij/zij wilde blijkbaar niet bij ons zijn. Wat hebben we fout gedaan? Heb ik niet gezond gegeten? De gyn zei ook dat mijn baarmoeder achterover gekanteld ligt. Ik heb er toen niet naar gevraagd, maar kan dat er mee te maken hebben dat het mis is gegaan? Ik voel mij naar. Slecht geslapen en zeer emotioneel. Vannacht ook elke keer weer wakker en dan in eens weer het besef van: Nee, het is echt waar. Het is echt gebeurt. Net alsof je elke keer weer opnieuw die klap krijgt.
Lieve Pitahaya, leg de schuld alsjeblieft niet bij jezelf! Ik ben vaak een stille meelezer hier (niet veel te vertellen) maar als ik lees met hoeveel vreugde je over jullie kleintje praatte geloof ik nooit dat je bewust iets heb gedaan om het kwaad te doen. Het wou echt wel bij jullie zijn, maar was helaas niet sterk genoeg voor het aardse bestaan. Ik wens jullie heel veel sterkte komende tijd.
Dank je wel. Ik word helemaal verdrietig van die mooie berichtjes van jullie. Echt lief. Maar ook als het ongezond was geweest, dan hadden we heel veel van dit kindje gehouden. Dit verdriet komt van zo diep, echt heel vervelend. Het doet zo'n zeer. Zal ik mij ooit beter gaan voelen weer ?
jeetje heftig dames. @blijeik dat klinkt als zeer heftig zeg! gelukkig voel je je nu beter en opgelucht. veel succes met het verwerken en hopelijk over een poosje weer een nieuw leven in je waarmee het wel goed mag gaan! @pitahaya, zoals manonii al zegt, het is echt niet jouw schuld hoor! het wilde zeker wel bij jullie zijn. en ook al hielden jullie er ook van als het ongezond was, heel waarschijnlijk was het helemaal niet levensvatbaar. en het klinkt misschien hard, maar ik denk dat het beter is dat het nu al mis ging dan dat het bij de geboorte zou overlijden. nu kunnen jullie het denk ik beter verwerken en sneller een plekje geven. heel veel sterkte meissie en een dikke knuffel!
bah.. krijg de kriebels van dit verdrietige nieuws pitahaya en blijik, heel veel sterkte en rust! Wat betreft die clubje daar doe ik niet aan mee! vorige topic waren ze beetje aan het door'zeuren' over een facebookclubje, vind dit forum prima maare moet natuurlijk niet iedereen overstappen
@blijeik . Wat fijn dat het er nu toch uit is. En gelukkig ben je van de pijn af want die kan idd heel erg zijn. Hoop dat je snel weer zwanger wordt. Sterkte knuffel! @ pitahaya idd geef je zelf niet de schuld. Daar ga je jezelf uiteindelijk niet beter van voelen. Uiteindelijk ga je je wel beter voelen maar ik denk dat dat per persoon verschilt. En je kunt het pas echt gaan verwerken als het uit je lichaam is. Sterkte! Knuffel