Mei 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach ingrid....ik denk ook dat het beste advies je eigen gevoel volgen is!

Hier vandaag veel kraambezoek gehad maar wel binnen gebleven omdat het binnen met 21 graden aangenamer was dan buiten.

Vandaag gehoortest en hielprik voor T. Oortjes zijn oké en ze was zo stoer dat ze alleen schrok van de prik maar meteen verder sliep terwijl het bloed eruit geknepen werd.

Ik ga zo lekker slapen want de nachtshift is voor mij. Ik hoop dat ze weer wat langer slaapt :)

2. Hier helemaal uitgepoept.
    Warmte, pijn, geen middag dutjes, astma, en hooikoorts.
    Veel binnen geweest maar moesten boodschappen doen. Toen vanmiddag ipv slapen naar de huisarts met Liam, gelukkig klinken de darmen goed en de buik soepel. Hij kan met bv tot wel 10 dagen zonder poepen. Zolang die wel plast.

Vanmiddag was die erg onrustig hele tijd krampjes en huilen. Dus hele tijd bij me gehad.
    Zo laatste voeding doen en dan slapen. Hopelijk slaapt die beetje door.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ingrid wat heb jij het goed voor elkaar zeg met die voedingstijden! Relaxed hoor!
    Leuk hè dat shoppen. Ik koop alleen niet de merken die jij nu opnoemt want die zijn zo duur en ze kunnen het maar zo kort aan dat ik dat zonde vind. Maar mooie kleding is het wel!

Blue wat goed dat ze geen kik gaf! Hier werd heel kort gehuild maar toen de prik ws gegeven was ze snel weer stil gelukkig.
    Hoe gaat jou nacht dienst?

Trisha klopt met bv mogen ze heel lang zonder ontlasting. Mijn kinderen hebben alleen altijd iedere luier wel wat spuitpoep en ook dat is heel normaal met bv.
    Wat sneu hè die krampjes. Hopelijk is jou nacht ook rustig!

Hier heeft ze er zowaar 3.5 uur tussen gelaten! Ben hier al helemaal happy mee haha! Gisteravond was ze weer onrustig maar ben met het naar boven gegaan en op bed in het donker zitten voeden net zolang tot ze in slaap viel. Om half 10 kon ik haar in bedje leggen dus dat is wel netjes.
    Alleen de andere kinderen waren bang van het onweer dus kwamen bij me op bed wat weer voor meer onrust zorgde. Soms is het met die kleintjes wel handig als je je in tweeën kom delen :p Partner was niet thuis dus was wel even behelpen :)

4. #284 Trisha89, 6 jun 2015
    Laatst bewerkt: 6 jun 2015
    Hier verloopt t tot nu toe rustig. Hij had om 11 uur eten gehad en nu om 3 uur weer. Moest m zelf wakker maken weer. Ook heeft die weer gepoept. Vanavond ineens bomvolle luier, daarna 1 keuteltje. En net soort van droge spuitpoep.

Hebben jullie t weer allemaal beetje overleefd? Hier was t goed te doen. Wat onweer regen hagel en beetje wind maar niks waarvoor ik denk was dat weer alarm nu nodig?

Edit: mama in love fijn dat er nu 3,5 uur tussen zat! Liam was gisteravond en middag ook erg onrustig. Maar kwa nachten mag ik nog niet klagen

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier nu net de fles gegeven. Weer keurig 4uur later na de laatste voeding. Scheelt voor mij echt dat ml de laatste fles doet want heb zelf bijna 6u kunnen slapen.
    Straks weer tot 7u verder tukken als de andere dames niet wakker worden.

6. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Net de nachtfles gegeven :) 04.15 wekker gezet, D had zich niet eerder gemeld. Wat n zaligheid ruim 7 uur tussen 2 flessen.

165cc is blijkbaar echt nodig voor D :) gister 5 ipv 6 flessen op :)
    Nu weer ff slapen :)

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk ingrid. Zo kom je zelf ook goed aan je nachtrust.

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Blue heb je ook nog goed kunnen slapen?
    Ik geef nu de ochtendfles.

