Oh wat een nacht Heftig hoor Lieslie! Ik herken dat van mijn eerste 2 kindjes. Daar heb ik een heel versleten pad gelopen in de vloerbedekking van het rondjes lopen.. Heb nu een draagdoek. Als ik ze daarin doe slaapt ze zo en kan ik haar overleggen in bedje. Maar dan slaapt ze de rest van de nacht door, ook na een voeding. Sterkte! Dit kunnen echt tropenmaanden zijn !
Hier zelfde probleem als ik haar gevoed heb dan leg ik haar in bed en dan gaat ze lopen maaien met haar handjes en pruttelen tot ze overstuur is. Nu doe ik meestal rond 8 uur voeden, dan in bed...met geluk slaapt ze in en komt ze rond 12 weer. Dan weer voeden en dan baker ik haar in en slaapt ze de hele nacht rustig. Als ik dat niet doe is ze de hele nacht overstuur. Gek genoeg gaat het tussen 8 en 12 meestal wel goed. Waarom weet ik ook niet. Gister is hier het consternatiebureau langs geweest. Pfff je word gelijk doodgegooid met advies (in de vorm van jij moet...). Zo kwam ze de laatste twee dagen veel te vaak en moest ik de voedingen gaan rekken...ja daaag ik geef bv op verzoek. En als ik inbakerde moest ik dat wel alle slaapjes doen want zo en zo. Gelukkig heeft mama zelf gezond verstand dus ene oor in andere weer uit. En verder ga ik vanavond winkelen! Ik ben al ruim 2 weken niet de deur uit geweest omdat ik in het zhuis lag....ik heb er zo'n zin in! Moet ook wel want ik moet kleertjes kopen. Madam is overal uitgegroeid.
Balen Lieslie hopelijk wordt vannacht beter! Erminea: heerlijk he om weer te shoppen I LOVE IT!! Have Fun!!
Oh ik heb kleertjes op voorraad. Ik moet misschien tzt paar dingen bij kopen maar heb genoeg tot 2 jaar Hier heb ik sinds de geboorte 2 draak nachten gehad. Afgelopen weekend geloof ik en de 2e nacht. Verder moet ik m wakker maken voor voeding. Een enkele x komt die zelf. Net wakker geworden met ontbijt op bed, en nu voeden. Zo mag t elke dag wel. Ik voed nu om 7 uur 11 uur 15 uur 19 uur 23 uur en 3 uur
We hebben een afspraak voor aangifte gemaakt. Ml kan Pas zondag op het politiebureau terecht. Wat de nachten betreft mag ik zeker niet klagen.
Ik meld me ook in dit topic. Niet alles teruggelezen (geen tijd voor) maar af en toe wel meegelezen. Ben niet heel aanwezig want zit niet vaak achter pc en met telefoon kan ik niet reageren. Het echte leven is weer begonnen hier. Leuke kraamverzorgster gehad, mijn zoontje liep er mee weg Man is weer aan het werk. Zoon en dochter liggen nu te slapen (vandaar dat ik even achter pc kan) Laatste dag van kraamzorg kreeg ik buikgriep (heb nu dus alle zwangerschapskilo's er af haha. Die eerste 10 had ik er meteen af, buikgriep hielp me van de overige 3 af) Mijn dochtertje kreeg daardoor niet genoeg binnen had ik het gevoel want die is hele avonden aan het clusteren geweest om het weer op te krikken. Afgelopen 2 dagen regeldagen gehad, lijkt nu weer voorbij. Dochter heeft vannacht voor het eerst hele nacht in eigen bed gelegen (nou ja, kinderwagenbak in ledikant. ledikant vind ze te groot) Daarvoor sliep ze elke keer op mijn buik. Nachten vallen redelijk mee, 1 tot 2 voedingen. Het zijn vooral de avonden die ik pittig vind. Veel clusteren. Verder gewoon genieten hier. @Erminea: Dat ze zo vaak kwam voor BV komt waarschijnlijk door die regeldagen he. Die heb je met 2 weken ongeveer (en met 3 week, en 3 maand etc) Ik wist dat bij zoontje niet en had dat graag van tevoren willen weten want je hebt echt gevoel dat je voeding op is haha. Sorry dat ik verder op niemand persoonlijk reageer want kan het nog niet helemaal bijhouden.
Erminea wat heerlijk lekker shoppen!! Veel plezier!! Ik zou ook wel weer eens lekker willen shoppen...misschien moet ik dat maar gewoon doen En ik vind je avondritueel wel een goed plan...al speelt hij nu wel best met zijn tijden...en savonds leg ik hem eigenlijk niet in zijn bed vanwege kraambezoek... Trisha89 wat lekker dat je om de 4 uur aan het voeden ben...maak je je kleine ook wel eens wakker voor een voeding of wacht je gewoon totdat je iets hoort??
Oohh wat een avond. Ze heeft de hele avond nog niet geslapen Vanaf dat ik eten aan het koken was tot nu continu gedragen willen worden, eten en vanwege uitputting een kwartiertje slapen om dan weer verder te gaan huilen Ligt nu weer aan de borst met ogen wijd open. Ben zelf doodmoe en het idee dat morgenochtend 6 uur de eerste alweer aan het bed kan staan maakt dat ik wel kan janken (en tussendoor moet er vannacht natuurlijk ook nog 2x gevoed worden) Op dit soort momenten zou ik de tijd wel een half jaar naar voren willen spoelen.
