@jabinca, ik had bij een quinny zapp bij mijn jongste ideaal voor door de stad en in de zomer, maar zodra er sneeuw ligt of je wilt naar het bos dan zijn die dingen zo onhandig je komt er niet doorheen en moet bijna de buggy dragen, dit waren dan met 3 kleine wielen. Nu hebben we een mutsy met 4 grote wielen hopelijk bevalt dat vele malen beter.
@Chantalcindy fijn dat je de lijst hebt bij gewerkt. Het is idd ons eerste kindje. Gister weer echo gehad. Was een prachtig beweegelijk kindje te zien. Mijn uitgerekemde datum is nu 5 mei @kinderwagens heb ik geen ervaring, zal me er eens in verdiepen; -) Maar ik denk dat mn voorkeur uitgaat naar 4 wielen.. maar waarom weet ik eigenlijk ook niet. Heeft iemand al wat spulletjes gekocht? Ik nog niets, maar nu ik de 12 weken voorbij ben, ga ik wel ff shoppen...
Hoi Dames, Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd Hier wel afentoe mee gelezen maar heb soms echt weinig puf om te reageren, voel mezelf helemaal niet fit. Zal probeer wat vaker te reageren.. Vanmiddag ff naar de verloskundige voor controle, hoop dat we naar het hartje gaan luisteren. @Kinderwagen, Hier hebben we een Bugaboo en die is echt heel fijn. Vroeger bij een oppasadresje hadden ze er een met drie wielen, grote wielen en moet zeggen dat ik die niet fijn vond, waren ook geen zwenkwielen .
Haha Pipa: hij werkt! Jabinca: ik heb er zelf een met vier wielen, maar hoor niet zo positieve verhalen over driewielers. Misschien kan je hem even testen? Ik heb gisteravond mijn strakke broeken die ik niet meer aandoe opgeruimd en al mijn zwangerschaoskleding vast in de kast gelegd. Nu is het alleen nog wachten op de buik haha! Heb wel veel jurkjes en losse rokjes aan, want strakke broeken zitten echt niet fijn. Er is verder alleen nog niet zo veel te zien.
Hier lekkere joggingpakken of legging aan. Maar voor we op vakantie toch nog maar even wat kleding halen. Hier al hele dag moe. En nu komt mijn middageten er ook alweer uit bah
Zijn er trouwens nog meer mensen die ook nog borstvoeding geven aan een kindje? Mijn zoontje is bijna anderhalf en drinkt dus nog bij mij. Even benieuwd
@Laratje & Samsoko; Met mij gaat het goed! Afgelopen maandag terug geweest naar de VK voor controle.. Alles was schoon. Dus dat is wel goed nieuws! Ook helemaal geen bloedverlies meer.. Hoe ist met jullie? Volop aan het genieten? Ik hoop inderdaad dat ik binnekort bij een leuke groep mag aansluiten.. Weet nu niet zo goed waar ik me bij moet voegen.. Maar dat komt ook wel weer goed Tot ziens! Liefs..
@blijeik Had helemaal over je berichtje heen gelezen. Wat fijn dat alles nu schoon is. Hoop dat je snel weer zwanger bent!
@ borstvoeding. Wie van jullie willen er borst voeding gaan geven? @ thema babykamer. Hebben jullie ook een bepaald thema voor de babykamer of dat niet?
Ik wil zeker weer borstvoeding gaan geven! Met pijn in mijn hart na 6 maanden moeten stoppen omdat het gewoon op was (waarschijnlijk door stress op het werk ) Onze babykamer heeft geen thema.. De nieuwe kamer van onze prinses trouwens ook niet alleen wordt die wel flink roze!
Helemaal niet erg meid.. Komt wél goed.. Neem een voorbeeld aan jou.. Jij kunt nu ook HEEL blij zijn! Is je gegund, hoop dat ik ook ooit zo blij kan/mag zijn! Liefs..
Ik wil ook graag weer borstvoeding geven, bij mijn eerste niet gedaan, bij de tweede wel en naast dat het "de beste voeding is" vind ik het vooral erg speciaal om dat met je kindje te delen. Hopelijk alleen dat ik het deze keer wel wat sneller onder de knie heb want dan scheelt me een hoop pijn
Blijeik, wat "fijn" dat alles schoon is! Hopelijk ben je snel zwanger en blijft het bij jullie Borstvoeding: nog geen idee. Misschien wel, maar tegenwoordig zijn de kunstvoedingen ook erg goed.
Hier ook bv Heb het bij de eerste twee ook gedaan tot 3/4 maand en wil dat nu weer. Verliep ook vanaf moment 1 heel soepeltjes en vind het ideaal. Geen flesjes, melk, maar ieder moment de juiste voeding direct bij de hand en kost niks
Wat leuk om al die positieve borstvoedingverhalen te lezen.. Ik vond het ook zo bijzonder en met weg gaan super makkelijk.. Een dagje varen was geen probleem, altijd voeding bij me.. Maar als je geen bv wil geven voel je ook niet bezwaard! De flesvoeding tegenwoordig is ook echt heel goed! Je doet je kindje er niks tekort mee..
Voel me zeker niet bezwaard Zoontje van mijn vriend heeft ook geen bv gekregen en mannetje is zo pienter als iets en is niks te kort gekomen Ons lijkt kv veel makkelijker. Daarbij heb ik onwijs gevoelige en zere borsten en tepels, altijd al en nu al helemaal haha.
Het enige makkelijke vond ik dat mijn man dan avond voedingen kon geven maar dat loste ik uiteindelijk op met kolven. Stond dan smorgens wel op knappen maar dat kolfde ik dan weer extra af.. Door het kolven kregen mijn tepels ook af en toe even rust..
BlijeIk, wat leuk dat je nog even komt kijken! Gelukkig voor jou is alles schoon... Hopelijk snel een nieuwe zwangerschap meid! Komt helemaal goed! Wat bv betreft: zeker van plan om te gaan geven! Kinderkamer hier krijgt niet echt een thema.. We gaan t natuurlijk wel een beetje aanpassen qua kleuren aan het geslacht van frummel.. Gisteren intake gehad bij de VK, ben 1 dag vooruit gezet.. 12 mei uitgerekend nu. Morgen bloedprikken etc... En over 2 weekjes mogen we weer komen om naar het hartje te luisteren..