Zal blij zijn als het de 14de is vorige x met mk met 9,5 week werden ze ook minder maar had ik ook steken zolang ik dat niet voel blijf ik positief
Steken heb ik ook wel gehad van de week, maar geen hele heftige ofzo. Nu weer licht misselijk haha. Je zou er bijna blij van worden 😂
hier ook ff kort berichtje, zware tijden aan deze kant,, mijn 2 opa's die ik nog had die zijn overleden in 2 maand tijd achter elkaar, dus ik heb het nog al druk, en emotioneel,, en de hormonen er bij,, ben helemaal naar de K*loten .... heb verder niet echt klachten, geen steken meer en geen buikpijn, soms nog wat licht in mijn hoofd, maar dat is dat ik dan ff snackje moet eten of drinken, mijn zoontje is net wat beter aan het worden, hij is ook erg ziek geweest in tussen tijd,woensdag 39,8 graden koorts, dokter geweest en antibiotica gekregen, hij heeft oor en keel ontsteking,, en nu eindelijk een stuk beter,, wat verkouden en goed hoesten,, maar zit netjes op de 37,5 graden, dus rustige nachten eindelijk! zielig hoor zoontje van 9 maand oud, en kan niet praten waar hij last van heeft, kan het alleen maar wat verzachten met veel liefde en troost! verder gaat het allemaal stukken beter,, behalve de situatie wat er speeld, succes damees!!
Jee dame 84, wel veel op je bord ineens! Gecondoleerd met het verlies van je beide opa's, wat verdrietig en zo snel achter elkaar ook. Toen ik het nieuws aan m'n opa's en oma's ging vertellen schrok ik erg van m'n ene oma. Ze was ineens zo oud geworden, en vergeetachtig. Dementie zit in de familie aan haar kant, maar ik hoop toch dat het nog even mag duren. Je zou ze het liefst voor altijd bij je hebben. Fijn dat je zoontje weer opknapt! Beeb in m'n buik is bij mij de eerste, maar ik kan me zo voorstellen dat je hart breekt als zo'n klein hummie zo ziek is en zelf nog niks kan zeggen of aangeven. Gelukkig gaat het nu weer beter. Knuf voor jou!
@loes en pipa: mooi zo meiden! altijd goed om te horen @jabinca: jeetje meid dan houden ze dus totaal geen rekening met jou. ze weten toch al dat je zwanger bent? dat houd je toch nooit vol? als het niet trekt moet je je gewoon ziek melden hoor, je moet nu lekker aan je zelf en je beebje denken! haha leuk die hormonen he dames? we worden gek van de klachten, maar als ze er niet zijn is het ook niet goed! hihi @dame84: jeetje heftig meid! nog gecondoleerd en heel veel beterschap voor je zoontje! wat naar om te zien is dat he, als zo'n kleintje zich zo rot voelt. je wilt het het liefst overnemen, maar ja dat kan helaas niet. maar met jouw liefde is hij er vast wel heel snel bovenop ik heb het idee dat ik nu wel ietsje minder moe begin te worden. al is het niet veel. maar ik heb goede hoop. donderdag eindelijk mn termijnecho;D ik kan niet wachten!
Meiden, voor degene die t leuk vinden is er een geheime FB groep. Wie gezellig mee wil kletsen stuurt maar z'n na en achternaam dan kan ik jullie toevoegen
Nooo! M'n katten hebben vlooien en ik heb t nu pas door! Iemand ervaring mee? Mag ik ze zelf ontvlooien en gif spuiten in huis? Noooo mehhhh
Hier ook 2 katten, je mag ze zelf ontvlooien en evt spuiten maar wel ff weg daarna en dan goed luchten. Hier krijgen ze beide elk half jaar een program injectie tegen vlooien. Dan kunnen ze ze nog wel krijgen maar de vlooien worden steriel als ze dan bijten en zo kunnen ze zich niet meer voortplanten! En natuurlijk gewoon elke maand een pipetje!
Vlooien, dat is vervelend! Ik kan je verder alleen niet helpen. Staat het misschien op de spullen die je wil gebruiken? Je kan altijd voor de zekerheid iemand anders vragen het te doen. Denisja, hoe stuur ik jou dat? (*forum-noob*)
O vlooien! Heb ook 2 katten.. Ooit 1 vlo gevonden.. Pipetje gegeven want daar was het ook weer tijd voor en alles gewassen en gezogen.. Succes! Spuiten zou ik even iemand anders laten doen voor de zekerheid..
Oh wat vervelend vlooien... volgens mij is het enige wat je kunt doen is ze anti vlooienspul geven. Je hebt ook van die omgevingsspray en verder goed alles schoonmaken en wassen... sterkte! @hier. Heerlijk rustig weekend gehad. Mag van mij nog wel 2 dagen langer duren maar helaas weer een drukke week voor de boeg. Werken werken en nog eens werken... zo geen zin in en geen puf voor. Maarja het zal moeten. Ben nog steeds misselijk en spugen. Weer een kilo afgevallen in 5 dagen tijd. Dinsdag naar de vk. Kijken wat ze erover te zeggen heeft Fijne avond dames!
Dag dames, tijdje niks van me laten horen, sorry... @hier gaat verder alles goed, ben niet meer zo misselijk en ben eindelijk weer wat aangekomen na al dat overgeven... ben gelukig ook weer wat aan het werk, ben tijd thuis geweest doordat ik zo verzwakt was. Ik zag al wat mooie echo's voorbij komen... de meeste zitten nu bijna in de veilige zone denk ik? Zal proberen om wat vaker berichte achter te laten, en mte reagere op de anderen, nu lastig omdat ik zoveel moest terug lezen... Toen ik probeerde zwanger te rake was ik verslaafd aan zp, en nu kijk ik nauwelijks meer... toch raar...
Heey dames, Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 24 mei uitgerekend van ons eerste kindje en zou graag met wat meiden in contact komen. liefs