Haha @dufel hier betrok het ook erg snel na m'n berichtje. Niet heel veel regen, maar geweldig weer was ook een beetje overdreven... 😂😂😂 Slaap lekker meiden! Hier met ML naar hij gelooft in mij geweest. Erg gaaf. ML is Hazesfan, dus die vond het goed dat kleine wurm alvast luisterde naar echt goede muziek haha (leuk hoor, denk je op een Surinamer te vallen, is t gewoon een blanke met een kleurtje hahaha)
Zo effe snel terug gelezen. Hier behoorlijk beroerd geweest vooral gisteren. Niet overgegeven maar wel continu misselijk geen honger. Mijn banden doen iets minder pijn gelukkig. Hier is het nu een spannende week want in mijnlangste mk ging het in deze week mis. Maar moet daar maar gewoon niet te veel bij nadenken. Ik weet ook niet of wij die test doen. Wij gaan naar de kempervennen. We hebben in de zomer een stacaravan hier 20 min vandaan en we gaan om het jaar naar Spanje kamperen en dan 1x per jaar centerparcs. Spanje voor volgend jaar is al geboekt maar of dat dan gaat lukken baby zou dan 3 maanden zijn. @samsoko ow hier ml ook Hazesfan ook de musical gezien en elk jaar naar Holland zingt Hazes in ziggodome. Ben zelf niet zo van de Hazes maar in ziggodome is het altijd leuk
Ik doe me 12 weken dansje maar niet te enthousiast want volgens mij ben ik grieperig. Vanmorgen me koffie eruit gegooid en dat is nog maar 1x eerder voorgekomen deze zwangerschap verder nooit geen last van misselijkheid gehad en voel me al zo moe en half. Moest ook om 6uur beginnen en heb tegenwoordig opstartproblemen, echter dus rond 8uur de knoop doorgehakt en me ziek gemeld. Helaas nu nog op het werk en pas half 11 worden afgelost. Was ik maar in me bedje gebleven...
Wij doen wel de combinatietest, ik ben 27, man 34. Maar ik zou wel de zwangerschap af laten breken als 1 vd 3 syndromen aanwezig is, dus vandaar de keuze voor de test. Bij onze 1e ook laten doen en nu dus weer. Je moet het trouwens voor jezelf beslissen hoor, niet omdat je vader het zegt.. Is voor iedereen persoonlijk.. Hier vind je meer informatie: Prenatale Screening: De combinatietest Hier lijkt het eindelijk iets beter te gaan met de vermoeidheid, dus hopelijk na de 12 weken er weer een beetje vanaf.. Kan ik weer btje normaal functioneren en wat meer werken Wij gaan tussen Kerst en Oud & Nieuw op vakantie naar familie in Amerika Wordt een hele onderneming zo met onze dochter, die is dan 1,5, en ik ben dan op de helft vd zwangerschap.. Maar gelukkig gaan mijn ouders ook mee dus hebben we iets meer mensen om haar op te vangen tijdens de lange vlucht
Dag dames, Al een tijdje lees ik mee, maar nu toch besloten om me bij jullie toe te voegen, als jullie dat goed vinden tenminste Inmiddels ben ik al 12 weken zwanger. Heb morgen nog een echo, dan is de preciese bevallingsdatum bekend, ga nu van 4 mei uit. @ sterkte voor de dames die erg missekijk zijn. Ik ben ook erg ziek geweest, niks binnen kunnen houden en bijna 6 kilo afgevallen. Tijdje medicatie gehad en nu gaat het stukken beter, dus er is hoop dames.
Pip, welkom. Oei dat is veel zeg! Chantalcindy, dat is bij mij om de hoek Leo, wat gaaf! Waar in amerika ga je heen? Jabinca, snel beter!
Samsoko: haha Combinatietest: wij doen hem ook niet. Zijn allebei 26 en zou ook echt niet weten wat ik met de uitslag zou moeten doen. Heel stom: ben super moe + mijn zoontje slaapt + ik lig in bed = ik kan niet slapen. Duf! Ik heb trouwens een super leuk zwangerschapskleding pakket gekocht via MP. 40 euro, en er zitten echt veel leuke dingen in. Misschien ook een tip voor jullie? Is wel een gok natuurlijk.
ik heb mn kleding weg bij miss etam, prenatal en baby's trefpunt. je moet de maat nemen die je normaal hebt als niet zwanger bent. dus had je voor je zwangerschap maat 38 dan moet je ook van deze kleding maat 38 nemen. over de combinatietest: ik denk er hetzelfde over als jullie. ik zit niet in de risicogroep en wil een onbevangen zwangerschap. en kiezen om een zwangerschap af te breken lijkt me veel te moeilijk. daar komt bij dat wij een extra uitgebreide 20 weken echo krijgen en daar zien ook een heleboel op ik ben ook dood en doodmoe...blegh... maar ik werk ook te veel op het moment, dat komt toevallig zo uit, niet echt gunstig dus. nu heb ik morgen vrij gekregen, wat fijn! dan woensdag en donderdag nog 2 late diensten en dan heb ik een weekje vakantie! jabinca beterschap! oh leo wat gaaf! ik wil ook wel mee naar amerika!
Hier helaas weer een tegenvaller.. Zou vandaag een hele dag werken maar dat blijkt niet meer haalbaar.. Gelukkig kon er vervanging komen met de lunch.. Zit niks anders op dan accepteren maar vind het wel enorm moeilijk..
Hoi allemaal, Wat een gezellig en druk forum hier Na lang hoppen tussen forums in is deze wel erg leuk. Dus als er nog een plekkie vrij is voeg ik me graag bij de groep toe. Ik ben Pipa, 32 jaar en zwanger van de derde. Als mijn berekeningen kloppen ben ik morgen precies 11 weken en uitgerekend op 12 mei 2015. 30 oktober hebben we de termijnecho dus dan weten we het helemaal zeker ben de dagen al aardig aan het aftellen want kan niet wachten om onze kruimel weer te zien Nou zijn we al erg verwend want met zeven weken hebben we al een echo gehad en vorige week donderdag ook nog een. Wat een wereld van verschil zo gegroeid en bewegelijk Blijft een prachtig wondertje.
Welkom pipa en pip Balen loes1990 dat je het niet vol kon houden, maar wees inderdaad verstandig en kies nu echt voor jezelf! Ik wurm mezelf nog steeds in mijn broek maar ben bang dat ik binnenkort ook moet gaan shoppen! Weet niet waar ik moet gaan zoeken dus mp is wel handig om even te neuzen!
hahah ja idd wel wat verwarrend misschien.... en zeker omdat je de eerste tijd nooit zo helder bent door vermoeidheid