Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wat een situatie Dufel! Hopelijk nap je snel weer op! Sterkte!
    Gelukkig is alles goed met je kleintje. Ze hebben op de echo dus niet kunnen zien wat het geslacht was?

Anakoloet, nee maakt ook niet zoveel uit natuurlijk, kans is inderdaad heel klein dat het op de uitgerekende datum geboren wordt :p

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Fijn dat het er maar 1 is dufel!
    Ook al kunnen zien wat het is? :D
    Hoe gaat het nu met je?

2011mama wat naar dat je je nog niet fit voelt. Hopelijk snel over en kun je lekker gaan genieten!

3. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    @dufel wat fijn dat het met de baby helemaal goed gaat, nu maar hopen dat je door de ziekenhuis opname en infuus heel snel weer mag opknappen en lekker terug naar je eigen plekje kan.
    Heel veel beterschap en een digiknuffel van hier.

4. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    :D ik mag mijn 16 weken dansje doen :D

Hier voel ik verder helemaal goed,heb eigenlijk helemaal geen zwangerschapsklachten (wat me dan soms weer wat onzeker maakt) heb alleen gigantisch veel pijn in mijn linkerbil dat helemaal door trekt naar mijn boven been en onderrug, inclusief vervelende steken... herken dat helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen. Iemand een idee??

Verder hebben we toch de babyfoon gehaald voor 30 euro:) we hebben hem uitgeprobeerd en hij lijkt het prima te doen. Er zit inderdaad geen muziekje op of iets dergelijks maar ja ja wel en nachtlampje en terug spreek functie;)

5. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Bekkeninstabiliteit. Heb ik ook gehad in elke zwangerschap. Dacht eerst dat het kou was...

6. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0

oohh.. okay... daar heb ik dus totaal geen ervaring mee. dan toch 22 december maar even overleggen met de vk.
    Als er al wat aan te doen valt.

7. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Leo85, bedankt voor je uitleg. Meerdere mensen zeiden al dat ik het in de gaten moest houden dus dat doen we dan ook.
    Dufel, toch opgenomen? Das niet echt leuk maar wel beter. Ma dat zou een lacher geweest zijn als het een tweeling was, gelukkig niet voor jou. Al lijkt mij dat helemaal super..
    Jennechie, wat bijzonder dat je moeder dit aanvoelde en je de naam kan gebruiken, gefeliciteerd!

Verder had ik gister een perfecte dag en vandaag een zwaar klote dag, voelde me zo ontzettend depri. Heb hier op het werk even zitten janken want het zat me gewoon dwars. FF met manlief gepraat en ach die kan mij altijd zo goed opbeuren. Begin me nu weer beter te voelen. Vreselijk die horror-monen.
    Ik moet het weekend ook weer werken en er ligt thuis zooooveel werk op me te wachten dat het me nu ff teveel is.
    Wil me eigelijk wel ziek melden maar kan t niet maken vind ik.

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Wat oefeningetjes via de fysio maar ik vond het minimaal resultaat geven.
    Ik heb er ook alweer last van.

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Pipa het zou ook zwangerschapsischias kunnen zijn. Ik had het in m'n rechterbil af en aan. Nu gelukkig al anderhalve week geen last meer.

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Vandaag verteld aan m'n mentorleerlingen dat ik zwanger ben. Wat was dat leuk en wat een lieve reacties!

Een paar highlights:
    'U komt dan toch wel met de baby naar school he?'
    'Oh nee, dan krijgen we een nieuwe mentor, dat wil ik niet!'
    'Mevrouw bent u echt zwanger? U bent nog steeds hartstikke slank!' Die laatste heb ik natuurlijk meteen een 10 op z'n rapport gegeven hahahahah.

Wat een schatjes zijn het toch. Die ga ik echt missen tijdens m'n verlof!

11. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    #1971 pipa1982, 21 nov 2014
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
    Ik heb zwangerschapsischias en BI even gegoogled :D ik leg het gewoon even voor bij de vk kijken wat zij zegt, en fysiotherapie of oefeningen thuis is leuk maar las al dat het niet echt heel erg zou werken. We wachten het af ik hoop alleen dat het niet verergerd naarmate de zwangerschap vordert, want de pijn is soms echt niet te harde.

@samsoko wat een super leuke reactie's zeg van de kinderen :)
    Hoe oud zijn je leerlingen ongeveer??

12. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Pipa1982: ik heb er sinds de vorige zwangerschap last van en kon daardoor mijn werk niet meer doen. Maar fysio heeft het wel ontzettend verbeterd hoor! Je zou ook even met de assistente van de VK kunnen bellen, maar dat hoeft niet eens. Je kan ook gelijk de fysio bellen. Zorg wel dat je een goede hebt, ik ben gewisseld en dat leverde mij een enorme verbetering op :) (hoewel ze wel allebei bekkenfysio's zijn).

13. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    Aaf88: Ik had niet gedacht dat je er uiteindelijk je werk niet meer door kon doen.
    Zoals ik al zei ik heb hier ondanks dat ik zwanger ben van de derde totaal geen ervaring mee gehad(gelukkig)
    Ik zal maandag gelijk even de vk bellen en eens rond gaan kijken of er hier bekkenfysio's in de buurt zijn dan want dit schrikt toch wel een beetje af...

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @pipa wat vervelend zeg. Geen ervaring mee. Sterkte

@samsoko wat een leuke reacties!!

@hier. Geen nieuws verder. Helaas konden ze het geslacht niet zien nog...kleine wilde er niet goed voor gaan liggen en het was ook meer een medische echo dus weinig tijd ervoor helaas!
    We twijfelen of we de pretecho van de 29e nu laten doorgaan of even uitstellen. We hebben vandaag de kleine nog gezien natuurlijk
    (Ben alleen zoooo nieuwschierig naar het geslacht!!)

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Pipa ze zijn 12-13. Brugklassertjes :)

Hopelijk gaat fysio toch iets helpen bij je! Of heeft de VK een goede/betere oplossing!

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jaaaaa m'n broertje en z'n vriendin gaan trouwen!! Ik ben helemaal hyper en blij! Dansend door de kamer haha :D

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hey meiden, ik ben weer thuis. Heb 5 zakken vocht, 2 zakken medicijnen en 2 zakken vitamine b en c gehad. Nu volledige rust houden en dinsdag weer naar het ziekenhuis voor controle. Ben heel blij om weer thuis te zijn!
    Heb nog een lange weg te gaan maar hopelijk kan ik dan ook eindelijk genieten van de zwangerschap.

@samsoko dat is leuk nieuws!! Gefeliciteerd

18. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @Dufel, wat fijn dat alles in orde is met jullie kindje! Nu jij nog ;) Hoe gaat het nu?

@samsoko, super leuke reacties! Heel vergelijkbaar met mijn mentorlln. Gisteren vroegen ze nog: hoeveel weken bent u nu zwanger want we zien nog niks. En dan met de hele groep meiden tegelijk aan mn bureau :D.

Ik hoor hier trouwens meer meiden over dat ze weinig klachten hebben. Ik ook en ik vind dat soms ook vervelend (tja..waar kun je over zeuren eigenlijk he), maar vraag me dan ook af of alles goed zit. 5 dec pas weer naar de vk. 5 weken ertussen vind ik best lang!

19. Mom2Bee

Mom2Bee Lid

14 sep 2014
    14
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen dames,

even een update..
    wij moesten gister bij de gynaecoloog verpleegkundige komen, dan geven ze je allerlei informatie over de zwangerschap..

Ik sta trouwens onder controle bij een gyn vanwege dat ik hartpatient ben en dus niet in staat ben thuis te bevallen, wat ik erg jammer vind.

Ze deden ook het hartje luisteren met een doppler er werd geen normale echo gemaakt... nou na 15min had mevrouw het hartje nog niet gevonden dus ik was helemaal in paniek.. er ging van alles door mij heen omdat ik al een tijd geen echo meer had gehad wist ik niet wat er gaande was.

Uiteindelijk heeft de arts alsnog een echo gemaakt om mij gerust te stellen.... poehpoeh wat een dag was dat. Zo erg geschrokken gelukkig om niets.. maar op dat moment gaat er zo veel door je heen....

Dus als jullie een doppler voor thuis gebruik willen aanschaffen ik raad het echt af na mijn ervaring in het ziekenhuis :p

allen een fijne dag vandaag :)

20. Mom2Bee

Mom2Bee Lid

14 sep 2014
    14
    0
    0
    Nederland
    Ohja en hebben jullie ook zoveel last van pukkeltjes en onderhuidse hardnekkige puisten?

Ik heb het nog nooit eerder gehad en nu komt er geen einde aan... ohh vind het zo erg. voel me echt onverzorgd :(

Deel Deze Pagina