Echt wel sneu hoor ingrid. Ik kan me voorstellen dat je ook niet weet wat je overkomt als hij ineens zo veranderd. Hopelijk helpt deze voeding snel!! Het kan natuurlijk ook doordat hij steeds meer wou drinken om de reflux te blussen hij flink wat is gegroeid. Maar zo veel.. Hihi hier groeit ze volgens mij ook heel goed. Zo zat ze nog in maat 50 en nu lijken sommige 56 al een beetje krap. Maandag moet ik naar het cb. Ik ben benieuwd.
Jeetje Ingrid en Sparky, succes!! Ik hoop voor jullie dat er nu wat rust in de tent komt. En Ingrid, in zou graag een foto van het inbakeren willen. Ik baker mijn zoontje ook in met zo'n kleine hydrofiele doek maar merk de laatste twee nachten kan hij zich daar uiteindelijk wel uit wurmen. Zo'n grote doek van de hema heb ik al in huis en zou het graag met die grote willen proberen. Ik had vandaag een mindere dag...echt de hele dag in de weer met krampjes, zichzelf een paar keer helemaal onder geplast,spuitluier,huilerig en hij is meer gaan spugen dan normaal. Heb niet het idee dat hij alles eruit gooit maar zeker meer en vaker dan dat hij normaal doet. En dan wel een paar keer achter elkaar.
Ik zal er morgen ff een foto van maken en erop zetten Lig nu al op bed. Wat naar van je kleintje, hopelijk gaat het morgen weer beter. Slaap lekker allemaal!
Na de fles van 23u nu net pas weer een fles. Gelukkig maar want ik was kapot. Gisteren veel gedaan en Ml kwam ook onverwacht laat thuis dus in de avond ook ineens alles alleen moeten doen. Heb wel gemerkt dat ik nu last heb van het dragen. Enorm last in mn nek wat meteen Door trekt naar mn hoofd en duizelingen geeft. Vandaag Dus echt rustig aan.
Hier gaat het juist steeds beter met de kleine. Ze is de rustigste van mijn drie kinderen als baby. Alleen de nachten vind ik nog zwaar. Tot nu toe 5 uurtjes geslapen zoals bijna iedere nacht en dat is wel loodzwaar na 6 weken Maar verder een heerlijke baby gelukkig. Dus als er ooit nog een kindje mocht komen dan teken ik ervoor als het hetzelfde mag gaan Hier juist een druk weekend voor de boeg. Ik vandaag jarig en zoontje wordt zondag 3 jaar. Vandaag mag hij het vieren op de peuterspeelzaal dus ik mag zo snel de traktaties maken en dan het laatste uurtje maar hem toe om het mee te vieren. Zo leuk! Alles is voor mij voor het eerst. Ga lekker veel foto's maken Vanmiddag huis schoonmaken en grote boodschappen doen want morgen hebben we de hele dag inloop omdat we dan onze verjaardagen vieren. Bovendien moeten we nog eventjes een mooi cadeau kopen voor zoon. Ws een fiets met zijwieltjes en wat speelgoed. Zondag wel een rustige dag gelukkig. Er is een open dag hier bij een biologische boer. Lijkt me wel leuk om er heen te gaan met de kids. Zoon is gek op de boerderij met landbouwvoertuigen en dieren.
Gefeliciteerd mama in love Hier enorm last van mn hormonen. Alles is me even teveel en de oudste twee vliegen elkaar steeds in de haren. T doet het super maar het laat naar bed gaan gisteren omdat ml uit eten ging en na 23u thuis was heeft me niet goed gedaan. Ik huil nu om alles en ben ineens heel onzeker en ook wel wat jaloers dat ml lekker zijn eigen ding kan doen en ik maar aan het zorgen en verzorgen ben. Pffff sorry moest ff mn geklaag kwijt.
