Hier ook weer een berichtje van mij Gelukkig niet meer zo extreem duizelig meer, verders voel ik me helemaal okay nergens last van maar helaas voel ik de baby ook nog niet Maar goed dat gaat vast nog genoeg komen wij hebben 22 december onze 20 weken echo ben dus super benieuwd dan krijgen we als het goed is ook te horen wat het is. Kunnen we het kamertje tenminste afmaken als we het weten echt heel veel zin in. Voor nu de 5 weekjes maar aftellen dan
Chantalcindy, wat balen zeg! Wel heel fijn dat je vriend zo lief was voor je. Dat doet toch altijd wel goed! Ik denk dat iedereen het dan wel mag weten Ik doe vandaag mijn 13 weken dansje Fijn dat je je al minder duizelig voelt pipa!
Goedemorgen dames Dufel, fijn dat het nu wat beter met je gaat! Wat krijgen jullie trouwens al vroeg de geslachtbepaling super spannend. Samsoko: hopelijk maak je niet te veel zorgen. Gelukkig krijg je donderdag al een echo. Hoelaat moet je? Zou het evt ook kunnen 11 dagen korter? Mijn buik werd vorige week elke dag dikker maar nu sinds twee dagen weer stukken minder. Hoort dat? En krijgen jullie tussen de termijnecho (12wk) en de 20 wken echo nog een controle?
Ik heb een week voor mijn 20 weken echo een controle afspraak maar dat is ook de enigste. Dus in 8 weken tijd maar 1 controle nu ik erover nadenk is dat misschien niet wat weinig??
De zorgen zijn nu weer wat minder. Stress is niet goed voor de baby dus ik probeer het zo veel mogelijk uit te zetten. Zeker omdat het nergens op gebaseerd is haha. 11 dagen korter zou goed kunnen. Ik ben al zwanger geworden in ronde 2, dus om een gemiddelde cyclus op te hangen aan 1 cyclus is sowieso niet heel handig. Daarbij heb ik pas getest toen ik 2,5 week over tijd was. Digitest gaf wel 3+ aan toen, terwijl ik dan toen volgens de meting 4w5d was, dus nog geen 3+, maar dat zou denk ik ook best kunnen. En ik heb even gegoogled: er zijn meer meiden die een week of 2 terug gezet zijn bij de termijn en nu een prachtig kindje hebben. Bij sommige daarvan bleek het kindje later voor te lopen in de groei, sommige bevielen rond de nieuwe uitgerekende datum en anderen liepen zelfs over tijd. Bij degene bij wie het toch in een miskraam eindigde werd er vaak nog geen vruchtje gezien of werd er zwakke hartactiviteit geconstateerd. Beide was bij ons niet het geval. Een kennis van mij kwam qua bevallen twee keer uit op haar eigen berekening en niet op die ban de echo. Dus of ze beviel beide keren echt te vroeg, of de termijnmeting kan toch afwijkend zijn. En cyclussen zijn ook gek. M'n beste vriendin loopt al een aantal jaar bij de gyn en heeft regelmatige cyclussen. Afgelopen keer gaf ze aan haar menstruatie elk moment te verwachten, bleek er bij een echo elk moment haar eisprong te kunnen komen. Ineens een hele lange cyclus, dat was al zeker anderhalf jaar geleden. Dus zelfs bij regelmaat komt nog wel eens een grote afwijking. Anyhow: dit heeft me dus wel gerust gesteld tuurlijk blijft het spannend, maar dat heeft iedereen denk wel en ik ben alweer 4 dagen spuugmisselijk, je zou er bijna blij van worden hahaha
Mommy, die echo is extra en dus op eigen kosten. Bij ons in de buurt zit iemand die vanaf 13 weken kan zien! Kost 35,- dus dat valt reuze mee! Ik heb verder met 19+1 de 20weken echo en ook tussendoor alleen maar om de 4 weken controle bij de vlos. Vind het ook vrij weinig! Maar je kan altijd zelf een echo laten doen.
Ik voel me nog niet beter hoor, maar heeft geen zin om steeds in herhaling te vallen Morgen rondje verloskundige, huisarts en apotheek. @laratje ja heel bijzonder dat we dezelfde datum hebben!! @samsoko spannend hoor meid. Ben benieuwd naar je echo
Samsoko: fijn dat je zo positief kan blijven. Het komt ook vast wel goed! Ik duim voor je donderdag! Dufel haha ik dacht ergens te lezen dat het weer wat beter met je gaat! Sorry! Hopelijk kunnen ze je morgen iets geven. Laratje: 35 euro is zeker niet duur.
Hoi meiden, gezellig zo'n topic ik ben nu 13 weken zwanger van nr 2, uitgerekend op 19 mei 2015! We hebben al een zoontje van 4 jaar! Kijk nu heeeeeel erg uit naar de geslachtsbepaling op 29 november..nog even aftellen dus!
Oh gaaf! waar ga jij heen? Ik wou zo graag een keer naar die grote prenatal in Amersfoort, dat we het daar laten doen Hopelijk laat de baby het goed zien dan kunnen we daarna gelijk shoppen! Heb jij al een voorgevoel? Ik heb van alle bakerpraatjes wel iets van beide geslachten en de verloskundige heeft ook op basis van de nub het over zowel jongen als meisje gehad al was ze wel meer overtuigd van een meisje.. Ik ben alleen nog niet overtuigd haha, we zullen zien!
Ik ga hier naar het echocentrum. Hoewel ik stel me er ook op in dat we misschien het geslacht niet te zien krijgen. Vorige keren was de kleine ook al erg eigenwijs Zelf heb ik het gevoel van een jongetje. Weet niet waarom is nergens op gebaseerd en jij?
Ik moet zeggen dat ik elke week wel weer wat anders denk. Het idee van een jongen kan ik toch ook niet helemaal loslaten hoor haha en het zou me niets verbazen als het zo zou zijn Maar ik heb altijd gedacht dat ik allemaal jongens zou krijgen dus misschien is het wel iets "in m'n hoofd". Heb wel gedroomd over een meisjes echo en andere meisjes dingen. Maar ook daar twijfel ik dan weer aan of dat wat zegt haha. Maar ik ben dus over beide geslachten nog niet overtuigd bij onze zoon wist mijn man het al, die zei gelijk: een JONGEN! en nu weet hij het niet eens! Chinese conceptie kalender zegt meisje, bij eerste klopt ie...zal het dan toch een meisje zijn? We zullen zien nog even afwachten haha. Leuk dat we nu met z'n 3tjes op de zelfde datum zitten!
2eopkomst welkom!! ik heb een zoontje, bij hem had ik het voor gevoel dat hij een jongen zou zijn, en had gelijk! ben benieuwd bij deze baby, want mijn voorgevoel is een meisje! dus nog ff afwachten, 27 nov heb ik afspraak bij de vk als iemand mij in het lijstje zou willen zetten?
heb een vraagje, je hoeft het niet te zeggen als je niet wil.!! ik ben erg nieuwschierig naar de namen van jullie kinderen die jullie al hebben! mijn zoon heet Jace.