Ohh mama-in-love wat balen, hoop voor je dat de nacht rustiger verloopt. Hier was vanaf vanmiddag ook drama de ene diarreeluier na de andere, zoooooo veel en hij bleef schreeuwen om voeding. Heb cb gebeld en nu weer een ander idee: voeding opschroeven. Nu 150cc inclusief forte. Waarschijnlijk zo'n diarre door de jbpm. Echt sneu jbpm nu weer weglaten.. 21.15 laatste voeding gehad, benieuwd wanneer hij zich meldt. Welterusten iedereen en hopen op een rustige nacht
Hoe verloopt de nacht mama-in-love? Ik zit nu met de nachtfles in de hand. Er zat nu 5 uur en een kwartier tussen 2 flessen. Hij heeft nu zelfs 165cc op, dit mocht ook van t cb als we daarmee het aantal kunnen afbouwen zei ze. Het proberen waard dan!! Wel allemaal heel tegenstrijdig!! Ik belde de yunio-lijn en kreeg iemand aan de tel die niet uit dtc kwam. Die mij dit adviseerde. M'n eigen cb wou dat ik jbpm ging geven..
Moeilijk Ingrid 2 verschillende berichten. Mama in love hoe gaat t daar? Hier op zich goed al heeft Liam al een dag geen poepluier gehad. Dus als er morgenvroeg niks is toch even langs de huisarts. Hij heeft wel hele erge krampjes en voeden gaat lastiger. Denk buik vol. Vandaag even over de kermis gelopen. Heerlijk Liam in een draagdoek. Heb genoten. Daarna ff thee bij de schoonzus gedaan. En toen was ik helemaal op. Maar wel lastig de keuze draagdoek of kinderwagen. Vind t heerlijk m zo bij me te hebben maar had wel zere rug en heupen/bekken. En nu dan te veel pijn met slapen. Had vanavond fysio gehad en kennelijk zijn m'n spieren in m'n rug en rond m'n bekken gekneusd van de bevalling. Dus volgende week gaat ze m'n rug intapen om meer steun en rust te geven. Zal nog ff foto in de club zetten
Lastig als ze allemaal wat anders adviseren ingrid. Maargoed het is idd het proberen waard! Trisha je bekken gekneusd? Klinkt best heavy! Hopelijk helpt het intapen! Helaas maakte ze hier geen lange ruk. Had zo gehoopt dat ze een lange tijd knock out zou gaan omdat ze savonds zo lang wakker was geweest maar ze kwam om de 3 uur. Rond half 3 wilde ik hier al een reactie schrijven maar mijn ogen vielen letterlijk dicht dus stopte er maar mee. Nu zelf in totaal 5 uurtjes geslapen maar veel meer zal het niet gaan worden . Hoorde zoon nu net alweer dus snel speen gegeven en hopen dat ie nog even door slaapt maar vrees voor het ergste
Oh wat balen mama in love! Hier wilde Liam vannacht maar 1 kant. Heeft dus maar 20 miniten gedronken. Gister avond om half 8 maar 15 miniten met 2 kanten... En om 11 uur maar 20 miniten en 5 minuten andere kant. Normaal drinkt die 25 miniten per kant. Nu net een poep scheetje in z'n broek. Niet echt noemens waardig. Maar toch iets, dus twijfel, bellen of niet bellen. Heb geen zin om in t weekend ergens heen te moeten.
Mama-in-love, pfoe dat klinkt heeeel vermoeiend zeg! Echt respect dat je dat volhoudt, ik had allang naar de fles gegrepen denk ik. Ingrid, dat is ook mijn ervaring met de losse jbpm die je zelf moet mengen. Ze gaan er ongelovelijk van aan de diarree. Heeft de grotere fles iets geholpen? Trisha, oeh dat klinkt erg pijnlijk!! Hier weer een rustige nacht gehad. Het gaat een stuk beter met deze voeding gelukkig. Wel blijft ze gieren tijdens en na het drinken en ze houdt een droge huid en ook rood in de ellebogen. Gelukkig op de buik en beentjes nu wel iets minder schilferig dus hopelijk gaat dat ook verbeteren.
Mama-in-love dat is jammer, had je echt goede nachtrust gegund. Hier ging t goed met 165cc, geslapen van 02.15 tot 08.45 Benieuwd of we naar 5 flessen kunnen gaan
Vannacht heel verhaal getypt maar had ineens geen Internet verbinding meer. Trisha anders een theelepel zonnebloemolie of olijfolie voor het voeden geven. Heeft hier heel goed geholpen. Vannacht zelf onrustig geslapen. T kwam nu pas 5uur na de laatste voeding. Maar ze had wat last van dr buikje. En na de voeding heel lang de hik. En de middelste kwam gezellig om 3.30 tussenin liggen. Vanmiddag dus echt even liggen.
Wat is het stil hier! 9.29 uur laatste reactie geplaatst Iedereen lekker genoten van het mooie weer? Hier wel. Lekker badje vol laten lopen in de schaduw en ze hebben heerlijk gespeeld en zijn flink bruin gekleurd Zelfs de baby heeft een kleurtje gekregen Nou ik nog
Idd haha heel rustig Vanmorgen ff lekker geshopt voor de kleintjes Leuke setjes gekocht van Bfc, Z8 en NameIt Vanmiddag lekker buiten geweest met de kids, lekker gekliederd met water heerlijk!! Hier gaan de flessen vandaag goed!! 08.45 165cc 12.30 165cc 16.45 165cc 21.00 165cc Vannacht nog 1 Die 165cc doet D echt goed, hij is tevreden en heeft gelukkig geen diarree meer (door jbpm) giga diarreepampers Hopelijk zet dit zo door en is het niet over 2 dagen weer hommeles.. Vandaag belde er iemand van m'n eigen cb en die zei: ik denk dat D echt toe is aan 165cc, dus lekker geven. 4 mensen van cb gesproken de laatste 2 weken en hierover 4 verschillende meningen. Maargoed ga toch m'n eigen gang. Fijn weekend allemaal!!