Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Dufel neeee! Heel veel sterkte meid!
    Knuffel!

Mijn gevoel zat goed!! We krijgen een meisje!!

Hele mooie foto's meegekregen! Ze was enorm beweeglijk, schopte met haar beentjes! Geweldig om te zien..😊..
    Zoals de echoscopiste kon zien was alles goed! Ruggengraat, schedeltje, voetjes in de juiste positie.. Ze had een volle blaas en een volle maag..
    Helemaal verliefd op onze kleine meid!

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    wauwie! super goed, wat speciaal dat jouw moeder dat allemaal aanvoelde ;) echt bijzonder :D
    genieten!

ik geloof dat we hier een ware meisjesboom krijgen! hihi leuk hoor

3. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Aaah dufel, heel veel sterkte! Misschien toch beter, nu kunnen ze je beter in de gaten houden en miss iets geven tegen de misselijkheid! Hele dikke knuffel in iedergeval

Jenechie, ben heel benieuwd of het toch een meisje is! Spannend! Wel heel bijzonder als jullie dan de naam kunnen geven die je moeder bedacht heeft!

4. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Oeps, mijn site was nog niet bijgewerkt! Zie nu pas dat het een meisje is :D:D:D
    Wat een leuk en goed nieuws en heel bijzonder. Fijn dat alles ook goed was. Nu lekker genieten

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113

Wat leukkkk!!!! Gefeliciteerd!

Ja ik ben uitgedroogd. Spugen bleef en sinds vandaag ook diaree.
    Lig nu aan infuus met medicijnen, vitamines en vocht

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Jaa, wat leuk Jennechie, toch een meisje! Geniet ervan :)

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Is misschien maar beter zo he Dufel, nu kunnen ze je behandelen, hopelijk voel je je dan wat beter.. Hopelijk slaat de medicatie snel aan en blijft het niet je hele zwangerschap zo.. (Wij hadden iemand bij de cursus vorige keer die echt hele 9 maanden lang zo was, ook aantal keer opgenomen enzo.. Vond het erg knap dat ze voor een 2e ging, best heftig zo'n tijd..)

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    He jek Dufel! Maar je bent nu wel in goede handen gelukkig. Hopelijk knap je snel op en mag je dan eindelijk eens écht gaan genieten van je zwangerschap!

Jennechie wat leuk!! En wat bijzonder dat je mama het bij jullie allemaal bij het rechte eind had. Heel gaaf! Wat een prachtige nalatenschap heeft ze zo aan jullie gegeven. ❤️

9. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Jenechie jaaaaaaaaa wat leuk voor jullie!!! Onwijs gaaf!

Dufel, hoe gaat het nu met je? Voel je je al ietsjepietsje beter? Of is dat te veel gevraagd?

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nee helaas nog geen voelbare verbetering. Volgens de artsen ben ik erg uitgedroogd. Ze konden ook moeilijk het infuus prikken. Na 4 keer en 2 artsen zat ie pas. Dat worden blauwe plekken.

Waarschijnlijk krijg ik later vandaag een echo. Gisteravond zei 1 van de zusters dat ze "bang" zijn dat het misschien toch 2 baby's zijn.... ik hoop eigenlijk van niet!! We vinden 1 baby wel genoeg voor nu. Maargoed dat heb je niet voor het zeggen....
    Ben nu klaarwakker. Zak infuus moest verwisseld worden en dat maakt nogal herrie

11. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ah dufel, heb het zo met je te doen!! :(
    Huh misschien toch 2? Hebben ze bij eerdere echo's niet alles volledig nagekeken? Bij mij zijn ze elke keer door de gehele baarmoeder geweest om te kijken of het er echt maar 1 was (wat gelukkig zo was!)

12. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Dufel: jee wat een gedoe allemaal :(. Hopelijk ga je je toch snel beter voelen. Wel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden kan worden.

Leuk nieuws verder allemaal zeg! :)

Wij hadden trouwrns een maxicosi voor 7.50 die we nu weer kunnen gebruiken :p. Wij hebben ook de goedkoopste babyfoon vd blokker, en die werkt prima! Je kan er alleen geen muziekjes oid mee afspelen, volgens mij is dat het enige verschil.

13. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    bedankt voor de leuke reacties dames!! :)
    Ben benieuwd wanneer het eerste jongetje op de lijst opduikt!

Dufel, wat een gedoe zeg!
    Als het er 2 zouden zijn zou je idd zeggen dat ze dat eerder hadden 'moeten' zien..
    Kan me voorstellen dat je daar totaal niet op ingesteld bent..
    Hopelijk vanmiddag een goede echo, met 1 (of 2) gezonde kind(jes)!
    Hou zsp in de gaten!
    Denk aan je!!

14. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Och Dufel, wat vervelend zeg,, veel sterkte!! Ooh dat is spannend! misschien wel 2!!

15. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @Dufel: sterkte meid! Wat gek inderdaad dat ze niet eerder hebben vermoed dat het een tweeling kon zijn? Hopelijk kom je gauw weer op krachten!

@Samsoko: ja, neerlandica inderdaad! En het grappige is: de term lijkt op mijn naam, dus mijn vader noemde me vroeger al zo. Nooit geweten dat ik ook in dit vakgebied zou eindigen ;)

@Lizz: ik had altijd een wat langere cyclus, dus de gyn en vk zeggen 27 mei...maar ach, het zal wel niet exact op de uitgerekende datum komen dus wat geeft t!

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Thanks meiden!! Ja het lijkt ons ook erg sterk ineens een tweeling...
    Over 15 min hebben we de echo. Zou leuk zijn als we ook kunnen zien wat het gaat worden :)

17. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Spannend Dufel!!
    Ben heeeeeel benieuwd!

18. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi dames,

Weer even een ego berichtje van mij..
    Nog steeds misselijk met vlagen :( gisteren bij de vk geweest en daar hebben we het hartje voor het eerst gehoord, wat blijft het toch een mooi geluid. Ik lees afentoe mee maar nog steeds weinig puf om te reageren, hoop dat je snel weer met jullie mee kan babbelen.

@Dufel, poeh dat is vervelend, gelukkig ben je nu in goede handen. Spannend misschien ineens 2 kleine wondertjes. Succes met de echo en beterschap, hopelijk sterk je snel weer aan.

@Nieuwe dames, Welkom Gefeliciteerd :)

@Dames, sorry dat ik niet op iedereen reageer:) .

18 december controle vk
    22 december 20 weken echo

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Echo gehad. Gelukkig is het er gewoon 1tje :)
    Baby maakt het goed en groeit prima. Hele opluchting. Nu ik nog..

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is!
    Ik had me wel gruwelijk verbaast als ze er nu pas achter zouden komen dat het er twee waren!;)

Idd nu jij nog opknappen!! Sterkte!!

Deel Deze Pagina