Hallo! Vanochtend een hele mooie echo gehad! Armpjes, beentjes, een hartje dat mooi klopt! Helemaal trots, blij en verliefd op ons frummeltje van 3,5 cm😊... Wat bijzonder om te zien.. Zo klein, maar o zo beweeglijk!
ZWANGER!: 30 april: Gizzie1983- 2e kindje (1 dochter) 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje Jabinca - 1e kindje Dame84-2e kindje 7 mei: Maantje - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) 12 mei: Kuikentjepiep- 1e kindje 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje BallerinaN - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Manonii - 2e kindje (1 zoon) 16 mei: Missyme - 2e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Mommy2015 - 1e kindje Aaf88 - 2de kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje Dufel - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) Samsoko - 1e kindje 21 mei: Brit89 - 1e kindje Laratje - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje Floralie -2de kindje. Jayess - 1e kindje Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Chantallcindy - 1e kindje 26 mei: Mooniejj - 1e kindje Pippers - 1e kindje Masraya - 2de kindje 27 mei: Tika86 - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje 31 mei Zus9 - 1e kindje AFSPRAKEN: 16 okt: Dorri intake vk 17 okt: loes1990 1e echo 17 okt: tika86 intake vk 20 okt: Gizzie - combinatietest 21 okt: Laratje 2e echo 21 okt: Samsoko intake VK 21 okt: Boris10 3e echo 23 okt: chantallcindy vk 23 okt: Zus9 1e echo 23 okt: Dufel 2de echo 23 okt: Mommy2015 intake en 2e echo 27 okt: dame84 vk 28 okt: manonii 2 de echo 3 nov: 2011mamma 3e echo 6 nov: Mooniejj echo 6 nov: toekie1985 termijnecho 10 nov: Zus9 termijnecho + intake verloskundige 18 nov:Mooniejj Co. Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Heej dames Zag net een leuk shirtje op internet zal de foto bijvoegen. Vinden jullie hiervan? Voor ons neefje van bijna 2? Moet dan alleen wel een manier vinden om hem mee te lokken?
@jennechie super!!! Gefeliciteerd! @chantalcindy thanks voor de rennie tip, ga ik eens proberen. Ook erg leuk shirtje!! Vandaag heb ik buiten op de markt staan spugen al die kraampjes met die geuren.. ik kon het niet meer ophouden
Echt pfff vervelend zeg als je zo moet spugen. Ja ik zweer echt bij de rennies wel de sinasappel smaak. En pepermunt helpt hier ook goed.
@Jennechie, Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad Gefeliciteerd! @Chantallcindy, Wat een leuk shirt. Misschien kun je tegen je neefje zeggen; Kom ga je mee een verassing voor papa en mama halen en dan trek je in de gang het shirt aan.
Hier trouwens ook weer flink beroerd.. Gelukkig bleef het binnen tot ik thuis was.. Zenuwen voor morgen.. Gelukkig mag ik al vroeg! Hoop zo dat alles goed zit anders ben ik voor niks zo beroerd.. Ben ook nog nooit zo enorm moe geweest.. In de eerste zwangerschap was ik ook wel moe maar dan was ik met 1 hooguit 2 uurtjes op de bank weer fit.. Nu heb ik vanmiddag 3,5 uur geslapen en nog ben ik doodop..
OW spannend succes morgen! Hier al bijna 5 uur op de bank z'n bandenpijn even opstaan doet al zeer en ml is al vanaf 4 vanmorgen werken en is pas rond 21.30 thuis en ben ook echt stront misselijk net effe emo momentje.
Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken! Waar voelen jullie die bandenpijn? Is dat voor of achter? ☺️ Hier nu al veel moeite met bukken, niet door m'n buikje maar door m'n bekken. Heb t gevoel alsof die elk moment uit elkaar kan vallen!
Chantalcindy, wat een leuk shirt! Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren. Dufel, balen van dat spugen op de markt! Lijkt me echt verschrikkelijk om zo misselijk te zijn! Loes, heel veel plezier morgen bij de echo
Oh wat erg als je moet spugen op de markt Liep pas de Hema binnen en moest ook bijna spugen van de restaurantgeur. Gelukkig niet écht gespuugd. Wat kun je je dan ellendig voelen he! Hier voel ik niks in mijn buik. Ws nog flink opgerekt van de vorige 2 zwangerschappen haha... Net de angelsound geprobeerd en een prachtig treintje gehoord! Toch even fijn te horen dat het hartje nog klopt!
Gefeliciteerd Jennechie, wat gaaf! Spannend morgen Loes'! Dufel wat vervelend van het spugen Hier nemen de klachten juist wat af. Maakte me er eerst wel zorgen om, maar ik wijt de heftige klachten nu aan de nasleep van m'n griepje. Na ,n date met de toiletpot maandagnacht heb ik geweldig geslapen en hernieuwde energie gevonden. Ook is de misselijkheid sindsdien minder (m'n lichaam houdt spugen tegen, waarschijnlijk door die weerstand me alleen maar beroerder gaan voelen). Het is nog niet weg, ik loop overal met kaakjes om maar even wat binnen te kunnen krijgen als de hormonen weer opspelen haha. Ohhhh ik ben benieuwd wanneer we mogen echoën! Dinsdag horen we het
Ja ik voelde me ook erg opgelaten... was echt niet fijn... maarja kan gebeuren. Het is even niet anders. Ik duik snel mn bedje in. Was een lange dag vandaag