Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja dat scheelt dan weer. dan heb je vast je eisprong later gehad dan je dacht. dat had ik bij de 1e ook. werd ik ook ineens een week terug gezet. ach joh, ben je straks weer vergeten ;)

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Voor de rest ben ik echt heel erg moe. Zeker omdat ik ook gewoon 5 dagen werk. Gister zat ik er echt ff doorheen maar nu na een nacht goed slapen gaat het alweer.
    Denk dat het straks ook fijner is als iedereen ook gewoon weet dat ik zwanger ben dan hoef ik me niet beter voor te doen als ik ben.
    Nog een weekje volhouden, als de echo goed is vertel ik het de maandag erop op mn werk en dan mag de hele wereld het weten :)

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat scheelt ook inderdaad.. Als je veel spuugt zou ik om medicatie vragen maar de vermoeidheid kan dan erger worden.. Even goed overwegen.. En wel toegeven aan de vermoeidheid hoor.. Je lijf heeft de energie nodig voor het maken van iets heel bijzonders..

4. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Vervelend dames die misselijk zijn! Sterkte voor jullie!

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik wordt blij van ons groepje :) wat een lieve berichtjes

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedzo! Dat is precies waar het forum voor is.. Delen van leuke berichten en elkaar steunen wanneer het even tegen zit..

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hoe gaat het met jullie meiden?

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Effe weer wat bij gelezen wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn.
    Hier met vlagen nu weer twee dagen flink overgegeven ook totaal geen honger.

Gisteren geschrokken kreeg een balk in mijn buik. Niet heel hard ofzo maar toch. Maar heb geen pijn ofzo dus denk dat het meevalt.

Hier toch besloten te wachten met vertellen.

15 nov doen we briefjes trekken voor de kerst ben bijna 13w we vertellen het iedereen dan aangezien we dan ook allemaal samen zijn.

En 17 nov heerlijk op vakantie.

Gaan er nog meer op vakantie dit jaar nog?

9. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Meiden, wat balen dat jullie zo misselijk en moe zijn! Hoop echt dat het snel over is en jullie lekker kunnen gaan genieten.

Hier ga ik het donderdag na de termijnecho (als alles goed is natuurlijk) vertellen aan de familie en vrienden.

*ik dans even mijn 10 weken dansje, wie danst er mee vandaag?*

10. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Waar gaat de reis heen chantalcindy?

Oei dat is schrikken zeg! Gelukkig zit het kindje nu nog achter je schaambot dus die vangt de klap op!

Spannend mommy2015!

De familie en vrienden weten het al. Ik werd al raar aangkeken (grotere borsten en vollere buik en dat valt behoorlijk op aangezien ik erg slank ben)

Ik zal wel meedansen maar dan niet voor mezelf hihi!

Wij mogen dinsdag om 18.30 weer even spieken naar onse frummel :)

Gaan jullie een combinatietest laten doen?
    Wat zouden jullie in onze situatie doen? Ik ben net 26 (dus geen risicogroep) en het komt bij ons totaal niet voor in de familie.

Edit: wij willen tussen kerst en oud en nieuw nog weg maar weten nog niet waarheen.

11. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Laratje gezellig dat je mee danst :D

Wij zitten in de zelfde situatie, ben ook 26 en het komt bij ons ook in beide families niet voor. Volgens mij kom je dan zowieso al niet in een hoog risico. Weet iemand dat trouwens?
    Wij hebben daarom besloten om het niet te laten doen. Het zou mij al namelijk heel onzeker maken als ik een andere uitslag krijg dan een laag risico en wij zouden dan niet verder gaan onderzoeken maar zit ik wel in de stress. Als het niet goed is met de baby dan horen we het wel bij de 20 weken echo!

Maar donderdag naar de vk en dan vraag ik nog even meer informatie erover maar dit is zoals wij er nu in staan.

Wat leuk trouwens chantalcindy om het in 1 keer tegen iedereen te vertellen! Ben benieuwd hoe iedereen dan reageert!

12. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Knuf voor de misselijke meiden! Hier gaat t gelukkig steeds beter, ik voel me lang zo beroerd niet meer. Wel heel moe haha, maar ik had dan ook een behoorlijk druk weekje.

Fijne dag voor allemaal! Probeer een beetje te genieten van het geweldige weer!

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen geen combi test.. Zijn allebei nog jong, komt niks voor in de familie en een hoger risico zou mij onzeker maken maar niet doen besluiten de zwangerschap af te breken..

Hier vandaag een goede dag.. Niet misselijk en niet mega moe.. Fijn! Vanmiddag misschien even shoppen.. Nieuwe zwangerschapsbroeken zijn geen overbodige luxe ;)

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Als je zo t gemiddelde zou pakken zou ik met mijn leeftijd rond de 1:1100 uitkomen.
    Pas onder 1:200 of 250 kom je in aanmerking voor een vervolgtest.
    Ik zie er zelf weinig in maar mijn vader gaf aan dat we het wel moesten doen. Dus vandaar dat ik naar jullie meningen vraag!

Wat fijn samsoko dat je je beter voelt!

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij doen ook geen combinatietest, we zitten niet in de risicogroep en komt ook niet in de familie voor. Als er een verhoogde kans uitkomt maakt mij dat alleen maar gestresst en onzeker en de zwangerschap breek ik toch niet af. Ik laat de natuur zijn gang gaan.

@genieten van mooi weer? Hier komt het met bakken de hemel uit!

@dansje, ik dans voor jullie mee maar mijn echte dansje komt morgen en hopelijk donderdag als de echo goed was :)

Ouders,broers en beste vriendin weten het al. De rest vertellen we na de echo donderdag en dan de maandag erop op mn werk en dan mag iedereen het weten :)

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oja waar kopen jullie zwangerschapskleding? Ik was gister even in de stad en kon echt niets vinden... ik zoek jurkjes/rokjes/leggings. Ik draag nooit broeken ;) zal ik dan echt alleen online kunnen slagen?

Ik wil alvast wat in huis hebben aangezien mijn eigen kleding best strak/aansluitend is. En de kans is groot dat ik daar straks niet meer in pas ;)

17. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    @ Dufel, Zwangerschapskleding, vond ook heel weinig keus in de stad, ben uiteindelijk geslaagd bij de Prenatal ( wist niet dat ze grote maten hadden)
    En je kan via internet doen maar vind dat beetje moeilijk nu je maat toch een beetje veranderd.

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet geslaagd voor kleding en doodmoe! Ik kruip chagrijnig onder een dekentje op de bank.. Fijne avond allemaal!

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja dat vind ik nou ook moeilijk.. welke maat moet je dan nemen...
    Vind het maar raar dat je in de stad niet gewoon voldoende keuze hebt. Er zijn toch hartstikke veel vrouwen die zwanger zijn...

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier ook geen extra testen. Alleen de 20 weken echo en met 16 weken de geslachtsecho. Maar dan kijkt ze direct de hele baby na op 20 weken punten.

Gek ja dat je bijna nergens kleding kunt krijgen voor zwangeren. Hier wel bij miss etam en babyhuys

Deel Deze Pagina