Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Voor de gene die ook echo hebben vandaag succes! Hier nog 6 uurtjes wachten. Pff heel mijn leven nog nooit zo nerveus geweest.

2. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Meiden, succes vandaag met de echo!

Blijeik: fijn dat je thuis was gebleven en dat het nu hopelijk achter de rug is. Succes met verwerken en hopelijk komt het geluk jullie weer tegemoet!

Pitahaya: Meis, wat word ik verdrietig van het lezen. Voel je niet schuldig. Ik weet dat het voor ons makkelijk is om te zeggen maar het is echt een natuurlijk proces waar jij geen invloed op hebt. Je kan dan nog zo gezond leven en hele dag in bed liggen dat zegt nog niks. Heel veel sterkte met het verwerken en neem de tijd ervoor!

3. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Is het je eerste echo??

4. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Nee tweede bij de eerste alleen nog geen hartje zien kloppen maar dat was met 6w dus dat hoefde niks te betekenen.

5. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Ooh spannend meid! Vanmiddag ga je vast een heel mooi hartje zien :D

6. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja hoop het maar zal pas blij zijn na de 11 w. Mijn langste mk was 10w toen ook twee x hartje gezien en daarna ineens niet meer dus :(

7. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Aah dat meen je niet dat is ook heftig! Na twee keer een hartje zien ga je toch wel uit van dat het goed komt. Hoelaat heb je de echo?

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Dat is heftig zeg :(
    Snap dat je vertrouwen daardoor een beetje weg is!

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik moet om 16.00u baal ervan zo laat hele dag in spanning

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou ik baal nog meer hoor, moet nog 3 uur langer wachten, bah. en dan ben ik ook nog vrij vandaag, dus ik heb de hele dag de tijd om er aan te denken. zo gaat de dag nog langzamer.

maar jeej, dat is zeker heftig. na 2x hartje gezien te hebben ga je er toch niet meer van uit dat het alsnog fout gaat. ik snap dat je vertrouwen wat weg is. maar komt nu vast goed;)

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    he wat toevallig, ik zie dat wij ook precies even ver zijn en dan ook beide vandaag echo. haha toevallig:)

12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik hoop het hopelijk is 4x scheepsrecht hier .

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Haha ja idd is dit jou eerste echo?

Als hier de echo goed is gaan we het komende week aan de familie vertellen aangezien die toch weten dat we al lang bezig zijn enzo.

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja je hebt gelijk.

ja voor mij de 1e echo. ben heel benieuwd! vind het wel spannend hoor. ik ben er veel zenuwachtiger voor dan bij ons 1e kindje. ik denk dat dat komt doordat ik me er nu meer bewust van ben dat het ook zomaar niet goed kan zijn. nouja, nog ff afwachten maar.

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

BlijeIk wat fijn dat je er zo mee om kan gaan en dat je je nu beter voelt.. Kan me voorstellen dat het ook ergens een opluchting is dat het er nu uit is.. Heel veel succes voor in de toekomst!

Pitahaya wat ontzettend balen ook voor jou.. Ik wil wel even inhaken op je opmerking over je naar achter gekantelde baarmoeder.. Ik heb dat namelijk ook (en mijn moeder en oma ook, familiekwaaltje ;)). Dit heeft absoluut geen invloed op het zwanger kunnen raken of blijven, is echt iets onschuldigs. Volgens de artsen die ik in het ZH heb gesproken komt het bij Aziatische vrouwen heel veel voor, bij Westerse wat minder. Maar dat heeft dus niks te maken met wat je nu overkomt dus daar hoef je je niet druk om te maken voor een volgende keer.. Misschien heb je er iets aan.. Verder heel veel sterkte toegewenst!

Ik vind het ook moeilijk om hier alles bij te houden.. Ik zit niet zo vaak achter de pc vanwege mijn extreme vermoeidheid bij deze zw-schap.. Ik reageer dus ook niet zoveel, maar probeer wel mee te lezen!

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @leo85 wat vervelend dat je zo moe bent :( hoop dat dat beter wordt

17. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.
    Ben extreem vermoeid en met 2 kleine kindejes die vaak 's nachts wakker zijn ben ik echt aan het eind van mijn latijn.
    Mijn doel is de dag doorkomen en zorgen dat de hoogst nodige dingen gedaan worden. Ben veel misselijk wat me alleen maar meer BLEGH laat voelen :(

Ik vraag me zelfs af en toe af waar ik aan vredesnaam aan begonnen ben met een derde op komst maar dan denk ik maar weer aan voorgaande zwangerschappen en weet ik dat die gedachte van voorbijgaande aard zijn ;)

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ben benieuwd hoe de echo is gegaan meiden

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik ben ook benieuwd!

Ben ook niet altijd even actief hier meiden. Ook erg moe door de zwangerschap en thuis heb ik de handen vol aan dochterlief. Eigenlijk alleen op het werk dat ik kan lezen en reageren.

Maar als het kan lees ik mee hoor! En ik leef met jullie mee ;).

20. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Pitahaya: o nee meid, wat naar :(

Deel Deze Pagina