Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik voel me ook waardeloos :(
    Voel me lichamelijk enorm brak, slaap slecht en doe me veel moeite mijn dagelijkse taken. Soms denk ik zelfsvdat ik het allemaal niet meer aan kan. Vriend wordt er een beetje kriebelig van ipv dat ie me wat meer ondersteund. Helaas wonen familie allemaal te ver weg om een beroep op te doen. :(
    Hopelijk voel ik me snel beter....

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @loes: wat een mooi gedichtje! en het is helemaal waar;)
    me MOGEN best moe zijn.

ohjee meid, drink je zo slecht? of moet je zo veel overgeven? beterschap hoor.
    ik heb juist de hele dag door dorst. ik kan de hele dag wel blijven drinken, en dan ook naar de wc rennen, haha. je mag wel wat van mij af hebben ;)

@boris: jij ook beterschap meid. wat shit dat jullie je allemaal zo ellendig voelen. dikke kus van mij

@lizz: hier ook welkom meid!

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag een beetje van jou dan toekie.. Wanneer ik gelijk 2 slokken neem komt het weer omhoog.. Probeer iedere 5 minuten een slok te nemen maar ook dat kwam er gister weer uit.. En ik eet alleen dingen die makkelijk spugen.. Rijst neem ik echt even niet want dat is zo vies!

Ja meiden we mogen moe zijn.. En Boris dat gevoel het niet meer aan te kunnen herken ik echt.. Waar ik hiervoor een derde echt niet uitsloot denk ik nu echt niet! Dit nooit meer.. Maar dat dacht ik tijdens de eerste zwangerschap ook..

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ach Loes wat vervelend zeg!! Net wat je zegt. Wat hormonen al niet kunnen doen. Pas maar goed op jezelf meis.

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een betere dag ziet alles er weer fijner uit. Besloten komende week niet te gaan werken. Mijn lichaam heeft alle energie nodig voor de zwangerschap.. En weer heerlijk het voedingskussen in bed.. Manlief is er niet blij mee maar ik hoop er weer wat lekkerder mee te kunnen slapen..

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Pff, Boris, ik herken wel wat je zegt... Ik vind t ook echt heel jammer dat alle familie en vrienden zo'n 400 km verderop wonen. Als ik dan weer een slechte dag heb, zoals vandaag dan is even bellen niet genoeg. Voel me soms heel eenzaam en gelukkig heb ik wel het gevoel dat ik op dit forum gewoon begrepen wordt en dan heb ik soms echt ff nodig. Ik weet gelukkig waar ik het voor doe en ik blijf denken 'het is het waard, kom op!!' maar soms breekt het je even op hè... Ik snap wat je bedoelt! En ik hoop indd dat jij je ook snel beter voelt! :)

7. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier ook een minder dagje. Al se hele dag enorm misselijk, niets helpt. Nu nog steeds wakker. Bleh. Hopelijk morgen beter.

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Komt mij bekent voor hier hetzelfde. Ml helpt ook niet echt nu nog niks aan anderen omdat niemand het nog weet.

Vrijdag Appte ml toen ie naar huis kwam eindelijk weer weekend samen. Ik denk ja gezellig.

Wat denk je vrijdagavond ligt meneer op de bank te slapen vervolgens komt hij zaterdag om half 11 uit bed en gisteravond ging ie weer 3 uur op de bank slapen en gok dat hij vandaag ook niet voor 10 uit bed is. Nou gezellig :(

10. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik die trouwens mijn 10 weken dansje.

Betekent ook dat ik nu verder ben dan mijn langste mk. :) dat geeft toch wat hoop.:)

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hoera dat is fijn Chantallcindy!!

Hier is ML gelukkig best wel lief en zorgzaam. Maar ook wel echt een uitslaper haha ben benieuwd hoe dat straks zal gaan als kleintje er is.

Ik doe voor de tweede keer m'n 9 weken dansje!

12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja voelt fijn.

Denk dat ml dan nog gewoon uitslaapt vind het echt zonde van de dag en tijd samen.

Net even gekeken rond 15dec gaan we de geslachtsbepaling doen :)

13. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Jaa, wat goed Chantallcindy!! :D Hou de moed erin en probeer te genieten hè? :)

Mijn man is ook nog wat zorgzamer geworden en helpt graag een handje mee, superfijn gewoon. Gelukkig hoef ik over hem sowieso nooit te klagen :)

Vandaag ook echt weer zo moe en slap... De afwas dan maar op een stoeltje doen enzo. Bij mij is eigenlijk standaard de zondag een klote dag :p

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht van mijn man ook dat hij zou blijven uitslapen maar sinds de kleine meid er is doet hij dat niet meer.. Soms zet ik expres de babyfoon zachter en aan mijn kant van het bed. Dan word hij er niet wakker van en ga ik zachtjes de kleine meid halen.. Dan kont hij vervolgens boos naar beneden.. Waarom heb je mij niet wakker gemaakt? Haha..

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    haha dat is wel lief van jouw man loes ;)

nou zo goed als ik me steeds voelde, zo slecht voel ik me nu. blegh. gisteren voor het eerst in zwangere situatie overgegeven. bah zeg. was op nuchtere maag dus het was meer lucht en wat gal. wat smerig. en ik heb al 2 dagen lang buikpijn, en het zijn mijn darmen. maar heb ik dit gevoel nooit eerder gehad. vooral als ik warm gegeten heb dan doet het erg pijn en vervolgens houd dat de hele nacht aan. zijn er meer meiden die dit hebben? ik ken dit niet.

@chantallcindy, wat goed meid! dan ga je nu wel genieten hoor! nu gaat het vast goed komen ;)

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @lizzthrasher22 probeer ik ook maar blijft nog moeilijk. Denk dat dat na de 12 weken echo wel goed komt!

@toekie1985 dank je wel! Probeer te genieten. Maar je blijft zelf zo onzeker :(

Ik dacht gister ga effe steppen en op de hometrainer want was niet zo moe. Nou daar was iemand het toch niet mee eens. Uiteindelijk 15 min bezig geweest stap dat ding af en overgeven bah :( dus voorlopig maar niet sporten.
    Nu ook beroerd lijkt bij mij na de 9de week erger geworden.

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tussen de 9 en 12 weken voelen de meeste zich het beroerdst dus dat kan goed kloppen.. Hier weer slap als een vaatdoek en me vandaag weer ziek gemeld.. Baal echt maar ik moet nu voor mezelf en mijn kindje kiezen..

18. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    dat is bij mij ook zo chantallcindy. bah, voel me vreselijk nu. eerst helemaal niet. maar dat komt vast omdat onze hcg nu een piek heeft, dus als het goed is gaat het na deze week weer afzakken en voelen we ons weer beter. daar heb ik mijn hoop op gevestigd.

19. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Dag dames, heb jullie een beetje verwaarloosd, ben zo vreselijkmoe geweest laatste dagen!

Misselijkheid heb ik dan gelukkig totaal geen last van!
    Ik vind het wel heel erg voor de dames die wel misselijk zijn!

wij hebbenmorgen termijnecho (3e echo)
    En 6 november 2e gesprek
    Zoals het er nu voorstaat ben ik 20 mei uitgerekend maar dat hoor ik morgen "definitief"

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Agh Lara, ik voel me niet verwaarloosd hoor.. Goed dat je je rust gepakt hebt.. Krijg je nu wat meer energie?

Deel Deze Pagina