Mei 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sparky fijn dat ze zo mooi op tijd komt. Lekker hoor na 5.5 uur.

Hier is het 2.5 uur wat er tussen zat en na deze voeding zal ze net als anders wel niet zoveel meer slapen. Ze heeft elke keer in de 2e helft van d nacht last van krampjes en veel spuitluiers. Zo sneu en slecht getimed.
    Gooi tussen de middag maar eens beide kinderen op bed ipv alleen de jongste en dan ga ik mee tukken.

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo de fles zit er hier ook weer in. Moet t alleen wel even een poosje rechtop houden omdat ze anders de hik krijgt of wat terug geeft.
    Nu kom ik straks uit op 7.30 denk ik en dat zou ook hier met school goed uit komen want vandaag ga ik even met ml mee om de oudste te brengen. Die wil zo graag haar zusje showen ;)

Vandaag weer 2 maal kraambezoek. Vanmiddag mn leidinggevende met collega's.

3. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Wat fijn mama-in-love :) hopelijk zet ze dit door :)

Hier nu net de nachtfles, 5 flessen van 165cc is super voor D :)
    De tijden van de laatste 2 dagen:

6 juni
    08.00
    11.45
    16.00
    21.00
    04.15

7 juni
    08.00
    11.30
    15.45
    20.45
    04.30

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooie tijden ingrid!

Blue leuk dat ze haar zusje vandaag mag showen op school :)

Hier weer hetzelfde liedje.
    Om 5 uur kroop zoonlief bij ons in en dan slaap ik al niet zo best meer, om 6 uur weer een huilende baby. Ben ik naar beneden gegaan en heeft ze op mj buik op de bank geslapen tot nu. En ik een klein beetje mee getukt.
    Wat hoop ik dat de eerste drie maand snel gaan zeg...Gelukkig gaat het ook snel maar meestal acteraf gezien. Nu lijkt het een eeuwigheid :p

5. Wat vervelend weer mama in love!

Ingrid mooie tijden zeg!
    Hier nogsteeds dezelfde tijden.
    3.00
    7.00
    11.00
    15.00
    19.00
    23.00

en ik maar denken dat t 7 voedingen zijn, zijn t er 6...
    Elke dag is die wakker van 17.0 tot 21.00 alleen gister niet. Dus was die vanochtend wakker. Hij spuugt ook nogsteeds.

Verder de 2 weken dansje. :D
    En sz wil graag trakteren op school, dus moeten dat nog gaan regelen.

Spaky lekker hoor 5.5 uur er tussen!

6. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Hallo meiden. Ik meld me ook even hier.
    4 juni ben ik bevallen van een prachtig meisje.
    Eigenlijk was ik 24 mei uitgerekend. Vandaar dat ik hier mee kom kletsen.

7. Vandaag eerste afspraak cb gehad. Men wat duurt dat lang zeg!
    Ruim een uur! Ze was ook nog eens te laat.

Liam doet t super, morgen sowieso even wegen op t cb. En verder als die 's nachts slaap hoef ik m niet meer te wekken, alleen voeden als die zelf komt. En t spugen is waarschijnlijks dat hij te veel drinkt dus moet nu met 1 borst doen.

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Welkom Missladybug :)

Trisha: fijn dat het goed gaat met Liam :)

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vol trots mocht ik met de oudste mee de klas in om de kleine te laten zien.
    Zo leuk al die kids die met ah wat schattig reageren.

Welkom hier missladybug!

10. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Welkom missladybug en gefeliciteerd!!

Samsoko, je vertel praktisch mijn verhaal!!
    Mijn zoontje slaapt onrustig in zijn wieg en bij ons op de borst als een blok. Sinds ruim een week drinkt hij erg onrustig aan de borst en krijgt daardoor veel lucht binnen waardoor hij veel scheetjes laat en vaak krampjes heeft. En hij kreunt zo veel en hard!! En was soms tussen voedingen erg lang wakker!!
    Ik ben afgelopen weekend begonnen met inbakeren en dat helpt hier erg goed!! Ik heb gewoon een paar uurtjes achter elkaar geslapen!! (Feest!!)
    En vanmorgen zijn we naar een osteopaat geweest. Die concludeerde dat hij een gespannen nekje heeft (vooral links...zijn voorkeurs kant)
    Hij zei dat het logisch was dat hij daardoor onrustig drinkt (probeer maar eens met je schouders in je nek een glas water te drinken) en daardoor dus veel lucht binnen krijgt enzo. En ja dat gaat moeilijk weg waardoor hij daar tijdens het slapen last van heeft en zoveel kreunt.
    We hebben wel even getwijfeld of we wel zouden gaan...ja wat hoort er nou bij en wat niet he...maar ben zo blij dat we gegaan zijn.
    Die osteopaat zei nog dat een bevalling heel heftig voor baby is en dat 4van de5 baby's gespannen geboren worden. En ja,elke baby reageert daar weer anders op en de een kan het beter behappen dan de ander.

Misschien heb je hier iets aan?? Iedereen zegt tegen mij luister naar je moedergevoel...dat vind ik soms zo moeilijk...(dit is mijn eerste kindje) waar doe je goed aan en wat hoort er wel of niet bij..
    Maar zeker nadat hij zo onrustig ging drinken had ik toch het gevoel dat er iets was...en ben blij dat ik naar m'n moedergevoel heb geluisterd.