Vandaag boodschappen doen en weer gezellig lunchen in de stad :)
    Morgen weer kraambezoek.

Gaan jullie nog iets leuks doen?

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik voed alweer voor de 4e keer vanaf 0.00 uur.
    Schiet niet erg op. Zo haar maar even badderen en dan met de kindjes en de honden een flinke wandeling maken.

10. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik baal volgens mij heeft L spruw en drinkt daarom heel slecht ineens. Ze laat steeds los en begint steeds te huilen. En nou weet ik even niet wat ik hier mee moet midden in het weekend :(.

11. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Misschien de hap bellen?? Kunnen zij niet iets voor spruw geven??

Ik ben sinds twee nachten begonnen met inbakeren en wat een verschil zeg!!! We twee goede nachten gehad en ben zo blij!!
    Wil niet te vroeg juichen maar heb gewoon een paar uur achter elkaar kunnen slapen!!!!
    Rond 22.00 geef ik de laatste voeding en nu heeft hij al 2 nachten eerst 5 uur ertussen gelaten en dan 4 uur. Dus dat gaat wel de goede kant op.

12. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Mama-in-love had je echt betere nachtrust gegund..

Erminea ik zou ook de hap bellen, dan krijg je er een drankje voor. Heeft de 1e bij mij ook gehad. Helpt heel goed :)

Lieslie fijn dat t inbakeren bij jou ook helpt :)

13. Erminea heeft die witte waas over z'n tongetje voordat die gaat drinken?

Zou sowieso de hap bellen.

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lieslie fijn zeg dat het zo goed helpt! Lekker om een beetje bij te kunnen slapen! ;)

Erminea idd even de hap bellen!

Ingrid ja balen is dat. overdag gaat het super en laat ze er zo 5 uur tussen maar dan word er ook met d'r gehobbeld in de doek of in de wagen want we zitten nooit lang binnen hier. Nouja, het gaat allemaal wel redelijk overdag. Bizar hoe een mens kan blijven functioneren op max 5 uur slaap per nacht (met onderbrekingen) voor 4 weken achtereen.

15. Mama in love t klinkt meer als blijven overleven. Opgeven zit er niet in he.

Hier is t feestweek in t dorp. En volgende week in t dorp naast ons. Dus vandaag met sz naar de kermis, vanavond vuurwerk kijken, en morgen verjaardag vl z'n neefje. Dus weer druk weekend. Maar ga echt wel m'n rust pakken.

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hap gebeld en er ligt over twee uurtjes een gel klaar. Blij dat ik gebeld heb. Voel me soms wel wereldvreemd hoor. Wist niet eens wat een hap was hahaha.

Fijn dat het inbakeren werkt!
    Dat gaat hier ook nog steeds goed. Vanavond de nieuwe puckababy uitproberen. Daar ben ik ook wel beniewd naar.

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha wat grappig erminea dat je niet afwist van het bestaan van de hap! Moet wel zeggen dat alles bij mij is sinds ik kinderen heb hoor.
    Normaal kwam ik nooooooit bij een dokter laat staan hap maar sinds we kinderen hebben komen we er regelmatig :p

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb gelukkig wel nog kunnen slapen ja.
    Meiden waren alle 3 om 7.15 wakker

Hier vandaag de kraamhulp uitgezwaaid. Pff is toch wel weer snel gegaan. Heb nog een buik pittezak gekregen van haar speciaal voor krampjes. Echt superlief.

Ml is nu met de twee oudste naar de Kermis die bij ons voor de deur staat. En ik lig ff lekker op bed. Vanavond etentje van mn oma die 80 is geworden. Dan voor het eerst met zn 5-en erop uit. Morgen gaan we een klein stukje lopen. Wel zin in al :)

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Pfff... mijn bv schema van vandaag (tot nu toe)
    0.05 / R
    3.35 / L
    5.35 / R
    8.00 / L
    9.15 / R
    12.50 / L
    17.30 / R
    18.55 / L
    19.50 / R
    20.35 / L

20. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Jeetje mama-in-love..knap dat je het nog volhoudt!!
    Lijkt me heel pittig :(

Deel Deze Pagina