@ Blue; Ahh meis rot is dat gevoel klotedingen die hormonen Als het echt te veel wordt dan moet je ml toch echt ff bijspringen. Jij hebt ook tijd voor jezelf nodig. Ff lekker in bad of een uurtje op bed of met een vriendin weg dat zal je goed doen!! Hier had ik maandag dat gevoel ff, D kon alleen maar huilen gelukkig zei ml ga jij maar ff lekker naar de speeltuin met L, ff weg van het gehuil. Heeft me goed gedaan Sterkte!! Komt goed
Blue wat vervelend. Dat soort dagen heb ik ook af en toe. Maandag en woensdag had ik t ook. En dan sliep vl van 21.00 tot 12.15... Heb even bij gelezen maar weet niet alles meer. Sparky en Ingrid fijn dat jullie speciale voeding hebben gekregen. Ik hoop voor jullie dat het gaat helpen! Liam slaapt ook altijd zo onrustig. Zal eens kijken naar zo'n doek. Ik pakte m wel eens in in een omslagdoek. Begrafenis was mooi gister. Mn zus waarmee ik geen contact had was er ook. En de hele tijd zat ze van mag ik m nog vasthouden en foto maken. Heb d'r voor d'r voeten gegooid dat als ze m wilt vasthouden ze gewoon op visite kan komen. Maar dat wilde ze niet ivm de honden en d'r zogenaamde allergie. Ze kan wel op honden passen van vrienden en naar vrienden met honden toe maar hier niet. Heb d'r gezegd dat als ma het kan zij het ook wel kan. Helaas kreeg ik Liam aan t einde niet lekker uit de doek. En moest ze me wel helpen. Nou m'n ma stond al gelijk klaar met de camera. Pfff heeft ze toch d'r zin. Maar na 2 tellen heb ik m weer in de auto gezet. Heeft mooi hele tijd in de draagdoek gezeten. Voeden openbaar ging ook super. Had alleen een onhandig shirtje aan gedaan. Maar ben in de kerk in een aparte lege kamer gaan zitten. Dus had alle rust. Ik krijg overal continu te horen dat mensen t knap vinden om met 3 weken al weer alleen buiten te gaan op pad en überhaupt op pad gaan. Zondag in de waarbeek ook al en gister ook al.
Mama-in-love, gefeliciteerd! Blue, ach wat vervelend dat je je zo voelt. Zou ook proberen even tijd voor jezelf te nemen binnenkort. Even je gedachte weg bij het verzorgen en even wat afleiding. Trisha, fijn dat het een mooie begravenis was. Vervelend van de situatie met je zus. Hier een heel relaxed en tevreden meisje. Geen krampen meer gehad sinds ze aan de neocate zit. Zooo fijn en wat een verschil zeg!
Super Sparky! Ingrid Hoe is het nu bij jou? Merk je al verschil? Bleu ik ken het ook hoor. Vl heeft een hele volle agenda, die had ik eerder ook. En nu word me gewoon gezegd wanneer hij weg is. Krijg een beetje het gevoel van jij blijft toch wel thuis. En ik mis ook gewoon de momenten echt met ons 2 en. Dus als hij er dan is kies ik er eerder voor om samen te zijn dan weg te gaan. Ik geef wel heel duidelijk aan hoor dat ik dat voel, maar op de een of andere manier loopt het toch steeds weer zo. in iedergeval knuffel hoop dat je je snel beter voelt. Mamainlove gefeliciteerd! Heel veel plezier dit weekend. Trisha fijn dat het een mooie dienst was gister. Jammer dat je zoon band hebt met je zus en dat ze zo reageerde. Je moeder zou het ook vast graag anders zien, dat ze zo met der camara der bij stond.
Bedankt voor de foto's Ingrid!!! Ik ga het vanavond meteen proberen!! Hoe is jou eerste ervaring met het grote doek?? Wat vervelend Blue!! Stomme hormonen ook... Ook ik heb hier last van hoor...vreselijk!! En als de waterlanders komen dan blijft het ook stromen!!(gisteravond nog....) Inderdaad...probeer ook iets voor jezelf te plannen,dat heb je zo hard nodig!! Er komt zoveel op je bordje terecht... Ik ga vanavond voor het eerst iets echt voor mezelf doen...ik ga heerlijk naar de kapper!! En ik ga alles erop en eraan doen...knippen,kleuren,stylen....ff lekker genieten!!!
Mama in love gefeliciteerd met je verjaardag en die van je zoontje (dacht ik dat t was toch) Over moedermelk flesjes, weet niet wie de link gaf... Maar ik was t. En dankje voor de link!
Ingrid, hoe gaat het met de nieuwe voeding? Hier vandaag 1 gil moment gehad gevolgd door een luier met harde ontlasting. Daarna weer de tevredenheid zelf. Ben zo blij met de vorderingen tot nu toe.
Knuffel blue! Ik snap je gevoel helemaal. Ik zit hier ook al weken opgesloten. Ik heb geen rijbewijs en echt stukken lopen lukt me nog niet ivb met de kijzersnede. Dat was ik Trisha, graag gedaan hopelijk heb je er wat aan. mamainlove gefeliciteerd met je verjaardag en die van je zoontje! Ik heb vandaag mijn electrische kolf binnen gekregen. Helemaal blij mee! Hij is zo stil! Over maten gesproken L zit nu al in maat 62! Ik krijg die wpekkies niet meer in maat 56 gewurmd. Zelfs hema 56 is krap. Verder zou ik nog vanalles zeggen maar ik ben het allemaal vergeten zo moe ben ik.