11. Liam slaapt hier ook beter boven op mij dan in z'n eigen bedje, maar dat is ook wel logisch. Hij hoort de hartslag van mama, bloed stromen etc. Bekende geluiden van toen hij in de buik zat. :)

12. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is hier idd ook zo. Maar ze is de laatste tijd zoiezo erg onrustig in de avond. Denk dat ze alle indrukken moet verwerken.

Hier maar even contact opgenomen met de vk. Ik voelde twee dagen geleden iets knappen of losschieten in mijn buik bij mijn navel. En nu voelt mijn buik niet zo fijn. Ben ergens bang dat er iets los is gegaan van binnen. Vk zou me terug bellen maar ze heeft nog niet terug gebeld alleen. Stomme keizersnee, heb er echt even last van.

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh dat is wel heel vervelend erminea .
    Inmiddels al wat wijzer?

T slaapt overal prima. Ze is een slaapkopje en slaapt eigenlijk nog van voeding tot voeding en is tussendoor dan wel eens een kwartier wakker.

Nu ga ik slapen want ik gok dat ze weer rond 4u komt.

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier nu de eerste voeding. Volgens mij had ze het doodsbenauwd toen ik ze uit bedje haalde want ze was erg rood aangelopen en de voeding kwam haar neus uit. Ze lag nog 5 minuten bellen te blazen huilend....
    Teveel aan voeding kan haast niet want ze had 20.30 uur voor het laatst voeding gehad...
    Beetje eng maar ben blij dat ze niet op haar rug lag maar op de zij!

15. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooh bah mama in love! Das even schrikken!
    Ik heb trouwens heel veel respect voor jou hoe je dat toch weer allemaal doet met 3 Kids en borstvoeding enz.

Ik heb even een vraagje.. hebben jullie een leuk en origineel idee om te geven voor vaderdag? (Dus voor ml)

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo hier was het idd weer 4u de fles. Ben benieuwd hoe laat nu weer komt. Gisteren was dat tegen 8u.
    Vervelende is voor mij nu dat de middelste wakker is geworden en nu tussenin ligt. Dus hopelijk pak ik wel nog wat slaap.

Via pinterest of google kan je hele leuke dingen voor vaderdag vinden.

Dat was wel schrikken mama.

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Vervelend Erminea, weet je al meer?

Mama-in-love hoe gaat het nu?

Blue hopelijk slaap je nog n btje.

Ik geef nu de nachtfles :) 8 uur en een kwartier zat er tussen.
    Door de wekker wakker geworden, D sliep nog.

Demie hoe gaat t met jullie?

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Pinterest staan idd vaak leuke dingen op. Ik ben maar weinig origineel hihi.

Had zelf voor moederdag een gekleurd A4 tje met daarop in verschillende kleuren verf een voetafdruk van de 3 kinderen en daarboven de namen en een gedichtje voor mij in verschillende kleuren stift geschreven. En dan ingeseald. Had kraamzorg gemaakt met de kids. Vond ik super leuk!
    Meestal geef ik hier een tijdschriften bon, een boek of ohja heb ook regelmatig wat besteld op zo'n site waar je een foto kan laten drukken op zo'n beetje alles.
    Dat heb ik gedaan met een muismat en een klok. Super leuk geworden!

Blue snap wat je bedoeld. Hier komt er 1 in de ochtend bij ons liggen en je slaapt dan niet super meer. Gelukkig hebben wij een breed bed maar dan nog.

MeMyself Dank je. Het is ook best heftig soms. Vooral de nachten. Overdag gaat prima! En de nachten zijn tijdelijk dus dat houdt me op de been..
    Heb tegenwoordig wel 2x per week een uurtje een oppas meisje zodat ik in huis even boven kan poetsen. Dat is haast geen doen meer met 3 kleine kids van 2, 1 & 0 jaar. De benedenboel lukt wel maar boven is gewoon lastig.

Vandaag naar CB. Ben benieuwd!
    Ga ook gelijk melden dat onze kleine zowieso het eerste jaar niet gevaccineerd gaat worden en mss wel langer niet. Ben benieuwd hoe daar op gereageerd wordt!
    Er is een boek uit gekomen van "kritisch prikken' (hebben ook een fb pagina) en wil dat boek eens goed gaan door lezen.

Nou dame is klaar met drinken dus ik duik snel mijn bed nog eventjes in!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw! Het hele huis heeft tot nu toe geslapen! Alleen de kleine meid werd net wakker! Wat heerlijk zeg!

20. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ze waren niet zo bezorgd. Kan inderdaad een los geschoten hechting zijn. Moest het maar aankijken en binnen 2 weken moet het wel beter voelen. Ik baal ervan want het is echt een heel naar gevoel dat er iets los zit in mijn buik.

Hier een slechte nacht. Ze was gewoon niet in slaap te krijgen vannacht. Helemaal druk, huilen enz. Vl is dan ook gelijk zo negatief dat de sfeer ook gelijk zo naar word. Van die opmerkingen als daar gaan we weer enz. Dat helpt echt niet.
    Hoe krijgen jullie zo'n druk kindje in slaap snachts?

Wauw super mamainlove!

Deel Deze Pagina