Leuke en mooie echo's! Gefeliciteerd meiden!!! Leuk allemaal zeg Jabinca waggelt er op los Zonder gekheid, ik hoop dat het gaat meevallen. BI is geen pretje. Mommy veel geslapen. Hier nog een die veel slaapt/moe is! Buikje begint in de ochtenden ook al wat meer te zijn Ik was gisteren op stal en vriendin van me zei dat ik echt al een zwanger buikje heb gekregen zo leuk als anderen het ook zien! Zijn hier nog meer dames die paardrijden?
@chantalcindy: wat fijn dat alles goed is en mooie echo ook zo van de voorkant. en fijne vakantie meid! die lijsten dat weet allemaal niet hoe dat moet @laratje: ik rijd ook paard en rij ook dressuurwedstrijden normaal gesproken. maar op dit moment rijd ik helemaal niet. ivm met ischias was het geen pretje meer dus vandaar dat ik daar helaas al vroeg mee moest stoppen. bij mn 1e heb ik tot 16 weken gereden. maar ik heb een meid gevonden die mn paard zo lang gaat rijden dus dan blijft die mooi fit.
Wat leuk Toekie! Minder leuk dat je al vroeg moest stoppen! Ik doe normaal ook zadelmak maken en trainingspaarden rijden en wat handel maar dat ligt nu helemaal stil. Mijn eigenste rij ik nog en mag zondag mee op wedstrijd Fijn dat je nu een bijrijder hebt! Ik wil wel helpen met de lijst maar ben daar echt een ramp in haha!
Dank je wel Hihi lag ook echt niet stil was erg moeilijk te meten. maar zo mooi nu over ongeveer 4 weken geslachtsbepaling
Fijne vakantie Chantallcindy! Ik wil ook wel proberen te helpen met de lijst, maar zit meestal op m'n tel hier en dan is t niet handig. Ik ga eraan proberen te denken af en toe op de computer in te loggen! Gister trouwens op m'n werk verteld met de volgende tekst (en mariakaakjes met muisjes): Volgend jaar in mei Komt er een heel klein toekomstig brugklassertje bij. 😊
Hier heb ik gisteravond ( als ik het goed voelde) de kleine voor het eerst gevoeld. een soort fladderend gevoel in mijn buik. Zo leuk, alleen wel jammer dat ml het nog niet kan voelen. moest het even kwijt is er hier al iemand die de kleine ook al gevoeld hebben?
Pipa1982: ik denk de baby ook gevoeld te hebben, maar het leek me nog zo vroeg. Ik weet dat ik mijn zoontje ook vrij snel voelde, maar heb niet meer onthouden welke week dat was. Bijzonder gevoel he Samsoko: leuk, een buikje!
Mijn jongste voelde ik heel laat pas omdat de placenta voor lag, dus is idd wel heel bijzonder het nu al te voelen jah Ja het kan wel hoor zo vroeg voelen mijn vk vroeg anderhalve week geleden al of ik de kleine al voelde. Voordeel van vroeg voelen is dat we er nog lang van kunnen genieten Samsoko: Mooi buikje al hoor leuk !!
@laratje: zo nu nog op wedstrijd? knap van je. houd je dat wel vol? op welk niveau rij je dan? ik mis het rijden nu al! haha duurt nog wel ff voor ik er weer op kan. maar ik kom er wel geregeld om mijn bijrijder te helpen. daar hebben we beide baat bij. @pipa: wat super dat je het gevoelt hebt! ik dacht vorige week het een keertje gevoeld te hebben maar ik twijfel of het het kindje was. leek me ook nog veel te vroeg daarvoor. maar heb ik heb tot nu toe nog niks weer gevoeld helaas. ik ben wel elke dag erg aan het opletten of ik iets voel, maar nog niet dus. mijn 1e voelde ik rond 16 weken, dus hopelijk duurt het niet lang meer @samsoko: leuke foto! buikje begint te er aan te komen
Leuke foto samsoko! Hihi ik rij nog fanatiek, hoop in februari de finale nog te kunnen rijden haha! Deze wedstrijden zijn in Belgie en daar start ik L7. In NL start ik Z1 en ben bezig met de wissels en hoop na de zs de Z2 in te kunnen. Wat voor niveau rijd jij?
Leuk zeg dat er al een paar wat gevoeld hebben! Dank jullie wel dames ik zal morgenavond de lijst nog even bijwerken! Hier zo over twee uur iedereen het vertellen en morgen mijn opa pfff eindelijk hoef ik mijn mond niet meer te houden Mooie foto samsoko! Zal morgen ook eens een foto maken
@samsoko mooi buikje en leuke manier om op je werk te vertellen @pipa wauw wat bijzonder zeg! @chantalcindy veel plezier bij dit bijzondere moment
Leuk hé die nieuwe banners! Zie je echt elke dag hoe groot je kindje is ipv iedere week Mooie buikfoto trouwens! Hier begint het nu ook echt zichtbaar te worden