Opa en oma stralen van geluk! Geweldig om het te vertellen! Duurde wel 10 minuten voor het shirt ontdekt was.. Hahahaha
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - zwanger van 1e kindje 2 mei: Dame84 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) 3 mei: Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter) Doortje25 - zwanger van 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - zwanger van 1e kindje 7 mei: Maantje - zwanger van 1e kindje 9 mei: Roerei - zwanger van 1e kindje 11 mei: LiKaJo - zwanger van 4e kindje (2 dochters/1 zoon) BallerinaN - zwanger van 1e kindje 12 mei: Manonii - zwanger van 2e kindje (1 zoon) 14 mei: Mar10e - zwanger van 1e kindje 15 mei: 2011mamma - zwanger van 2e kindje (1 dochter) 17 mei: Denisja - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - zwanger van 1e kindje 18 mei: Heidi88 - zwanger van 2e kindje Erminea - zwanger van 1e kindje 19 mei: Loes1990 - zwanger van 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - zwanger van 1e kindje 24 mei: Boris10 - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) AFSPRAKEN: 15 sept: 2011mamma intake VK 17 sept: Gizzie - 1e echo + 22 september - intake VK 18 sept: Doortje25 - 1e echo 18 sept: Melliemuis - intake VK 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept: Manonii - 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 10 okt: Mar10e - 1e echo -----------------------------------------------
Ja ik ben echt zwanger! Buik bolt aan het einde van de dag en de lucht van eten maakt me misselijk! Tot nu toe alles nog wel binnen kunnen houden.. Over lucht gesproken.. Mijn dochter heeft ook weer een aardige lucht geproduceerd! Pfff.. Schone broek, fles en lekker haar bedje in!
Gefeliciteerd allemaal, ook ik mag meedoen aan dit topic, want ik ben zwanger en verwacht dit wondertje op 11 mei 2015❤️❤️ Voel me lekker zwanger met af en toe een vlaag van misselijkheid. Verder gespannen borsten met een groei van één cupmaat, dus dat belooft wat hahaha...ook wel een trekkerig gevoel in de onderbuik. Mag gelukkig 29 september voor mijn eerste echo😊 Liefs B.
ja ook gefeliciteerd amner05. loes dat heb ik ook, al wordt ik niet misselijk van eten maar van de poepproductie van mijn zoon! haha. maar het is nog goed te doen hoor.
@ boris zou je mij ook weer in de tabel willen zetten? Ik sta er niet meer tussen en weet niet hoe ik dat moet doen... Dufel, zwanger 1e kindje, uitgerekend 15 mei 2015 7 okt intake vk en 23 okt 1e echo. Dankje alvast. @loes wat leuk om het zo te vertellen en fijn dat ze zo blij waren!!! @amber gefeliciteerd en welkom
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - zwanger van 1e kindje 2 mei: Dame84 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) 3 mei: Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter) Doortje25 - zwanger van 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - zwanger van 1e kindje 7 mei: Maantje - zwanger van 1e kindje 9 mei: Roerei - zwanger van 1e kindje 11 mei: LiKaJo - zwanger van 4e kindje (2 dochters/1 zoon) BallerinaN - zwanger van 1e kindje 12 mei: Manonii - zwanger van 2e kindje (1 zoon) 14 mei: Mar10e - zwanger van 1e kindje 15 mei: 2011mamma - zwanger van 2e kindje (1 dochter) Dufel - zwanger 1e kindje 17 mei: Denisja - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - zwanger van 1e kindje 18 mei: Heidi88 - zwanger van 2e kindje Erminea - zwanger van 1e kindje 19 mei: Loes1990 - zwanger van 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - zwanger van 1e kindje 24 mei: Boris10 - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) AFSPRAKEN: 15 sept: 2011mamma intake VK 17 sept: Gizzie - 1e echo + 22 september - intake VK 18 sept: Doortje25 - 1e echo 18 sept: Melliemuis - intake VK 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept: Manonii - 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 7 okt: Dufel intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 23 okt: Dufel 1e echo -----------------------------------------------
ik werd vanmorgen even bang. ik had buikpijn en werd ineens bang voor een miskraam. ik heb toen nog maar een testje gedaan en het streepje is donkerder dan gisteren dus hopelijk heb ik me voor niks druk gemaakt. de pijn is nu ook weer weg. misschien was het dan toch het oprekken van de baarmoeder??? wat denken jullie? iemand van jullie ooit een mk gehad? ik niet namelijk dus weet ook niet hoe dat voelt
@boris dankjewel!! @toekie ik heb geen mk gehad (gelukkig natuurlijk) maar ik heb zelf ook last van een soort buikpijn. Het voelt als een soort menstruatiepijn, beetje zeurderig en trekkerig. Heb jij dit ook? Ik heb me laten vertellen dat dit bandenpijn is. Zolang het geen hele hevige buikpijn is en/of bloedverlies is er volgens mij niets aan de hand.
dankje voor je reactie dufel. ja het voelt als menstruatiepijn en ik weet dat dat komt doordat je baarmoeder groeit maar ik vond de pijn erger dan bij mijn eerste zwangerschap. maar misschien is dat wel normaal bij een tweede. ikheb inderdaad gelukkig geen hevige kramp en geen bloedverlies
Buik groeit ook sneller dus is niet raar denk.. Verder hier echt heel erg moe en misselijk.. Kan alleen maar kleine beetjes eten anders komt het er weer uit.. Heel erg herkenbaar dat wel!
oh ik ben vandaag helemaal niet misselijk eigenlijk. ik heb vandaag vooral honger! moet begin ik ook te worden
Voor als het hier straks vreselijk druk wordt http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/535467-16-31-mei-2015-mamas-7.html#post17596258
Ik ben sinds vandaag ook regelmatig misselijk.. eten is lastig.. Buikpijn blijft ook aanhouden, zeurderig gevoel niet echt pijn gelukkig. @boris ben benieuwd bij welk clubje ik ga horen, zit nu net op de grens met mn 15 mei. Dat zal wel duidelijker worden bij de eerste echo Vanavond gaan we trouwens onze verjaardagen vieren. Iedereen komt, en we willen nog niets vertellen. Vind het best beetje spannend. Ook omdat ik nu natuurlijk geen wijntje ga drinken.
hoii dames !! hoe voelen jullie je nu? ik ben nu op het moment afleiding aan het zoeken,,, ben wat misselijk,,, maar ik zie nu pas dat ik een typ foutje heb gemaakt,, het moest 5,3 week zijn,, ik zette 6,3 week neer,, dus ik ben niet 2 mei uitgerekend maar 9 mei.! ff een weekje later,, sorrie voor het ongemak! ik heb wel 23 september mijn eerste echo en intake gesprek! fijne avond dames!
Dufel dat probleem heb ik ook. mijn man is volgende week zondag jarig en normaal gesproken drink ik bij een verjaardag thuis altijd een biertje. nu kan dat dus niet en dat gaat opvallen! ik weet zeker dat er mensen zijn die gaan vragen "of ben je soms zwanger?" en ik moet dan vast van oor tot oor lachen. dus hoe verberg ik dat? iemand die een supersmoes heeft?